EERDER!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:03 schreef amaranta het volgende:
Ohja, ik heb ook druk op mn achterste. Voelt als een soort van persdrang ofzo. Gewoon overal daaronder drukdrukdruk.
Maargoed, positief denken. Nog maximaal....tot kerst! Of eerder!
Zei ik dat ik 12 december was uitgerekend? Ik bedoelde eigenlijk 12 september (jammer dat je die getallen niet om kunt draaien)quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef Meimeltje het volgende:
Volgende keer een award voor de langst lopende zwangere? Dan doe ik er wel een poging voor om die te gaan winnen(alhoewel ik soms ook hoor dat ze anderen tot 43 weken laten lopen, pfff).
Ik wilde net zeggen; dan moet je bixister eerst inhalen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:08 schreef Meimeltje het volgende:
Volgende keer een award voor de langst lopende zwangere? Dan doe ik er wel een poging voor om die te gaan winnen(alhoewel ik soms ook hoor dat ze anderen tot 43 weken laten lopen, pfff).
Pfff jeetje....ze hebben hier wel gezegd dat ze 42 weken aanhouden....dus daar ga ik ze toch echt aan houden!! En 43 weken dan zou het ook dag na kerst zijn, doen ze vast nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; dan moet je bixister eerst inhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |