1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
Iedereen weer aan het LOGG-en zeker?
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Ze zuchtte diep en woelde door zijn haar en zei:quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Oeps..quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.
Ik zweer.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Die TT gaat weirdo's aantrekken!
Ik heb hem gezien.quote:
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?quote:
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.quote:
Zeg glijmiddel en we zijn weer on topic.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
quote:
arrrrrrrrrrribaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
ik hou gewoon van origami jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
Het pakket is heel mooi ingepaktquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Hij noemt zichzelf ontwerper maar snapt het echt niet.
Maar dat doe je niet met jezelf.quote:
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohequote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?quote:
Ik snap het ook niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Stuur Maes ff een PMetje!quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohe![]()
dat is echter een misbaksel
Wie weetquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Ja nee pak het nou maar uit ook.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Na een jaar en een aantal mails kun je ze veilig doorverkopen vind ik. Als die persoon alsnog komt opdagen zou je desnoods (een deel van) het geld terug kunnen geven.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Oh, dat vind ik dan wel weer een goeie, want dat pakket staat me hier echt aan te starenquote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
Ow jee.....quote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maaktquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.
Dit lijkt wel een meteoriet die daar toevallig is neergestort.
Als die bunker een andere kleur had gehad had het nog een kans gemaakt. Maar dit is gewoon echt lelijk op die plek. En waarschijnlijk op iedere andere plek ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maakt![]()
precies de reden waarom ik die richting in ga, omdat ik een hekel heb aan designers
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
And so the lion fell in love with the lamb
He ja.. altijd fijn op de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
helemaal niksquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
.
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
Ik geloof er NIETS van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
die is inderdaad al heel oudquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Iedereen, behalve ene Stali, kent dit filmpje natuurlijk al jaaaren maar kijken jullie het dan nog maar eens.
Ik vind het wel zo ontroerend.
Ici:
Oh jaaaaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Iedereen, behalve ene Stali, kent dit filmpje natuurlijk al jaaaren maar kijken jullie het dan nog maar eens.
Ici:
Mooi he?quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Ici:
Geloof dat ik een beetje moeite heb mijn aandacht er bij te houden.quote:
Jij luie langharige lelijke....quote:
Je maakt het spannend zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar heb me aangemeld voor een opleiding industrieel ontwerpen
Ik hint heul niet stiekum. Ik doe het haske openlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
He ja.. altijd fijn op de zondagavond!![]()
En Cat!Niet zo stiekem zitten te hinten dat je een SS weet!
Maar het is echt waar.quote:
Haha, eigenlijk gewoon een gevoel. Echt!!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Je zegt 'geen idee waarom' maar daar trappen we niet in natuurlijk!
*hintenboek erbij pakt*![]()
[..]
Ik geloof er NIETS van!![]()
Welterusten Morretje, Ravage en minibeeb.quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik meld me ook alweer af. We gaan slapen.. Het wordt koud vannacht!![]()
Dat magistrale moment van de herkenning inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaIk kende hem idd al, maar dat moment dat de leeuw ze herkent he?
En dan ineens harder gaat lopen! Ik dacht de eerste keer dat ik keek dat ie ze op ging vreten
Kippenvel!
Dat is echt zo'n slik en brok in de keel filmpje. Hij herkent ze écht!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Ici:
Hey!quote:
Hop, naar bed jij! Lekker beebie warm houden. Truste!quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik meld me ook alweer af. We gaan slapen.. Het wordt koud vannacht!![]()
W(h)ip him into shape, zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey!. Da's wel toevallig m'n bezemkast wippert hoor! Lief zijn tegen 'm!
quote:
september begin ik, moet in februari en april nog toelatingsexamens doen, heb door wat nare dingen in het verleden de havo niet af kunnen makenquote:[..]
Je maakt het spannend zeg!Maarre, nu dus geen opleiding of tijdelijk baan?
Wanneer begin je aan je vervolgopleiding?
het waren de 70s, mensen dachten anders/nietquote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
@Stali, vond jij het alleen niet raar dat zo'n leeuwtje die altijd bij mensen is opgegroeid weer in het wild vrijgelaten kon worden na zo'n tijd?Ik dacht dat die zichzelf dan nooit meer zou kunnen redden in het wild. Of zit ie in een reservaat ofzo?
Wil doquote:
Spannend! Dus wel nog voorbereidingsopdrachten doen en zo.quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
september begin ik, moet in februari en april nog toelatingsexamens doen, heb door wat nare dingen in het verleden de havo niet af kunnen maken
maar aangezien havo een eitje is moet dat geen problemen opleveren
quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
W(h)ip him into shape, zou ik zeggen.
Dit weet ik niet, hij zal uiteraard wel in een reservaat zitten schat ik in.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
@Stali, vond jij het alleen niet raar dat zo'n leeuwtje die altijd bij mensen is opgegroeid weer in het wild vrijgelaten kon worden na zo'n tijd?Ik dacht dat die zichzelf dan nooit meer zou kunnen redden in het wild. Of zit ie in een reservaat ofzo?
*pakt popcorn*quote:
Bamba, ransel die zwabbert eens snel zijn bed in! Hij ging vroeg slapen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
nou kom maar met die w(h)ip dan [ afbeelding ]
nog een kwartiertje en dan ga ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bamba, ransel die zwabbert eens snel zijn bed in! Hij ging vroeg slapen.
Agos, hier ook al een kotserd vanmiddag..Maar die geeft toch al makkelijk over, dus staan we niet meer van te kijken. Maar klote is dat! Kun je alles weer gaan verwisselen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Pfffff net bijgelezen gaat er boven een deur open en ook weer dicht. Dus ik kijken (het is nogal donker in die kamer) staat er een kind bij het voeteneind die daar in bed wil stappen. Dus ik![]()
Ik pak hem bij de hand en wil hem aan het hoofdeind in bed leggen zie ik net op tijd een enorme vlek![]()
Yuk hij heeftover z'n pyama, z'n eigen bed, het bed van broer (dat nooit gebruikt wordt
) het vloerkleed en z'n broer die nog heerlijk ligt te
ah bahquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Pfffff net bijgelezen gaat er boven een deur open en ook weer dicht. Dus ik kijken (het is nogal donker in die kamer) staat er een kind bij het voeteneind die daar in bed wil stappen. Dus ik![]()
Ik pak hem bij de hand en wil hem aan het hoofdeind in bed leggen zie ik net op tijd een enorme vlek![]()
Yuk hij heeftover z'n pyama, z'n eigen bed, het bed van broer (dat nooit gebruikt wordt
Ai... sterkte.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Ow jee. Arme knul, arme broer en arme mamma.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Nou hier wordt eigenlijk nooit gespuugd dus ik stond echt even te kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Agos, hier ook al een kotserd vanmiddag..Maar die geeft toch al makkelijk over, dus staan we niet meer van te kijken. Maar klote is dat! Kun je alles weer gaan verwisselen.
Broer had echt zoiets van waarom moet ik nu een andere pyama aan midden in de nacht laat me toch lekker verder snurken.......quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee. Arme knul, arme broer en arme mamma.![]()
Hopelijk heb je een helpend handje in de woonkamer zitten voor het verschonen van het bed.
Ooh, das helemaal k*t als je er niet tegen kan. Ik eerst ook niet hoor, maar we hebben een tijd gehad dat Robin 3 keer in de week minimaal kotste, dus dan ben je er snel overheenquote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou hier wordt eigenlijk nooit gespuugd dus ik stond echt even te kijken.
Toen ze klein waren spuugden ze wel heel erg veel maar dit is voor hem echt de eerste keer in twee jaar ofzo.
Dus mr.Lief stond heerlijk over z'n nek te gaan bij het bed verschonen terwijl ik mininiesje aan het verschonen was. Die heeft nog lekker even op de bank onder het dekentje een bekertje warme melk gedronken. Nu is het weer stil boven. Hopelijk blijft het hierbij.
Achgos, arme knul.quote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Broer had echt zoiets van waarom moet ik nu een andere pyama aan midden in de nacht laat me toch lekker verder snurken.......
quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Muis in huis!![]()
Hij is rood, pluche en gevaarlijk.
En daarom is Yoko al 10 minuten vol overgave bezig hem dood te maken.
Aangezien muis nooit geleefd heeft is de succesratio in deze moeilijk te bepalen.quote:
Ik ben aan het kijken!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken!![]()
Zo lelijk waren die schaamlippen toch niet?
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hoef ik heul geen tv voor te kijken![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hoef ik heul geen tv voor te kijken![]()
![]()
Ik zat te broeden op zo'n opmerking, maar kon er niet opkomenquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.
Nou, die vrouw had volgens mij echt wel dat idee.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Tis ook niet dat je beoordeeld wordt op de mooiheid van je schaamlippen
Proestquote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Tis ook niet dat je beoordeeld wordt op de mooiheid van je schaamlippen
I aim to please.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat te broeden op zo'n opmerking, maar kon er niet opkomen
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.
Weer hetzelfde niesje?quote:
Ach, ik snap het ook wel hoor..Wat een naam ook: SCHAAMlippenquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, die vrouw had volgens mij echt wel dat idee.![]()
Alsof mensen zich al niet genoeg in hun hoofd halen om zich voor te schamen.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach, ik snap het ook wel hoor..Wat een naam ook: SCHAAMlippen
Nevah.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?![]()
De ene schaamlip na de andere vliegt door het beeld. Dus nogmaals: denk je dat jouw genante lijf daar niet zou opvallen?quote:mja ik weet natuurlijk niet hoe erg de tv is
Uhm even denken foto's plaatsen, lang haar hebben eh eh eh hmprf eigenlijk nergens.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?![]()
mja ik weet natuurlijk niet hoe erg de tv is
Zwabber schatje...het gaat over de vagina..quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arm prulleke. Broer ook weer meegenomen in de fun?quote:
je bent de tweede al geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik denk bij de posts van Bamba de hele tijd dat het oh-oh is.![]()
Op de een of andere manier is de kleurstelling en de compositie van beide ikonen op elkaar lijkend.
Het is dat ik je moeder had kunnen zijn, maar als ik 20 25 jaar jonger was geweest, had ik het wel geweten hoor...quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herstel: nu gaat het over baardgroei.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee keurig ernaast gemikt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arm prulleke. Broer ook weer meegenomen in de fun?
Misschien maar even easy met de glaasjes melk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee keurig ernaast gemikt.![]()
![]()
Kwestie van broer overhuizen naar ander bed en klaar is deze klara......
zit nu naast mr.lief iets over auto's te kijken.
Hij krijgt voorlopig even niks meer en nee hij slaapt niet of hij moet bij het zien van oude brikken die opgeknapt worden in slaap gevallen zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien maar even easy met de glaasjes melk.
Slaapt hij nu weer?
Herstel: er is reclame.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herstel: nu gaat het over baardgroei.
Ow dus het ligt niet aan mij.quote:
Doet er nou niemand even klikken?quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Zwabber liefje wou je nog even klikken
neequote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Zwabber liefje wou je nog even klikken
Er komen nog uitstrijkjes langs (al heb jij wellicht niet zo'n behoefte die te zien). En een vrouw met een baard.quote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Op zoek naar Mary Poppins is af (uiteraaaaaaard was ik het weer eens niet eens met de keuze van de afvaller) dus nu ook maar naar RTL5 gezapt. Ik heb genante schaamlippen gemist begrijp ik? Bummer
Zoenende vampierenquote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow dus het ligt niet aan mij.
Wat staat er nou eigenlijk op je ikoon, want dat kan ik niet zien.
Iets met slechte ogen of slechte monitor enzo.
Ik heet geen zwabber.quote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doet er nou niemand even klikken?
Ik haal het er niet helemaal uit, sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zoenende vampieren. Maar bij het verkleinen van het plaatje ging het niet helemaal goed geloof ik
.
Oh joy!quote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er komen nog uitstrijkjes langs (al heb jij wellicht niet zo'n behoefte die te zien). En een vrouw met een baard.
Lief, maar nee dank jequote:Damn die maoams! Ben er alweer misselijk aan gegeten!Die komen echt nooit meer in huis!
Greys, wil je een halve zak overnemen? Bijna nieuw, van eerste eigenaar.
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik haal het er niet helemaal uit, sorry.
Dat heet verkooptechniekquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het zal mijn inside-the-box logica wel zijn, maarre, een opgemaakt bed buiten een boerenschuur?
Zo heb ik mentos cola net ontdekt, best lekker, maar je moet er niet teveel van eten.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Lief, maar nee dank je
Heb zelf al iets soortgelijks gehaald met caremelsmaak en daar was ik ook al snel misselijk van.
Ik kan nooit (op tijd) stoppen met dat soort snoep
Oh wacht die ene links daar is mijn oppas volgens mij helemaal waus van. Is dat niet uit Twilight?quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zoenende vampieren. Maar bij het verkleinen van het plaatje ging het niet helemaal goed geloof ik
.
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbedquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het zal mijn inside-the-box logica wel zijn, maarre, een opgemaakt bed buiten een boerenschuur?
Aan jullie heb ik ook niks.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo heb ik mentos cola net ontdekt, best lekker, maar je moet er niet teveel van eten.
Dan heb jij vast betere ogen dan ik.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijn
Het is ook niet heel duidelijk hoor, maar kon even geen andere vampierenfoto vindenquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijn![]()
Oh wat erg voor die vrouw met dat haar!
quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Oh die onderste
Die bovenste is ook mooi hoor, maar die onderste vind ik echt helemaal geweldig!
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetjequote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Jaaah! Die onderste! Dies zo lekker kneuterig.
Misschien is het wel teflon fire- and waterproof supersonische bedbedekking.quote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbed
Ja klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetje![]()
Maarehh die maat 140x220 klopt dat voor 1 persoons
het zijn altijd weer die faalstylisten die zelfs van zoiets puurs en ruws als het boer'n leven iets nichterigs kunnen makenquote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbed
Je hebt nu al dekbedden? Meet die dan eens op?quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetje![]()
Maarehh die maat 140x220 klopt dat voor 1 persoons
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!quote:
Het is deze in het kleinquote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan heb jij vast betere ogen dan ik.
(Of een beter beeldscherm)
quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!
Idd!quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is deze in het klein
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat je het over Zwabbermans en Trovey had, maar je bedoeld natuurlijk Nies d'r kleine zieke mannetje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!
Die was redelijk heftig ja. En dan vooral dat ze bij kennis bleef.quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
Oooooooooooooooh getver, die operatie. Why did I look
![]()
Truste zwabber!quote:
He jakkie.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is deze in het klein
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Idd! Ik kan veel hebben, maar dit was toch even te veel van het goedequote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was redelijk heftig ja. En dan vooral dat ze bij kennis bleef.![]()
Ik geef er ook de voorkeur aan wakker te blijven maar bij dit euvel had ik ze me heeeeel snel in slaap laten spuiten. Hoe je erbij moet liggen.En wat ze back down there doen.
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar evenquote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is ook niet heel duidelijk hoor, maar kon even geen andere vampierenfoto vinden
quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een kwartier duurt bij hem wel heel erg lang he?
jullie houden me bezigquote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een kwartier duurt bij hem wel heel erg lang he?
Oooooh dank je wel! Hoe heb jij 'm nou verkleind? Ik kreeg het bij photoshop niet voor elkaar om 'm mooi te houden en toch maar 10 kb te hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar even
[ afbeelding ]
En anders vind je deze misschien leuk?
[ afbeelding ]
Die eerste is wel een stuk scherper ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar even
[ afbeelding ]
En anders vind je deze misschien leuk?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-Ego, kijk en huiver!
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel kunstig uit, maar blijf het "eng" vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-Ego, kijk en huiver!
[ afbeelding ]
Oh ik zie dat ie bij mij 15 kb isquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooooh dank je wel! Hoe heb jij 'm nou verkleind? Ik kreeg het bij photoshop niet voor elkaar om 'm mooi te houden en toch maar 10 kb te hebben
quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]nee ketchup-chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]Jij kan er tegen als (ex?)verpleegkundige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij kan er tegen als (ex?)verpleegkundige.
Heb 'm nu als webiconquote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ie bij mij 15 kb is
Maar dan doe je hem toch als webicon?Het linkje dus, ipv uploaden?
Ik zal ff kijken of ik hem nog beneden de 10 kan krijgen zodat je hem ook als upload kunt nemen!
Als je hem dan nu ook nog upload, die kleinere hier meteen boven, dan ziet echt iedereen hem goed!quote:
dat was een leuke bevalling zekerquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik word echt slapjes als ik bloed zie en zo.
Gedaanquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem dan nu ook nog upload, die kleinere hier meteen boven, dan ziet echt iedereen hem goed!
Zowel de mensen die webicons zien als upload!
Daar heb ik zelf helemaal niks van mee gekregen, van al dat bloed dan he, de bevalling zelf natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was een leuke bevalling zeker
Nu is hij wel duidelijk ja.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu is hij wel duidelijk ja.
Dan haal ik jou hopelijk ook niet meer door de war met oh-oh.
al ietsje beter, hoofdpijn is minder na een hoofdpijngawegpilletjequote:
Ja he... nu begin ik er net aan te wennen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
En anders zoek ik wel weer een andere over een tijdje!
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al ietsje beter, hoofdpijn is minder na een hoofdpijngawegpilletje
het lijkt er meer op dat ik gewoon verkouden ben verder
beetje een anticlimax he, geen mexicaanse griep
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaafquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.![]()
Dadelijk zeg je nog dat je de halve nacht opblijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bamba, die krijg je terug!![]()
(nutteloze tvp want ik ga nu slapen en verwacht niet dat jullie morgen nog in nr 427 zitten eigenlijk...)
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, ik dacht dat hij de ochtendploeg kwam versterken morgen, maar dat gaat dan weer niet natuurlijk. Want dan ligt 'ie weer in z'n nestquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.![]()
Dadelijk zeg je nog dat je de halve nacht opblijft.
Dan heb je nog een krap half uurtje he.quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja he... nu begin ik er net aan te wennen.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
wat wordt er nou weer geassocieerd met ons verhaal!!!!
Oeeehhhh moet ik al bang worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bamba, die krijg je terug!![]()
(nutteloze tvp want ik ga nu slapen en verwacht niet dat jullie morgen nog in nr 427 zitten eigenlijk...)
![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Vanaaf op welk halfrond?quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Wat zijn we toch bofkonten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Trusten!quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Welterusten Tombolafan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Zoiets ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen. Moet om kwart over 8 bij de dokter zijn en daarvoor Robin al naar het kdv gebracht hebben. Maar ik kan wel lekker terug gaan liggen daarna als ik dat wil
.
Heb je vergadering morgen Cat?
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienstquote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En aangezien het voor mij geen zin heeft tussendoor naar huis te gaan blijf ik over.
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz de dagen er na moet ik wel om half 6 beginnen.
Dan kan je daarná toch gaan slapen en uitslapen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee, ik begin 's middags pas.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?
*kwartje valt*quote:[..]
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?
Donderdag ben ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik vrij.![]()
Woensdag en donderdag wel vroeg eruit met donderdag een werkdag van zo'n 14 uur.
Hoi Trovey.quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
haha leuk topic voor de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
SSquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Donderdag ben ik vrij.![]()
Dat is dé dag van de SS pakjes.
Ja, die donderdag ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ohjaquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?quote:
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!quote:
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die donderdag ja.![]()
Ik hoop dat ik hem nog net voor 12 uur 's nachts kan open maken.
Maar tussendoor kan ik vast wel meelezen en meewieberen.
Wil je erin?quote:
*trilt met handen*quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?
Maar zelf erbij zijn en oeh-en en aah-en is leuker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
Offe.... waar heb je die handen eigenlijk?
Eh euh oh... nou vooruit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga even Greys pm-en, ik weet niet hoe dat moet
ik welquote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
De wiki van de OP moet worden aangepast. Maar ik weet niet hoe ik je UI erin gefrommeld krijg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
En je hebt het vast al gedaan.quote:
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenenquote:Op zondag 13 december 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Jij staat tenminste nog in de OP.
Dan is het hier gezelliger dan waar je net was.
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzenquote:Op zondag 13 december 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha leuk topic voor de zondagavond!
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenen![]()
[..]
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzen...trouwens ik heb een verschrikkelijke hekel aan horrorfilms
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.quote:
Once you're in, you can't get out..quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
Zou het niet na bijna maanden meelezen?quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het niet na bijna maanden meelezen?
Een van mijn katers heet Duvel... ik ben al verdoemd.quote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de kleine lettertjes staat ook dat je nu voor 666 jaar in dienst bent van satan
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan lees je al langer mee dan ik meepost
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Tja nachtbrakerquote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!
Jij brengt je katten naar bedquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipenquote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
Lief!quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Gizmo ligt hier nog steeds op de bank te pitten. Die wordt altijd hyper als ik wil ga slapen, dan komt 'ie op m'n rug liggen als ik op m'n buik nog een boekje lees. Maf beest
Goh ik was ook altijd een nachtbrakertje, maar in dat soort discussies ben ik nooit terecht gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nachtbraker[ afbeelding ] dan zit je soms in hel vreemde discussies
quote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief!
Ik heb het idee dat Naartjie hen in zijn ritme heeft opgevoed. Zo tussen 11 en 12 wil hij altijd naar bed. En Yoko en Satsu wandelen nu braafjes mee.
Ik weet niet of dat nog steeds zo erg is, mijn aandacht is er al een poos vanaf.quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipen
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goh ik was ook altijd een nachtbrakertje, maar in dat soort discussies ben ik nooit terecht gekomen.
Ja brrrrrrrrr, dat is niks voor mij.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tja, stop vrouwelijke hormonen in 1 subforum en je hebt regelmatig problemen![]()
Ik vind niet zozeer de dood eng, meer de ontbindende lijken.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.
quote:
Heel raar... ik ben niet bang voor de dood an sich, maar lijken van mens of dier aanraken vind ik wel weer eng. Met uitzondering van die van mijn huisdieren dan.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.
nee hier hebben we veel mannen... jjh subtle loveless pagan barbaaf en ikquote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tja, stop vrouwelijke hormonen in 1 subforum en je hebt regelmatig problemen![]()
En daarom ontstaan hier ook noooooit rellen om schijnbaar niks.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hier hebben we veel mannen... jjh subtle loveless pagan barbaaf en ik
van de 37 ofzo
Dat is in elk geval enige mannelijke input.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 37 ofzo
Wel hoor, volgens mij heb ik haar eerder op de avond zien posten.quote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom ontstaan hier ook noooooit rellen om schijnbaar niks.![]()
Ik heb Q trouwens niet meer hier gesignaleerd....
quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef kitao het volgende:
weer over poezen ?
ik ga mijn asielkat ff opladen , mijn voormalige maatje in de afgelopen (?) +- 7 jaar.
In de SC?quote:Op maandag 14 december 2009 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel hoor, volgens mij heb ik haar eerder op de avond zien posten.
Wat een mooie oplossing!!quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zij zijn happy daar en mijn woonkamer (incl. planten en gordijnen) overleeft mijn afwezigheid.
Met een kitten, een speelse moeder en een kater die niet in de kattebak wil pissen maar alleen in de tuin vind ik hun slaapkamer+ katteluik naar buiten een prima oplossing.
Daar staan hun kattebakken, eten en drinken, kussen en krabpalen en ze zijn er best tevreden mee. Getuige het vrijwillig meewandelen als ik wegga of naar bed ga.
Maar als ik thuis ben gaat de deur open en die gaat alleen dicht als ik erg angstige of erg allergische mensen op bezoek heb.
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.quote:
Daarom is Greys een paar weken geleden op zoek gegaan naar mannelijke kandidaten voor in de SC..Maar dat was niet een succes geloof ikquote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 37 ofzo
Och...smakelijk is anders maar ja hoort erbij......hoe was het ook alweer....blah blah blah en tot stof zult gij wederkeren....en ach de persoon die het topic opende wilde geen foto's zien dus dan maar een lap tekst met een minutieuze beschrijving....ik heb hem trouwens nog niet weer gezien in het topic...zou die de beschrijving te eng hebben gevondenquote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind niet zozeer de dood eng, meer de ontbindende lijken.
rustig maar, er is geneog Zwabber voor iedereenquote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom is Greys een paar weken geleden op zoek gegaan naar mannelijke kandidaten voor in de SC..Maar dat was niet een succes geloof ik.
Effe kijken dan, ben benieuwd of zij nog op de discussie is teruggekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.
Was aan het begin van een topic, 1, 2 of 3 topics terug ofzo.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef Strega het volgende:
Weet je, ik ben een beetje aan het bijlezen.......
Morgen evt reageren, zo na een beetje emotionele avond naar bed.
En dan denk ik blij dat beetje bijlezen.....
WAT ZIJN JULLIE EEN LIEVERDS HIER MET Z"N ALLEN!!!!
Na, zo'n down voelende trieste dag, (waarop weliswaar, wonder boven wonder, de kerstversierringen en het eten goed gelukt zijn) toch nog even heel blij worden van het bijlezen en de commentaren!
Na, zo'n down voelende trieste dag, (waarop weliswaar, wonder boven wonder, de kerstversierringen en het eten goed gelukt zijn) toch nog even heel blij worden van het bijlezen en de commentaren!
Toen ze jonger waren gingen die van mij wel uit de woonkamer 's nachts omdat ze anders kiekeboe speelden met de vogels (die dat niet erg konden waarderen midden in de nachtquote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zij zijn happy daar en mijn woonkamer (incl. planten en gordijnen) overleeft mijn afwezigheid.
Met een kitten, een speelse moeder en een kater die niet in de kattebak wil pissen maar alleen in de tuin vind ik hun slaapkamer+ katteluik naar buiten een prima oplossing.
Daar staan hun kattebakken, eten en drinken, kussen en krabpalen en ze zijn er best tevreden mee. Getuige het vrijwillig meewandelen als ik wegga of naar bed ga.
Maar als ik thuis ben gaat de deur open en die gaat alleen dicht als ik erg angstige of erg allergische mensen op bezoek heb.
Zo te zien is ze dit weekend niet in de SC geweest. Ik had haar wel in het kerstboomverniel fototopic gezien.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.
Was aan het begin van een topic, 1, 2 of 3 topics terug ofzo.
He bah toch. Welterusten en hopelijk schijnt morgen de zon weer wat meer voor je!quote:Op maandag 14 december 2009 00:33 schreef Strega het volgende:
Korte vreugde! Tot morgen, hopelijk minder "somber"
quote:Op maandag 14 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rustig maar, er is geneog Zwabber voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |