Ik zat te broeden op zo'n opmerking, maar kon er niet opkomenquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.
Nou, die vrouw had volgens mij echt wel dat idee.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Tis ook niet dat je beoordeeld wordt op de mooiheid van je schaamlippen
Proestquote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Tis ook niet dat je beoordeeld wordt op de mooiheid van je schaamlippen
I aim to please.quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zat te broeden op zo'n opmerking, maar kon er niet opkomen
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.
Weer hetzelfde niesje?quote:
Ach, ik snap het ook wel hoor..Wat een naam ook: SCHAAMlippenquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, die vrouw had volgens mij echt wel dat idee.![]()
Alsof mensen zich al niet genoeg in hun hoofd halen om zich voor te schamen.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach, ik snap het ook wel hoor..Wat een naam ook: SCHAAMlippen
Nevah.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?![]()
De ene schaamlip na de andere vliegt door het beeld. Dus nogmaals: denk je dat jouw genante lijf daar niet zou opvallen?quote:mja ik weet natuurlijk niet hoe erg de tv is
Uhm even denken foto's plaatsen, lang haar hebben eh eh eh hmprf eigenlijk nergens.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op welk punt in deze reeks heb ik mij voorgesteld als woest aantrekkelijke alfa-man?![]()
mja ik weet natuurlijk niet hoe erg de tv is
Zwabber schatje...het gaat over de vagina..quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arm prulleke. Broer ook weer meegenomen in de fun?quote:
je bent de tweede al geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik denk bij de posts van Bamba de hele tijd dat het oh-oh is.![]()
Op de een of andere manier is de kleurstelling en de compositie van beide ikonen op elkaar lijkend.
Het is dat ik je moeder had kunnen zijn, maar als ik 20 25 jaar jonger was geweest, had ik het wel geweten hoor...quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herstel: nu gaat het over baardgroei.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee keurig ernaast gemikt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arm prulleke. Broer ook weer meegenomen in de fun?
Misschien maar even easy met de glaasjes melk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee keurig ernaast gemikt.![]()
![]()
Kwestie van broer overhuizen naar ander bed en klaar is deze klara......
zit nu naast mr.lief iets over auto's te kijken.
Hij krijgt voorlopig even niks meer en nee hij slaapt niet of hij moet bij het zien van oude brikken die opgeknapt worden in slaap gevallen zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien maar even easy met de glaasjes melk.
Slaapt hij nu weer?
Herstel: er is reclame.quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herstel: nu gaat het over baardgroei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |