Doet er nou niemand even klikken?quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Zwabber liefje wou je nog even klikken
neequote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
Zwabber liefje wou je nog even klikken
Er komen nog uitstrijkjes langs (al heb jij wellicht niet zo'n behoefte die te zien). En een vrouw met een baard.quote:Op zondag 13 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Op zoek naar Mary Poppins is af (uiteraaaaaaard was ik het weer eens niet eens met de keuze van de afvaller) dus nu ook maar naar RTL5 gezapt. Ik heb genante schaamlippen gemist begrijp ik? Bummer
Zoenende vampierenquote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow dus het ligt niet aan mij.
Wat staat er nou eigenlijk op je ikoon, want dat kan ik niet zien.
Iets met slechte ogen of slechte monitor enzo.
Ik heet geen zwabber.quote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doet er nou niemand even klikken?
Ik haal het er niet helemaal uit, sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zoenende vampieren. Maar bij het verkleinen van het plaatje ging het niet helemaal goed geloof ik
.
Oh joy!quote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er komen nog uitstrijkjes langs (al heb jij wellicht niet zo'n behoefte die te zien). En een vrouw met een baard.
Lief, maar nee dank jequote:Damn die maoams! Ben er alweer misselijk aan gegeten!Die komen echt nooit meer in huis!
Greys, wil je een halve zak overnemen? Bijna nieuw, van eerste eigenaar.
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik haal het er niet helemaal uit, sorry.
Dat heet verkooptechniekquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het zal mijn inside-the-box logica wel zijn, maarre, een opgemaakt bed buiten een boerenschuur?
Zo heb ik mentos cola net ontdekt, best lekker, maar je moet er niet teveel van eten.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Lief, maar nee dank je
Heb zelf al iets soortgelijks gehaald met caremelsmaak en daar was ik ook al snel misselijk van.
Ik kan nooit (op tijd) stoppen met dat soort snoep
Oh wacht die ene links daar is mijn oppas volgens mij helemaal waus van. Is dat niet uit Twilight?quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zoenende vampieren. Maar bij het verkleinen van het plaatje ging het niet helemaal goed geloof ik
.
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbedquote:Op zondag 13 december 2009 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het zal mijn inside-the-box logica wel zijn, maarre, een opgemaakt bed buiten een boerenschuur?
Aan jullie heb ik ook niks.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo heb ik mentos cola net ontdekt, best lekker, maar je moet er niet teveel van eten.
Dan heb jij vast betere ogen dan ik.quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijn
Het is ook niet heel duidelijk hoor, maar kon even geen andere vampierenfoto vindenquote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zoenen haal ik er wel uit (linksboven man, rechtsonder vrouw) en ik zie iets bloederigs aan de meneer zijn hand die op het gezicht van de dame ligt. Maar het vampiergedeelte had ik er ook niet uit gehaald nee, al had het bloed een aanwijzing kunnen zijn![]()
Oh wat erg voor die vrouw met dat haar!
quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Oh die onderste
Die bovenste is ook mooi hoor, maar die onderste vind ik echt helemaal geweldig!
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetjequote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Jaaah! Die onderste! Dies zo lekker kneuterig.
Misschien is het wel teflon fire- and waterproof supersonische bedbedekking.quote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbed
Ja klopt.quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetje![]()
Maarehh die maat 140x220 klopt dat voor 1 persoons
het zijn altijd weer die faalstylisten die zelfs van zoiets puurs en ruws als het boer'n leven iets nichterigs kunnen makenquote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die begreep ik ook niet helemaal, maar dat zijn van die stylisten die dan denken 'dat geeft het boerenleven een beetje weer' bij een soort boerenbont dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |