Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenen![]()
[..]
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzen...trouwens ik heb een verschrikkelijke hekel aan horrorfilms
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.quote:
Once you're in, you can't get out..quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
Zou het niet na bijna maanden meelezen?quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het niet na bijna maanden meelezen?
Een van mijn katers heet Duvel... ik ben al verdoemd.quote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de kleine lettertjes staat ook dat je nu voor 666 jaar in dienst bent van satan
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan lees je al langer mee dan ik meepost
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Tja nachtbrakerquote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!
Jij brengt je katten naar bedquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipenquote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
Lief!quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Gizmo ligt hier nog steeds op de bank te pitten. Die wordt altijd hyper als ik wil ga slapen, dan komt 'ie op m'n rug liggen als ik op m'n buik nog een boekje lees. Maf beest
Goh ik was ook altijd een nachtbrakertje, maar in dat soort discussies ben ik nooit terecht gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nachtbraker[ afbeelding ] dan zit je soms in hel vreemde discussies
quote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief!
Ik heb het idee dat Naartjie hen in zijn ritme heeft opgevoed. Zo tussen 11 en 12 wil hij altijd naar bed. En Yoko en Satsu wandelen nu braafjes mee.
Ik weet niet of dat nog steeds zo erg is, mijn aandacht is er al een poos vanaf.quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |