Vanaaf op welk halfrond?quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Wat zijn we toch bofkonten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Trusten!quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Welterusten Tombolafan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Zoiets ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen. Moet om kwart over 8 bij de dokter zijn en daarvoor Robin al naar het kdv gebracht hebben. Maar ik kan wel lekker terug gaan liggen daarna als ik dat wil
.
Heb je vergadering morgen Cat?
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienstquote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En aangezien het voor mij geen zin heeft tussendoor naar huis te gaan blijf ik over.
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz de dagen er na moet ik wel om half 6 beginnen.
Dan kan je daarná toch gaan slapen en uitslapen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee, ik begin 's middags pas.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?
*kwartje valt*quote:[..]
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?
Donderdag ben ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik vrij.![]()
Woensdag en donderdag wel vroeg eruit met donderdag een werkdag van zo'n 14 uur.
Hoi Trovey.quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
haha leuk topic voor de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
SSquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Donderdag ben ik vrij.![]()
Dat is dé dag van de SS pakjes.
Ja, die donderdag ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ohjaquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?quote:
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!quote:
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die donderdag ja.![]()
Ik hoop dat ik hem nog net voor 12 uur 's nachts kan open maken.
Maar tussendoor kan ik vast wel meelezen en meewieberen.
Wil je erin?quote:
*trilt met handen*quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?
Maar zelf erbij zijn en oeh-en en aah-en is leuker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
Offe.... waar heb je die handen eigenlijk?
Eh euh oh... nou vooruit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga even Greys pm-en, ik weet niet hoe dat moet
ik welquote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
De wiki van de OP moet worden aangepast. Maar ik weet niet hoe ik je UI erin gefrommeld krijg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
En je hebt het vast al gedaan.quote:
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenenquote:Op zondag 13 december 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Jij staat tenminste nog in de OP.
Dan is het hier gezelliger dan waar je net was.
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzenquote:Op zondag 13 december 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha leuk topic voor de zondagavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |