Vanaaf op welk halfrond?quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Wat zijn we toch bofkonten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Trusten!quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Welterusten Tombolafan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Zoiets ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen. Moet om kwart over 8 bij de dokter zijn en daarvoor Robin al naar het kdv gebracht hebben. Maar ik kan wel lekker terug gaan liggen daarna als ik dat wil
.
Heb je vergadering morgen Cat?
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienstquote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En aangezien het voor mij geen zin heeft tussendoor naar huis te gaan blijf ik over.
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz de dagen er na moet ik wel om half 6 beginnen.
Dan kan je daarná toch gaan slapen en uitslapen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee, ik begin 's middags pas.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?
*kwartje valt*quote:[..]
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?
Donderdag ben ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik vrij.![]()
Woensdag en donderdag wel vroeg eruit met donderdag een werkdag van zo'n 14 uur.
Hoi Trovey.quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
haha leuk topic voor de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
SSquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Donderdag ben ik vrij.![]()
Dat is dé dag van de SS pakjes.
Ja, die donderdag ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Donderdag ben ik vrij.![]()
Dat is dé dag van de SS pakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |