Oh ik zie dat ie bij mij 15 kb isquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooooh dank je wel! Hoe heb jij 'm nou verkleind? Ik kreeg het bij photoshop niet voor elkaar om 'm mooi te houden en toch maar 10 kb te hebben
quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]nee ketchup-chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]Jij kan er tegen als (ex?)verpleegkundige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij kan er tegen als (ex?)verpleegkundige.
Heb 'm nu als webiconquote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ie bij mij 15 kb is
Maar dan doe je hem toch als webicon?Het linkje dus, ipv uploaden?
Ik zal ff kijken of ik hem nog beneden de 10 kan krijgen zodat je hem ook als upload kunt nemen!
Als je hem dan nu ook nog upload, die kleinere hier meteen boven, dan ziet echt iedereen hem goed!quote:
dat was een leuke bevalling zekerquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik word echt slapjes als ik bloed zie en zo.
Gedaanquote:Op zondag 13 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem dan nu ook nog upload, die kleinere hier meteen boven, dan ziet echt iedereen hem goed!
Zowel de mensen die webicons zien als upload!
Daar heb ik zelf helemaal niks van mee gekregen, van al dat bloed dan he, de bevalling zelf natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was een leuke bevalling zeker
Nu is hij wel duidelijk ja.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu is hij wel duidelijk ja.
Dan haal ik jou hopelijk ook niet meer door de war met oh-oh.
al ietsje beter, hoofdpijn is minder na een hoofdpijngawegpilletjequote:
Ja he... nu begin ik er net aan te wennen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
En anders zoek ik wel weer een andere over een tijdje!
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op zondag 13 december 2009 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al ietsje beter, hoofdpijn is minder na een hoofdpijngawegpilletje
het lijkt er meer op dat ik gewoon verkouden ben verder
beetje een anticlimax he, geen mexicaanse griep
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaafquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.![]()
Dadelijk zeg je nog dat je de halve nacht opblijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bamba, die krijg je terug!![]()
(nutteloze tvp want ik ga nu slapen en verwacht niet dat jullie morgen nog in nr 427 zitten eigenlijk...)
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, ik dacht dat hij de ochtendploeg kwam versterken morgen, maar dat gaat dan weer niet natuurlijk. Want dan ligt 'ie weer in z'n nestquote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.![]()
Dadelijk zeg je nog dat je de halve nacht opblijft.
Dan heb je nog een krap half uurtje he.quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja he... nu begin ik er net aan te wennen.![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
wat wordt er nou weer geassocieerd met ons verhaal!!!!
Oeeehhhh moet ik al bang worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bamba, die krijg je terug!![]()
(nutteloze tvp want ik ga nu slapen en verwacht niet dat jullie morgen nog in nr 427 zitten eigenlijk...)
![]()
And so the lion fell in love with the lamb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |