Je hebt nu al dekbedden? Meet die dan eens op?quote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Haha compromis voor nog meer bloemetjes dat bonte gedoetje![]()
Maarehh die maat 140x220 klopt dat voor 1 persoons
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!quote:
Het is deze in het kleinquote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan heb jij vast betere ogen dan ik.
(Of een beter beeldscherm)
quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!
Idd!quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is deze in het klein
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat je het over Zwabbermans en Trovey had, maar je bedoeld natuurlijk Nies d'r kleine zieke mannetje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Truste niesje! Hopelijk geen nachtbrakers meer!
Die was redelijk heftig ja. En dan vooral dat ze bij kennis bleef.quote:Op zondag 13 december 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
Oooooooooooooooh getver, die operatie. Why did I look
![]()
Truste zwabber!quote:
He jakkie.quote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is deze in het klein
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Idd! Ik kan veel hebben, maar dit was toch even te veel van het goedequote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was redelijk heftig ja. En dan vooral dat ze bij kennis bleef.![]()
Ik geef er ook de voorkeur aan wakker te blijven maar bij dit euvel had ik ze me heeeeel snel in slaap laten spuiten. Hoe je erbij moet liggen.En wat ze back down there doen.
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar evenquote:Op zondag 13 december 2009 23:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is ook niet heel duidelijk hoor, maar kon even geen andere vampierenfoto vinden
quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een kwartier duurt bij hem wel heel erg lang he?
jullie houden me bezigquote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een kwartier duurt bij hem wel heel erg lang he?
Oooooh dank je wel! Hoe heb jij 'm nou verkleind? Ik kreeg het bij photoshop niet voor elkaar om 'm mooi te houden en toch maar 10 kb te hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar even
[ afbeelding ]
En anders vind je deze misschien leuk?
[ afbeelding ]
Die eerste is wel een stuk scherper ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij issie zo scherper, kijk maar even
[ afbeelding ]
En anders vind je deze misschien leuk?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-Ego, kijk en huiver!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zo ziet het er wel kunstig uit, maar blijf het "eng" vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-Ego, kijk en huiver!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |