Vanaaf op welk halfrond?quote:Op zondag 13 december 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh vroeg naar bed (in ieder geval voor mijn doen) ga ik wel vnaaf
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Wat zijn we toch bofkonten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zondag 13 december 2009 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan morgen uitslapen.
Daar staat dan wel tegenover dat ik pas om 23.00 uur thuis ben.
Trusten!quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Welterusten Tombolafan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
en nu ga ik echt off! Slaap lekker allen, en eenvoor alle niesliefjes...
Zoiets ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen. Moet om kwart over 8 bij de dokter zijn en daarvoor Robin al naar het kdv gebracht hebben. Maar ik kan wel lekker terug gaan liggen daarna als ik dat wil
.
Heb je vergadering morgen Cat?
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienstquote:Op zondag 13 december 2009 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan ook een beetje uitslapen... hoef pas om 11 uur te beginnen.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
En aangezien het voor mij geen zin heeft tussendoor naar huis te gaan blijf ik over.
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet uitslapen, ik hoor net dat ik ben opgeroepen voor een ochtenddienst![]()
Dinsdag heb ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz de dagen er na moet ik wel om half 6 beginnen.
Dan kan je daarná toch gaan slapen en uitslapen?quote:Op zondag 13 december 2009 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee, ik begin 's middags pas.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, wordt een lange dag dan of niet?
*kwartje valt*quote:[..]
Jammer dat we er niet voor betaald krijgen he?
Donderdag ben ik vrij.quote:Op zondag 13 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik vrij.![]()
Woensdag en donderdag wel vroeg eruit met donderdag een werkdag van zo'n 14 uur.
Hoi Trovey.quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
haha leuk topic voor de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 23:42 schreef trovey het volgende:
I'm back in de OP![]()
![]()
....dames en heren.....
....zat net even gezellig een discussie te voeren in een topic over ontbinding van lijken....heerlijk zulke onderwerpen
...even bijlezen voordat deze weer vol is.
SSquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Donderdag ben ik vrij.![]()
Dat is dé dag van de SS pakjes.
Ja, die donderdag ja.quote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ohjaquote:Op zondag 13 december 2009 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?quote:
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!quote:
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die donderdag ja.![]()
Ik hoop dat ik hem nog net voor 12 uur 's nachts kan open maken.
Maar tussendoor kan ik vast wel meelezen en meewieberen.
Wil je erin?quote:
*trilt met handen*quote:Op zondag 13 december 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen enkel verzwikt met al dat op en neer springen van opwinding?
Maar zelf erbij zijn en oeh-en en aah-en is leuker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig kun je alle fun nog rustig op je gemak nalezen, dus in feite hoef je niks te missen.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
Offe.... waar heb je die handen eigenlijk?
Eh euh oh... nou vooruit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
ooh echt? wil je dat wel? Want dan word je er zo ingezet hoor!!
[..]
Volgend gevaar: RSI!
![]()
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.quote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga even Greys pm-en, ik weet niet hoe dat moet
ik welquote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
De wiki van de OP moet worden aangepast. Maar ik weet niet hoe ik je UI erin gefrommeld krijg.quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
JIj en Cat boden het allebei zo lief aan.
Ik weet ook niet hoe het moet.
En je hebt het vast al gedaan.quote:
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenenquote:Op zondag 13 december 2009 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Jij staat tenminste nog in de OP.
Dan is het hier gezelliger dan waar je net was.
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzenquote:Op zondag 13 december 2009 23:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha leuk topic voor de zondagavond!
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...quote:Op maandag 14 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Heerlijk discussies over in de grond zakkende stenen![]()
[..]
Voor elke avond...mensen vinden het een horrorverhaal...hoezo horrorverhaal...alsof er zombies uit het graf rijzen...trouwens ik heb een verschrikkelijke hekel aan horrorfilms
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.quote:
Once you're in, you can't get out..quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
Zou het niet na bijna maanden meelezen?quote:Op maandag 14 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze heeft geen idee waaraan ze begonnen is.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou het niet na bijna maanden meelezen?
Een van mijn katers heet Duvel... ik ben al verdoemd.quote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de kleine lettertjes staat ook dat je nu voor 666 jaar in dienst bent van satan
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan lees je al langer mee dan ik meepost
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Tja nachtbrakerquote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft zo op de zondagavond...
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Grappig! Ik heb zelf heel lang meegelezen in OUD, maar vind hier veel meer aansluiting!
Jij brengt je katten naar bedquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo... de katten liggen in bed.
Ze stonden net 3 man sterk bij de kamerdeur te wachten.
Toch handig dat ik het snackje voor het slapengaan heb ingevoerd.
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipenquote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
Lief!quote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Gizmo ligt hier nog steeds op de bank te pitten. Die wordt altijd hyper als ik wil ga slapen, dan komt 'ie op m'n rug liggen als ik op m'n buik nog een boekje lees. Maf beest
Goh ik was ook altijd een nachtbrakertje, maar in dat soort discussies ben ik nooit terecht gekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nachtbraker[ afbeelding ] dan zit je soms in hel vreemde discussies
quote:Op maandag 14 december 2009 00:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In ouders aansluiting vinden is niet makkelijk.
Ik heb daar ook veel gelezen, maar voornamelijk vanwege de lachwekkende relletjes die zich daar afspeelden.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief!
Ik heb het idee dat Naartjie hen in zijn ritme heeft opgevoed. Zo tussen 11 en 12 wil hij altijd naar bed. En Yoko en Satsu wandelen nu braafjes mee.
Ik weet niet of dat nog steeds zo erg is, mijn aandacht is er al een poos vanaf.quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik toch 's nachts eens even rondsluipen
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goh ik was ook altijd een nachtbrakertje, maar in dat soort discussies ben ik nooit terecht gekomen.
Ja brrrrrrrrr, dat is niks voor mij.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tja, stop vrouwelijke hormonen in 1 subforum en je hebt regelmatig problemen![]()
Ik vind niet zozeer de dood eng, meer de ontbindende lijken.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.
quote:
Heel raar... ik ben niet bang voor de dood an sich, maar lijken van mens of dier aanraken vind ik wel weer eng. Met uitzondering van die van mijn huisdieren dan.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....als je veel met de dood te maken hebt gehad in de laatste 20 jaar heeft dat niet zo veel geheimen meer....heel veel mensen vinden het eng....ik vind het iets wat onlosmakelijk bij het leven hoor.....alleen de weg er naartoe kan eng zijn.
nee hier hebben we veel mannen... jjh subtle loveless pagan barbaaf en ikquote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tja, stop vrouwelijke hormonen in 1 subforum en je hebt regelmatig problemen![]()
En daarom ontstaan hier ook noooooit rellen om schijnbaar niks.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hier hebben we veel mannen... jjh subtle loveless pagan barbaaf en ik
van de 37 ofzo
Dat is in elk geval enige mannelijke input.quote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 37 ofzo
Wel hoor, volgens mij heb ik haar eerder op de avond zien posten.quote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom ontstaan hier ook noooooit rellen om schijnbaar niks.![]()
Ik heb Q trouwens niet meer hier gesignaleerd....
quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef kitao het volgende:
weer over poezen ?
ik ga mijn asielkat ff opladen , mijn voormalige maatje in de afgelopen (?) +- 7 jaar.
In de SC?quote:Op maandag 14 december 2009 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel hoor, volgens mij heb ik haar eerder op de avond zien posten.
Wat een mooie oplossing!!quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zij zijn happy daar en mijn woonkamer (incl. planten en gordijnen) overleeft mijn afwezigheid.
Met een kitten, een speelse moeder en een kater die niet in de kattebak wil pissen maar alleen in de tuin vind ik hun slaapkamer+ katteluik naar buiten een prima oplossing.
Daar staan hun kattebakken, eten en drinken, kussen en krabpalen en ze zijn er best tevreden mee. Getuige het vrijwillig meewandelen als ik wegga of naar bed ga.
Maar als ik thuis ben gaat de deur open en die gaat alleen dicht als ik erg angstige of erg allergische mensen op bezoek heb.
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.quote:
Daarom is Greys een paar weken geleden op zoek gegaan naar mannelijke kandidaten voor in de SC..Maar dat was niet een succes geloof ikquote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de 37 ofzo
Och...smakelijk is anders maar ja hoort erbij......hoe was het ook alweer....blah blah blah en tot stof zult gij wederkeren....en ach de persoon die het topic opende wilde geen foto's zien dus dan maar een lap tekst met een minutieuze beschrijving....ik heb hem trouwens nog niet weer gezien in het topic...zou die de beschrijving te eng hebben gevondenquote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind niet zozeer de dood eng, meer de ontbindende lijken.
rustig maar, er is geneog Zwabber voor iedereenquote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom is Greys een paar weken geleden op zoek gegaan naar mannelijke kandidaten voor in de SC..Maar dat was niet een succes geloof ik.
Effe kijken dan, ben benieuwd of zij nog op de discussie is teruggekomen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.
Was aan het begin van een topic, 1, 2 of 3 topics terug ofzo.
quote:Op maandag 14 december 2009 00:28 schreef Strega het volgende:
Weet je, ik ben een beetje aan het bijlezen.......
Morgen evt reageren, zo na een beetje emotionele avond naar bed.
En dan denk ik blij dat beetje bijlezen.....
WAT ZIJN JULLIE EEN LIEVERDS HIER MET Z"N ALLEN!!!!
Na, zo'n down voelende trieste dag, (waarop weliswaar, wonder boven wonder, de kerstversierringen en het eten goed gelukt zijn) toch nog even heel blij worden van het bijlezen en de commentaren!
Na, zo'n down voelende trieste dag, (waarop weliswaar, wonder boven wonder, de kerstversierringen en het eten goed gelukt zijn) toch nog even heel blij worden van het bijlezen en de commentaren!
Toen ze jonger waren gingen die van mij wel uit de woonkamer 's nachts omdat ze anders kiekeboe speelden met de vogels (die dat niet erg konden waarderen midden in de nachtquote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zij zijn happy daar en mijn woonkamer (incl. planten en gordijnen) overleeft mijn afwezigheid.
Met een kitten, een speelse moeder en een kater die niet in de kattebak wil pissen maar alleen in de tuin vind ik hun slaapkamer+ katteluik naar buiten een prima oplossing.
Daar staan hun kattebakken, eten en drinken, kussen en krabpalen en ze zijn er best tevreden mee. Getuige het vrijwillig meewandelen als ik wegga of naar bed ga.
Maar als ik thuis ben gaat de deur open en die gaat alleen dicht als ik erg angstige of erg allergische mensen op bezoek heb.
Zo te zien is ze dit weekend niet in de SC geweest. Ik had haar wel in het kerstboomverniel fototopic gezien.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, of ik moet abuis zijn.
Was aan het begin van een topic, 1, 2 of 3 topics terug ofzo.
He bah toch. Welterusten en hopelijk schijnt morgen de zon weer wat meer voor je!quote:Op maandag 14 december 2009 00:33 schreef Strega het volgende:
Korte vreugde! Tot morgen, hopelijk minder "somber"
quote:Op maandag 14 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rustig maar, er is geneog Zwabber voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |