1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
Iedereen weer aan het LOGG-en zeker?
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Ze zuchtte diep en woelde door zijn haar en zei:quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Oeps..quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.
Ik zweer.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Die TT gaat weirdo's aantrekken!
Ik heb hem gezien.quote:
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?quote:
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.quote:
Zeg glijmiddel en we zijn weer on topic.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
quote:
arrrrrrrrrrribaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
ik hou gewoon van origami jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
Het pakket is heel mooi ingepaktquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Hij noemt zichzelf ontwerper maar snapt het echt niet.
Maar dat doe je niet met jezelf.quote:
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohequote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?quote:
Ik snap het ook niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Stuur Maes ff een PMetje!quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohe![]()
dat is echter een misbaksel
Wie weetquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Ja nee pak het nou maar uit ook.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Na een jaar en een aantal mails kun je ze veilig doorverkopen vind ik. Als die persoon alsnog komt opdagen zou je desnoods (een deel van) het geld terug kunnen geven.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Oh, dat vind ik dan wel weer een goeie, want dat pakket staat me hier echt aan te starenquote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
Ow jee.....quote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maaktquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.
Dit lijkt wel een meteoriet die daar toevallig is neergestort.
Als die bunker een andere kleur had gehad had het nog een kans gemaakt. Maar dit is gewoon echt lelijk op die plek. En waarschijnlijk op iedere andere plek ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maakt![]()
precies de reden waarom ik die richting in ga, omdat ik een hekel heb aan designers
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
And so the lion fell in love with the lamb
He ja.. altijd fijn op de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
helemaal niksquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
.
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
Ik geloof er NIETS van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
die is inderdaad al heel oudquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Iedereen, behalve ene Stali, kent dit filmpje natuurlijk al jaaaren maar kijken jullie het dan nog maar eens.
Ik vind het wel zo ontroerend.
Ici:
Oh jaaaaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Iedereen, behalve ene Stali, kent dit filmpje natuurlijk al jaaaren maar kijken jullie het dan nog maar eens.
Ici:
Mooi he?quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Ici:
Geloof dat ik een beetje moeite heb mijn aandacht er bij te houden.quote:
Jij luie langharige lelijke....quote:
Je maakt het spannend zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
maar heb me aangemeld voor een opleiding industrieel ontwerpen
Ik hint heul niet stiekum. Ik doe het haske openlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
He ja.. altijd fijn op de zondagavond!![]()
En Cat!Niet zo stiekem zitten te hinten dat je een SS weet!
Maar het is echt waar.quote:
Haha, eigenlijk gewoon een gevoel. Echt!!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Je zegt 'geen idee waarom' maar daar trappen we niet in natuurlijk!
*hintenboek erbij pakt*![]()
[..]
Ik geloof er NIETS van!![]()
Welterusten Morretje, Ravage en minibeeb.quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik meld me ook alweer af. We gaan slapen.. Het wordt koud vannacht!![]()
Dat magistrale moment van de herkenning inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaIk kende hem idd al, maar dat moment dat de leeuw ze herkent he?
En dan ineens harder gaat lopen! Ik dacht de eerste keer dat ik keek dat ie ze op ging vreten
Kippenvel!
Dat is echt zo'n slik en brok in de keel filmpje. Hij herkent ze écht!quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Stali het volgende:
Ici:
Hey!quote:
Hop, naar bed jij! Lekker beebie warm houden. Truste!quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Morretje het volgende:
Oh, ik meld me ook alweer af. We gaan slapen.. Het wordt koud vannacht!![]()
W(h)ip him into shape, zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hey!. Da's wel toevallig m'n bezemkast wippert hoor! Lief zijn tegen 'm!
quote:
september begin ik, moet in februari en april nog toelatingsexamens doen, heb door wat nare dingen in het verleden de havo niet af kunnen makenquote:[..]
Je maakt het spannend zeg!Maarre, nu dus geen opleiding of tijdelijk baan?
Wanneer begin je aan je vervolgopleiding?
het waren de 70s, mensen dachten anders/nietquote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
@Stali, vond jij het alleen niet raar dat zo'n leeuwtje die altijd bij mensen is opgegroeid weer in het wild vrijgelaten kon worden na zo'n tijd?Ik dacht dat die zichzelf dan nooit meer zou kunnen redden in het wild. Of zit ie in een reservaat ofzo?
Wil doquote:
Spannend! Dus wel nog voorbereidingsopdrachten doen en zo.quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
september begin ik, moet in februari en april nog toelatingsexamens doen, heb door wat nare dingen in het verleden de havo niet af kunnen maken
maar aangezien havo een eitje is moet dat geen problemen opleveren
quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
W(h)ip him into shape, zou ik zeggen.
Dit weet ik niet, hij zal uiteraard wel in een reservaat zitten schat ik in.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
@Stali, vond jij het alleen niet raar dat zo'n leeuwtje die altijd bij mensen is opgegroeid weer in het wild vrijgelaten kon worden na zo'n tijd?Ik dacht dat die zichzelf dan nooit meer zou kunnen redden in het wild. Of zit ie in een reservaat ofzo?
*pakt popcorn*quote:
Bamba, ransel die zwabbert eens snel zijn bed in! Hij ging vroeg slapen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
nou kom maar met die w(h)ip dan [ afbeelding ]
nog een kwartiertje en dan ga ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bamba, ransel die zwabbert eens snel zijn bed in! Hij ging vroeg slapen.
Agos, hier ook al een kotserd vanmiddag..Maar die geeft toch al makkelijk over, dus staan we niet meer van te kijken. Maar klote is dat! Kun je alles weer gaan verwisselen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Pfffff net bijgelezen gaat er boven een deur open en ook weer dicht. Dus ik kijken (het is nogal donker in die kamer) staat er een kind bij het voeteneind die daar in bed wil stappen. Dus ik![]()
Ik pak hem bij de hand en wil hem aan het hoofdeind in bed leggen zie ik net op tijd een enorme vlek![]()
Yuk hij heeftover z'n pyama, z'n eigen bed, het bed van broer (dat nooit gebruikt wordt
) het vloerkleed en z'n broer die nog heerlijk ligt te
ah bahquote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Pfffff net bijgelezen gaat er boven een deur open en ook weer dicht. Dus ik kijken (het is nogal donker in die kamer) staat er een kind bij het voeteneind die daar in bed wil stappen. Dus ik![]()
Ik pak hem bij de hand en wil hem aan het hoofdeind in bed leggen zie ik net op tijd een enorme vlek![]()
Yuk hij heeftover z'n pyama, z'n eigen bed, het bed van broer (dat nooit gebruikt wordt
Ai... sterkte.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Ow jee. Arme knul, arme broer en arme mamma.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef nieslief het volgende:
Nou hier wordt eigenlijk nooit gespuugd dus ik stond echt even te kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Agos, hier ook al een kotserd vanmiddag..Maar die geeft toch al makkelijk over, dus staan we niet meer van te kijken. Maar klote is dat! Kun je alles weer gaan verwisselen.
Broer had echt zoiets van waarom moet ik nu een andere pyama aan midden in de nacht laat me toch lekker verder snurken.......quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee. Arme knul, arme broer en arme mamma.![]()
Hopelijk heb je een helpend handje in de woonkamer zitten voor het verschonen van het bed.
Ooh, das helemaal k*t als je er niet tegen kan. Ik eerst ook niet hoor, maar we hebben een tijd gehad dat Robin 3 keer in de week minimaal kotste, dus dan ben je er snel overheenquote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou hier wordt eigenlijk nooit gespuugd dus ik stond echt even te kijken.
Toen ze klein waren spuugden ze wel heel erg veel maar dit is voor hem echt de eerste keer in twee jaar ofzo.
Dus mr.Lief stond heerlijk over z'n nek te gaan bij het bed verschonen terwijl ik mininiesje aan het verschonen was. Die heeft nog lekker even op de bank onder het dekentje een bekertje warme melk gedronken. Nu is het weer stil boven. Hopelijk blijft het hierbij.
Achgos, arme knul.quote:Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Broer had echt zoiets van waarom moet ik nu een andere pyama aan midden in de nacht laat me toch lekker verder snurken.......
quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Muis in huis!![]()
Hij is rood, pluche en gevaarlijk.
En daarom is Yoko al 10 minuten vol overgave bezig hem dood te maken.
Aangezien muis nooit geleefd heeft is de succesratio in deze moeilijk te bepalen.quote:
Ik ben aan het kijken!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken!![]()
Zo lelijk waren die schaamlippen toch niet?
Hmmmm.... als je jezelf herkent in deze uitzending heb je ons verkeerd ingelicht.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hoef ik heul geen tv voor te kijken![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hoef ik heul geen tv voor te kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |