1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
Iedereen weer aan het LOGG-en zeker?
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Ze zuchtte diep en woelde door zijn haar en zei:quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
hij haalde een glimmend apparaat uit zijn zak, het was hard en lang
ze staarde ernaar in vol verlangen, tot hij zei:
" MET DEZE USB DONGLE HEB JE ECHT OVERAL INTERNET"
Oeps..quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, da's the Wizzard, een massage apparaat.
Ik zweer.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Die TT gaat weirdo's aantrekken!
Ik heb hem gezien.quote:
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?quote:
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.quote:
Zeg glijmiddel en we zijn weer on topic.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
quote:
arrrrrrrrrrribaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet jij niet Ayayayayaya roepen met je sombrero op ofzo?
ik hou gewoon van origami jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee jij dan, tot een vierkante centimeter opvouwbare reus.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
Het pakket is heel mooi ingepaktquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Voor de mensen die het belangrijk vinden: ik maak morgen een foto van mijn pakket.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Hij noemt zichzelf ontwerper maar snapt het echt niet.
Maar dat doe je niet met jezelf.quote:
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohequote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
Ik ben aan het kijken naar de tv makelaar (treurig, maar verder is er niks op) waarbij ze het nu over een zelf ontworpen huis hebben.
Eerst komt de lofzang over de natuur, het groen, het gras, de koetjes en de skyline van Amsterdam die nog net zichtbaar was.
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?quote:
Ik snap het ook niet, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
En dan zie je het huis.
[ afbeelding ]
Stuur Maes ff een PMetje!quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van mooie strakke designs, ben een enorm fan van bauhaus en mies van der rohe![]()
dat is echter een misbaksel
Wie weetquote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Ja nee pak het nou maar uit ook.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, hoef ik nu niet meer te raden donderdag?
Na een jaar en een aantal mails kun je ze veilig doorverkopen vind ik. Als die persoon alsnog komt opdagen zou je desnoods (een deel van) het geld terug kunnen geven.quote:Op zondag 13 december 2009 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit hier overgeblven tegels op MP te zetten, zou Maes het menen dat ze die ook wil hebben=
Heb nl 2 dozen en misschien ook figuurtegels over...
Stom verhaal, vorig jaar wilde iemand van die figuurtegels kopen van me maar dat was de verkeerde kleur.
Die hebben we vervolgens deze beloofd en die heeft hij betaald maar heb nu al 2x gemaild met de vraag kom je ze halen en steeds stelt hij het uit..tsja
Oh, dat vind ik dan wel weer een goeie, want dat pakket staat me hier echt aan te starenquote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
Ow jee.....quote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee pak het nou maar uit ook.
Helaas. Bamba heeft zichzelf versproken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maaktquote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet er allemaal niet zoveel van maar ik vind dat een huis in zijn omgeving moet passen.
Dit lijkt wel een meteoriet die daar toevallig is neergestort.
Als die bunker een andere kleur had gehad had het nog een kans gemaakt. Maar dit is gewoon echt lelijk op die plek. En waarschijnlijk op iedere andere plek ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze man denkt dat een paar scheve lijnen je een designer maakt![]()
precies de reden waarom ik die richting in ga, omdat ik een hekel heb aan designers
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
And so the lion fell in love with the lamb
He ja.. altijd fijn op de zondagavond!quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je valt weer met je neus in de boter he Morrie?
helemaal niksquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar houd jij je ook alweer mee bezig Zwabbert, buiten Fok en nachtbraken en origami?
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
.
Ik heb trouwens echt geen idee wie mij zou hebben. Ik denk iemand die hier niet dagelijks komt, geen idee waarom ik dat denk trouwens.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow jee.....
Ik weet trouwens al wie de SS van iemand hier is!
Ik geloof er NIETS van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |