1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dit was wel een succes. Normaal hou ik ook niet zo van die 10 minuten durende nummers waar dan 8 minuten van instrumentaal is, maar dit was wel primaquote:Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Re het volgende:
1 minuutje orgel is wel tof, maar daarna begint het meestal wel te jeuken eigenlijk
daar heb je de bookmark functie voorquote:Op zondag 13 december 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
Deze post heeft enkel als doel dit gespreksonderwerp in mijn lijst van actieve onderwerpen te laten terugkeren. Doordat deze post uit enkele regels bestaat ben je het sneller geneigd te lezen, dus vandaar dat ik er toch even een verhaaltje van heb gemaakt, in plaats van enkel een afkorting "tvp" (dat staat voor terugvindpost) te gebruiken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd
quote:Op zondag 13 december 2009 11:11 schreef MrSubtle het volgende:
Deze post heeft enkel als doel dit gespreksonderwerp in mijn lijst van actieve onderwerpen te laten terugkeren. Doordat deze post uit enkele regels bestaat ben je het sneller geneigd te lezen, dus vandaar dat ik er toch even een verhaaltje van heb gemaakt, in plaats van enkel een afkorting "tvp" (dat staat voor terugvindpost) te gebruiken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Sorry van je 20 seconden die je hieraan hebt verprutst, maar toch lief dat je 'm helemaal uitleest, zelfs nu nog, nu je al weet dat er niets zinnigs meer komt. Echt niet. NIETS zinnigs, dus je kunt net zo goed stoppen
. Sterker nog, zelfs ik stop nu met typen
.
Kijk Subtle, zo doe je dat. Een stuk vrolijker, en minstens net zo duidelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
We hebben een T
We hebben een V
We hebben een PTee
Vee
Pee
quote:Op zondag 13 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
^ Urgh, da's wel érg vrolijk op de zondagmorgen
doe's niequote:Op zondag 13 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
^ Urgh, da's wel érg vrolijk op de zondagmorgen
Die zit op de Nieuwequote:Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Re het volgende:
oh ja Rotown was het idd, jeetje lang geleden, maar haal altijd de binnenwegen door elkaar...
Zo af en toe zou jij zo als student door kunnen gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef MrSubtle het volgende:
Slecht slecht... zout pretzels van gisteravond zijn zoooo lekker als ontbijt
Welke? Die van Sparta, Excelsior of Feyenoord?quote:Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de doelen liggen in dé stad ja
quote:Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke? Die van Sparta, Excelsior of Feyenoord?
en waar zat vroeger de Blue Moon ook alweer, oude toch... wat een foute tent was datquote:
Zegt me niksquote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
en waar zat vroeger de Blue Moon ook alweer, oude toch... wat een foute tent was dat...
Ook nog even in dit topic. Mijn pakje ligt bij een "DHL Servicepunt" hier in Zwolle. Zit bij een videotheek in en die gaat om 13u open. Ik ga hem dus straks ophalen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:33 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen uit een zonnig Groningen.
-iets gemist?
-JJH, heb jij nu al eens een SS pakje?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:34 schreef Bamba het volgende:
Ik ga even op visite en vanmiddag gaan we zwemmen met de kleine. Kleine hoop dat dit topic dan nog open is
toen zat je denk ik nog in de luiersquote:
Zou wel ff tsjekken hoe lang hij er nog ligt als vandaag niet lukt, heb zoiets ook een keer gehad, maar bij DHL sturen ze het erg rap dan weer terug, tis niet zoals bij TNT dat het er dan 3 weken ligt ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook nog even in dit topic. Mijn pakje ligt bij een "DHL Servicepunt" hier in Zwolle. Zit bij een videotheek in en die gaat om 13u open. Ik ga hem dus straks ophalen.
Hij ligt er trouwens al sinds donderdag ofzo, maar ik heb gewoon niet de mogelijkheid gehad om tijdens openingstijden daar in de buurt te komen.
Later foto's dus!
Zegt me uiteraard ook niksquote:Op zondag 13 december 2009 11:36 schreef Re het volgende:
[..]
toen zat je denk ik nog in de luiers... tent eronder heette de beatcorner geloof ik
Da's mooi, dan is iedereen voorzien dus.quote:Op zondag 13 december 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook nog even in dit topic. Mijn pakje ligt bij een "DHL Servicepunt" hier in Zwolle. Zit bij een videotheek in en die gaat om 13u open. Ik ga hem dus straks ophalen.
Hij ligt er trouwens al sinds donderdag ofzo, maar ik heb gewoon niet de mogelijkheid gehad om tijdens openingstijden daar in de buurt te komen.
Later foto's dus!
Ik heb gister nog een herinneringssms'je gehad. (Hint, moet de een Asielactiepersoon zijn, de rest heeft mijn nummer niet. )quote:Op zondag 13 december 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel ff tsjekken hoe lang hij er nog ligt als vandaag niet lukt, heb zoiets ook een keer gehad, maar bij DHL sturen ze het erg rap dan weer terug, tis niet zoals bij TNT dat het er dan 3 weken ligt ofzo
Dat was ik die dat vroeg.quote:Op zondag 13 december 2009 12:15 schreef nieslief het volgende:
Mogguh
Er was een vraag wat ik gisteren gedaan had? Nou ik heb Gothic-Blackie irl gefeliciteerd daarvoor heb ik dus een aantal uren in de trein doorgebracht met 2 eigen kids, 1 neefje, 1 broer, opa&oma en een groot uitgevallen aangenomen kind..... (inside joke voor zus) en natuurlijk met mijn (v)echtgenoot. Daar genoeglijk een aantal uurtjes doorgebracht, de primark nog bezocht (twee broeken, een vest en een t-shirt gescoord) en de terugreis was leuk met twee keer overstappen, vermoeide kinderen en een ver****te schouder, arm en nek...
Zo dat was het en ik ben gesloopt voor vandaag dus verwacht niet veel van me.
Nou niet best, doet pijn en heb nu continue het gevoel dat mijn hoofd van mijn nek afrolt. Raar gevoel is dat en ik kan het niet echt beschrijven. Mijn rechterhand is ook ijskoud nu en wil maar niet warm worden. Mijn nek en schouders zijn ook loeistijf dus dat verklaard dat wel. Zometeen maar even een loeihete douche nemen misschien dat de spieren zich daardoor gaan ontspannen en anders moet ik er maar even een diazepammetje tegenaan gooien, ik heb er nog twee over.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ik die dat vroeg.![]()
Klinkt als een leuk maar vermoeiend dagje. Hoest nu met de schouder?
Ze licht ook echt zo te kijken, wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Nies, wat een gezeur zo met je nek/schouder. En dat alles door 1 iemand die ff niet oplet![]()
JJH heeft een zonnig poesje![]()
Hier ook zonnig, dus er wordt hier ook bruingebakt.
Cat, maar zeg nou zelluf; zonder het doekje is het toch geen gezicht?![]()
En de kerstboom van Ll
Wie?quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze licht ook echt zo te kijken, wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi, ik begrijp dat JJH nog geen pakje heeft?
Oh oke. Ik kreeg een pm van verontruste mensen dus vandaar. Maar jij moest het ophalen bij een DHL punt herinner ik mij?quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Bijna. Geduld mensen. Ik weet waar het is en ik ga het zo ophalen. Heb de afgelopen dagen geen tijd over gehad.
Oh die! Da's een jongetjespoesquote:
Kan best dat je dat begrijpt, maar dan begrijp je het verkeerdquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi, ik begrijp dat JJH nog geen pakje heeft?
Ik kreeg een pm van mensen die al een nood pakket wilden maken maar ik weet inmiddels al dat het goed komt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best dat je dat begrijpt, maar dan begrijp je het verkeerd
Heeeeeej Haraquote:
Nay en nay. Ik ben nieuw hier, ik weet van niets.quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeeeeej Hara![]()
Luister eens.... heb jij de foto van onze Fritz gezien? En heb je ook gelezen dat ik vind dat ie best op jouw viervoeter lijkt?
Ja, ja, jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nay en nay. Ik ben nieuw hier, ik weet van niets.
Hai! Hoe ist?quote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Hai
Ja, wel oke. Ik heb een officieel vastgestelde zenuwbeknelling tussen de middenvoetsbeentjes van mijn 4e en 5e teen (gerekend vanaf de grote teen, aldus de HA) en dat doet verrotte veel pijn. Het goede nieuws is dat de pijn afneemt als ik mijn voeten niet gebruik, dus ik heb een geweldig goede smoes om al het hele weekend geen klap uit te voeren. Hi-haaaaa!quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Muis006 het volgende:
Wel okee, herstel herstelhet heeft tijd nodig.
Met jou?
Wat een rotnieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Ik heb een officieel vastgestelde zenuwbeknelling tussen de middenvoetsbeentjes van mijn 4e en 5e teen (gerekend vanaf de grote teen, aldus de HA) en dat doet verrotte veel pijn. Het goede nieuws is dat de pijn afneemt als ik mijn voeten niet gebruik, dus ik heb een geweldig goede smoes om al het hele weekend geen klap uit te voeren. Hi-haaaaa!
Nog anderhalve week en dan hebben we 7 dagen een dicht kantoor. En dat is zéér goed nieuws, want ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken.
Vonden ze van je euhmm...gehaakte beest?quote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
Middag
de doop was mooi, maar o zo vroegzit nu alweer met ogen zo klein...
Jeetje Eliza, pijnlijk!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou niet best, doet pijn en heb nu continue het gevoel dat mijn hoofd van mijn nek afrolt. Raar gevoel is dat en ik kan het niet echt beschrijven. Mijn rechterhand is ook ijskoud nu en wil maar niet warm worden. Mijn nek en schouders zijn ook loeistijf dus dat verklaard dat wel. Zometeen maar even een loeihete douche nemen misschien dat de spieren zich daardoor gaan ontspannen en anders moet ik er maar even een diazepammetje tegenaan gooien, ik heb er nog twee over.
tof!quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vonden ze van je euhmm...gehaakte beest?
quote:
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?quote:
hoe kom je eraan, te weinig rust nemen. het word minder, maar op momenten dat je moe bent treed t bij mij nog regelmatig op. t enige wat je kunt is de oefeningen van de fysio gebruiken om de boel sterk en los te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?
Bij jou komt het toch door het ongeluk?quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?
hier wel iigquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij jou komt het toch door het ongeluk?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Zou je je dan trouwens niet eens even netjes voorstellen![]()
Fritz van achter:
[ afbeelding ]
Fritz van voor:
[ afbeelding ]
9 jaar geleden heb ik zelf ook ooit met 90 km per uur m'n auto frontaal op een boom geparkeerd.quote:
Heel stilkensquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Cat22 het volgende:
Balen Nies dat de schouder nog steeds zo opspeelt.![]()
![]()
Hara!![]()
![]()
![]()
Ing, het kan dan geen gezicht zijn, maar ik heb ook gen zin om de hele dag een doek teug te draperen. Nu scheelt het dat de boom bij mij half achter de bank staat en ik geen bierkratje als onderzetter gebruik.
Muizellll! Stilkens aan aan het herstellen meid?![]()
Hooooooi Elies!op je officieël beknelde middenvoetsbeenzenuwtje (alleen net nadat je uit je bruisbad komt
). Wat zul je uitkijken naar je vakantie. Ik mag nog ruim een week, 24 december is mijn eerste vrije dag en dan kom ik pas terug in het nieuwe jaar.
![]()
![]()
JJH gaat zijn pakje ergens vanaf NU ophalen!
![]()
![]()
![]()
Wat heb je toch een prachtige kat.quote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Lijkt me een seal tabby, net zoals Jazz. Z'n lichaam lijkt ook wel wat op dat van Jazz. Als Jazz zo zit denk je echt jeeeeeeeeezus wat is ie breed, en bos haar versterkt dat effect alleen maar
Maar hij heeft geen dikke kont hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei da's niet fijn. Wel fijn (voor mij dan he) te lezen dat het minder wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
9 jaar geleden heb ik zelf ook ooit met 90 km per uur m'n auto frontaal op een boom geparkeerd.
Eerst weinig last, maar de volgende ochtend...damn![]()
Bij mij is het vooral nek/schouders.
Nu weinig last meer van, maar zodra ik het te druk/stressy krijg dan speelt het direct weer op.
Heel stilkens?quote:
Zodra ik merk dat het begint op te spelen, pas ik direct m'n houding aan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oei da's niet fijn. Wel fijn (voor mij dan he) te lezen dat het minder wordt.
Mooi beest Hara!!
Dat gaat toch ook nooit meer weg?quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat het begint op te spelen, pas ik direct m'n houding aan.
En de eerste tijd continue pijnstillers/spierverslappers slikken. (nu niet meer hoor, dawas toen)
Kweenie, ik hoop dat ik nog wat jaartjes mee kan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook nooit meer weg?
Mijn moeder zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat vanzelf ook wel weer weg. We weten allemaal dat dat niet altijd opgaat, maar in 90% van de gevallen heeft ze gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 12:54 schreef Muis006 het volgende:
Wat een rotnieuwskomt dat vanzelf weer goed?
Leuk!quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn kerst cd's in de auto leggen.![]()
En een oefencd voor het concert.
Lekker gallllllllllmen onderweg!
Nou, zie je welquote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef Harajuku. het volgende:Lijkt me een seal tabby, net zoals Jazz. Z'n lichaam lijkt ook wel wat op dat van Jazz. Als Jazz zo zit denk je echt jeeeeeeeeezus wat is ie breed, en bos haar versterkt dat effect alleen maar
Maar hij heeft geen dikke kont hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ieuw!quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat vanzelf ook wel weer weg. We weten allemaal dat dat niet altijd opgaat, maar in 90% van de gevallen heeft ze gelijk
Ik ga naar de podo-dame voor iets van een zooltje. Helpt dat niet, dan drukt de HA er een spuit in. Helpt dat ook niet, dan snijden ze het eruit. Linksom of rechtsom zal het dus wel weer een keer over gaan.
Ik zou gokken op ragdoll, denk ik. Birmaan heeft over het algemeen een heel zachte pluizenbol vachtquote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zie je wel![]()
Fritz heeft wel een beetje een rare stugge vacht. Beetje borstelig. Ik heb ook het idee dat ie wat langer haar heeft dan de gemiddelde kortharige. Ben zeer benieuwd wat het wordt als ie is uitgegroeid
Ow, dat is veel pluiziger dan Fritz ooit is geweest! Dan zal ie wel niet langharig wordenquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ie 13 weken, en al helemaal pluis.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ie 13 weken, en al helemaal pluis.
Misschien Balinees dan? Of een kruising Siamees.quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is veel pluiziger dan Fritz ooit is geweest! Dan zal ie wel niet langharig worden
Volgens de DA zit er zeker iets Siamees is. Maar verder moesten ze er ook naar gokken
Hier: hoofd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het treurige is dat ik alle kittenfoto's ben kwijt geraakt na een crash.quote:
Ik zal speciaal vandaag voor jou detailopnames van de neus makenquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Het treurige is dat ik alle kittenfoto's ben kwijt geraakt na een crash.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 'k heb er maar twee over,quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat lijkt me echt vreselijk...
Vertaling:quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
echt vreselijk... wij hebben de kittenfoto's alleen in een boek volgens mij (geen negatieven etc meer)... Maar moet er niet aan denken om die kwijt te raken!quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, 'k heb er maar twee over,. Ga binnenkort eens de familie rond of die kittenfoto's hebben bewaard
Wanneer gingen jullie uitpakken?quote:
Ik had een extra schijf, groter, en juist die is gecrashedquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor mijn foto's een externe harde schijf gekocht, want dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Die ik trouwens maar weer eens moet gaan updaten, heb ik al een paar manden niet gedaan.
ja, ik heb dus ook zo'n extra harde schijf, maar die heb ik denk ik 2 keer gebruikt voor een update, dus ik zou sowieso de helft kwijt zijn als er iets zou crashen...quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor mijn foto's een externe harde schijf gekocht, want dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Die ik trouwens maar weer eens moet gaan updaten, heb ik al een paar manden niet gedaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze kerstboom stond nog niet eens volledig
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in een coon? Hij heeft net ook een beker water om gegooid op de aanrecht waar een tandenborstel instond. En nu ik dit aan het typen ben gaat hij er met fototoestel vandoor
IK IK IK !!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand nog interesse in een coon?
Heb jij geen kerstboom en tandenborstel of zo?quote:
Helemaal mee eens. Het lijkt wel op Muis (ook qua vacht beetje stug halflang maar niet qua kleur) en daar zit Siamees/Turks Angora/Ragdoll in.quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@Elisa volgens mij zit er wel iets oosters in. Ik zie er geen duidelijke Birmaan in.
Breng maar hier.......quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in een coon? Hij heeft net ook een beker water om gegooid op de aanrecht waar een tandenborstel instond. En nu ik dit aan het typen ben gaat hij er met het fototoestel vandoor
Dat meen je toch niet.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in een coon? Hij heeft net ook een beker water om gegooid op de aanrecht waar een tandenborstel instond. En nu ik dit aan het typen ben gaat hij er met het fototoestel vandoor
Heus wel... maar onbreekbare ballen en afsluitbare badkamer...quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij geen kerstboom en tandenborstel of zo?
quote:
Ja hoor, breng maarquote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er nog wel bij zeggen dat hij dus af en toe in huis plast. Gisteren zag hij er ook ziekjes uit maar vandaag dus niks meer aan de hand.
Ja we gaan er mee naar de DA maar dan moeten we urine opvangen als hij in huis plast. En het kan nu weer weken goed gaan.
Nog steeds mensen die interesse hebben?
Oh poolen is leuk, heb ik jaren gedaanquote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is vast iemand zo lief om ze even in de wiki te pleuren?
Ik moet alweer weg ook. Vanmiddag lekker poolen.
Wacht maar tot het nieuwe Redcat seizoen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe es niet met al die leuke kattenfoto's![]()
Heb jij een eigen keu?quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh poolen is leuk, heb ik jaren gedaan
Ik moet mijn keu ook nog ergens hebben
Balinees en Siamees hebben ook blauwe ogen hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Siamezen en Burmezen kunnen ook tekeningen hebben. Alleen die blauwe ogen is echt Birmaans.
* ferrari_rood gaat er nog een foto van Boy de burmees bij pakken om naar de oren te kijken
En ook siamezen hebben blauwe ogen.....quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Siamezen en Burmezen kunnen ook tekeningen hebben. Alleen die blauwe ogen is echt Birmaans.
* ferrari_rood gaat er nog een foto van Boy de burmees bij pakken om naar de oren te kijken
* blocked Cat alvastquote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot het nieuwe Redcat seizoen.
De Coons die ik ken hebben nog noooooooooooit zoiets gedaan, misschien heb jij ook wel een goede.quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dat doen coontjes toch niet?![]()
Fritz is trouwens echt een mooi katjes met zijn lichte oogjes, en zijn tekening heeft wel een hoop weg van Jazz ja
Jummie vlierbessenjenever.....quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij een eigen keu?![]()
Poolen heb ik ook al jaren niet meer gedaan. Wat ik me ervan herinner is dat het vooral lollig was als je een paar glaasjes bessenjenever (jah, dat was toen cool) achter de kiezen had. Whihihihihi!
Britjes vaak ook....maar Fritzzl is duidelijk geen Britjequote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Balinees en Siamees heeft ook blauwe ogen hoor
quote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Britjes vaak ook....maar Fritzzl is duidelijk geen Britje
ja, dat maakt het weer lastiger ja...quote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan de badkamer niet dicht doen daar staat hun drinken. Ergens anders neer zetten is geen optie dan kan ik blijven dweilen. En onbreekbare kerstballen zijn niet onbreekbaar. En die vind ik niet zo heel erg mooi.
Sorry ik moet even lachenquote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is van de 5coons die ik gehad heb nr 3 die in de kerstboom hangt. Op de een of andere manier was die bij mijn ouders wel heel stabiel die bleef met 10kilo Ramses gewoon staan.
Mooierdjequote:
Fritz is ook een stuk minder scheel!quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even vergelijken. Wel een andere point ja.
Al die Oosterse rassen hebben zo'n lange snuit, bij Fritz vind ik dat niet heel erg aanwezig. Hoe oud is Fritz nu?
quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is van de 5coons die ik gehad heb nr 3 die in de kerstboom hangt. Op de een of andere manier was die bij mijn ouders wel heel stabiel die bleef met 10kilo Ramses gewoon staan.
k Had het niet eens gezienquote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fritz is ook een stuk minder scheel!
Ja en de tweede foto daar zit hij bovenop de lamp van het aquarium.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooierdje![]()
Staat ie daar naast je SS pakje?
Ik gok op het eerste idd. Muis z'n moeder is daar kruising in en die was bijna een kopie van Fritzl.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga gokken op een Ragdoll met Siamees, of een Balinees met iets.
OMGquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het geen Siamees is, Elies.
Die is gewoon mooi van lelijkheidquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat bleef vorig van de boom afquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys zat net alweer met een net gedoodde prooi in z'n snuffel stoer te mauwen op de trap.
* Ingetje79 gaat de kerstbal maar weer opzoeken en terughangen in de boom
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis hadquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die is gewoon mooi van lelijkheid
Jij zou uberhaupt niet slapenquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis had
Proestquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys zat net alweer met een net gedoodde prooi in z'n snuffel stoer te mauwen op de trap.
* Ingetje79 gaat de kerstbal maar weer opzoeken en terughangen in de boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat heb ik vandaag al tig keer gedaan. En ik weet zeker dat er nog schilfers van de kerstballen ergens liggen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff grondig stofzuigen hier, tis net een zandbak met naalden erin
HEY!quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
Er word bij ons serieus gepoold hoor! En als we allebei onze dag hebben gaat het hard tegen hard. Drie weken geleden ofzo had ik binnen 4 beurten de tafel leeg.
Jep via m'n telefoon vanuit de trein.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!![]()
Jij was weg!!!! Zit ik de wiki te doen omdat jij weg bent, ben je er stiekem nog!
Als ze hem nu liet staan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef JJH het volgende:
Geer gaat trouwens verassend goed met de kerstboom om. De eerste middag was het ff spannend en nieuw n kon ze er geen genoeg van krijgen, maar nu laat ze hem mooi links liggen.
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef senesta het volgende:
Ik krijg tegenwoordig alle "gevangen" speeltjes van Hummer in mijn nek gelegd
Morgen gaan we de kerstboom opzetten en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
oh... okee...quote:
quote:
Ik jou ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gemist!![]()
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis had
quote:
Iedereen heeft zn pakje!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]!
En hoiGezellig dat je er weer bent!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de Doelen was even voor het werk (kerstconcert) en de stad, dat was om geld uit te geven. Dus die twee dingen houd ik gescheiden
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
[..]
oh... okee...![]()
[..]
Daar heeft ie wel wat vanquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, kijk! Dit is ook een Balinees baby.
[ afbeelding ]
Maak je daar wel een foto van??? PLEASE?!!!quote:
Het geeft je te denken hèquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het geeft je te denken hè
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Wat lief dat je de lijst hebt aangepast!quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Speciaal voor Greys de lijstjes-liefhebber:![]()
*knip*
quote:Op zondag 13 december 2009 14:55 schreef tombolafan het volgende:
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vraag je het? Vanwege de
? Die vind ik gewoon leuk
Op zich is het wel goed nieuws, want Fritz heeft als kitten een aantal dagen voor zichzelf moeten zorgen en dat ging hem niet goed af
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siameesquote:
Neeeeeeee echt niet!quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je nou alweer met geld lopen smijten!!!
En jij meteen 'Ja nee, dat was toéval, die ene schele foto, kijk maar, hij kijkt naar mijn vinger!'quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siamees
quote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
En jij meteen 'Ja nee, dat was toéval, die ene schele foto, kijk maar, hij kijkt naar mijn vinger!'
Ik dacht; misschien dat er iets speciaals is ofzo...quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen ideeWaarom vraag je het? Vanwege de
? Die vind ik gewoon leuk
Op zich is het wel goed nieuws, want Fritz heeft als kitten een aantal dagen voor zichzelf moeten zorgen en dat ging hem niet goed af
Verweekdagenquote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht; misschien dat er iets speciaals is ofzo...Bijvoorbeeld dat ie nu officieel van jou is/gezond is/ wat dan ook...
![]()
Maar verweekdagen zijn altijd leuk!!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou, mijn stiefzusje heeft een europese korthaar die ook verschrikkelijk scheel kan kijken hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siamees
Egwaar? Kjoetquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mijn stiefzusje heeft een europese korthaar die ook verschrikkelijk scheel kan kijken hoor!
quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
VerweekdagenJa, énig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
verjaardag: als je bv 3 jaar wordt
verweekdag: als jebv 28-30 weken bent
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, hey, misschien dat ik het gemist heb maar welke camera is het nu geworden? Hij had toch een Olympus op 't oog?quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee echt niet!
Dat was wel op hoor, na vorige keer![]()
Heer G wilde een cameratas voor zijn nieuwe toestel en ik wilde wat kleine kadootjes kopen vast voor het dobbelspel dat we bij mijn ouders gaan doen.
Het is een Olympus E450 geworden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, hey, misschien dat ik het gemist heb maar welke camera is het nu geworden? Hij had toch een Olympus op 't oog?
quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Yoko.![]()
Kon de hele middag op en neer wandelen, zodra ze het vraagt gooi ik de kamerdeur voor haar open.![]()
En als dank komt ze net op de bank zitten en begint te plassen. Over de bank+plaid, het kussen en mijn voeten.![]()
Dan heb je dus de kwestie: wat doe ik als eerste, met als complicerende eigenschap dat ik mezelf had ingebouwd met mijn laptop en kabels aan beide kanten. Inmiddels heb ik mijn voeten gewassen, schone sokken aan en is de bank + kussen gesopt. En de plaid... ach, ik was toch net klaar met de was. Dacht ik.![]()
En nee, het is geen blaasontsteking want het was een flinke plas urine.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ze wilde je gewoon mee laten voelen met Ferrari_rood...![]()
![]()
![]()
Het is nu de eerste keer dus het kan best dat ze op haar laatste trip vergeten was te toiletteren en dat ik niet in de gaten had dat de nood hoog was. Als het vaker voorkomt ga ik zeker een plasje brengen naar de DA.quote:(zou eventueel nog kunnen hoor, blaasontsteking! Mijn vroegere kat had dat ook, echt hele grote plassen op rare plekken, en daar "zat toch wel wat ontsteking in" aldus de DA die daar eigenlijk niet op wilde testen...)
Nee dat snap ik, dat je niet meteen heen rent!quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Het is nu de eerste keer dus het kan best dat ze op haar laatste trip vergeten was te toiletteren en dat ik niet in de gaten had dat de nood hoog was. Als het vaker voorkomt ga ik zeker een plasje brengen naar de DA.
Posten over lekkere dingen zou verboden moeten worden....quote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Kettle Chips honey barbecue.
Die zouden echt verboden moeten worden![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 15:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat? Nog geen cute kattefoto's op deze pagina?![]()
Dan ga ik even testen of mijn nieuwe PB account het doet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow, honing-mosterd van smiths is ook lekker!!!! en ik moet heel toevallig nog even naar de supermarkt!quote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Kettle Chips honey barbecue.
Die zouden echt verboden moeten worden![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Ben dr weer!Oma vond het cadeau geweldig
Pff.. ben wel kapot nu, en moet nog huiswerk maken![]()
![]()
Ja?quote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
Leuke kit, daar kan die wel een tijdje mee vooruit![]()
Katten en kerstbomen, gotta love itquote:En wat een katteperikelen op deze zondagmiddag
Oopsquote:Op zondag 13 december 2009 15:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Posten over lekkere dingen zou verboden moeten worden....
Nu heb ik honger
Doe dat dan meteen nu, dat huiswerk, dan kan je daarna lekker rustig aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Ben dr weer!Oma vond het cadeau geweldig
Pff.. ben wel kapot nu, en moet nog huiswerk maken![]()
![]()
Het zijn ook wel erg mooie foto's Ynske!!!quote:
Gemaakt door ons aller Ynske!quote:Op zondag 13 december 2009 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat een mooie katten!!!![]()
en mooie foto's ook!
Wat doe je met onze kat???quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
oh, niet alleen siamezen kijken scheel!
[ afbeelding ]
(ik vind m meteen een beetje "gevaarlijk" kijken...)
Ik vind Fritz wel erg mooi!quote:
Sluit ik me geheel bij aan, mooie poezels, prachtige foto'squote:Op zondag 13 december 2009 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wat een mooie katten!!!![]()
en mooie foto's ook!
quote:Op zondag 13 december 2009 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat doe je met onze kat???
[ afbeelding ]
ja, das mijn oogincontinentiequote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, je bent druk met de kerstkrans en rest enzo bezig,
en ineens overvalt me zo'n triest, verdrietig gevoel.
Geen idee waarom, nix gebeurd, maar ineens zo'n gevoel van"kan elk moment in huilen uitbarsten"?
Nou ja, zal de maanstand ofzo wel zijn.
Verdorie, je hebt gelijk! Dat ik dat nooit eerder gezien heb!quote:
Die hou ik erin!quote:
Herkenbaar. Bij mij soms ook juist omdat alles in je leven wel lekker gaat en je haast niet kunt geloven dat dat zo is. En dat het wellicht/waarschijnlijk niet zo blijft.quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, je bent druk met de kerstkrans en rest enzo bezig,
Geen idee waarom, nix gebeurd, maar ineens zo'n gevoel van"kan elk moment in huilen uitbarsten"?
Had ik me toch goed herinnerd dat jij Pratchett kent!quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt gelijk! Dat ik dat nooit eerder gezien heb!
Terwijl mijn bijnaam hier nog weleens opoe Wedesmeer is.
Iddquote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat fijn dat ze het leuk vond!
succes met huiswerk! Ik ben aan het "leren"...
Heb 't al gedaan, zie stukje hierbovenquote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Doe dat dan meteen nu, dat huiswerk, dan kan je daarna lekker rustig aan doen
Egwaarquote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
A wizard's staff has a knob on the end
GOLD GOLD GOLD GOLD...GOLDGOLDGOLD GOLD GOLD GOLD! GOOOOOOOOLD!quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
A wizard's staff has a knob on the end
Wellicht toch een beetje spanning voor je aankomende operatie?quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik snap er ook geen kont van hoor Elies, zal de leeftijd wel zijn![]()
Muizelllllll!Strega!
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doenquote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
A-E!Moest jij vandaag nou werken?
Ja toch, je moest vandaag vroeg op he?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar
Jullie zeggen allemaal dingen die ik niet begrijp
30 Discworld boeken van Terry Pratchett laten zich niet makkelijk in één post uitleggen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik snap er ook geen kont van hoor Elies, zal de leeftijd wel zijn![]()
Muizelllllll!Strega!
Ik gok op werken in de zorg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doen
Yep, ben al weer klaar met werken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
A-E!Moest jij vandaag nou werken?
Ja toch, je moest vandaag vroeg op he?
Welnee, Muis schijnt prima te begrijpen wat je bedoelt, dus GOLD on!quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
30 Discworld boeken van Terry Pratchett laten zich niet makkelijk in één post uitleggen.![]()
Ik zal weer braaf zijn.
Mooie foto's.quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Gister in Blijdorp weer bij mijn favo fotomodelletjes op visite geweest, de prairiehondjes
Sommigen zaten in het late zonnetje en waren net goudkleurig!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, Muis schijnt prima te begrijpen wat je bedoelt, dus GOLD on!![]()
300 breed maken en dan naast elkaar plakken de linkjesquote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie foto's.![]()
Hoe krijg je ze in zo'n handig 4kantje?
Ken ik ook hoor! En t wisselt hier nog wel eens tussen "blij zijn met mn huidige leven" en "eigenlijk stiekem wel meer willen"quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
Geen noodvoorraad?quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo. terug van boodschappen doen...
Hooi? *check
Kattenbrokken? *check
Water voor de vleesetende planten? *check
NONDEJUUUUU!!!!
chips vergeten...
Dat wordt een saaie leer-avond...![]()
En wat is het trouwens vreselijk koud!!!! Het vriest!!!!!!![]()
*noteert*quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
300 breed maken en dan naast elkaar plakken de linkjes
Regenwater genoeg gevallen lately toch?quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo. terug van boodschappen doen...
Hooi? *check
Kattenbrokken? *check
Water voor de vleesetende planten? *check
Mwehquote:NONDEJUUUUU!!!!
chips vergeten...
Dat wordt een saaie leer-avond...![]()
Heul koud! Ik had gister een muts op naar Blijdorpquote:En wat is het trouwens vreselijk koud!!!! Het vriest!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jij let op!quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doen
Wauw! wat een mooie foto's! Ik vind ze altijd zo lief als ze fluiten!quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Gister in Blijdorp weer bij mijn favo fotomodelletjes op visite geweest, de prairiehondjes
Ow wat schattig.quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Regenwater genoeg gevallen lately toch?Of waren je bakjes omgewaaid?
[..]
MwehChipsloos sucks!
[..]
Heul koud! Ik had gister een muts op naar BlijdorpEn ik draag nooit mutsen
Een muts met een muts
Spoiler op eigen risico openklikken*Klikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee toch? Jij moet eens niet zo onzeker zijn over je uiterlijk!![]()
![]()
Mijn bolle kop onder zo'n muts, da's pas erg!Daarom heb ik een klokvormig hoedje laten breien, dat staat enigszins.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij let op!
Was je ook wakker dan, of heb je dat tijdens het teruglezen gezien?
A-E gaat zo vroeg op de ochtend werken.
En op zondag hoef ik pas 2 uur later te beginnen dan doordeweek.
Dan ga ik er om 3:30 uit als ik vroege dienst heb.
Nu ben ik wel heel benieuwd wat voor (soort) werk je doet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij let op!
A-E gaat zo vroeg op de ochtend werken.
En op zondag hoef ik pas 2 uur later te beginnen dan doordeweek.
Dan ga ik er om 3:30 uit als ik vroege dienst heb.
GOLD GOLD GOLD GOLDquote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
Welnee, Muis schijnt prima te begrijpen wat je bedoelt, dus GOLD on!![]()
Nog niet gehoord!quote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wauw! wat een mooie foto's! Ik vind ze altijd zo lief als ze fluiten!
Het is zo tof dat je er in Blijdorp gewoon vlakbij kunt komen! Als je wilt kan je ze zelfs aaien, maar ze schijnen te bijten dus ik durf het nietquote:
Dat krijg ik er nooit meer uit ben ik bangquote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Klikt*
Niks mis mee toch? Jij moet eens niet zo onzeker zijn over je uiterlijk!![]()
![]()
Showwwwwwwwww me the hoedje!quote:Mijn bolle kop onder zo'n muts, da's pas erg!Daarom heb ik een klokvormig hoedje laten breien, dat staat enigszins.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
MwehChipsloos sucks!
[..]
Heul koud! Ik had gister een muts op naar BlijdorpEn ik draag nooit mutsen
Een muts met een muts
Spoiler op eigen risico openklikkenEen muts met een muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor geintje, leuke foto, maar dat is bij jou altijd wel.
Freestyle
Noodvoorraad is bij mij altijd zeer snel op...quote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen noodvoorraad?![]()
*gooit een paar zakken over*
Tis inderdaad koud, vanmiddag heb ik de tuin weer van bladeren ontdaan en dat was in mijn fleece trui nog net te doen. Maar de katten zijn maar weinig buiten te vinden en 's nachts kruipen Yoko en Satsu lekker tegen elkaar aan in hun nachthok.
nou, er ligt iets ehm... "niet levends" in mn vijvertje vrees ik (en niet de vissen, die zijn al lang geleden opgegeten door de buurkat) dus dat water stinkt... en dit is 50 ct ofzo per fles, dat overleef ik nog wel (sowieso gaan de plantjes belachelijk slecht nu, dus misschien dat dit beter is voor ze...quote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:MwehChipsloos sucks!
quote:Heul koud! Ik had gister een muts op naar BlijdorpEn ik draag nooit mutsen
Een muts met een muts
Spoiler op eigen risico openklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zie jij er jong uit!!!!!!!
quote:Op zondag 13 december 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GOLD GOLD GOLD GOLD
Het ligt aan ons; wij zijn er te simpel voor
En dan ben jij de klepel. Mwoaaaahahahquote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bolle kop onder zo'n muts, da's pas erg!Daarom heb ik een klokvormig hoedje laten breien, dat staat enigszins.
Teruggegelezen; ik was er pas tegen 12:00 uitquote:Op zondag 13 december 2009 16:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jij let op!
Nee hoor, het is onmogelijk alles bij te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GOLD GOLD GOLD GOLD
Het ligt aan ons; wij zijn er te simpel voor
Whahahahahaaaaaquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan ben jij de klepel. Mwoaaaahahah
Owkee, fout garpje
Ik vind jullie allemaal liev ende mooi
whahahaha, dan wordt het meer beschuitfluiten idd!quote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet gehoord!Als ik kom zitten ze altijd te snaaien dus met een waffel vol hooi fluit het vast moeilijk
Ik heb ze een paar keer in ouwehands gezien (en gehoord) heb volgens mij wel ergens een filmpje ervan, zal van de week eens kijken...quote:Het is zo tof dat je er in Blijdorp gewoon vlakbij kunt komen! Als je wilt kan je ze zelfs aaien, maar ze schijnen te bijten dus ik durf het niet
Ik had ook nooit verwacht ooit op zulke tijden hoeven op te staan.quote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]Holy *piep*
Ik heb altijd enorme bewondering voor mensen die op zulke tijden kunnen opstaan!
Zelfs als ik op vakantie ga en in de nacht naar Schiphol moet trek ik het amper
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Blijven proberen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat krijg ik er nooit meer uit ben ik bangMaar ik doe mijn best
![]()
Oké.quote:[..]
Showwwwwwwwww me the hoedje!
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan ben jij de klepel. Mwoaaaahahah
Hmpf, maar nu heb je het voor Greys verknald want mijn hoedje krijgen jullie mooi niet meer te zien.quote:Owkee, fout garpje
Ik vind jullie allemaal liev ende mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
welke school zit je? welke databases moet je in??quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Enfermera het volgende:
Idd
Thanks. Ik heb een poging gedaan, maar het blijkt dat ik vanuit huis helemaal niet bij databanken kanDus kan ik nog niks. Nja. Kijk morgen wel weer verder
Heb 't al gedaan, zie stukje hierboven![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 16:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijven proberen.![]()
[..]
Oké.
[..]
![]()
![]()
[..]
Hmpf, maar nu heb je het voor Greys verknald want mijn hoedje krijgen jullie mooi niet meer te zien.
CAT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
ik klikte heel hoopvol op die spoiler!
Dat vroeg Greys zich ook al een keer af.quote:Op zondag 13 december 2009 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd wat voor (soort) werk je doet.
Wat een mooierd!quote:Op zondag 13 december 2009 @ 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Strega, het was volgens mij bij jullie ook best wel een k*tjaar; met gebroken enkels en dan ook nog Isis ineens weg![]()
Volgend jaar ga jij gewoon een heel mooi jaar krijgen; met veel liefde, geluk en gezondheid![]()
En nog ff m'n kerstpoezz![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 december 2009 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoor, mn eerste post in het topic en ik gooi hem dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |