Oh oke. Ik kreeg een pm van verontruste mensen dus vandaar. Maar jij moest het ophalen bij een DHL punt herinner ik mij?quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Bijna. Geduld mensen. Ik weet waar het is en ik ga het zo ophalen. Heb de afgelopen dagen geen tijd over gehad.
Oh die! Da's een jongetjespoesquote:
Kan best dat je dat begrijpt, maar dan begrijp je het verkeerdquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoi, ik begrijp dat JJH nog geen pakje heeft?
Ik kreeg een pm van mensen die al een nood pakket wilden maken maar ik weet inmiddels al dat het goed komt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan best dat je dat begrijpt, maar dan begrijp je het verkeerd
Heeeeeej Haraquote:
Nay en nay. Ik ben nieuw hier, ik weet van niets.quote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeeeeej Hara![]()
Luister eens.... heb jij de foto van onze Fritz gezien? En heb je ook gelezen dat ik vind dat ie best op jouw viervoeter lijkt?
Ja, ja, jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
Nay en nay. Ik ben nieuw hier, ik weet van niets.
Hai! Hoe ist?quote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Hai
Ja, wel oke. Ik heb een officieel vastgestelde zenuwbeknelling tussen de middenvoetsbeentjes van mijn 4e en 5e teen (gerekend vanaf de grote teen, aldus de HA) en dat doet verrotte veel pijn. Het goede nieuws is dat de pijn afneemt als ik mijn voeten niet gebruik, dus ik heb een geweldig goede smoes om al het hele weekend geen klap uit te voeren. Hi-haaaaa!quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef Muis006 het volgende:
Wel okee, herstel herstelhet heeft tijd nodig.
Met jou?
Wat een rotnieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Ik heb een officieel vastgestelde zenuwbeknelling tussen de middenvoetsbeentjes van mijn 4e en 5e teen (gerekend vanaf de grote teen, aldus de HA) en dat doet verrotte veel pijn. Het goede nieuws is dat de pijn afneemt als ik mijn voeten niet gebruik, dus ik heb een geweldig goede smoes om al het hele weekend geen klap uit te voeren. Hi-haaaaa!
Nog anderhalve week en dan hebben we 7 dagen een dicht kantoor. En dat is zéér goed nieuws, want ik heb zo ontzettend geen zin meer om te werken.
Vonden ze van je euhmm...gehaakte beest?quote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
Middag
de doop was mooi, maar o zo vroegzit nu alweer met ogen zo klein...
Jeetje Eliza, pijnlijk!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou niet best, doet pijn en heb nu continue het gevoel dat mijn hoofd van mijn nek afrolt. Raar gevoel is dat en ik kan het niet echt beschrijven. Mijn rechterhand is ook ijskoud nu en wil maar niet warm worden. Mijn nek en schouders zijn ook loeistijf dus dat verklaard dat wel. Zometeen maar even een loeihete douche nemen misschien dat de spieren zich daardoor gaan ontspannen en anders moet ik er maar even een diazepammetje tegenaan gooien, ik heb er nog twee over.
tof!quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vonden ze van je euhmm...gehaakte beest?
quote:
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?quote:
hoe kom je eraan, te weinig rust nemen. het word minder, maar op momenten dat je moe bent treed t bij mij nog regelmatig op. t enige wat je kunt is de oefeningen van de fysio gebruiken om de boel sterk en los te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?
Bij jou komt het toch door het ongeluk?quote:Op zondag 13 december 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vertel 'ns hoe kom je eraan en vooral wordt dat nog minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |