Dat heb ik vandaag al tig keer gedaan. En ik weet zeker dat er nog schilfers van de kerstballen ergens liggen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff grondig stofzuigen hier, tis net een zandbak met naalden erin
HEY!quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
Er word bij ons serieus gepoold hoor! En als we allebei onze dag hebben gaat het hard tegen hard. Drie weken geleden ofzo had ik binnen 4 beurten de tafel leeg.
Jep via m'n telefoon vanuit de trein.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!![]()
Jij was weg!!!! Zit ik de wiki te doen omdat jij weg bent, ben je er stiekem nog!
Als ze hem nu liet staan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef JJH het volgende:
Geer gaat trouwens verassend goed met de kerstboom om. De eerste middag was het ff spannend en nieuw n kon ze er geen genoeg van krijgen, maar nu laat ze hem mooi links liggen.
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef senesta het volgende:
Ik krijg tegenwoordig alle "gevangen" speeltjes van Hummer in mijn nek gelegd
Morgen gaan we de kerstboom opzetten en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
oh... okee...quote:
quote:
Ik jou ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gemist!![]()
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis had
quote:
Iedereen heeft zn pakje!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]!
En hoiGezellig dat je er weer bent!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de Doelen was even voor het werk (kerstconcert) en de stad, dat was om geld uit te geven. Dus die twee dingen houd ik gescheiden
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
[..]
oh... okee...![]()
[..]
Daar heeft ie wel wat vanquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, kijk! Dit is ook een Balinees baby.
[ afbeelding ]
Maak je daar wel een foto van??? PLEASE?!!!quote:
Het geeft je te denken hèquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het geen Siamees is, Elies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |