ja, dat maakt het weer lastiger ja...quote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan de badkamer niet dicht doen daar staat hun drinken. Ergens anders neer zetten is geen optie dan kan ik blijven dweilen. En onbreekbare kerstballen zijn niet onbreekbaar. En die vind ik niet zo heel erg mooi.
Sorry ik moet even lachenquote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is van de 5coons die ik gehad heb nr 3 die in de kerstboom hangt. Op de een of andere manier was die bij mijn ouders wel heel stabiel die bleef met 10kilo Ramses gewoon staan.
Mooierdjequote:
Fritz is ook een stuk minder scheel!quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even vergelijken. Wel een andere point ja.
Al die Oosterse rassen hebben zo'n lange snuit, bij Fritz vind ik dat niet heel erg aanwezig. Hoe oud is Fritz nu?
quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is van de 5coons die ik gehad heb nr 3 die in de kerstboom hangt. Op de een of andere manier was die bij mijn ouders wel heel stabiel die bleef met 10kilo Ramses gewoon staan.
k Had het niet eens gezienquote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fritz is ook een stuk minder scheel!
Ja en de tweede foto daar zit hij bovenop de lamp van het aquarium.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooierdje![]()
Staat ie daar naast je SS pakje?
Ik gok op het eerste idd. Muis z'n moeder is daar kruising in en die was bijna een kopie van Fritzl.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga gokken op een Ragdoll met Siamees, of een Balinees met iets.
OMGquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het geen Siamees is, Elies.
Die is gewoon mooi van lelijkheidquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat bleef vorig van de boom afquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys zat net alweer met een net gedoodde prooi in z'n snuffel stoer te mauwen op de trap.
* Ingetje79 gaat de kerstbal maar weer opzoeken en terughangen in de boom
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis hadquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die is gewoon mooi van lelijkheid
Jij zou uberhaupt niet slapenquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis had
Proestquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys zat net alweer met een net gedoodde prooi in z'n snuffel stoer te mauwen op de trap.
* Ingetje79 gaat de kerstbal maar weer opzoeken en terughangen in de boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat heb ik vandaag al tig keer gedaan. En ik weet zeker dat er nog schilfers van de kerstballen ergens liggen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff grondig stofzuigen hier, tis net een zandbak met naalden erin
HEY!quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef JJH het volgende:
Er word bij ons serieus gepoold hoor! En als we allebei onze dag hebben gaat het hard tegen hard. Drie weken geleden ofzo had ik binnen 4 beurten de tafel leeg.
Jep via m'n telefoon vanuit de trein.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEY!![]()
Jij was weg!!!! Zit ik de wiki te doen omdat jij weg bent, ben je er stiekem nog!
Als ze hem nu liet staan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef JJH het volgende:
Geer gaat trouwens verassend goed met de kerstboom om. De eerste middag was het ff spannend en nieuw n kon ze er geen genoeg van krijgen, maar nu laat ze hem mooi links liggen.
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef senesta het volgende:
Ik krijg tegenwoordig alle "gevangen" speeltjes van Hummer in mijn nek gelegd
Morgen gaan we de kerstboom opzetten en ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
oh... okee...quote:
quote:
Ik jou ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gemist!![]()
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou met een oog open slapen als ik dat in huis had
quote:
Iedereen heeft zn pakje!!!!quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]!
En hoiGezellig dat je er weer bent!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja, maar de Doelen was even voor het werk (kerstconcert) en de stad, dat was om geld uit te geven. Dus die twee dingen houd ik gescheiden
quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kerstboom in je nek dan...![]()
[..]
oh... okee...![]()
[..]
Daar heeft ie wel wat vanquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, kijk! Dit is ook een Balinees baby.
[ afbeelding ]
Maak je daar wel een foto van??? PLEASE?!!!quote:
Het geeft je te denken hèquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |