quote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het geeft je te denken hè
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wat lief dat je de lijst hebt aangepast!quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef tombolafan het volgende:
Speciaal voor Greys de lijstjes-liefhebber:![]()
*knip*
quote:Op zondag 13 december 2009 14:55 schreef tombolafan het volgende:
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vraag je het? Vanwege de
? Die vind ik gewoon leuk
Op zich is het wel goed nieuws, want Fritz heeft als kitten een aantal dagen voor zichzelf moeten zorgen en dat ging hem niet goed af
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siameesquote:
Neeeeeeee echt niet!quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je nou alweer met geld lopen smijten!!!
En jij meteen 'Ja nee, dat was toéval, die ene schele foto, kijk maar, hij kijkt naar mijn vinger!'quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siamees
quote:Op zondag 13 december 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
En jij meteen 'Ja nee, dat was toéval, die ene schele foto, kijk maar, hij kijkt naar mijn vinger!'
Ik dacht; misschien dat er iets speciaals is ofzo...quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen ideeWaarom vraag je het? Vanwege de
? Die vind ik gewoon leuk
Op zich is het wel goed nieuws, want Fritz heeft als kitten een aantal dagen voor zichzelf moeten zorgen en dat ging hem niet goed af
Verweekdagenquote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht; misschien dat er iets speciaals is ofzo...Bijvoorbeeld dat ie nu officieel van jou is/gezond is/ wat dan ook...
![]()
Maar verweekdagen zijn altijd leuk!!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou, mijn stiefzusje heeft een europese korthaar die ook verschrikkelijk scheel kan kijken hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zei de DA inderdaad ook: als ie zo scheel kan kijken, is het vermoedelijk iets met een Siamees
Egwaar? Kjoetquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mijn stiefzusje heeft een europese korthaar die ook verschrikkelijk scheel kan kijken hoor!
quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
VerweekdagenJa, énig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
verjaardag: als je bv 3 jaar wordt
verweekdag: als jebv 28-30 weken bent
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, hey, misschien dat ik het gemist heb maar welke camera is het nu geworden? Hij had toch een Olympus op 't oog?quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee echt niet!
Dat was wel op hoor, na vorige keer![]()
Heer G wilde een cameratas voor zijn nieuwe toestel en ik wilde wat kleine kadootjes kopen vast voor het dobbelspel dat we bij mijn ouders gaan doen.
Het is een Olympus E450 geworden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, hey, misschien dat ik het gemist heb maar welke camera is het nu geworden? Hij had toch een Olympus op 't oog?
quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Yoko.![]()
Kon de hele middag op en neer wandelen, zodra ze het vraagt gooi ik de kamerdeur voor haar open.![]()
En als dank komt ze net op de bank zitten en begint te plassen. Over de bank+plaid, het kussen en mijn voeten.![]()
Dan heb je dus de kwestie: wat doe ik als eerste, met als complicerende eigenschap dat ik mezelf had ingebouwd met mijn laptop en kabels aan beide kanten. Inmiddels heb ik mijn voeten gewassen, schone sokken aan en is de bank + kussen gesopt. En de plaid... ach, ik was toch net klaar met de was. Dacht ik.![]()
En nee, het is geen blaasontsteking want het was een flinke plas urine.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ze wilde je gewoon mee laten voelen met Ferrari_rood...![]()
![]()
![]()
Het is nu de eerste keer dus het kan best dat ze op haar laatste trip vergeten was te toiletteren en dat ik niet in de gaten had dat de nood hoog was. Als het vaker voorkomt ga ik zeker een plasje brengen naar de DA.quote:(zou eventueel nog kunnen hoor, blaasontsteking! Mijn vroegere kat had dat ook, echt hele grote plassen op rare plekken, en daar "zat toch wel wat ontsteking in" aldus de DA die daar eigenlijk niet op wilde testen...)
Nee dat snap ik, dat je niet meteen heen rent!quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Cat22 het volgende:
Het is nu de eerste keer dus het kan best dat ze op haar laatste trip vergeten was te toiletteren en dat ik niet in de gaten had dat de nood hoog was. Als het vaker voorkomt ga ik zeker een plasje brengen naar de DA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |