hier wel iigquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij jou komt het toch door het ongeluk?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Zou je je dan trouwens niet eens even netjes voorstellen![]()
Fritz van achter:
[ afbeelding ]
Fritz van voor:
[ afbeelding ]
9 jaar geleden heb ik zelf ook ooit met 90 km per uur m'n auto frontaal op een boom geparkeerd.quote:
Heel stilkensquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Cat22 het volgende:
Balen Nies dat de schouder nog steeds zo opspeelt.![]()
![]()
Hara!![]()
![]()
![]()
Ing, het kan dan geen gezicht zijn, maar ik heb ook gen zin om de hele dag een doek teug te draperen. Nu scheelt het dat de boom bij mij half achter de bank staat en ik geen bierkratje als onderzetter gebruik.
Muizellll! Stilkens aan aan het herstellen meid?![]()
Hooooooi Elies!op je officieël beknelde middenvoetsbeenzenuwtje (alleen net nadat je uit je bruisbad komt
). Wat zul je uitkijken naar je vakantie. Ik mag nog ruim een week, 24 december is mijn eerste vrije dag en dan kom ik pas terug in het nieuwe jaar.
![]()
![]()
JJH gaat zijn pakje ergens vanaf NU ophalen!
![]()
![]()
![]()
Wat heb je toch een prachtige kat.quote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Lijkt me een seal tabby, net zoals Jazz. Z'n lichaam lijkt ook wel wat op dat van Jazz. Als Jazz zo zit denk je echt jeeeeeeeeezus wat is ie breed, en bos haar versterkt dat effect alleen maar
Maar hij heeft geen dikke kont hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei da's niet fijn. Wel fijn (voor mij dan he) te lezen dat het minder wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
9 jaar geleden heb ik zelf ook ooit met 90 km per uur m'n auto frontaal op een boom geparkeerd.
Eerst weinig last, maar de volgende ochtend...damn![]()
Bij mij is het vooral nek/schouders.
Nu weinig last meer van, maar zodra ik het te druk/stressy krijg dan speelt het direct weer op.
Heel stilkens?quote:
Zodra ik merk dat het begint op te spelen, pas ik direct m'n houding aan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oei da's niet fijn. Wel fijn (voor mij dan he) te lezen dat het minder wordt.
Mooi beest Hara!!
Dat gaat toch ook nooit meer weg?quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat het begint op te spelen, pas ik direct m'n houding aan.
En de eerste tijd continue pijnstillers/spierverslappers slikken. (nu niet meer hoor, dawas toen)
Kweenie, ik hoop dat ik nog wat jaartjes mee kan.quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook nooit meer weg?
Mijn moeder zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat vanzelf ook wel weer weg. We weten allemaal dat dat niet altijd opgaat, maar in 90% van de gevallen heeft ze gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 12:54 schreef Muis006 het volgende:
Wat een rotnieuwskomt dat vanzelf weer goed?
Leuk!quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijn kerst cd's in de auto leggen.![]()
En een oefencd voor het concert.
Lekker gallllllllllmen onderweg!
Nou, zie je welquote:Op zondag 13 december 2009 13:03 schreef Harajuku. het volgende:Lijkt me een seal tabby, net zoals Jazz. Z'n lichaam lijkt ook wel wat op dat van Jazz. Als Jazz zo zit denk je echt jeeeeeeeeezus wat is ie breed, en bos haar versterkt dat effect alleen maar
Maar hij heeft geen dikke kont hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ieuw!quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat vanzelf ook wel weer weg. We weten allemaal dat dat niet altijd opgaat, maar in 90% van de gevallen heeft ze gelijk
Ik ga naar de podo-dame voor iets van een zooltje. Helpt dat niet, dan drukt de HA er een spuit in. Helpt dat ook niet, dan snijden ze het eruit. Linksom of rechtsom zal het dus wel weer een keer over gaan.
Ik zou gokken op ragdoll, denk ik. Birmaan heeft over het algemeen een heel zachte pluizenbol vachtquote:Op zondag 13 december 2009 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zie je wel![]()
Fritz heeft wel een beetje een rare stugge vacht. Beetje borstelig. Ik heb ook het idee dat ie wat langer haar heeft dan de gemiddelde kortharige. Ben zeer benieuwd wat het wordt als ie is uitgegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |