Iddquote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat fijn dat ze het leuk vond!
succes met huiswerk! Ik ben aan het "leren"...
Heb 't al gedaan, zie stukje hierbovenquote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Doe dat dan meteen nu, dat huiswerk, dan kan je daarna lekker rustig aan doen
Egwaarquote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
A wizard's staff has a knob on the end
GOLD GOLD GOLD GOLD...GOLDGOLDGOLD GOLD GOLD GOLD! GOOOOOOOOLD!quote:Op zondag 13 december 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
A wizard's staff has a knob on the end
Wellicht toch een beetje spanning voor je aankomende operatie?quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, je bent druk met de kerstkrans en rest enzo bezig,
en ineens overvalt me zo'n triest, verdrietig gevoel.
Geen idee waarom, nix gebeurd, maar ineens zo'n gevoel van"kan elk moment in huilen uitbarsten"?
Nou ja, zal de maanstand ofzo wel zijn.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik snap er ook geen kont van hoor Elies, zal de leeftijd wel zijn![]()
Muizelllllll!Strega!
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doenquote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
A-E!Moest jij vandaag nou werken?
Ja toch, je moest vandaag vroeg op he?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar
Jullie zeggen allemaal dingen die ik niet begrijp
30 Discworld boeken van Terry Pratchett laten zich niet makkelijk in één post uitleggen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik snap er ook geen kont van hoor Elies, zal de leeftijd wel zijn![]()
Muizelllllll!Strega!
Ik gok op werken in de zorg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doen
Yep, ben al weer klaar met werken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
A-E!Moest jij vandaag nou werken?
Ja toch, je moest vandaag vroeg op he?
Welnee, Muis schijnt prima te begrijpen wat je bedoelt, dus GOLD on!quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
30 Discworld boeken van Terry Pratchett laten zich niet makkelijk in één post uitleggen.![]()
Ik zal weer braaf zijn.
Mooie foto's.quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Gister in Blijdorp weer bij mijn favo fotomodelletjes op visite geweest, de prairiehondjes
Sommigen zaten in het late zonnetje en waren net goudkleurig!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, Muis schijnt prima te begrijpen wat je bedoelt, dus GOLD on!![]()
300 breed maken en dan naast elkaar plakken de linkjesquote:Op zondag 13 december 2009 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie foto's.![]()
Hoe krijg je ze in zo'n handig 4kantje?
Ken ik ook hoor! En t wisselt hier nog wel eens tussen "blij zijn met mn huidige leven" en "eigenlijk stiekem wel meer willen"quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, je bent druk met de kerstkrans en rest enzo bezig,
en ineens overvalt me zo'n triest, verdrietig gevoel.
Geen idee waarom, nix gebeurd, maar ineens zo'n gevoel van"kan elk moment in huilen uitbarsten"?
Nou ja, zal de maanstand ofzo wel zijn.
Geen noodvoorraad?quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo. terug van boodschappen doen...
Hooi? *check
Kattenbrokken? *check
Water voor de vleesetende planten? *check
NONDEJUUUUU!!!!
chips vergeten...
Dat wordt een saaie leer-avond...![]()
En wat is het trouwens vreselijk koud!!!! Het vriest!!!!!!![]()
*noteert*quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
300 breed maken en dan naast elkaar plakken de linkjes
Regenwater genoeg gevallen lately toch?quote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo. terug van boodschappen doen...
Hooi? *check
Kattenbrokken? *check
Water voor de vleesetende planten? *check
Mwehquote:NONDEJUUUUU!!!!
chips vergeten...
Dat wordt een saaie leer-avond...![]()
Heul koud! Ik had gister een muts op naar Blijdorpquote:En wat is het trouwens vreselijk koud!!!! Het vriest!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jij let op!quote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van 5:30. Which reminds me... wat gaat A-E zo vroeg op de ochtend doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |