quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
oja, op jouw school zitten toch ook weinig Turken?quote:Op zondag 13 december 2009 00:47 schreef Ayca het volgende:
Heb 1 gelovige vriendin (afgaanse) maar echt praktiserend is ze niet.
Verder allemaal nederlandse vriendinnen, maarja dat is door toeval zokom gewoon weinig turkse/gelovige mensen tegen in het dagelijkse leven
Ik ben de enige Turkquote:Op zondag 13 december 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oja, op jouw school zitten toch ook weinig Turken?
Ik heb juist wel heel veel gelovige (en sommigen ook extreme) vrienden, maar iedereen weet hoe ik over geloven denk en toch komen ze naar mijquote:
Vriendelijk van ze.quote:Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb juist wel heel veel gelovige (en sommigen ook extreme) vrienden, maar iedereen weet hoe ik over geloven denk en toch komen ze naar mij, Er zit een extreme christen bij (een soort waarheid), jood (wel vrij) en een ortodoxe moslim die bv vrouwen geen hand geeft maar een hartstikke aardige kerel, en allemaal zitten hun hoofd te schudden na mijn vele tirades over de godsdienst maar nooit hebben ze geprobeerd om hun religie te laten overnemen
Twee jaar teug stelde een klasgenoot in de klas heel veel van zulke vragen. Toen snauwde mijn leraar opeens 'Jezus houd je mond eens, zij heeft echt wel iets anders aan haar hoofd dan die irritante vragen die ze waarschijnlijk elk jaar krijgt'.quote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef IHVK het volgende:
Vooral vragen als: maar waarom vasten jullie dan? Drink je geen alcohol? Wat is halal slachten?
Etc. Vriendelijk bedoeld, maar erg vermoeiend.
Dat vind ik niet vermoeiend, wel meisjes (vooral) die zeggen "aah zo zielig, zo zou ik echt niet kunnen leven!"quote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef IHVK het volgende:
Vooral vragen als: maar waarom vasten jullie dan? Drink je geen alcohol? Wat is halal slachten?
Een vrienden(in de 2e van de middelbare school) vroeg een keer aan mij: 'Draag jij thuis een hoofddoek?' Zij dacht dat alle moslim meisjes een hoofddoek thuis dragenquote:Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef IHVK het volgende:
Verandering van spijs doet eten hèquote:Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb juist wel heel veel gelovige (en sommigen ook extreme) vrienden, maar iedereen weet hoe ik over geloven denk en toch komen ze naar mij, Er zit een extreme christen bij (een soort waarheid), jood (wel vrij) en een ortodoxe moslim die bv vrouwen geen hand geeft maar een hartstikke aardige kerel, en allemaal zitten hun hoofd te schudden na mijn vele tirades over de godsdienst maar nooit hebben ze geprobeerd om hun religie te laten overnemen
Op school niet, thuis wel.quote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Een vrienden(in de 2e van de middelbare school) vroeg een keer aan mij: 'Draag jij thuis een hoofddoek?' Zij dacht dat alle moslim meisjes een hoofddoek thuis dragen![]()
![]()
Dan moet je zeggen: Nee joh, thuis regent het toch nooit!quote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Een vrienden(in de 2e van de middelbare school) vroeg een keer aan mij: 'Draag jij thuis een hoofddoek?' Zij dacht dat alle moslim meisjes een hoofddoek thuis dragen![]()
![]()
Hmm.. ik begrijp het wel van jouw kant, maar ik heb het al een beetje uitgelegd (bijvoorbeeld over het huwelijk), je kan er niet veel verder niet over doorpraten, want het is de wil van Allah.quote:Op zondag 13 december 2009 00:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten hè
Ik heb zelf vrij weinig met geloof, ik ben er te sceptisch/cynisch voor, wil me nog niet direct een atheïst noemen, maar ook niet iemand die alles ontkent, maar wel roept dat 'iets' is
Verder vind ik andere denkbeelden wel interessant en prima, zolang ik maar goede argumenten hoor. Het jammere is vaak dat discussies doodlopen op "dat moet van mijn *geloof*" en dan denk ikwant dan kan ik niks meer zeggen
quote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Hehequote:Op zondag 13 december 2009 00:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen: Nee joh, thuis regent het toch nooit!
Ben benieuwd wat voor hoofd ze dan trekken
Ja precies, en dan ben ik zo'n lul die dan wil weten hoe je kan weten wat de wil is van Allah. "Ja, dat staat geschreven". Ja, maar moet je het dan in de hedendaagse context plaatsen? En blablabla, het zjin gewoon discussies die dagelijks door tienduizenden mensen worden gevoerd en door jou al veel vaker zijn gehoord, maar ik (en iedereen die deze discussie voert) wil voor zichzelf zijn argumenten spuwen en wederhoor krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm.. ik begrijp het wel van jouw kant, maar ik heb het al een beetje uitgelegd (bijvoorbeeld over het huwelijk), je kan er niet veel verder niet over doorpraten, want het is de wil van Allah.
Vooral dat jaquote:Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
Of het vriendelijk bedoelde maar toch heel erg irritante.
'Zo ik zou dat echt niet kunnen hoor, zo lang niet eten'
Die is ook erg verveld ja.quote:Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vooral dat ja![]()
meestal zeg ik dat het wel went, maar ze gaan steeds door'he maar mag je dan ook geen water drinken!?' 'maar waarom eet je dan niet, je ouders zijn er toch niet bij' enz... enz...
Nee, je gaat het geloven toch niet aanpassen aan je eigen tijd/situatie, want dan is er geen duidelijkheid meer.quote:Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja precies, en dan ben ik zo'n lul die dan wil weten hoe je kan weten wat de wil is van Allah. "Ja, dat staat geschreven". Ja, maar moet je het dan in de hedendaagse context plaatsen? En blablabla, het zjin gewoon discussies die dagelijks door tienduizenden mensen worden gevoerd en door jou al veel vaker zijn gehoord, maar ik (en iedereen die deze discussie voert) wil voor zichzelf zijn argumenten spuwen en wederhoor krijgen.
Snap dat het vermoeiend is hoor, sorry
jawel, maar ik dacht eerst laat maar, het is onbelangrijkquote:Op zondag 13 december 2009 01:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is laat...
En je moest je bericht editten, dus je zag het ook niet meteen
die heb ik nog nooit gehoord, HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 13 december 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die is ook erg verveld ja.
Of kan Allah je ook zien in het donker?
Maar dan hoor je mensen klagen dat de Islam helemaal niet gewelddadig is en blabla, mensen wéten gewoon niet hoe het in elkaar steekt. Eigenlijk zou je het gewoon steeds moeten vertellen, hoe minder onwetende mensen hoe beterequote:Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vooral dat ja![]()
meestal zeg ik dat het wel went, maar ze gaan steeds door'he maar mag je dan ook geen water drinken!?' 'maar waarom eet je dan niet, je ouders zijn er toch niet bij' enz... enz...
Ja maar goed die komt als ze je een beetje goed kennen en wat meer gedurfde vragen durven te stellen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord, HAHAHAHAHHA
..........quote:Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar dan hoor je mensen klagen dat de Islam helemaal niet gewelddadig is en blabla, mensen wéten gewoon niet hoe het in elkaar steekt. Eigenlijk zou je het gewoon steeds moeten vertellen, hoe minder onwetende mensen hoe betere. Daarom hang ik hier ook rond om wat dingen op te steken
Geloven lijkt me sowieso al subjectief, dus waarom nietquote:Op zondag 13 december 2009 01:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, je gaat het geloven toch niet aanpassen aan je eigen tijd/situatie, want dan is er geen duidelijkheid meer.
Ik leg het even uitquote:
Oja, chill, haha, mijn tante is cool en ze had dus gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, je tante had gelijk, hermitage was super.
Oh.. sterkte danquote:Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
Als moslim zijnde is het je plicht om zulke vragen te beantwoorden.
das pure giswerk aangezien jij niet gezien kan hebben dat de bal volledig over de lijn is gegaanquote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, laten ze het over fenerb. hebben. Die goal van Ankaragucu in de slotfase was over de lijn. Maar scheids keurde het doelpunt af
Nederlands is zo'n saai land, echt alles is hier zo geregeld, de straten zijn zo gepland, geen bergen niks, echt zo fucking saai. Maar toch hou ik van Nederland.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:
Het is kwart over 1, wat boeit het ook
Waarom zit ik niet in Egypte ofzo
dat had ook mijn gedachte kunnen zijn nuquote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:
Je hebt hele studies die voorafgaan aan het plannen van een woonwijk, gaat over emoties die het oproept bij mensen enzo, pure psychologie is dat, academisch werkenquote:Op zondag 13 december 2009 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlands is zo'n saai land, echt alles is hier zo geregeld, de straten zijn zo gepland, geen bergen niks, echt zo fucking saai. Maar toch hou ik van Nederland.
Nederland is de real life versie van the truman show.quote:Op zondag 13 december 2009 01:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hebt hele studies die voorafgaan aan het plannen van een woonwijk, gaat over emoties die het oproept bij mensen enzo, pure psychologie is dat, academisch werken
Maar er is niks romantisch aan natuurlijk
Je kan altijd nog de Gouden Kooi inquote:Op zondag 13 december 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederland is de real life versie van the truman show.
Welterusten.quote:Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan altijd nog de Gouden Kooi in
Maar ik ga diep wegduiken in m'n bed en dromen dat ik de wereld zie![]()
Slaap lekker
http://www.antu.com/default.aspxquote:Op zondag 13 december 2009 01:26 schreef Ayca het volgende:
Ik verveel me... Iemand nog een leuke site?
www.foodgawker.comquote:Op zondag 13 december 2009 01:26 schreef Ayca het volgende:
Wil van Allah is een zelfde soort opmerking als Gods wegen ondoorgrondelijk. (dooddoeners)quote:Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja precies, en dan ben ik zo'n lul die dan wil weten hoe je kan weten wat de wil is van Allah. "Ja, dat staat geschreven". Ja, maar moet je het dan in de hedendaagse context plaatsen? En blablabla, het zjin gewoon discussies die dagelijks door tienduizenden mensen worden gevoerd en door jou al veel vaker zijn gehoord, maar ik (en iedereen die deze discussie voert) wil voor zichzelf zijn argumenten spuwen en wederhoor krijgen.
Snap dat het vermoeiend is hoor, sorry
Geen idee.quote:Op zondag 13 december 2009 01:26 schreef Ayca het volgende:
quote:
metalbellydance wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op zondag 13 december 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.baroeg.nl/bmf.htm
ZONDAG 13 DECEMBER - OPEN 15:00 UUR - ENTREE 10 EURO - VVK 9 EURO
Als een waar Rotterdams hard alternatief poppodium gaan wij de multiculturele uitdaging aan met een Baroegprogrammering bestaande uit Islamitische bands.
Geïnspireerd door films als Global Metal en Heavy Metal in Baghdad, hebben we een exotische programmering samengesteld, bestaande uit de bands: Moribund Oblivium, Lazywall, Carussella en Taze Bitti. Waar deze muziek in het eigen land een lange weg heeft bewandeld om ‘getolereerd’ te worden, komen ze ons nu laten weten wie rocken kan.
Hahaquote:Op zondag 13 december 2009 01:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://abowman.com/google-modules/fish/
Hmm Pentagram is dus niet bijquote:Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef RoW_0 het volgende:
allah akbar, negerts. daar ben ik dus echt niet. maar misschien leuk voor jullie akbars. Veel plezier
omg die eerstequote:Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.foodgawker.com
www.youtube.com
www.facebook.com
www.vkontakte.ru (russische facebook)
www.hm.nl (internetshoppen)
www.flickr.com (een willekeurig woord intypen (bv. oost-turkestan) en je komt de meest prachtige foto's tegen die je op google nooit zou kunnen vinden)
www.arcticphoto.co.uk
www.deleukstetaarten.nl
als je te veel voedsel geeft gaan ze doodquote:
suc6quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen
Morgen om 8 of 9 uur proberen wakker te worden
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen
Morgen om 8 of 9 uur proberen wakker te worden
Heb al heel veel gevoerd, ze leven nog. Stelletje vreetzakken.quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je te veel voedsel geeft gaan ze dood
Ik kijk graag naar Zuid Koreaanse en Japanse films, hele mooie gezien, en jij?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef siddha het volgende:
Protest Zwitserland tegen minarettenverbod
weer gezeur over minaretten
quote:
ze zwellen eerst opquote:Op zondag 13 december 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb al heel veel gevoerd, ze leven nog. Stelletje vreetzakken.
Ik luister wel naar hun muziek, maar films? Nee. Hou niet zo van films.quote:Op zondag 13 december 2009 01:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar Zuid Koreaanse en Japanse films, hele mooie gezien, en jij?
hoe klinkt dat?quote:Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik luister wel naar hun muziek, maar films? Nee. Hou niet zo van films.
nee helaas, lijkt me wel cool, moet meer tijd maken voor de filmquote:
i'm lyingquote:
pop klinkt kennelijk overal hetzelfdequote:
Maar in het Koreaans klinkt het leuker.quote:Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
pop klinkt kennelijk overal hetzelfde
ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggiequote:
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???quote:Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef siddha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik via de computer GORA ern AROG kan bekijken, het wordt een lange nacht
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar in het Koreaans klinkt het leuker.
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.quote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
Koreanen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)
zuig films van cem yilmazquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggie
Turkse humoristische films vorig jaar toen ik in Turkije was het film Arog grote nieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/quote:
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?quote:Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sundayszaman.com/sunday/detaylar.do?load=detay&link=193633
'“The Korean War is a very important turning point in our relations. Historians say Koreans and Turks are from the same family in terms of history and linguistics. They state that we were born somewhere in Central Asia, some moved far east and became the Korean people and the others moved to Anatolia and became the Turkish people. Thus, the Korean War was the reunion of the family,” said South Korean Ambassador to Turkey Bae Jae-Hyun in an interview with Sunday’s Zaman.'
Nogmaals: Koreanen.![]()
![]()
![]()
![]()
iyi gecelerquote:
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Koreaquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.quote:Op zondag 13 december 2009 02:17 schreef siddha het volgende:
[..]
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Korea
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.quote:Op zondag 13 december 2009 02:19 schreef siddha het volgende:
[..]
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaakquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailandquote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.
Maar je gaat dus naar Korea?
Euwkey...quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaak
Tof. Ga je alleen of?quote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailand
Ik ben eigenlijk ook een japanofielquote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.
Haha en ik een Koreanofiel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een japanofiel
uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleenquote:
Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng.quote:Op zondag 13 december 2009 02:24 schreef siddha het volgende:
[..]
uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleen
Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaaktquote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng.Wil er niemand mee of wil je niemand erbij hebben?
Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaakt
Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over een weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en met een ticket en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had, maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen, met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht meemaken. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehadquote:Op zondag 13 december 2009 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.
Damn, respect.quote:Op zondag 13 december 2009 02:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en maar met een ticket naar scandinavie en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht mee. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehad
Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)quote:Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, respect.![]()
Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
En nu zit ik in Almeloquote:Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, respect.![]()
Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
Nu heb je wel een stoer verhaal om op feestjes te vertellen.quote:Op zondag 13 december 2009 02:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)
quote:Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Over een halfjaar zit je in Azië, sIk disini.
trusten meidquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook sinds dit jaar. Is wel even wennen.
Zo herken je je zwakkere medemensquote:Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
Of het vriendelijk bedoelde maar toch heel erg irritante.
'Zo ik zou dat echt niet kunnen hoor, zo lang niet eten'
Omdat je in kakkerdorp woont. O, ik bedoelde natuurlijk Lijden Leiden, sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:
aaaawwwwquote:Op zondag 13 december 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat het hier trouwens opeens snel, net nu ik weg ben zeker. Ik merk het al! Ik ben ongewenst
.
Dan ga ik nog maar eens verdwalen in mijn eigen huis.
Inderdaad, dat dit kán in Nederland.quote:Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
, kaaskoppen zijn dan ook een raar volkje.
quote:Zo herken je je zwakkere medemens.
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.quote:Op zondag 13 december 2009 02:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/
Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratioquote:Op zondag 13 december 2009 10:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
aaaawwww
is het nog gelukt met torrentleech?
Want dit komt bij andere volken amper voor?quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.
Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.
RatioMaster.quote:Op zondag 13 december 2009 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratio.
Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want dit komt bij andere volken amper voor?
Ah zo, ze hebben volgens mij wel meer de neiging om emoties met hun gezicht te uiten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.
Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dat soort truukjes wel kennen?
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploadenquote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.
Zo gek is dat toch niet? Kijk eens hoeveel mensen die ene torrent van 30 GB aan het leechen is? Weinig, schat ik. Even goed naar de seeders/leechers kijken dus.quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden, zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
quote:Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload.
Wat lieeeeeefquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef zarGon het volgende:
Genoeg nerdtalk.
Hier iets wat alle harten laat smelten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
das pure giswerk aangezien jij niet gezien kan hebben dat de bal volledig over de lijn is gegaan![]()
Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...quote:Op zondag 13 december 2009 01:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, chill, haha, mijn tante is cool en ze had dus gelijk![]()
Het is toch een best groot gebouw of niet? Verslag al af?
Nee, verre vanquote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...
2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doenquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, verre vanStijlvol en cool, handtas, nooit een rugtas
![]()
Hoeveel woorden moet het zijn? Als je gewoon je hele dag even beschrijft heb je zo 800 woorden ofzo, ben je in uurtje klaar mee en kan je lekker chillen
quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doen![]()
Er was zo'n Turkse man daar (werkt er), hij zei aan de telefoon: hou je van me? zeg dat je van me houdt, dit gesprek duurde best wel lang, was echt grappig om te horen
Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Dat is al een stuk minder saai, wij hadden zo'n Engelse artteacher die kunstgeschiedenis had gestudeerd en gay was, dus hij was snel enthousiast
Kijk, dat soort dingen wil ik dus gewoon kunnen horen! Is toch lachen, hij denkt dat niemand hem verstaat maar dan kom jij langs en heb je tijdje vermaakZie jij er zo Turks uit dat hij door kon hebben dat je hem kon verstaan?
Die bak meenemen naar Nederland.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden, hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken
?
Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusjequote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.
Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compoundquote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden, hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken
?
En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalenquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die bak meenemen naar Nederland.
Je moest eens weten hoe de wegen er, zelfs in de mooiste compounds, uitzienquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusje![]()
[..]
Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compound
Betere oplossig: in Egypte blijven.quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalen? Laat staan de wegenbelasting, verzekeringskosten, etc.
. en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijke taak om dat bakbeest ergens te parkeren
.
Je wil mij gewoon uit Nederland weghebbenquote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Betere oplossig: in Egypte blijven.
In Egypte wonen na je studie?quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil mij gewoon uit Nederland weghebben! Het lijkt me wel fijn om hier een tijdje te wonen, maar ik moet ook aan mijn toekomst (studie) denken, dat is nu prioriteit numero 1.
Je komt er niet zomaar even binnen, hoor. Het is wel een van de meest gevreesde bureaucratieën op aardequote:
Al die jochies nu al verneukt met kettingen enzoquote:
Volzinnen produceren die rijmen is best knapquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze gaan wel verder![]()
Raps over vorderingen in hun leven
tijdens iffr kijk ik ook voornamelijk de aziatische films, deze heb ik ook daar gezien een aantal jaar terug, ik liep bijna weg uit de zaal, de eerste paar minuten vond ik zo irritant, de manier waarop de hoofdrolspeler kaas zat te vretenquote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.
Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.
torrentleech?quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden, zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload.
ik zie het nog steeds niet, jij evenmin, aangezien je niet van boven of van de zijkant kijktquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erman Toroğlu![]()
!
iddquote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, het is een handige website, maar die regeltjes zijn wel érg....
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plasticquote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor een PSP en twee spellen?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plastic![]()
Ik denk dat je tegenwoordig net boven de 100 euro uitkomt als je mazzel hebt
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenquote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
M'n zusje wil haar PSP verkopen, ze zegt dat je voor de DS meer "meidenspellen" hebt. Ze heeft dat ding nog geen jaar..
Maar volgens mij is dat bij de meeste private trackers zo, anders worden ze al snel overspoeld met leech n runnersquote:
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenNintendo is altijd al meer van de kindjes en de meisjes geweest, zeker met de de Wii en DS tegenwoordig
![]()
Zusjes
Net zoals de GC de PS2 ownde en de N64 gewoon supertof wasquote:
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessantquote:Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaafquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
DS kan ik voor 109 euro voor haar krijgen, maar zij wil er een met camera, waarom?
Bijna 12.quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessant
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)quote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaaf![]()
Ik zou het niet doen
Torrentleech is private, ja. Vandaar dat slayage mij een uitnodiging had gestuurd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef Gratau het volgende:
wikwakka hoe heet die torrentsite of is dat zo'n privatesite?
Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vindenquote:
Doenquote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)
Nee, groep 7. Aanpassing begint al in groep 7/8, ik zou het niet verwachten van haar, met als tweede reden dat het bij mij ook niet is gebeurd. Houd nog steeds van dezelfde dingen en nog steeds een afkeer voor dezelfde dingen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vinden
Doodvermoeiend
Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem 50 euro? niet doen, ik kan een kaart + 4 gig voor veel goedkoper krijgen...
ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doenquote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.
Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doen
een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.quote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?
dat is wel goedkoop jaquote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Gratau het volgende:
[..]
een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.
Dat is toch ook niet de reden dat ik het wil laten vallen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is allemaal.
Ik kan soms best iets doorlezen, maar het punt is dat ik niets letterlijk wil leren, ik begin daar gewoon echt gek van te worden. Het geeft me echt koppijn en slapeloosheid door he tuitstellen ervan.quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Leren zul je toch echt aan moeten wennen, anders wordt het nooit wat met je.
Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef IHVK het volgende:
Dus de enige vakken waarvoor je iets moet leren wil je laten vallen?
quote:Op zondag 13 december 2009 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.
quote:
Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
?
Dan laat ik m&o vallen en ga ik 2,5 jaar lang oefenen echt te leren, zonder het risico te lopen dat ik zak door m&o.
Dat over fok is wel waar, maar als ik niet fok, ga ik beneden zitten of lezen ofzo, dus van fok afgaan is niet beter voor school, wel beter omdat ik dan ga lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.![]()
Wat minder op Fok! (ja lekker hypocriet ik weet het) maar goed, als het moet dan ga ik ook gewoon echt leren.
moet je ook doen. Hier op het forum leer je niet zo veel.
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren.quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is meestal ook zo dat het weekend te snel gaat, op vrijdag denk ik lekker uitrusten en morgen echt iets doen, op zaterdag denk ik: waarom vandaag als het ook morgen kan, op zondag heb ik toch niets te doen, zondag denk ik: waarom in de ochtend/middag als ik in de avond nog genoeg tijd heb? In de avond denk ik waarom nu al? Het kan nog om 22.00... 23.00 ... 00.00.... enz.
nee dankje ;p, ik ga morgen psp online zettenquote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Ayca het volgende:
Als je wilt heb ik nog wel zo'n kaart voor je..
Dat is vet lekker, deed ik vorig jaar ook.quote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren.En met het examen ben ik voor iedere examen 1 uur voor het examen begonnen met leren, en gemiddeld 1.5 punten hoger gescoord dan mijn school gemiddelde.
Maar goed, vmbo he.
Haha oke zelf wetenquote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee dankje ;p, ik ga morgen psp online zetten
Daarom moet je er hard tegenaan gaan!quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is vet lekker, deed ik vorig jaar ook.Werkt dit jaar niet meer met alle vakken.
Als je er toch nooit mee speelt, hoe kun je het dan zonde vinden?quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha oke zelf wetenik heb ook nog een psp waar ik niets mee doe, maarja vind het zonde om hem te verkopen, denk wel dat ik mn ps2 ga verkopen en een ps3 ga kopen
Grappig om van jou te horen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom moet je er hard tegenaan gaan!
Maar het vmbo is dan ook wel iets simpeler (geen diss) dan vwo e.d.quote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren.En met het examen ben ik voor iedere examen 1 uur voor het examen begonnen met leren, en gemiddeld 1.5 punten hoger gescoord dan mijn school gemiddelde.
Maar goed, vmbo he.
Daarom zei ik ook 'vmbo he'quote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het vmbo is dan ook wel iets simpeler (geen diss) dan vwo e.d..
Groeit het geld jou op de rug of zoquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha oke zelf wetenik heb ook nog een psp waar ik niets mee doe, maarja vind het zonde om hem te verkopen, denk wel dat ik mn ps2 ga verkopen en een ps3 ga kopen
Ik denk wel dat 3vwo en 4vmbo ongeveer op hetzelfde niveau zitten, al betwijfel ik het door sommige leerlingen uit 4havo die van het vmbo komen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het vmbo is dan ook wel iets simpeler (geen diss) dan vwo e.d..
Nee, dat lijkt me niet.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 3vwo en 4vmbo ongeveer op hetzelfde niveau zitten
Waar kun je het dan mee vergelijken? Een docent zei me ooit dat je je vmbo diploma hebt (niet op papier), als je 3vwo hebt gehaald.quote:
Mij ook niet. Maar goed, VMBO BL is natuurlijk niet hetzelfde als Vmbo-T. Dus misschien ligt VWO 3 op hetzelfde niveau als VMBO-T (examenjaar natuurlijk).quote:
Nou ik heb er toch wel ruim 250 euro aan uitgegeven, om het dan voor 100 euro te verkopen...quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als je er toch nooit mee speelt, hoe kun je het dan zonde vinden?
Dat je eenzelfde soort diploma zou kunnen hebben betekent niet dat de moeilijksheidsgraad en de stof van hetzelfde niveau is.quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar kun je het dan mee vergelijken? Een docent zei me ooit dat je je vmbo diploma hebt (niet op papier), als je 3vwo hebt gehaald.
Dat is wel zo, maar als ik naar sommige havisten kijk uit de vierde klas, die van 4vmbo komen, vraag ik me af of het niveau wel echt gelijk is (3 vwo - 4 vmbo), want in 3vwo wist ik meer dan die havisten die van het vmbo afkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar goed, VMBO BL is natuurlijk niet hetzelfde als Vmbo-T. Dus misschien ligt VWO 3 op hetzelfde niveau als VMBO-T (examenjaar natuurlijk).
Hmm dat is wel zo, misschien kan me een zusje beter een DS kopen en haar PSP houden, kan een DS halen voor 109, maar zij wil per se een ds met camera.quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou ik heb er toch wel ruim 250 euro aan uitgegeven, om het dan voor 100 euro te verkopen...het is opzich wel handig op vakantie enz..
In de tweede klas zeiden ze het nooit, dus ik zou denken dat in de derde pas het niveau gelijk zou zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je eenzelfde soort diploma zou kunnen hebben betekent niet dat de moeilijksheidsgraad en de stof van hetzelfde niveau is.
Tja, ik weet het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als ik naar sommige havisten kijk uit de vierde klas, die van 4vmbo komen, vraag ik me af of het niveau wel echt gelijk is (3 vwo - 4 vmbo), want in 3vwo wist ik meer dan die havisten die van het vmbo afkomen.
Ik kan een ds halen voor 60 euro, alleen zijn ze op dit moment wel uitverkochtquote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo, misschien kan me een zusje beter een DS kopen en haar PSP houden, kan een DS halen voor 109, maar zij wil per se een ds met camera.
Van waar?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb aanstekervloeistof gevonden. Dadelijk creme brulee maken.
waar?quote:Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan een ds halen voor 60 euro, alleen zijn ze op dit moment wel uitverkocht
Heb je het al eens eerder gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb aanstekervloeistof gevonden. Dadelijk creme brulee maken.
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je het al eens eerder gemaakt?
Meestal gaat het de eerste keer mis.quote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meestal gaat het bij jou toch goed, dus komt vast wel goed
waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal gaat het de eerste keer mis.
Je meldt dat je een site kent waar je het voor 60 euro kan kopen, gun je het anderen niet? Wat maakt het jou uit dat ik bespaar?quote:
Misschien zijn anderen ook wel geïnteresseerd? Als het assortiment aangevuld word dan hoef jij je toch geen zorgen te maken dat anderen het ook kopen?quote:
Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?
Jij verdient geld door die site geheim te houden?quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Ik verdien geld door die site, als iedereen die site kent dus niet meer he
Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.quote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.
Hmm ok, ander verhaal, maar waarom meld je het dan?quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Ik verdien geld door die site, als iedereen die site kent dus niet meer he
Mij ook, maar ik blijf terugkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.
M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.quote:Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik blijf terugkomen.
Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.quote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.
Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.
Oh ja dit zegt ze ook vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.
ook "git basimdan"?quote:
Ik kook niet eens voor hun.quote:Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook "git basimdan"?![]()
Ze zegt vaak dat ze moe is en dat ik daarom een andere keer in de keuken mag staan. Zelfs als ik iets simpels zoals makarna wil maken, wordt ze gek.Ze is bang dat het fout gaat en dat we dan slecht avondeten krijgen, terwijl ze het wel goed vindt, als het uiteindelijk is gemaakt.
Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor hun.![]()
Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
Wat de boer niet kent dat vreet ie nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor hun.![]()
Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Als je moe bent kan je toch beter je dochter laten koken of niet?
Precies, dat doet mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Als je moe bent kan je toch beter je dochter laten koken of niet?
Ja, herkenbaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".
voor het hele huis?quote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Heb vandaag wel rijst me kipkerriesaus gemaakt
Ingeburgerde Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, wij eten wel gewoon boerenkool.
Ja, het is wel lekker, eten is eten, maakt niet uit of het Nederlands is.quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ingeburgerde Turken
Hebben jullie geen principes?
Is het lekker?
Hoezo zonde, eet je het morgen toch?quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Had alleen iets teveel rijst, beetje zonde, maar goed
Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet![]()
Ik zou ook niet aankomen met stamppot boerenkool ofzo![]()
Een sappige biefstuk
Eet het morgen(ochtend) dan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Had alleen iets teveel rijst, beetje zonde, maar goed
Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?
Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.
Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.
Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?
Ze lusten het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?
Lijkt me best wel lekker in jouw huisquote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.![]()
![]()
![]()
Wij eten trouwens ook heel vaak kebab, minstens een keer per week, als een echte Adanali dus.
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raarquote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Moet even iets zeggen, geen aanval tegen jou Rookert, maar valt me op dat het eten bij Nederlanders "flauwtjes" (wat een woord) is.Heb wel eens gehad dat ik dacht lekker, bij Nederlanders, dat maakt m'n moeder ook wel eens, maar het smaakte lang niet zo lekker als het eten van m'n moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |