abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75567267

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75567279
pi_75567286
Heb 1 gelovige vriendin (afgaanse) maar echt praktiserend is ze niet.

Verder allemaal nederlandse vriendinnen, maarja dat is door toeval zo kom gewoon weinig turkse/gelovige mensen tegen in het dagelijkse leven
pi_75567317
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:47 schreef Ayca het volgende:
Heb 1 gelovige vriendin (afgaanse) maar echt praktiserend is ze niet.

Verder allemaal nederlandse vriendinnen, maarja dat is door toeval zo kom gewoon weinig turkse/gelovige mensen tegen in het dagelijkse leven
oja, op jouw school zitten toch ook weinig Turken?
Ik ben een pure Turk.
pi_75567365
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

oja, op jouw school zitten toch ook weinig Turken?
Ik ben de enige Turk
pi_75567374
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik ben de enige Turk
Ik ben een pure Turk.
pi_75567376
Ik heb iets dubieus om trots op te zijn, deze hele week net zoveel bier op als vorige week op 1 avond

Handtekeningen doe ik niet aan
pi_75567390
quote:

[..]

Ik ben de enige Turk
Kan niet, ze zitten overal
pi_75567414
quote:

[..]

Ik ben de enige Turk
Dat heb ik nu dus ook sinds dit jaar. Is wel even wennen.
pi_75567436
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef Rookert het volgende:

[..]

God's wil
Ik heb juist wel heel veel gelovige (en sommigen ook extreme) vrienden, maar iedereen weet hoe ik over geloven denk en toch komen ze naar mij , Er zit een extreme christen bij (een soort waarheid), jood (wel vrij) en een ortodoxe moslim die bv vrouwen geen hand geeft maar een hartstikke aardige kerel, en allemaal zitten hun hoofd te schudden na mijn vele tirades over de godsdienst maar nooit hebben ze geprobeerd om hun religie te laten overnemen
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75567438
Vooral vragen als: maar waarom vasten jullie dan? Drink je geen alcohol? Wat is halal slachten?

Etc. Vriendelijk bedoeld, maar erg vermoeiend.
pi_75567499
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik heb juist wel heel veel gelovige (en sommigen ook extreme) vrienden, maar iedereen weet hoe ik over geloven denk en toch komen ze naar mij , Er zit een extreme christen bij (een soort waarheid), jood (wel vrij) en een ortodoxe moslim die bv vrouwen geen hand geeft maar een hartstikke aardige kerel, en allemaal zitten hun hoofd te schudden na mijn vele tirades over de godsdienst maar nooit hebben ze geprobeerd om hun religie te laten overnemen
Vriendelijk van ze. Ik waarschuw anderen soms wel, maar ga ze tot niets dwingen. Ik heb geen gelovige vrienden meer, omdat het vaak verkeerd gaat. Ben na de gelovige waarbij het verkeerd ging, geen nieuwe meer tegengekomen, dat zal wel het probleem zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567512
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:52 schreef IHVK het volgende:
Vooral vragen als: maar waarom vasten jullie dan? Drink je geen alcohol? Wat is halal slachten?

Twee jaar teug stelde een klasgenoot in de klas heel veel van zulke vragen. Toen snauwde mijn leraar opeens 'Jezus houd je mond eens, zij heeft echt wel iets anders aan haar hoofd dan die irritante vragen die ze waarschijnlijk elk jaar krijgt'.
pi_75567520
quote:

Dat vind ik niet vermoeiend, wel meisjes (vooral) die zeggen "aah zo zielig, zo zou ik echt niet kunnen leven!"
Ik ben een pure Turk.
pi_75567533
quote:

Een vrienden(in de 2e van de middelbare school) vroeg een keer aan mij: 'Draag jij thuis een hoofddoek?' Zij dacht dat alle moslim meisjes een hoofddoek thuis dragen
pi_75567570
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Verandering van spijs doet eten hè

Ik heb zelf vrij weinig met geloof, ik ben er te sceptisch/cynisch voor, wil me nog niet direct een atheïst noemen, maar ook niet iemand die alles ontkent, maar wel roept dat 'iets' is

Verder vind ik andere denkbeelden wel interessant en prima, zolang ik maar goede argumenten hoor. Het jammere is vaak dat discussies doodlopen op "dat moet van mijn *geloof*" en dan denk ik want dan kan ik niks meer zeggen
pi_75567579
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Julis het volgende:

[..]

Een vrienden(in de 2e van de middelbare school) vroeg een keer aan mij: 'Draag jij thuis een hoofddoek?' Zij dacht dat alle moslim meisjes een hoofddoek thuis dragen
Op school niet, thuis wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567602
quote:

[..]

Dan moet je zeggen: Nee joh, thuis regent het toch nooit!

Ben benieuwd wat voor hoofd ze dan trekken
pi_75567611
Of het vriendelijk bedoelde maar toch heel erg irritante.

'Zo ik zou dat echt niet kunnen hoor, zo lang niet eten'
pi_75567615
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:56 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verandering van spijs doet eten hè

Ik heb zelf vrij weinig met geloof, ik ben er te sceptisch/cynisch voor, wil me nog niet direct een atheïst noemen, maar ook niet iemand die alles ontkent, maar wel roept dat 'iets' is

Verder vind ik andere denkbeelden wel interessant en prima, zolang ik maar goede argumenten hoor. Het jammere is vaak dat discussies doodlopen op "dat moet van mijn *geloof*" en dan denk ik want dan kan ik niks meer zeggen
Hmm.. ik begrijp het wel van jouw kant, maar ik heb het al een beetje uitgelegd (bijvoorbeeld over het huwelijk), je kan er niet veel verder niet over doorpraten, want het is de wil van Allah.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567623
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Op school niet, thuis wel.
Thuis wordt je wel aangerand?
pi_75567624
quote:

[..]

Meestal geef ik wel antwoord op vragen als ze dat hebben, maar zeg er wel altijd bij dat ik er ook vrij weinig van af weet en het dus ook anders kan zijn.
pi_75567630
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef Rookert het volgende:

[..]

Thuis wordt je wel aangerand?

wordt
Ik ben een pure Turk.
pi_75567664
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dan moet je zeggen: Nee joh, thuis regent het toch nooit!

Ben benieuwd wat voor hoofd ze dan trekken
Hehe . Ach, ze was voor de rest wel een lief meisje ^^
pi_75567713
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm.. ik begrijp het wel van jouw kant, maar ik heb het al een beetje uitgelegd (bijvoorbeeld over het huwelijk), je kan er niet veel verder niet over doorpraten, want het is de wil van Allah.
Ja precies, en dan ben ik zo'n lul die dan wil weten hoe je kan weten wat de wil is van Allah. "Ja, dat staat geschreven". Ja, maar moet je het dan in de hedendaagse context plaatsen? En blablabla, het zjin gewoon discussies die dagelijks door tienduizenden mensen worden gevoerd en door jou al veel vaker zijn gehoord, maar ik (en iedereen die deze discussie voert) wil voor zichzelf zijn argumenten spuwen en wederhoor krijgen.

Snap dat het vermoeiend is hoor, sorry
pi_75567716
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:

Vooral dat ja
meestal zeg ik dat het wel went, maar ze gaan steeds door 'he maar mag je dan ook geen water drinken!?' 'maar waarom eet je dan niet, je ouders zijn er toch niet bij' enz... enz...
pi_75567744
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wordt
Het is laat...
En je moest je bericht editten, dus je zag het ook niet meteen
pi_75567752
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Vooral dat ja
meestal zeg ik dat het wel went, maar ze gaan steeds door 'he maar mag je dan ook geen water drinken!?' 'maar waarom eet je dan niet, je ouders zijn er toch niet bij' enz... enz...
Die is ook erg verveld ja.
Of kan Allah je ook zien in het donker?
pi_75567765
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja precies, en dan ben ik zo'n lul die dan wil weten hoe je kan weten wat de wil is van Allah. "Ja, dat staat geschreven". Ja, maar moet je het dan in de hedendaagse context plaatsen? En blablabla, het zjin gewoon discussies die dagelijks door tienduizenden mensen worden gevoerd en door jou al veel vaker zijn gehoord, maar ik (en iedereen die deze discussie voert) wil voor zichzelf zijn argumenten spuwen en wederhoor krijgen.

Nee, je gaat het geloven toch niet aanpassen aan je eigen tijd/situatie, want dan is er geen duidelijkheid meer.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567781
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Het is laat...
En je moest je bericht editten, dus je zag het ook niet meteen
jawel, maar ik dacht eerst laat maar, het is onbelangrijk
Ik ben een pure Turk.
pi_75567790
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Die is ook erg verveld ja.
Of kan Allah je ook zien in het donker?
die heb ik nog nooit gehoord, HAHAHAHAHHA
Ik ben een pure Turk.
pi_75567800
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Vooral dat ja
Maar dan hoor je mensen klagen dat de Islam helemaal niet gewelddadig is en blabla, mensen wéten gewoon niet hoe het in elkaar steekt. Eigenlijk zou je het gewoon steeds moeten vertellen, hoe minder onwetende mensen hoe betere . Daarom hang ik hier ook rond om wat dingen op te steken
pi_75567805
Ik ga slapen, doei.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567824
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

die heb ik nog nooit gehoord, HAHAHAHAHHA
Ja maar goed die komt als ze je een beetje goed kennen en wat meer gedurfde vragen durven te stellen.
pi_75567828
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar dan hoor je mensen klagen dat de Islam helemaal niet gewelddadig is en blabla, mensen wéten gewoon niet hoe het in elkaar steekt. Eigenlijk zou je het gewoon steeds moeten vertellen, hoe minder onwetende mensen hoe betere . Daarom hang ik hier ook rond om wat dingen op te steken
..........
Ik ben een pure Turk.
pi_75567834
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, je gaat het geloven toch niet aanpassen aan je eigen tijd/situatie, want dan is er geen duidelijkheid meer.
Geloven lijkt me sowieso al subjectief, dus waarom niet

Maar goed, die discussie voeren we later wel en niet nu, beetje zinloze SC nu aub
pi_75567856
Rookert, je tante had gelijk, hermitage was super.
Ik ben een pure Turk.
pi_75567913
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

..........
Ik leg het even uit Blijf kalm!

Ik bedoelde:

Zij zei dat het vermoeiend was om steeds vragen te beantwoorden over de Islam. Ik zei toen dat er moslims waren die klagen dat de Islam helemaal niet geweldadig is en dat mensen dat onterecht denken. Ik bedoelde toen dat het duidelijk is dan mensen te weinig weten over de islam en daarom een beeld krijgen van de media enzo dat de Islam misschien gewelddadig is. Daarom moet je eigenlijk vragen beantwoorden over de Islam, hoe simpel ook, zodat er minder onwetenheid is en minder mensen dingen zomaar gaan denken.

Ik bedoelde niet te zeggen dat de Islam gewelddadig is ofzo
pi_75567930
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, je tante had gelijk, hermitage was super.
Oja, chill, haha, mijn tante is cool en ze had dus gelijk

Het is toch een best groot gebouw of niet? Verslag al af?
pi_75567939
Als moslim zijnde is het je plicht om zulke vragen te beantwoorden.
pi_75567960
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
Als moslim zijnde is het je plicht om zulke vragen te beantwoorden.
Oh.. sterkte dan

Als moslim zijnde is dubbelop btw, voordat Bilmiyorem erop duikt
pi_75568016
Hahaha, ja dat dacht ik al, maar ik had al gewijzigd en had geen zin meer om het weer te wijzigen.
pi_75568048
Het is kwart over 1, wat boeit het ook

Waarom zit ik niet in Egypte ofzo
pi_75568070
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, laten ze het over fenerb. hebben. Die goal van Ankaragucu in de slotfase was over de lijn. Maar scheids keurde het doelpunt af
das pure giswerk aangezien jij niet gezien kan hebben dat de bal volledig over de lijn is gegaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75568097
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:

Nederlands is zo'n saai land, echt alles is hier zo geregeld, de straten zijn zo gepland, geen bergen niks, echt zo fucking saai. Maar toch hou ik van Nederland.
pi_75568103
quote:

dat had ook mijn gedachte kunnen zijn nu
pi_75568126
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nederlands is zo'n saai land, echt alles is hier zo geregeld, de straten zijn zo gepland, geen bergen niks, echt zo fucking saai. Maar toch hou ik van Nederland.
Je hebt hele studies die voorafgaan aan het plannen van een woonwijk, gaat over emoties die het oproept bij mensen enzo, pure psychologie is dat, academisch werken

Maar er is niks romantisch aan natuurlijk
pi_75568153
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:19 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je hebt hele studies die voorafgaan aan het plannen van een woonwijk, gaat over emoties die het oproept bij mensen enzo, pure psychologie is dat, academisch werken

Maar er is niks romantisch aan natuurlijk
Nederland is de real life versie van the truman show.
pi_75568180
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nederland is de real life versie van the truman show.
Je kan altijd nog de Gouden Kooi in

Maar ik ga diep wegduiken in m'n bed en dromen dat ik de wereld zie

Slaap lekker
pi_75568207
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je kan altijd nog de Gouden Kooi in

Maar ik ga diep wegduiken in m'n bed en dromen dat ik de wereld zie

Slaap lekker
Welterusten.
pi_75568264
Ik verveel me... Iemand nog een leuke site?

pi_75568292
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:26 schreef Ayca het volgende:

http://www.antu.com/default.aspx
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75568301
quote:

www.foodgawker.com
www.youtube.com
www.facebook.com
www.vkontakte.ru (russische facebook )
www.hm.nl (internetshoppen )
www.flickr.com (een willekeurig woord intypen (bv. oost-turkestan) en je komt de meest prachtige foto's tegen die je op google nooit zou kunnen vinden)
www.arcticphoto.co.uk
www.deleukstetaarten.nl
pi_75568303
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wil van Allah is een zelfde soort opmerking als Gods wegen ondoorgrondelijk. (dooddoeners)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568333

http://www.baroeg.nl/bmf.htm

ZONDAG 13 DECEMBER - OPEN 15:00 UUR - ENTREE 10 EURO - VVK 9 EURO
Als een waar Rotterdams hard alternatief poppodium gaan wij de multiculturele uitdaging aan met een Baroegprogrammering bestaande uit Islamitische bands.
Geïnspireerd door films als Global Metal en Heavy Metal in Baghdad, hebben we een exotische programmering samengesteld, bestaande uit de bands: Moribund Oblivium, Lazywall, Carussella en Taze Bitti. Waar deze muziek in het eigen land een lange weg heeft bewandeld om ‘getolereerd’ te worden, komen ze ons nu laten weten wie rocken kan.
pi_75568340
allah akbar, negerts. daar ben ik dus echt niet. maar misschien leuk voor jullie akbars. Veel plezier
pi_75568343
Row, ga je naar Duman in Koln? Of is dat te soft voor je?
pi_75568344
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

www.foodgawker.com

-Rabia Al-Basri
pi_75568350
quote:

Geen idee.
pi_75568352
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Foodporn.
pi_75568377
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Foodporn.
-Rabia Al-Basri
pi_75568381
quote:
pi_75568398
-Rabia Al-Basri
pi_75568430
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.baroeg.nl/bmf.htm

ZONDAG 13 DECEMBER - OPEN 15:00 UUR - ENTREE 10 EURO - VVK 9 EURO
Als een waar Rotterdams hard alternatief poppodium gaan wij de multiculturele uitdaging aan met een Baroegprogrammering bestaande uit Islamitische bands.
Geïnspireerd door films als Global Metal en Heavy Metal in Baghdad, hebben we een exotische programmering samengesteld, bestaande uit de bands: Moribund Oblivium, Lazywall, Carussella en Taze Bitti. Waar deze muziek in het eigen land een lange weg heeft bewandeld om ‘getolereerd’ te worden, komen ze ons nu laten weten wie rocken kan.
metalbellydance wat moet ik me daarbij voorstellen
pi_75568434
Ik kijk op internet naar de krantensites en dat was het wel zo ongeveer.
pi_75568445
-Rabia Al-Basri
pi_75568464
-Rabia Al-Basri
pi_75568484
quote:
Haha
pi_75568492
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:30 schreef RoW_0 het volgende:
allah akbar, negerts. daar ben ik dus echt niet. maar misschien leuk voor jullie akbars. Veel plezier
Hmm Pentagram is dus niet bij

en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568524
Slapen jullie nog niet?
pi_75568526
Die visjes
pi_75568530
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Slapen jullie nog niet?
Neeeee.
pi_75568536
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Slapen jullie nog niet?
pi_75568545
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

www.foodgawker.com
www.youtube.com
www.facebook.com
www.vkontakte.ru (russische facebook )
www.hm.nl (internetshoppen )
www.flickr.com (een willekeurig woord intypen (bv. oost-turkestan) en je komt de meest prachtige foto's tegen die je op google nooit zou kunnen vinden)
www.arcticphoto.co.uk
www.deleukstetaarten.nl
omg die eerste
ben wel even bezig nu den ik
pi_75568546
Protest Zwitserland tegen minarettenverbod

weer gezeur over minaretten
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568547
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:40 schreef Min-e het volgende:
Die visjes
als je te veel voedsel geeft gaan ze dood
-Rabia Al-Basri
pi_75568558
Maar ik ga nu wel slapen
Morgen om 8 of 9 uur proberen wakker te worden

pi_75568571
Ik slaap niet.
pi_75568574
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen

suc6
-Rabia Al-Basri
pi_75568589
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef EchoAlpha het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen

Slaap lekker.
pi_75568599
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je te veel voedsel geeft gaan ze dood
Heb al heel veel gevoerd, ze leven nog. Stelletje vreetzakken.
pi_75568610
quote:
Ik kijk graag naar Zuid Koreaanse en Japanse films, hele mooie gezien, en jij?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568616
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:42 schreef siddha het volgende:
Protest Zwitserland tegen minarettenverbod

weer gezeur over minaretten
pi_75568626
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:46 schreef Min-e het volgende:

[..]

Slaap?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568634
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:47 schreef siddha het volgende:

[..]

Slaap?
Ineens, gek is dat toch.
pi_75568641
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:

[..]

Heb al heel veel gevoerd, ze leven nog. Stelletje vreetzakken.
ze zwellen eerst op
-Rabia Al-Basri
pi_75568650
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:46 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik kijk graag naar Zuid Koreaanse en Japanse films, hele mooie gezien, en jij?
Ik luister wel naar hun muziek, maar films? Nee. Hou niet zo van films.
pi_75568654
Ik heb net ontdekt dat ik via de computer GORA ern AROG kan bekijken, het wordt een lange nacht
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568668
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze zwellen eerst op
dat wil ik zien
pi_75568681
Iemand hier Whatever works gezien?
pi_75568712
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik luister wel naar hun muziek, maar films? Nee. Hou niet zo van films.
hoe klinkt dat?
-Rabia Al-Basri
pi_75568723
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:50 schreef IHVK het volgende:
nee helaas, lijkt me wel cool, moet meer tijd maken voor de film
-Rabia Al-Basri
pi_75568727
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef Min-e het volgende:

[..]

dat wil ik zien
i'm lying
-Rabia Al-Basri
pi_75568730
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe klinkt dat?
Zo:
quote:
pi_75568735
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:50 schreef IHVK het volgende:
Nope, maar klinkt wel grappig. En Woody Allen films zijn meestal wel leuk.
pi_75568745
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

i'm lying
En ik maar voeren....
pi_75568747
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo:
[..]

pop klinkt kennelijk overal hetzelfde
-Rabia Al-Basri
pi_75568763
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

pop klinkt kennelijk overal hetzelfde
Maar in het Koreaans klinkt het leuker.
pi_75568765
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:55 schreef Min-e het volgende:

[..]

En ik maar voeren....
ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggie
-Rabia Al-Basri
pi_75568783
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef siddha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik via de computer GORA ern AROG kan bekijken, het wordt een lange nacht
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
pi_75568801
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar in het Koreaans klinkt het leuker.
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)
-Rabia Al-Basri
pi_75568804
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:

[..]

Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.
pi_75568809
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)
Koreanen.
pi_75568811
quote:

[..]

zuig films van cem yilmaz
-Rabia Al-Basri
pi_75568819
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggie
pi_75568836
quote:

[..]

Turkse humoristische films vorig jaar toen ik in Turkije was het film Arog grote nieuws
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75568842
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.
Nee Ik kijk geen Turkse films, behalve oude Saban films.
pi_75568850
http://www.sundayszaman.com/sunday/detaylar.do?load=detay&link=193633

'“The Korean War is a very important turning point in our relations. Historians say Koreans and Turks are from the same family in terms of history and linguistics. They state that we were born somewhere in Central Asia, some moved far east and became the Korean people and the others moved to Anatolia and became the Turkish people. Thus, the Korean War was the reunion of the family,” said South Korean Ambassador to Turkey Bae Jae-Hyun in an interview with Sunday’s Zaman.'

Nogmaals: Koreanen.
pi_75568890
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Koreanen.
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/
-Rabia Al-Basri
pi_75568947
Trusten allemaal ik ga slapen.
pi_75568955
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sundayszaman.com/sunday/detaylar.do?load=detay&link=193633

'“The Korean War is a very important turning point in our relations. Historians say Koreans and Turks are from the same family in terms of history and linguistics. They state that we were born somewhere in Central Asia, some moved far east and became the Korean people and the others moved to Anatolia and became the Turkish people. Thus, the Korean War was the reunion of the family,” said South Korean Ambassador to Turkey Bae Jae-Hyun in an interview with Sunday’s Zaman.'

Nogmaals: Koreanen.
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?
pi_75568958
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:10 schreef Min-e het volgende:
Doei abla.
pi_75569002
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:10 schreef Min-e het volgende:
iyi geceler
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569027
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Korea
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569041
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:17 schreef siddha het volgende:

[..]

ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Korea
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.

Maar je gaat dus naar Korea?
pi_75569048
quote:

[..]

En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569054
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:19 schreef siddha het volgende:

[..]

En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.
pi_75569057
quote:

[..]

heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaak
-Rabia Al-Basri
pi_75569076
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.

Maar je gaat dus naar Korea?
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailand
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569081
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaak
Euwkey...

Turkish Korean brotherhood.
pi_75569092
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef siddha het volgende:

[..]

Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailand
Tof. Ga je alleen of?
pi_75569098
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.
Ik ben eigenlijk ook een japanofiel
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569112
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook een japanofiel
Haha en ik een Koreanofiel.
pi_75569117
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tof. Ga je alleen of?
uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569139
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:24 schreef siddha het volgende:

[..]

uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleen
Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng. Wil er niemand mee of wil je niemand erbij hebben?
pi_75569166
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng. Wil er niemand mee of wil je niemand erbij hebben?
Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaakt
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569172
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:30 schreef siddha het volgende:

[..]

Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaakt
Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.
pi_75569244
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.
Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over een weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en met een ticket en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had, maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen, met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht meemaken. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehad
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569274
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:40 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en maar met een ticket naar scandinavie en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht mee. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehad
Damn, respect.

Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
pi_75569303
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Damn, respect.

Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569313
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Damn, respect.

En nu zit ik in Almelo
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569400
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:47 schreef siddha het volgende:

[..]

Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)
Nu heb je wel een stoer verhaal om op feestjes te vertellen.
pi_75569405
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:49 schreef siddha het volgende:

[..]

En nu zit ik in Almelo
Over een halfjaar zit je in Azië, sIk disini.
pi_75569437
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Over een halfjaar zit je in Azië, sIk disini.
Ik ben nu gora aan het kijken
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75569442
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:03 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben nu gora aan het kijken
En ik ga slapen. Trusten abi.
pi_75569632
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En ik ga slapen. Trusten abi.
trusten meid
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75570937
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat heb ik nu dus ook sinds dit jaar. Is wel even wennen.
, kaaskoppen zijn dan ook een raar volkje.
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:

Zo herken je je zwakkere medemens .
Cool story, Hansel.
pi_75571040
quote:

Omdat je in kakkerdorp woont. O, ik bedoelde natuurlijk Lijden Leiden, sorry.
Cool story, Hansel.
pi_75571081
Wat gaat het hier trouwens opeens snel, net nu ik weg ben zeker . Ik merk het al! Ik ben ongewenst .

Dan ga ik nog maar eens verdwalen in mijn eigen huis .
Cool story, Hansel.
pi_75571188
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat het hier trouwens opeens snel, net nu ik weg ben zeker . Ik merk het al! Ik ben ongewenst .

Dan ga ik nog maar eens verdwalen in mijn eigen huis .
aaaawwww

is het nog gelukt met torrentleech?
-Rabia Al-Basri
pi_75572149
Gvd, ik word veel te laat wakker nu
pi_75572777
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

, kaaskoppen zijn dan ook een raar volkje.
Inderdaad, dat dit kán in Nederland.
quote:
Zo herken je je zwakkere medemens .
pi_75572831
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.

Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 12:13:01 ]
pi_75572899
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

aaaawwww

is het nog gelukt met torrentleech?
Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratio .
Cool story, Hansel.
pi_75572947
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.

Want dit komt bij andere volken amper voor?
Cool story, Hansel.
pi_75572997
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratio .
RatioMaster.
pi_75573028
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Want dit komt bij andere volken amper voor?
Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.
pi_75573035
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

RatioMaster.
Het lijkt me dat ze dat soort truukjes wel kennen?
Cool story, Hansel.
pi_75573057
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.
Ah zo, ze hebben volgens mij wel meer de neiging om emoties met hun gezicht te uiten.
Cool story, Hansel.
pi_75573114
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze dat soort truukjes wel kennen?
Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 12:24:13 ]
pi_75573196
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden , zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.

Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload .
Cool story, Hansel.
pi_75573430
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden , zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
Zo gek is dat toch niet? Kijk eens hoeveel mensen die ene torrent van 30 GB aan het leechen is? Weinig, schat ik. Even goed naar de seeders/leechers kijken dus.
quote:
.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 12:32:52 ]
pi_75573473
Genoeg nerdtalk.

Hier iets wat alle harten laat smelten:
pi_75573489
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef zarGon het volgende:
Genoeg nerdtalk.

Hier iets wat alle harten laat smelten:
[ afbeelding ]
Wat lieeeeeef
Cool story, Hansel.
pi_75573693
Wat ook lief is, is een nakende Rutger.
pi_75574089
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo lief.
Cool story, Hansel.
pi_75574129
Hoe komt het trouwens dat je ons weer met je gezelschap komt verblijden?
Cool story, Hansel.
pi_75574382
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

das pure giswerk aangezien jij niet gezien kan hebben dat de bal volledig over de lijn is gegaan

Erman Toroğlu !
pi_75576670
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oja, chill, haha, mijn tante is cool en ze had dus gelijk

Het is toch een best groot gebouw of niet? Verslag al af?
Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...
Ik ben een pure Turk.
pi_75576923
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...
Nee, verre van Stijlvol en cool, handtas, nooit een rugtas

Hoeveel woorden moet het zijn? Als je gewoon je hele dag even beschrijft heb je zo 800 woorden ofzo, ben je in uurtje klaar mee en kan je lekker chillen
pi_75577066
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nee, verre van Stijlvol en cool, handtas, nooit een rugtas

Hoeveel woorden moet het zijn? Als je gewoon je hele dag even beschrijft heb je zo 800 woorden ofzo, ben je in uurtje klaar mee en kan je lekker chillen
2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doen

Er was zo'n Turkse man daar (werkt er), hij zei aan de telefoon: hou je van me? zeg dat je van me houdt, dit gesprek duurde best wel lang, was echt grappig om te horen
Ik ben een pure Turk.
pi_75577367
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doen

Er was zo'n Turkse man daar (werkt er), hij zei aan de telefoon: hou je van me? zeg dat je van me houdt, dit gesprek duurde best wel lang, was echt grappig om te horen

Dat is al een stuk minder saai, wij hadden zo'n Engelse artteacher die kunstgeschiedenis had gestudeerd en gay was, dus hij was snel enthousiast

Kijk, dat soort dingen wil ik dus gewoon kunnen horen! Is toch lachen, hij denkt dat niemand hem verstaat maar dan kom jij langs en heb je tijdje vermaak Zie jij er zo Turks uit dat hij door kon hebben dat je hem kon verstaan?
pi_75577426
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden , hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken ?
Cool story, Hansel.
pi_75577466
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is al een stuk minder saai, wij hadden zo'n Engelse artteacher die kunstgeschiedenis had gestudeerd en gay was, dus hij was snel enthousiast

Kijk, dat soort dingen wil ik dus gewoon kunnen horen! Is toch lachen, hij denkt dat niemand hem verstaat maar dan kom jij langs en heb je tijdje vermaak Zie jij er zo Turks uit dat hij door kon hebben dat je hem kon verstaan?
Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.
Ik ben een pure Turk.
pi_75577476
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden , hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken ?
Die bak meenemen naar Nederland.
Ik ben een pure Turk.
pi_75577512
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.
Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusje
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compound
pi_75577534
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Die bak meenemen naar Nederland.
En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalen ? Laat staan de wegenbelasting, verzekeringskosten, etc. . en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijke taak om dat bakbeest ergens te parkeren .
Cool story, Hansel.
pi_75577593
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusje
[..]

Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compound
Je moest eens weten hoe de wegen er, zelfs in de mooiste compounds, uitzien .
Cool story, Hansel.
pi_75577780
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalen ? Laat staan de wegenbelasting, verzekeringskosten, etc. . en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijke taak om dat bakbeest ergens te parkeren .
Betere oplossig: in Egypte blijven.
Ik ben een pure Turk.
pi_75577809
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Betere oplossig: in Egypte blijven.
Je wil mij gewoon uit Nederland weghebben ! Het lijkt me wel fijn om hier een tijdje te wonen, maar ik moet ook aan mijn toekomst (studie) denken, dat is nu prioriteit numero 1.
Cool story, Hansel.
pi_75577905

Dit verdiende een prijs.
Ik ben een pure Turk.
pi_75577925
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je wil mij gewoon uit Nederland weghebben ! Het lijkt me wel fijn om hier een tijdje te wonen, maar ik moet ook aan mijn toekomst (studie) denken, dat is nu prioriteit numero 1.
In Egypte wonen na je studie?
Ik ben een pure Turk.
pi_75577981
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

In Egypte wonen na je studie?
Je komt er niet zomaar even binnen, hoor. Het is wel een van de meest gevreesde bureaucratieën op aarde . Ik zou er best een tijdje willen wonen, maar er staan meerdere landen op die lijst .
Cool story, Hansel.
pi_75577994
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

Dit verdiende een prijs.
Al die jochies nu al verneukt met kettingen enzo
pi_75578165
ze gaan wel verder
Raps over vorderingen in hun leven
Ik ben een pure Turk.
pi_75578227
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze gaan wel verder
Raps over vorderingen in hun leven
Volzinnen produceren die rijmen is best knap
pi_75580418
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

tijdens iffr kijk ik ook voornamelijk de aziatische films, deze heb ik ook daar gezien een aantal jaar terug, ik liep bijna weg uit de zaal, de eerste paar minuten vond ik zo irritant, de manier waarop de hoofdrolspeler kaas zat te vreten ik begon aan de film met waar gaat dit heen??? maar je wordt uiteindelijk rijkelijk beloond

bin jip moet ik nog steeds zien
-Rabia Al-Basri
pi_75580483
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

torrentleech?
-Rabia Al-Basri
pi_75580525
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Julis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erman Toroğlu !
ik zie het nog steeds niet, jij evenmin, aangezien je niet van boven of van de zijkant kijkt

erman toroglu mag dood, vanavond het liefst
-Rabia Al-Basri
pi_75580701
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

torrentleech?
Ja, het is een handige website, maar die regeltjes zijn wel érg... .
Cool story, Hansel.
pi_75581444
Hoeveel kan ik vragen voor een PSP en twee spellen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75581674
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, het is een handige website, maar die regeltjes zijn wel érg... .
idd
je was gewaarschuwd
-Rabia Al-Basri
pi_75581976
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor een PSP en twee spellen?
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plastic

Ik denk dat je tegenwoordig net boven de 100 euro uitkomt als je mazzel hebt
pi_75582104
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plastic

Ik denk dat je tegenwoordig net boven de 100 euro uitkomt als je mazzel hebt

M'n zusje wil haar PSP verkopen, ze zegt dat je voor de DS meer "meidenspellen" hebt. Ze heeft dat ding nog geen jaar..
Ik ben een pure Turk.
pi_75582235
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

M'n zusje wil haar PSP verkopen, ze zegt dat je voor de DS meer "meidenspellen" hebt. Ze heeft dat ding nog geen jaar..
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellen Nintendo is altijd al meer van de kindjes en de meisjes geweest, zeker met de de Wii en DS tegenwoordig

Zusjes
pi_75582249
DS > PSP.
Cool story, Hansel.
pi_75582272
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd
je was gewaarschuwd
Maar volgens mij is dat bij de meeste private trackers zo, anders worden ze al snel overspoeld met leech n runners .

Kan ik je als bedankje inviten voor Google Wave?
Cool story, Hansel.
pi_75582275
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
DS > PSP.
eens
pi_75582292
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellen Nintendo is altijd al meer van de kindjes en de meisjes geweest, zeker met de de Wii en DS tegenwoordig

Zusjes
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.
Ik ben een pure Turk.
pi_75582309
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

eens
Net zoals de GC de PS2 ownde en de N64 gewoon supertof was . Man, wat was de N64 tof. Goldeneye, banjo kazooie, Perfect Dark .
Cool story, Hansel.
pi_75582344
Ouders , van hen mag ik hier in onze compound toch gewoon autorijden . Nu ben ik het boodschappenslaafje van mijn moeder .
Cool story, Hansel.
  zondag 13 december 2009 @ 17:06:26 #194
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75582370
wikwakka hoe heet die torrentsite of is dat zo'n privatesite?
mundus vult decipi
pi_75582433
DS kan ik voor 109 euro voor haar krijgen, maar zij wil er een met camera, waarom?
Ik ben een pure Turk.
pi_75582452
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessant
pi_75582465
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
DS kan ik voor 109 euro voor haar krijgen, maar zij wil er een met camera, waarom?
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaaf

Ik zou het niet doen
pi_75582505
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessant
Bijna 12.
Ik ben een pure Turk.
pi_75582530
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaaf

Ik zou het niet doen
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)
Ik ben een pure Turk.
pi_75582545
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef Gratau het volgende:
wikwakka hoe heet die torrentsite of is dat zo'n privatesite?
Torrentleech is private, ja. Vandaar dat slayage mij een uitnodiging had gestuurd.
Cool story, Hansel.
pi_75582549
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bijna 12.
Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vinden
Doodvermoeiend
pi_75582570
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)
Doen
  zondag 13 december 2009 @ 17:17:45 #203
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75582795
bilmiyorem 50 euro? niet doen, ik kan een kaart + 4 gig voor veel goedkoper krijgen...
mundus vult decipi
pi_75582908
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vinden
Doodvermoeiend
Nee, groep 7. Aanpassing begint al in groep 7/8, ik zou het niet verwachten van haar, met als tweede reden dat het bij mij ook niet is gebeurd. Houd nog steeds van dezelfde dingen en nog steeds een afkeer voor dezelfde dingen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75582939
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem 50 euro? niet doen, ik kan een kaart + 4 gig voor veel goedkoper krijgen...
Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 13 december 2009 @ 17:23:35 #206
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75583000
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.
ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doen
mundus vult decipi
pi_75583091
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Gratau het volgende:

[..]

ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doen
Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?
Ik ben een pure Turk.
  zondag 13 december 2009 @ 17:29:11 #208
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75583221
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?
een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.
mundus vult decipi
pi_75583621
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Gratau het volgende:

[..]

een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.
dat is wel goedkoop ja
Ik ben een pure Turk.
pi_75583647
ik wil m&o laten vallen
Ik ben een pure Turk.
pi_75584014
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil m&o laten vallen
Alsof het zo moeilijk is allemaal .
Cool story, Hansel.
pi_75584089
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Alsof het zo moeilijk is allemaal .
Dat is toch ook niet de reden dat ik het wil laten vallen.
Mijn vakken:
Frans
Duits
Engels
Nederlands
Economie
CKV
wia
lev
geschiedenis
anw
M&O

Hiervan is bijna alles te doen zonder echt iets leren. Op m&o en anw na.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584156
Leren zul je toch echt aan moeten wennen, anders wordt het nooit wat met je. Al helemaal als je ook nog eens naar het hbo of de uni wil.
Cool story, Hansel.
pi_75584158
Dus de enige vakken waarvoor je iets moet leren wil je laten vallen?
pi_75584209
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Leren zul je toch echt aan moeten wennen, anders wordt het nooit wat met je.
Ik kan soms best iets doorlezen, maar het punt is dat ik niets letterlijk wil leren, ik begin daar gewoon echt gek van te worden. Het geeft me echt koppijn en slapeloosheid door he tuitstellen ervan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584215
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef IHVK het volgende:
Dus de enige vakken waarvoor je iets moet leren wil je laten vallen?
Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584239
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.
pi_75584294
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

?

Dan laat ik m&o vallen en ga ik 2,5 jaar lang oefenen echt te leren, zonder het risico te lopen dat ik zak door m&o.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584548
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

?

Dan laat ik m&o vallen en ga ik 2,5 jaar lang oefenen echt te leren, zonder het risico te lopen dat ik zak door m&o.
Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.
Wat minder op Fok! (ja lekker hypocriet ik weet het) maar goed, als het moet dan ga ik ook gewoon echt leren.
moet je ook doen. Hier op het forum leer je niet zo veel.
pi_75584632
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.
Wat minder op Fok! (ja lekker hypocriet ik weet het) maar goed, als het moet dan ga ik ook gewoon echt leren.
moet je ook doen. Hier op het forum leer je niet zo veel.
Dat over fok is wel waar, maar als ik niet fok, ga ik beneden zitten of lezen ofzo, dus van fok afgaan is niet beter voor school, wel beter omdat ik dan ga lezen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584684
Het is meestal ook zo dat het weekend te snel gaat, op vrijdag denk ik lekker uitrusten en morgen echt iets doen, op zaterdag denk ik: waarom vandaag als het ook morgen kan, op zondag heb ik toch niets te doen, zondag denk ik: waarom in de ochtend/middag als ik in de avond nog genoeg tijd heb? In de avond denk ik waarom nu al? Het kan nog om 22.00... 23.00 ... 00.00.... enz.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584737
Als je wilt heb ik nog wel zo'n kaart voor je..
pi_75584764
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is meestal ook zo dat het weekend te snel gaat, op vrijdag denk ik lekker uitrusten en morgen echt iets doen, op zaterdag denk ik: waarom vandaag als het ook morgen kan, op zondag heb ik toch niets te doen, zondag denk ik: waarom in de ochtend/middag als ik in de avond nog genoeg tijd heb? In de avond denk ik waarom nu al? Het kan nog om 22.00... 23.00 ... 00.00.... enz.
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren. En met het examen ben ik voor iedere examen 1 uur voor het examen begonnen met leren, en gemiddeld 1.5 punten hoger gescoord dan mijn school gemiddelde. Maar goed, vmbo he.
pi_75584820
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Ayca het volgende:
Als je wilt heb ik nog wel zo'n kaart voor je..
nee dankje ;p, ik ga morgen psp online zetten
Ik ben een pure Turk.
pi_75584851
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren. En met het examen ben ik voor iedere examen 1 uur voor het examen begonnen met leren, en gemiddeld 1.5 punten hoger gescoord dan mijn school gemiddelde. Maar goed, vmbo he.
Dat is vet lekker, deed ik vorig jaar ook. Werkt dit jaar niet meer met alle vakken.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584888
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee dankje ;p, ik ga morgen psp online zetten
Haha oke zelf weten ik heb ook nog een psp waar ik niets mee doe, maarja vind het zonde om hem te verkopen, denk wel dat ik mn ps2 ga verkopen en een ps3 ga kopen
pi_75584911
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is vet lekker, deed ik vorig jaar ook. Werkt dit jaar niet meer met alle vakken.
Daarom moet je er hard tegenaan gaan!
pi_75584946
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Haha oke zelf weten ik heb ook nog een psp waar ik niets mee doe, maarja vind het zonde om hem te verkopen, denk wel dat ik mn ps2 ga verkopen en een ps3 ga kopen
Als je er toch nooit mee speelt, hoe kun je het dan zonde vinden?
Ik ben een pure Turk.
pi_75584960
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daarom moet je er hard tegenaan gaan!
Grappig om van jou te horen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75584962
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar het vmbo is dan ook wel iets simpeler (geen diss) dan vwo e.d. .
Cool story, Hansel.
pi_75584983
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook 'vmbo he'
pi_75584987
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Groeit het geld jou op de rug of zo ?
Cool story, Hansel.
pi_75585012
Ik wil een Wii.
pi_75585024
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat 3vwo en 4vmbo ongeveer op hetzelfde niveau zitten, al betwijfel ik het door sommige leerlingen uit 4havo die van het vmbo komen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585061
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk wel dat 3vwo en 4vmbo ongeveer op hetzelfde niveau zitten
Nee, dat lijkt me niet.
Cool story, Hansel.
pi_75585089
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niet.
Waar kun je het dan mee vergelijken? Een docent zei me ooit dat je je vmbo diploma hebt (niet op papier), als je 3vwo hebt gehaald.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585117
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niet.
Mij ook niet. Maar goed, VMBO BL is natuurlijk niet hetzelfde als Vmbo-T. Dus misschien ligt VWO 3 op hetzelfde niveau als VMBO-T (examenjaar natuurlijk).
pi_75585118
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je er toch nooit mee speelt, hoe kun je het dan zonde vinden?
Nou ik heb er toch wel ruim 250 euro aan uitgegeven, om het dan voor 100 euro te verkopen... het is opzich wel handig op vakantie enz..
pi_75585155
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waar kun je het dan mee vergelijken? Een docent zei me ooit dat je je vmbo diploma hebt (niet op papier), als je 3vwo hebt gehaald.
Dat je eenzelfde soort diploma zou kunnen hebben betekent niet dat de moeilijksheidsgraad en de stof van hetzelfde niveau is.
Cool story, Hansel.
pi_75585166
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Wii.
DIe leg je na een maand weg..
pi_75585170
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mij ook niet. Maar goed, VMBO BL is natuurlijk niet hetzelfde als Vmbo-T. Dus misschien ligt VWO 3 op hetzelfde niveau als VMBO-T (examenjaar natuurlijk).
Dat is wel zo, maar als ik naar sommige havisten kijk uit de vierde klas, die van 4vmbo komen, vraag ik me af of het niveau wel echt gelijk is (3 vwo - 4 vmbo), want in 3vwo wist ik meer dan die havisten die van het vmbo afkomen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585187
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nou ik heb er toch wel ruim 250 euro aan uitgegeven, om het dan voor 100 euro te verkopen... het is opzich wel handig op vakantie enz..
Hmm dat is wel zo, misschien kan me een zusje beter een DS kopen en haar PSP houden, kan een DS halen voor 109, maar zij wil per se een ds met camera.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585210
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat je eenzelfde soort diploma zou kunnen hebben betekent niet dat de moeilijksheidsgraad en de stof van hetzelfde niveau is.
In de tweede klas zeiden ze het nooit, dus ik zou denken dat in de derde pas het niveau gelijk zou zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585234
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar als ik naar sommige havisten kijk uit de vierde klas, die van 4vmbo komen, vraag ik me af of het niveau wel echt gelijk is (3 vwo - 4 vmbo), want in 3vwo wist ik meer dan die havisten die van het vmbo afkomen.
Tja, ik weet het niet.
pi_75585286
Ik denk niet echt dat je de verschillende diploma's zo kan vergelijken .

Bortecinem, hoezo ben jij eigenlijk niet havo of zo gaan doen? Of was je het schoolse gedoe zat?
Cool story, Hansel.
pi_75585294
Trouwens, ik heb aanstekervloeistof gevonden. Dadelijk creme brulee maken.
pi_75585314
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm dat is wel zo, misschien kan me een zusje beter een DS kopen en haar PSP houden, kan een DS halen voor 109, maar zij wil per se een ds met camera.
Ik kan een ds halen voor 60 euro, alleen zijn ze op dit moment wel uitverkocht
pi_75585340
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
Van waar?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585344
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik kan een ds halen voor 60 euro, alleen zijn ze op dit moment wel uitverkocht
waar?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585358
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Van waar?
Tankstation.
pi_75585377
Internet
pi_75585403
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je het al eens eerder gemaakt?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585411
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef Ayca het volgende:
Internet
site?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585429
Dat zeg ik niet
pi_75585436
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Heb je het al eens eerder gemaakt?
Nee.
pi_75585439
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Ayca het volgende:
Dat zeg ik niet
tss
Ik ben een pure Turk.
pi_75585449
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

tss
Echt he.
pi_75585451
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee.
meestal gaat het bij jou toch goed, dus komt vast wel goed
Ik ben een pure Turk.
pi_75585459
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Echt he.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585518
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

meestal gaat het bij jou toch goed, dus komt vast wel goed
Meestal gaat het de eerste keer mis.
pi_75585565
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Meestal gaat het de eerste keer mis.
waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585569
Waarom zou ik het zeggen?
pi_75585592
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Ayca het volgende:
Je meldt dat je een site kent waar je het voor 60 euro kan kopen, gun je het anderen niet? Wat maakt het jou uit dat ik bespaar? Geniet je ervan, dat onbekenden nog wel, extra moeten betalen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585616
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Ayca het volgende:
Misschien zijn anderen ook wel geïnteresseerd? Als het assortiment aangevuld word dan hoef jij je toch geen zorgen te maken dat anderen het ook kopen?
pi_75585637
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?
Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.
pi_75585651
Ik verdien geld door die site, als iedereen die site kent dus niet meer he
pi_75585674
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Jij verdient geld door die site geheim te houden?
pi_75585702
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.
Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585709
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Hmm ok, ander verhaal, maar waarom meld je het dan?
Ik ben een pure Turk.
pi_75585728
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.
Mij ook, maar ik blijf terugkomen.
pi_75585753
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mij ook, maar ik blijf terugkomen.
M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585805
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.
Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.
pi_75585887
Vrouwen wegjagen uit de keuken
pi_75585889
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.
Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75585913
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.
Oh ja dit zegt ze ook vaak.
pi_75585976
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ja dit zegt ze ook vaak.
ook "git basimdan"?
Ze zegt vaak dat ze moe is en dat ik daarom een andere keer in de keuken mag staan. Zelfs als ik iets simpels zoals makarna wil maken, wordt ze gek. Ze is bang dat het fout gaat en dat we dan slecht avondeten krijgen, terwijl ze het wel goed vindt, als het uiteindelijk is gemaakt.
Ik ben een pure Turk.
pi_75586022
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ook "git basimdan"?
Ze zegt vaak dat ze moe is en dat ik daarom een andere keer in de keuken mag staan. Zelfs als ik iets simpels zoals makarna wil maken, wordt ze gek. Ze is bang dat het fout gaat en dat we dan slecht avondeten krijgen, terwijl ze het wel goed vindt, als het uiteindelijk is gemaakt.
Ik kook niet eens voor hun.

Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
pi_75586031
Als je moe bent kan je toch beter je dochter laten koken of niet?
pi_75586061
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?
Ik ben een pure Turk.
pi_75586068
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat de boer niet kent dat vreet ie niet

Ik zou ook niet aankomen met stamppot boerenkool ofzo
Een sappige biefstuk
pi_75586073
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".
Ik ben een pure Turk.
pi_75586096
Rookert, wij eten wel gewoon boerenkool.
Ik ben een pure Turk.
pi_75586098
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Precies, dat doet mijn moeder ook altijd en meestal zijn dat de momenten dat ik er ook geen zin in heb...
pi_75586128
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".
Ja, herkenbaar
Heb vandaag wel rijst me kipkerriesaus gemaakt
pi_75586158
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar
Heb vandaag wel rijst me kipkerriesaus gemaakt
voor het hele huis?
Ik ben een pure Turk.
pi_75586171
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, wij eten wel gewoon boerenkool.
Ingeburgerde Turken
Hebben jullie geen principes?

Is het lekker?
pi_75586198
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ingeburgerde Turken
Hebben jullie geen principes?

Is het lekker?
Ja, het is wel lekker, eten is eten, maakt niet uit of het Nederlands is.
Ik ben een pure Turk.
pi_75586206
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

voor het hele huis?
Jazeker
Had alleen iets teveel rijst, beetje zonde, maar goed
pi_75586243
quote:

[..]

Jazeker
Hoezo zonde, eet je het morgen toch?

Wij hadden gister stamppot
pi_75586244
Moet even iets zeggen, geen aanval tegen jou Rookert, maar valt me op dat het eten bij Nederlanders "flauwtjes" (wat een woord) is. Heb wel eens gehad dat ik dacht lekker, bij Nederlanders, dat maakt m'n moeder ook wel eens, maar het smaakte lang niet zo lekker als het eten van m'n moeder.
Ik ben een pure Turk.
pi_75586247
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat de boer niet kent dat vreet ie niet

Ik zou ook niet aankomen met stamppot boerenkool ofzo
Een sappige biefstuk
Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.
pi_75586256
quote:

[..]

Jazeker
Eet het morgen(ochtend) dan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75586273
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?
Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.
pi_75586330
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.
Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_75586346
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.
Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75586370
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?
Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.

Wij eten trouwens ook heel vaak kebab, minstens een keer per week, als een echte Adanali dus.
pi_75586372
rijst en kuru fasulye
pi_75586384
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?
Ze lusten het niet.
pi_75586452
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.

Wij eten trouwens ook heel vaak kebab, minstens een keer per week, als een echte Adanali dus.
Lijkt me best wel lekker in jouw huis
Ik ben een pure Turk.
pi_75586461
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze lusten het niet.
Dat is wel lastig..
Ik ben een pure Turk.
pi_75586648
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Moet even iets zeggen, geen aanval tegen jou Rookert, maar valt me op dat het eten bij Nederlanders "flauwtjes" (wat een woord) is. Heb wel eens gehad dat ik dacht lekker, bij Nederlanders, dat maakt m'n moeder ook wel eens, maar het smaakte lang niet zo lekker als het eten van m'n moeder.
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar

Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittig Piri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor

En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')