Jawel, maar niet helemaal en dat moet nou juist wel het geval zijn..quote:Op zondag 13 december 2009 00:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Neeuhh neeuh, was helemaal niet over de lijn hé![]()
Dat zeggen ze allemaal.
Laten we er maar over ophouden.quote:Op zondag 13 december 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Over dat neuken? Ik weet niet of jij m'n berichten wel leest, maar ik had erbij gezet dat je dat niet te letterlijk moest nemen.
Straks scheur je ietsquote:Op zondag 13 december 2009 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
@Ayca & Bilmiyorem
Ik zeg niks meer, heb veel te vaak gediscussieerd over het maagdenvlies, ik lach haar gewoon uit (van binnen natuurlijk).
Ik zie het niet als een spel, want ik vind de islamitische wijze belangrijker dan een (lange) relatie voor het huwelijk. Jij ziet dan de islamitische wijze als een spelletje, dat heeft niets met mijn leeftijd te maken.quote:Op zondag 13 december 2009 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, leuk voor dat het op islamitische wijze verloopt, maar ondertussen zit je wel dagelijks met gedoe op de bank. Je vindt het geen uitdaging als je je partner vanaf het begin al goed kent? Het begint zo eigenlijk meer en meer op een spelletje voor jou te lijken hoor. Ik wil niet de leeftijd-kaart spelen, temeer omdat ik pas 19 ben, maar je klinkt nu gewoon naïef.
Ik wil trouwen wanneer we er allebei klaar voor denken te zijn en toe zijn aan een soort bezegeling van onze goede relatie. Bovendien hoef ik dan niet 'bang' te zijn voor dingen die ik nog niet weet, aangezien ik de meeste dingen van haar al zal kennen en jij nog moet ontdekken met wat voor figuur je nu eigenlijk getrouwd bent.
Turkan Soray is altijd mooi.quote:Op zondag 13 december 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:
Vinden jullie Turkan Soray ook zo mooi in deze scène?
Nu het toch over liefde gaat.
Waar geloofde hij in?quote:Op zondag 13 december 2009 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Een vriend is een ex gelovige.
Ik heb geen overtreding gezien hoorquote:Op zondag 13 december 2009 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jawel, maar niet helemaal en dat moet nou juist wel het geval zijn..
Wat zei ik over het negeren van de overtreding van ankara
neequote:
We zullen het nooit eens wordenquote:Op zondag 13 december 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zie het niet als een spel, want ik vind de islamitische wijze belangrijker dan een (lange) relatie voor het huwelijk. Jij ziet dan de islamitische wijze als een spelletje, dat heeft niets met mijn leeftijd te maken.
Het is echt niet zo dat je totaal niet weet met wat voor figuur je trouwt, je moet elkaar alleen beter leren kennen en dat zal bij jou ook zo zijn, want het kan nog alle kanten opgaan.
Ik hoef het ook niet eens met jou te worden, wel als je je mening zou aanpassen, haha. Je verveelt me niet met deze discussies, maar ik hoop dat je nu wel m'n punt begrijpt. Jij kan het als naief zien, maar het draait om het geloof.quote:Op zondag 13 december 2009 00:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
We zullen het nooit eens wordenHoeft ook verder niet, hoop alleen dat je goed doorhebt wat je aangaat en dat je argumenten daarvoor sterk zijn. Als dat zo is, prima, zo niet, denk nog even na
Ik heb alleen soort van christeljike vrienden, ik zat eigenlijk op een veel te witte school
Daarom verveel ik jullie ook met deze discussies, ik kon nooit eerder mijn ei kwijt
Toeval.quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom hebben jullie geen gelovigen als vrienden? Door het geloof of door toeval?
God's wilquote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom hebben jullie geen gelovigen als vrienden? Door het geloof of door toeval?
Neequote:
Hmm ok, ik heb wel een deels Egyptenaar in vriendenkring, maar die is geen moslim. Heb helemaal geen gelovigen in m'n vriendenkring, het is wel jammer dat ik daarom niets van ze kan leren, maar verder vind ik ze wel beter dan de gelovige vrienden die ik heb gehad.quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
nee
wel veel familie neefjes en nichtjes.
Ik had vroeger een Marokkaanse en Arabische vriend, maar helaas contact mee verwaterd.
Deed ik even expressquote:
Ook mooi, maar Turkan Soray blijft nummer 1.quote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Neeik was altijd gek op Hulya Kocyigit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |