Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vindenquote:
Doenquote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)
Nee, groep 7. Aanpassing begint al in groep 7/8, ik zou het niet verwachten van haar, met als tweede reden dat het bij mij ook niet is gebeurd. Houd nog steeds van dezelfde dingen en nog steeds een afkeer voor dezelfde dingen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit ze in groep 8 ofzo? Als de naar de middelbare school gaat kan je dat ding gewoon weggooien, dan gaat ze zich eerder aanpassen aan wat de andere meisjes leuk vinden
Doodvermoeiend
Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef Gratau het volgende:
bilmiyorem 50 euro? niet doen, ik kan een kaart + 4 gig voor veel goedkoper krijgen...
ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doenquote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar? Met 50 euro bedoelde ik eigenlijk ook niet de prijs van de kaart, maar het prijsverschil van met en zonder camera.
Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah zo, sowieso zou ik die nieuwe DS doen
een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.quote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik die niet neem voor haar, voor hoeveel kan ik die kaart + 4 gig dan krijgen?
dat is wel goedkoop jaquote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Gratau het volgende:
[..]
een vriend van me importeert ze vanuit china voor rond de 12 euro. maar anders zijn er ook site's die ze verkopen voor 20/25 euro, niet echt duur dus.
Dat is toch ook niet de reden dat ik het wil laten vallen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is allemaal.
Ik kan soms best iets doorlezen, maar het punt is dat ik niets letterlijk wil leren, ik begin daar gewoon echt gek van te worden. Het geeft me echt koppijn en slapeloosheid door he tuitstellen ervan.quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Leren zul je toch echt aan moeten wennen, anders wordt het nooit wat met je.
Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef IHVK het volgende:
Dus de enige vakken waarvoor je iets moet leren wil je laten vallen?
quote:Op zondag 13 december 2009 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer wel, niet da tik voor de andere vakken nooit iets hoef te doen, maar veel minder.
quote:
Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
?
Dan laat ik m&o vallen en ga ik 2,5 jaar lang oefenen echt te leren, zonder het risico te lopen dat ik zak door m&o.
Dat over fok is wel waar, maar als ik niet fok, ga ik beneden zitten of lezen ofzo, dus van fok afgaan is niet beter voor school, wel beter omdat ik dan ga lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer tijd in leren stoppen denk ik. Want het is ook gewoon handig voor jezelf.![]()
Wat minder op Fok! (ja lekker hypocriet ik weet het) maar goed, als het moet dan ga ik ook gewoon echt leren.
moet je ook doen. Hier op het forum leer je niet zo veel.
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren.quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is meestal ook zo dat het weekend te snel gaat, op vrijdag denk ik lekker uitrusten en morgen echt iets doen, op zaterdag denk ik: waarom vandaag als het ook morgen kan, op zondag heb ik toch niets te doen, zondag denk ik: waarom in de ochtend/middag als ik in de avond nog genoeg tijd heb? In de avond denk ik waarom nu al? Het kan nog om 22.00... 23.00 ... 00.00.... enz.
nee dankje ;p, ik ga morgen psp online zettenquote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Ayca het volgende:
Als je wilt heb ik nog wel zo'n kaart voor je..
Dat is vet lekker, deed ik vorig jaar ook.quote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbareschool zat ging ik 5 minuten voor de les pas beginnen met leren.En met het examen ben ik voor iedere examen 1 uur voor het examen begonnen met leren, en gemiddeld 1.5 punten hoger gescoord dan mijn school gemiddelde.
Maar goed, vmbo he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |