Al die jochies nu al verneukt met kettingen enzoquote:
Volzinnen produceren die rijmen is best knapquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze gaan wel verder![]()
Raps over vorderingen in hun leven
tijdens iffr kijk ik ook voornamelijk de aziatische films, deze heb ik ook daar gezien een aantal jaar terug, ik liep bijna weg uit de zaal, de eerste paar minuten vond ik zo irritant, de manier waarop de hoofdrolspeler kaas zat te vretenquote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.
Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.
torrentleech?quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden, zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload.
ik zie het nog steeds niet, jij evenmin, aangezien je niet van boven of van de zijkant kijktquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erman Toroğlu![]()
!
iddquote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, het is een handige website, maar die regeltjes zijn wel érg....
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plasticquote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor een PSP en twee spellen?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plastic![]()
Ik denk dat je tegenwoordig net boven de 100 euro uitkomt als je mazzel hebt
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenquote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
M'n zusje wil haar PSP verkopen, ze zegt dat je voor de DS meer "meidenspellen" hebt. Ze heeft dat ding nog geen jaar..
Maar volgens mij is dat bij de meeste private trackers zo, anders worden ze al snel overspoeld met leech n runnersquote:
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenNintendo is altijd al meer van de kindjes en de meisjes geweest, zeker met de de Wii en DS tegenwoordig
![]()
Zusjes
Net zoals de GC de PS2 ownde en de N64 gewoon supertof wasquote:
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessantquote:Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaafquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
DS kan ik voor 109 euro voor haar krijgen, maar zij wil er een met camera, waarom?
Bijna 12.quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessant
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)quote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaaf![]()
Ik zou het niet doen
Torrentleech is private, ja. Vandaar dat slayage mij een uitnodiging had gestuurd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef Gratau het volgende:
wikwakka hoe heet die torrentsite of is dat zo'n privatesite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |