ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggiequote:
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???quote:Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef siddha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik via de computer GORA ern AROG kan bekijken, het wordt een lange nacht
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar in het Koreaans klinkt het leuker.
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.quote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
Koreanen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)
zuig films van cem yilmazquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggie
Turkse humoristische films vorig jaar toen ik in Turkije was het film Arog grote nieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/quote:
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?quote:Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sundayszaman.com/sunday/detaylar.do?load=detay&link=193633
'“The Korean War is a very important turning point in our relations. Historians say Koreans and Turks are from the same family in terms of history and linguistics. They state that we were born somewhere in Central Asia, some moved far east and became the Korean people and the others moved to Anatolia and became the Turkish people. Thus, the Korean War was the reunion of the family,” said South Korean Ambassador to Turkey Bae Jae-Hyun in an interview with Sunday’s Zaman.'
Nogmaals: Koreanen.![]()
![]()
![]()
![]()
iyi gecelerquote:
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Koreaquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.quote:Op zondag 13 december 2009 02:17 schreef siddha het volgende:
[..]
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Korea
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.quote:Op zondag 13 december 2009 02:19 schreef siddha het volgende:
[..]
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaakquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailandquote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.
Maar je gaat dus naar Korea?
Euwkey...quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaak
Tof. Ga je alleen of?quote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailand
Ik ben eigenlijk ook een japanofielquote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.
Haha en ik een Koreanofiel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een japanofiel
uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleenquote:
Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng.quote:Op zondag 13 december 2009 02:24 schreef siddha het volgende:
[..]
uzun ince bir yoldayiz Ja ik ga alleen
Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaaktquote:Op zondag 13 december 2009 02:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, wel gaaf, maar helemaal alleen lijkt me wel eng.Wil er niemand mee of wil je niemand erbij hebben?
Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ben ik in mn eentje naar de noord pool gegaan voor twee mnden, vond mijn vader niet leuk, veel ruzies erover gehad, maar ja ik ga graag alleen omdat je niet hoeft aan te passen aan een ander en ik kan niet tegen geklaag als het ff niet mee zit, heb het al te vaak meegemaakt
Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over een weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en met een ticket en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had, maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen, met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht meemaken. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehadquote:Op zondag 13 december 2009 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf? Op je 16e alleen naar de noord pool? Waarom? Hoe? Damn, vertel.
Damn, respect.quote:Op zondag 13 december 2009 02:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik was als kind altijd al een dromer geweest en ik vond het ook nog stoer, maar het ging over weddenschap met een vriend en iedereen dacht; hij durft niet, maar wat bleek ik durfde en maar met een ticket naar scandinavie en 100 gulden, ging ik op weg, dus ik moest ook direct in een hotel werken omdat ik na twee dagen geen cent meer te makken had maar ik heb heel mooi gehad en ik heb zelf twee weken gekampeerd op de uiterste punt van Noorwegen met 24 uur licht en voor ik weer terug ging mocht ik ook Noorderlicht mee. Eigenlijk was het een heel kinderachtig beslissing van mij en heel gevaarlijk om alleen weg te gaan maar toch heb ik het heel mooi gehad
Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)quote:Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, respect.![]()
Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
En nu zit ik in Almeloquote:Op zondag 13 december 2009 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, respect.![]()
Ik ben ook een dromer, maar ik kan mezelf nooit over die drempel zetten om iets ook daadwerkelijk uit te voeren. Maar echt een geweldige ervaring. Overigens snap ik je vader wel hoor, dat hij kwaad werd.
Nu heb je wel een stoer verhaal om op feestjes te vertellen.quote:Op zondag 13 december 2009 02:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Het was ook veel te gevaarlijk wat ik deed en ik raad iedereen het af, vooral meiden moeten oppassen (jammer genoeg)
quote:Op zondag 13 december 2009 02:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Over een halfjaar zit je in Azië, sIk disini.
trusten meidquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook sinds dit jaar. Is wel even wennen.
Zo herken je je zwakkere medemensquote:Op zondag 13 december 2009 00:58 schreef IHVK het volgende:
Of het vriendelijk bedoelde maar toch heel erg irritante.
'Zo ik zou dat echt niet kunnen hoor, zo lang niet eten'
Omdat je in kakkerdorp woont. O, ik bedoelde natuurlijk Lijden Leiden, sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:
Het is kwart over 1, wat boeit het ook
Waarom zit ik niet in Egypte ofzo
aaaawwwwquote:Op zondag 13 december 2009 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat het hier trouwens opeens snel, net nu ik weg ben zeker. Ik merk het al! Ik ben ongewenst
.
Dan ga ik nog maar eens verdwalen in mijn eigen huis.
Inderdaad, dat dit kán in Nederland.quote:Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
![]()
, kaaskoppen zijn dan ook een raar volkje.
quote:Zo herken je je zwakkere medemens.
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.quote:Op zondag 13 december 2009 02:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/
Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratioquote:Op zondag 13 december 2009 10:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
aaaawwww
is het nog gelukt met torrentleech?
Want dit komt bij andere volken amper voor?quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.
Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.
RatioMaster.quote:Op zondag 13 december 2009 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar omdat ik hier niet kan downloaden ben ik bang dat ik ook meteen weer geband wordt vanwege een slechte ratio.
Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want dit komt bij andere volken amper voor?
Ah zo, ze hebben volgens mij wel meer de neiging om emoties met hun gezicht te uiten.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het bij de rest (Amerikanen, Turken, etc.) het toch meer met het lichaam is. Gezicht zegt veel minder vergeleken met de Aziaten.
Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dat soort truukjes wel kennen?
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploadenquote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met mate gebruiken (zorgen dat het niet opvalt). Niet opeens een ratio hebben van 32:1 of zo. Torrent met de meeste leechers nemen, niet 50 GB uploaden binnen een paar minuten (opbouwen), etc. Niet dat je dus 5 GB hebt gedownload en in die tijd ook 25 GB hebt geupload.
Zo gek is dat toch niet? Kijk eens hoeveel mensen die ene torrent van 30 GB aan het leechen is? Weinig, schat ik. Even goed naar de seeders/leechers kijken dus.quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden, zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
quote:Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload.
Wat lieeeeeefquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef zarGon het volgende:
Genoeg nerdtalk.
Hier iets wat alle harten laat smelten:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
das pure giswerk aangezien jij niet gezien kan hebben dat de bal volledig over de lijn is gegaan![]()
Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...quote:Op zondag 13 december 2009 01:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, chill, haha, mijn tante is cool en ze had dus gelijk![]()
Het is toch een best groot gebouw of niet? Verslag al af?
Nee, verre vanquote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het een oude vrouw met een kort kapsel en een rugtas? Er liepen bijna alleen maar zulke vrouwen rond hahaha. Best groot gebouw ja, ik heb er nog geen verslag over gemaakt, ik vind het geweldig om zulke dingen te bekijken, maar er een verslag over maken...
2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doenquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, verre vanStijlvol en cool, handtas, nooit een rugtas
![]()
Hoeveel woorden moet het zijn? Als je gewoon je hele dag even beschrijft heb je zo 800 woorden ofzo, ben je in uurtje klaar mee en kan je lekker chillen
quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
2 a4, letterpunt 10 en het mag niet over de hele dag, het moet over 1 ding gaan en ik moet nog andere, belangrijkere dingen doen![]()
Er was zo'n Turkse man daar (werkt er), hij zei aan de telefoon: hou je van me? zeg dat je van me houdt, dit gesprek duurde best wel lang, was echt grappig om te horen
Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Dat is al een stuk minder saai, wij hadden zo'n Engelse artteacher die kunstgeschiedenis had gestudeerd en gay was, dus hij was snel enthousiast
Kijk, dat soort dingen wil ik dus gewoon kunnen horen! Is toch lachen, hij denkt dat niemand hem verstaat maar dan kom jij langs en heb je tijdje vermaakZie jij er zo Turks uit dat hij door kon hebben dat je hem kon verstaan?
Die bak meenemen naar Nederland.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden, hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken
?
Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusjequote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel lullig als hij echt problemen in z'n relatie heeft, maar het klonk gewoon zo dom. Zie er denk ik wel herkenbaar Turks uit, maar hij liep achter ons.
Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compoundquote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Net even in onze Chevy Suburban met V8 gereden, hoe kan ik nou ooit weer wennen aan die Nederlandse minibakken
?
En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalenquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die bak meenemen naar Nederland.
Je moest eens weten hoe de wegen er, zelfs in de mooiste compounds, uitzienquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoals je het neerzet klinkt het als een kneusje![]()
[..]
Die V8 heb je vast nodig op de woeste zandwegen in jullie compound
Betere oplossig: in Egypte blijven.quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan per keer dat je de tank vult 400 euro betalen? Laat staan de wegenbelasting, verzekeringskosten, etc.
. en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijke taak om dat bakbeest ergens te parkeren
.
Je wil mij gewoon uit Nederland weghebbenquote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Betere oplossig: in Egypte blijven.
In Egypte wonen na je studie?quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil mij gewoon uit Nederland weghebben! Het lijkt me wel fijn om hier een tijdje te wonen, maar ik moet ook aan mijn toekomst (studie) denken, dat is nu prioriteit numero 1.
Je komt er niet zomaar even binnen, hoor. Het is wel een van de meest gevreesde bureaucratieën op aardequote:
Al die jochies nu al verneukt met kettingen enzoquote:
Volzinnen produceren die rijmen is best knapquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
ze gaan wel verder![]()
Raps over vorderingen in hun leven
tijdens iffr kijk ik ook voornamelijk de aziatische films, deze heb ik ook daar gezien een aantal jaar terug, ik liep bijna weg uit de zaal, de eerste paar minuten vond ik zo irritant, de manier waarop de hoofdrolspeler kaas zat te vretenquote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koreanen maken toffe films, zoals Bin-jip. Ik vind sowieso dat de Aziaten hun gezicht goed kunnen gebruiken. Aangenaam om te zien dat je hun emoties kunt aflezen van hun gezicht.
Ik ben Oasis nu aan het downloaden, ben benieuwd.
torrentleech?quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens meer torrents van die site downloaden voordat ik mijn ratio verbeter. Het probleem: het is een torrent van 30GB en om de een of andere reden krijg ik altijd maar 1 of 2 peers toegewezen om naar te uploaden, zo maken ze het ook niet makkelijk om je ratio te verbeteren, maar ja.Maar ik zal later eens kijken of het werkt.
Eerst dacht ik nog wel: dat wordt een makkie met mijn 10mbit/s upload.
ik zie het nog steeds niet, jij evenmin, aangezien je niet van boven of van de zijkant kijktquote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erman Toroğlu![]()
!
iddquote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, het is een handige website, maar die regeltjes zijn wel érg....
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plasticquote:Op zondag 13 december 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoeveel kan ik vragen voor een PSP en twee spellen?
quote:Op zondag 13 december 2009 16:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb nog een PSP en 5 spellen liggen, waarvan 1 in plastic![]()
Ik denk dat je tegenwoordig net boven de 100 euro uitkomt als je mazzel hebt
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenquote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
M'n zusje wil haar PSP verkopen, ze zegt dat je voor de DS meer "meidenspellen" hebt. Ze heeft dat ding nog geen jaar..
Maar volgens mij is dat bij de meeste private trackers zo, anders worden ze al snel overspoeld met leech n runnersquote:
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.quote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat had ik haar 2 jaar geleden ook kunnen vertellenNintendo is altijd al meer van de kindjes en de meisjes geweest, zeker met de de Wii en DS tegenwoordig
![]()
Zusjes
Net zoals de GC de PS2 ownde en de N64 gewoon supertof wasquote:
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessantquote:Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg jongens die de DS ook leuker vinden. Ik zei tegen haar dat de DS meer kinderspellen heeft en de PSP juist niet, toen wilde ze de PSP. Het probleem is dat ik niet geloof dat ze de DS lang leuk gaat vinden.
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaafquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
DS kan ik voor 109 euro voor haar krijgen, maar zij wil er een met camera, waarom?
Bijna 12.quote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Op sommige leeftijden is niks langer dan 2 maanden interessant
Voor die 50 euro kan ik een kaart voor haar kopen, hoeft ze ook geen spellen meer te kopen, maar gewoon downloaden. (50 euro = prijsverschil)quote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is nieuw, dat is vet, dat is gaaf![]()
Ik zou het niet doen
Torrentleech is private, ja. Vandaar dat slayage mij een uitnodiging had gestuurd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef Gratau het volgende:
wikwakka hoe heet die torrentsite of is dat zo'n privatesite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |