ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggiequote:
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???quote:Op zondag 13 december 2009 01:49 schreef siddha het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik via de computer GORA ern AROG kan bekijken, het wordt een lange nacht
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar in het Koreaans klinkt het leuker.
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.quote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
Koreanen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zou me meer verdiepen in koreaanse films, doe gek en check een film van kim ki duk (is een echte naam)
zuig films van cem yilmazquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoopte dat iemand anders dat zou vragen, omdat ik anders zo dom overkom. Maar wat is dat???
quote:Op zondag 13 december 2009 01:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde ze graag doodvoeren maar dat zat kennelijk niet in het proggie
Turkse humoristische films vorig jaar toen ik in Turkije was het film Arog grote nieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 december 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse films? Nog nooit van gehoord? Damn, zelfs ik ken ze.
misschien de mooiste romantische film die ik heb gezien http://www.imdb.com/title/tt0320193/quote:
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?quote:Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.sundayszaman.com/sunday/detaylar.do?load=detay&link=193633
'“The Korean War is a very important turning point in our relations. Historians say Koreans and Turks are from the same family in terms of history and linguistics. They state that we were born somewhere in Central Asia, some moved far east and became the Korean people and the others moved to Anatolia and became the Turkish people. Thus, the Korean War was the reunion of the family,” said South Korean Ambassador to Turkey Bae Jae-Hyun in an interview with Sunday’s Zaman.'
Nogmaals: Koreanen.![]()
![]()
![]()
![]()
iyi gecelerquote:
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Koreaquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niemand geïnteresseerd in onze bruders?
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.quote:Op zondag 13 december 2009 02:17 schreef siddha het volgende:
[..]
ik stuur je wel een kaartje van de zomer uit Korea
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.quote:Op zondag 13 december 2009 02:19 schreef siddha het volgende:
[..]
En wist je dat de Japanners afstammelingen van de Koreanen zijn?
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaakquote:Op zondag 13 december 2009 02:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailandquote:Op zondag 13 december 2009 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Vond het zelf opmerkelijk dat die ambassadeur Turken 'uit het oog verloren broeders' noemde.
Maar je gaat dus naar Korea?
Euwkey...quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb zelf niet zo veel met etniciteit, "hepimiiiiiz gardesiiiiiz" wat mij betreft, daarnaast de korea oorlog, turkse soldaten in de frontlinie in een politiek spel tussen 2 politieke polen, trieste zaak
Tof. Ga je alleen of?quote:Op zondag 13 december 2009 02:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Korea door heen reizen, maar ik wil wonen in Cambodja en thailand
Ik ben eigenlijk ook een japanofielquote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of andersom? Japanners horen volgens sommige taalwetenschappers ook tot de Altai taalgroep.
Haha en ik een Koreanofiel.quote:Op zondag 13 december 2009 02:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een japanofiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |