Heb je het al eens eerder gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb aanstekervloeistof gevonden. Dadelijk creme brulee maken.
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je het al eens eerder gemaakt?
Meestal gaat het de eerste keer mis.quote:Op zondag 13 december 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meestal gaat het bij jou toch goed, dus komt vast wel goed
waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Meestal gaat het de eerste keer mis.
Je meldt dat je een site kent waar je het voor 60 euro kan kopen, gun je het anderen niet? Wat maakt het jou uit dat ik bespaar?quote:
Misschien zijn anderen ook wel geïnteresseerd? Als het assortiment aangevuld word dan hoef jij je toch geen zorgen te maken dat anderen het ook kopen?quote:
Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar is je hobby (als ik het zo kan noemen) eigenlijk vandaan gekomen?
Jij verdient geld door die site geheim te houden?quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Ik verdien geld door die site, als iedereen die site kent dus niet meer he
Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.quote:Op zondag 13 december 2009 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koken is altijd al mijn hobby geweest. Ik weet niet waar het vandaan komt.
Hmm ok, ander verhaal, maar waarom meld je het dan?quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Ayca het volgende:
Ik verdien geld door die site, als iedereen die site kent dus niet meer he
Mij ook, maar ik blijf terugkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn moeder jaagt me vet vaak de keuken uit.
M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.quote:Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik blijf terugkomen.
Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.quote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik een andere keer mag, dat ze die dag zelf in de keuken moet staan, maar meestal komt het er niet van.
Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werk altijd heel slordig en chaotisch, en dat terwijl mijn moeder juist superrr netjes is. Echt, dat gaat niet samen in een keuken.
Oh ja dit zegt ze ook vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, m'n moeder is netjes in de keuken en ik ook, daar ligt het probleem niet, mn moeder zegt vaak tegen mij ayagimin altinda dolanip durma, zelfs bijvoorbeeld met sarma, ik doe het echt niet slechter dan zij, maar vaak wil ze het zelf doen.
ook "git basimdan"?quote:
Ik kook niet eens voor hun.quote:Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ook "git basimdan"?![]()
Ze zegt vaak dat ze moe is en dat ik daarom een andere keer in de keuken mag staan. Zelfs als ik iets simpels zoals makarna wil maken, wordt ze gek.Ze is bang dat het fout gaat en dat we dan slecht avondeten krijgen, terwijl ze het wel goed vindt, als het uiteindelijk is gemaakt.
Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor hun.![]()
Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
Wat de boer niet kent dat vreet ie nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor hun.![]()
Mijn ouders lusten alleen Turks eten, ze staat niet open voor nieuwe dingen. En ik wil vaak experimenteren met nieuwe dingen, dus dan maar alleen voor mijzelf.
Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Als je moe bent kan je toch beter je dochter laten koken of niet?
Precies, dat doet mijn moeder ook altijdquote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Rookert het volgende:
Als je moe bent kan je toch beter je dochter laten koken of niet?
Ja, herkenbaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, volgens haar niet, want zij heeft zo'n idee van "laat het mij maar snel doen, dan is het klaar".
voor het hele huis?quote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Heb vandaag wel rijst me kipkerriesaus gemaakt
Ingeburgerde Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, wij eten wel gewoon boerenkool.
Ja, het is wel lekker, eten is eten, maakt niet uit of het Nederlands is.quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ingeburgerde Turken
Hebben jullie geen principes?
Is het lekker?
Hoezo zonde, eet je het morgen toch?quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Had alleen iets teveel rijst, beetje zonde, maar goed
Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet ie niet![]()
Ik zou ook niet aankomen met stamppot boerenkool ofzo![]()
Een sappige biefstuk
Eet het morgen(ochtend) dan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Had alleen iets teveel rijst, beetje zonde, maar goed
Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is nieuw? Eet ze bijvoorbeeld ook geen makarna, bami, lasagna ofzo?
Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, aardappels, vlees en groenten enzo eten ze trouwens wel. Dat is dus echt zo niet Turks, maar dat is ook het enige wat ze eten.
Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van alles, bami, lasagna, pasta, vis, vlees, noem het maar op.
Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat eten jullie dan? Kuru fasulye, yesil fasulye, patates yemegi, karnibahar, cig kofte, pirasa yemegi? Of kan dat ook allemaal Nederlands zijn?
Ze lusten het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lusten ze het echt niet of willen ze er niet aan wennen?
Lijkt me best wel lekker in jouw huisquote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat jij daarboven opnoemt. Pirasa yemegi, gadverdamme dat maakt mijn moeder zo vaak.![]()
![]()
![]()
Wij eten trouwens ook heel vaak kebab, minstens een keer per week, als een echte Adanali dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |