Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
morgen ben je wel jarig en dan is dit topic er nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Ik ben heul nog niet jarigDus nu kloptie niet
Absoluut waarquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:15 schreef DaMart het volgende:
Die Fälscher is best een goede film.
Ze zei U tegen mequote:
niet met hoofdletterquote:
Mjah.. en nou even wachten tot het morgen is..quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:28 schreef Nijns het volgende:
*zingt* lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ri-a in de glooooo-ri-a, in de glooooo-ri-a.
HIEPERDEPIEP!!!![]()
![]()
HOERAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:30 schreef DaMart het volgende:
Fha, ik wil je van harte feliciterenJaaaa goed hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
eindelijk weer!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
werk zequote:
DaMartquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah.. en nou even wachten tot het morgen is..De TT misleidde meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was al blij dat ik het vandaag nog las en niet morgen pas.. Balen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Sorry, ik was (zoals altijd) gewoon vol van enthousiasmequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
speciaal voor Fha die zondag jarig is
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef Nijns het volgende:
Ow, ik had moeten lezen![]()
[..]
Sorry, ik was (zoals altijd) gewoon vol van enthousiasme
Sneller dan Fok!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef Nijns het volgende:
Ow, ik had moeten lezen![]()
[..]
Sorry, ik was (zoals altijd) gewoon vol van enthousiasme
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik ga nu nog maar even wat nuttigs doen... kerstkaarten schrijven.
GFquote:
Ja! En met jou? Al enig idee wat je gaat krijgen?quote:
Ik zeg al 5 jaar tegen mijn ouders: ik mag toch nog wel bij jullie op de kaart he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik ga nu nog maar even wat nuttigs doen... kerstkaarten schrijven.
Bijna niet te gelovenquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
Ja! En met jou? Al enig idee wat je gaat krijgen?
Een nuttig iets, daar houd ik vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigJa wel oke hoor
Weinig zin in morgen, ik hou niet van verjaardagen
Nou. De wasmachine komt in ieder geval. Dus dat is wel fijn
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een nuttig iets, daar houd ik van
Hoe jong word je?
Geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]Moeder van mama's vriend is overleden paar maanden terug dus vandaar
![]()
21.
Dankjequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk
Nou lieverd: een heeeeele fijne dag gewenst!
Andere schatjes: ik ga lekker mijn computer uitzetten. Fijne avond!
Ik maak het mezelf wel makkelij, hoor. Ik heb alle adressen op een vel met etiketten geprint, dus hoef in ieder geval geen adressen te schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben zo blij dat ik niet aan kerst doe
Dat scheelt al een hele hoopquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf wel makkelij, hoor. Ik heb alle adressen op een vel met etiketten geprint, dus hoef in ieder geval geen adressen te schrijven.
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
Fha, alvast gefeliciteerd met je 21 lentes.
ik moet lekker werkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben zo blij dat ik niet aan kerst doe
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballenquote:
MPG heeft een kerstloos adres gevonden voor die dagen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballen
Ohw dies ook welkom hoor jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft een kerstloos adres gevonden voor die dagen?
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballen
Nou nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzo
De MUppetversie daarvan is best tofquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzo
Die heb ik gister avond nog gekeken in bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De MUppetversie daarvan is best tof.
Ik ga hem bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister avond nog gekeken in bed
Elke keer even huilen om Tiny Tim
Ik ook, als mijn loon binnen is. Maar ik kon niet wachten dus ik heb hem eerst even gedownloadquote:
quote:
slaap ze Fha en alvast een fijne verjaardag voor morgenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Fha het volgende:
Nu douchen en naar bed. Slaap lekker alvast beide![]()
whehehequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
Van de gemeente kreeg ik een sleutelhanger met lichtje eraan. Altijd handig, natuurlijk, dus vandaag pakte ik hem uit. Het is alleen een bijzondere, namelijk eentje die kan helpen bij het vinden van je sleutels. Als je fluit, gaat hij piepen.
Een erg handige uitvinding, alleen hadden ze er wel een aan-/uitknop op mogen maken. Zodra je muziek draait waar een toon in voorkomt die op een fluittoon lijkt, of als je zelf een liedje fluit, begint dat onding te piepen. Resultaat: ik heb hem maar gesaboteerd, zodat hij geen sleutels meer gaat zoeken voor me.
Typisch geval van handige vinding, maar eigenlijk te handig waardoor hij zijn doel voorbij streeft en een irritant vinding wordtquote:
ik heb ook ooit zo'n ding gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch geval van handige vinding, maar eigenlijk te handig waardoor hij zijn doel voorbij streeft en een irritant vinding wordt.
En dan vakantiequote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Kuukske het volgende:
Nu wel ja, maar in het dagelijks leven.. gelukkig nog maar 4 dagen werken.
Ahhuh, ahhuh!quote:
Wel goed hierquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Kuukske het volgende:
En hoe is het met jou?
Lekkerquote:
Oh dat is fijn.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed hier
De drukte is voorbij hier al
Bijkomen. Een half jaar 2 banen heeft z'n tol al aardig ge-eist.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker
Ga je nog wat doen? Of gewoon bijkomen?
quote:Op zondag 13 december 2009 00:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
[..]
Bijkomen. Een half jaar 2 banen heeft z'n tol al aardig ge-eist.
Hier in Indonesie kent men een ander ritme. Om vier uur opstaan om eerst te eten en daarna richting de velden te gaan om te werken is heel normaal hier. Als ik dan om zes uur op sta, is iedere man al vertrokken. Vrouwen blijven dan achter om voor de kinderen te zorgen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:28 schreef Kuukske het volgende:
Vind je het erg als ik je nu even niet meer volg?
Is dat niet link, jij met al die vrouwen?quote:Op zondag 13 december 2009 00:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier in Indonesie kent men een ander ritme. Om vier uur opstaan om eerst te eten en daarna richting de velden te gaan om te werken is heel normaal hier. Als ik dan om zes uur op sta, is iedere man al vertrokken. Vrouwen blijven dan achter om voor de kinderen te zorgen.
Dan zal je conditie dus goed zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef indahnesia.com het volgende:
@marc; zo gevaarlijk is dat niet hoor. Als je hier een vinger uitsteekt naar een ongetrouwde vrouw ben je vanmiddag (gedwongen) getrouwd, en als je iets doet met een getrouwde vrouw (en ze verteld het door of je wordt betrapt) dan moet je heel hard kunnen rennen. Voor dergelijke zaken hebben ze hier de politie niet nodig.
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je conditie dus goed zijn
De Jeugd van Tegenwoordig ook hè?quote:
2x zoveelquote:Op zondag 13 december 2009 01:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Zie wel dat GF 3x zoveel posts heeft in de KSC dan ik. Goed bezig.
Is Fha jarig?quote:Op zondag 13 december 2009 05:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar dit topic ga ik echt niet vol maken voor de maandag![]()
is Fha d'r verjaardag en maandag komen de meeste weer online en die mogen hier ook nog kusjes komen geven
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 goldfinger1963
02. 037 indahnesia.com
03. 026 Fha
04. 017 DaMart
05. 007 Thrust
06. 006 marcb1974
07. 006 Nijns
08. 005 Klonk
09. 005 TJDoornbos
10. 004 Kuukske
11. 003 Sjowhan
12. 002 Dr_Flash
13. 001 MPG
14. 001 BrandX
15. 001 wel.o.k
Reeks-statistieken!
Dankjewel indahquote:Op zondag 13 december 2009 06:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is Fha jarig?
Gefeliciteerd badschuim!
Dankje laiverdquote:
Dankquote:
Dankjewel toekomstig alcoholistquote:Op zondag 13 december 2009 01:48 schreef FFSletop het volgende:
Jezus jonge, ik ben me toch een partij aangeschoten...
Huh, is Fha jarig? I.d.g. Gefeli Fha
Dankjewel laiverdquote:
Heel verstandigquote:Op zondag 13 december 2009 11:43 schreef BrandX het volgende:
Ohja! Gefeliciteerd Fha!
de taart laat ik ff staan hoormaar de koffie neem ik graag
Dankje welquote:
Nog beterquote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dankje welEn geen nog hoor
GF was te vroeg met zijn TT dus het is echt pas vandaag, je bent prima op tijd
![]()
![]()
Nou... warme broodjesquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Thrust het volgende:
Fha!! nogmaals van harte![]()
koffie met gebak, wat wil een mens nog meer op een brakke zondag
Zo!! we worden nog verwend hierquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou... warme broodjesDaarom zijn die er ook bij
![]()
Dankje![]()
Leuke verjaardagquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond of anders tot morgen allemaal![]()
GeFHAliciteerd met je verjaardagquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga werken, tot vanavond of anders tot morgen allemaal![]()
Tuuk niet gekkiequote:Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef Fha het volgende:
Dankje laiverdKom je nog langs vanmiddag?
whehehequote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk niet gekkieIk weet toch niet waar je werkt? En als ik je bij de Free Record Shop kom opzoeken heb je vast ook geen tijd voor me
![]()
marcquote:
Had dat niet 3 weken geleden al gedaan moeten zijn??quote:Op zondag 13 december 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo slot op de poort is ook gemaakt
sssstttttttquote:Op zondag 13 december 2009 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had dat niet 3 weken geleden al gedaan moeten zijn??
whehehe er staat nou toch niks inquote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gisteren effe je tuin leeg moeten jatten whehehe
Ik dacht het niet hequote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk weer gaan werken![]()
de laatste zondag dat we open zijn![]()
![]()
echt wel we gaan vanaf volgende week de zondag en de maandag dicht en vanaf het volgend jaar gaan we op de donderdag openquote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht het niet he
Doorwerken tot je 70ste
Ah, tof, zaten we net op te wachtenquote:Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg ik vanaf volgende week tenminste wat meer tijd om op fok te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, tof, zaten we net op te wachten
dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan ik nog wat meer kwaliteitsposten plaatsen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik al
dan kan ik nog wat meer kwaliteitsposten plaatsen
even teruglezenquote:
Papierquote:
GFquote:
Spektakelquote:126 Teletekst zo 13 dec
Berlusconi aangevallen,lichtgewond
` De Italiaanse premier Berlusconi is
aan zijn gezicht gewond geraakt toen
een man hem aanviel.Dat gebeurde op een
druk plein in Milaan,waar Berlusconi
net een toespraak had gehouden.Of hij
iets in zijn gezicht kreeg,of werd
gestompt,is nog niet duidelijk.De
vermoedelijke dader is aangehouden.
Berlusconi werd door veiligheidsmensen
in een auto gezet en weggevoerd naar
een ziekenhuis in Milaan.Vlak nadat hij
was ingestapt,stapte Berlusconi weer
even uit,waarom is onduidelijk.
Op televisiebeelden is te zien dat de
premier uit zijn mond bloedde.Hij zag
er zeer aangeslagen uit.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Wat erg...quote:
Dat zou zijn ex wel leuk hebben gevondenquote:
Nou wedden van niet?quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat zou zijn ex wel leuk hebben gevondenwedden dat zij hier achter zit?
Dan is het idd wel gek dattie niet dood is. Zon klasgenoot van me vond het de grootste randdebiel die rondloopt...quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wedden van niet?Hij heeft wel meer vijanden dan die ex alleen hoor. Zo ongeveer elk weldenkend normaal mens om te beginnen. Zakkenvullende idioot dat t is
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wedden van niet?Hij heeft wel meer vijanden dan die ex alleen hoor. Zo ongeveer elk weldenkend normaal mens om te beginnen. Zakkenvullende idioot dat t is
Die eisen geld makkertje. Dat gaat ze echt niet om de reputatie van Berlusconi, maar om de contanten waar hij bij kan.quote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij steunt de mafia en dat levert erg veel handige vrienden op
meer kwaliteit wordt wel moeilijkquote:
quote:
dacht je echt dat de maffia hem voor zijn geld benadertquote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Die eisen geld makkertje. Dat gaat ze echt om de reputatie van Berlusconi, maar om de contanten waar hij bij kan.Hij is gewoon hun geldschieter.
Niets is gratis. Die macht zeker niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dacht je echt dat de maffia hem voor zijn geld benadert![]()
het gaat om zijn macht die ze zelf aan hem hebben gegeven. die is meer waard dan een paar grijpstuivers
* wel.o.k stoft aluhoedje vast af
quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer kwaliteit wordt wel moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
denk het ook welquote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij steunt de mafia en dat levert erg veel handige vrienden op
denk eerder dat hij hun geld zal witwassenquote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Die eisen geld makkertje. Dat gaat ze echt niet om de reputatie van Berlusconi, maar om de contanten waar hij bij kan.Hij is gewoon hun geldschieter.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
meer kwaliteit komt als jij minder postwhehe kwaliteitspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
klopt, zodra hij geen macht meer heeft leeft hij niet meer. hij weet te veel.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Niets is gratis. Die macht zeker niet.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
meer kwaliteit komt als jij minder postzou je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Dat ookquote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook wel![]()
[..]
denk eerder dat hij hun geld zal witwassen
helemaal mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Niets is gratis. Die macht zeker niet.
Waarom is ie dan niet dood?!quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, zodra hij geen macht meer heeft leeft hij niet meer. hij weet te veel.
hij heeft nog steeds machtquote:
ah. Dankuwelquote:
quote:
dat dus, wat dacht je van de media die hij heeftquote:
Heeft hij die dan ook? -_^quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus, wat dacht je van de media die hij heeft
quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef FFSletop het volgende:
w/e ik poir hem, wil eens goed uitgeslapen zijn morgen.
Niks mis met werken.quote:
Dankquote:
Praamstraquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuuk niet gekkieIk weet toch niet waar je werkt? En als ik je bij de Free Record Shop kom opzoeken heb je vast ook geen tijd voor me
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef FFSletop het volgende:
w/e ik poir hem, wil eens goed uitgeslapen zijn morgen.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
En ik ben vast nog vergeten mensen te bedanken voor hun felicitaties, dus bij deze iedereen nogmaals bedankt![]()
![]()
Vanaf vandaag kan ik eindelijk mijn eigen was doen in een wasmachineWoohooo!!!!
![]()
quote:
oeh goed dat ik deze post lees! moet nog een was in de droger doen!quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
En ik ben vast nog vergeten mensen te bedanken voor hun felicitaties, dus bij deze iedereen nogmaals bedankt![]()
![]()
Vanaf vandaag kan ik eindelijk mijn eigen was doen in een wasmachineWoohooo!!!!
![]()
denk het ook of ze ligt al te pittenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh goed dat ik deze post lees! moet nog een was in de droger doen!
*rent
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomenquote:
*proestquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomen"
BIJNA geloofwaardig
echt welquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomen"
BIJNA geloofwaardig
klopt !quote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
echt wel
heb wel eens eerder drie dagen mijn was in de wasmachine laten zitten. Mèn wat stinkt dat dan muf. Je moet het twee keer wassen wil het muffe er uit zijn op de een of andere manier
Mjah echt falend is dat inderdaad. Ik had een keer vochtige was in mijn reistas vergeten.. wat een hel zegquote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
echt wel
heb wel eens eerder drie dagen mijn was in de wasmachine laten zitten. Mèn wat stinkt dat dan muf. Je moet het twee keer wassen wil het muffe er uit zijn op de een of andere manier
Truste liefquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dan ben ik morgen super fit om de was te doen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er worden wat spellen gespeeld tijdens de borrel, en daar horen timers bij. Die had ik eerst in Powerpoint zelf gemaakt, omdat ik de bewegende gifjes niet tussentijds kon stoppen. Nou ja, 8 keer 120 seconden achter elkaar afspelen, tikt wel aanquote:
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten"quote:
Hij was geen 3 MB groot hoor... het was rond de 3,8 MB!quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten".
The tales grow taller down the linequote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten".
slaap ze Fhaquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dan ben ik morgen super fit om de was te doen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, sindsvandaag weet ik meer dan Powerpoint dan ik ooit heb gedaan.
Heb een presentatie gemaakt voor de kerstborrel met activiteiten die ik voor donderdag met een collega op werk organiseer. De eerste versie had maar 1127 dia's. Inmiddels is dat aantal flink teruggebracht naar 'maar' 270
.
Maar ik heb wel ontdekt hoe ik bewegende gifjes in een Powerpointpresentatie kan stoppen zonder op escape te hoeven drukken.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehehequote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was geen 3 MB groot hoor... het was rond de 3,8 MB!
ooohhhquote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The tales grow taller down the line
quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel mooi op zich. Ik ga met beide voeten keihard op de noodrem stampen en figuur in kwestie waarschuwen voor de gevolgen.
Maar ja, wat zie je o zo vaak gebeuren? Vorm wordt verward met inhoud![]()
Dus: figuur in kwestie zegt "wie denk je wel dat je bent om mij ergens voor te waarschuwen"
Goed, dan luister je nietMir egal
quote:
neuh ik heb hier genoeg bierquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wel erg als je er over denkt, bijna een nationale ramp
Dat is dan ook een andere natiequote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
neuh ik heb hier genoeg bier
indahquote:
preciesquote:Op maandag 14 december 2009 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
GF je hebt trouwens gelijk, het topic is niet vol gekomen op de zondag.
de bus niet hoeven aan te duwen deze keerquote:
Nope, andere maatschappij genomen.quote:Op maandag 14 december 2009 02:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bus niet hoeven aan te duwen deze keer
Latersquote:Op maandag 14 december 2009 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben toto ga vandaag vroeg pitten![]()
spreek ik je ook weer vroeg
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 024 indahnesia.com
03. 016 Dr_Flash
04. 015 FFSletop
05. 014 marcb1974
06. 010 Fha
07. 010 Kuukske
08. 009 BrandX
09. 009 wel.o.k
10. 006 DaMart
11. 003 MPG
12. 003 Thrust
13. 002 Papierversnipperaar
14. 001 Acinonyx
15. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
WOKquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de eerste 2 koppen koffie zijn ook alweer op
GFquote:
3 koppenquote:
indah je bent ook weer klaar met lunchenquote:
Jazekers.quote:Op maandag 14 december 2009 07:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah je bent ook weer klaar met lunchen
ik begin net aan nummer 4quote:Op maandag 14 december 2009 07:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
3 koppen![]()
ik ben nou pas begonnen met mijn 3 kop koffie
quote:Op maandag 14 december 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat nou, 'kaart fout', het 'kaart goed' kutding.
ja, zie je wel dat het 'kaart goed is'. Je kan het wel.
Op zijn tijd moet je wel lief zijn tegen die dingen ja, anders gaan ze sneller stuk.quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij praat ook tegen apparaten
Wat nou, 'kaart fout', het 'kaart goed' kutding.
ja, zie je wel dat het 'kaart goed is'. Je kan het wel.
quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij praat ook tegen apparaten
ik niet, maar heb geen zin veel te doen.quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag een lekker rustig dagje
quote:
dat komt omdat het maandag isquote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik niet, maar heb geen zin veel te doen.
quote:
Moah, voor mij maakt dat niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 14 december 2009 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat het maandag is
nou ja, ik denk dat de foutmelding was dat er een foutmelding kwam.quote:Op maandag 14 december 2009 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat het goed werkt
quote:Op maandag 14 december 2009 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op zijn tijd moet je wel lief zijn tegen die dingen ja, anders gaan ze sneller stuk.
quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag een lekker rustig dagje
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 08:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo klinkt het nog viezer dan het volgens mij is.
dus we zijn niet laatquote:De mens kan niet alleen besmet worden door koeien, schapen en geiten, maar ook door honden, katten en vogels. Besmetting kan optreden door inademing van besmet stof van stallen, weilanden, ruwe wol en dierenhuiden, door direct contact met besmette dieren en door het nuttigen van besmette rauwe melk of onvoldoende verhitting van besmet vlees. Met name het verwaaien van ingedroogde en op weilanden uitgereden mest zorgt voor verspreiding van de bacteriën naar de mens. Eén enkele bacterie is voldoende om besmet te raken. De incubatietijd is 9 tot 40 dagen.
Tot 2007 waren er gemiddeld 15 besmettingen van de mens per jaar in Nederland. In de eerste helft van 2007 trad een piek van 59 besmettingsgevallen in de provincies Gelderland en Noord-Brabant op. Hiervan waren 27 gevallen in een klein gebied in het oosten van Noord-Brabant geconcentreerd [3]. In totaal werden dat er 168. In 2008 vond een vergelijkbare uitbraak plaats met meer dan 1000 besmettingen [4][5]. Begin juni 2009 waren er 1133 besmettingen gerapporteerd, een aantal dat midden augustus was opgelopen tot 2026.[6] Tot eind november liepen dit jaar bijna 2300 mensen Q-koorts op. Tot nu toe (december 2009) zijn er dit jaar zes mensen met de ziekte overleden. Zij leden allen al aan een andere kwaal. Sinds april 2009 wordt er verplicht gevaccineerd. In 2010 moet blijken of dat geholpen heeft, samen met maatregelen die de hygiëne in stallen moeten verhogen. Daarnaast is door de overheid besloten dat vóór februari 2010 alle besmette geiten op gevaccineerde bedrijven gedood zullen worden. Op niet gevaccineerde bedrijven waar besmetting wordt geconstateerd worden alle drachtige dieren gedood.
dit is wel k*tquote:
quote:Besmetting van de mens gaat gepaard met griepverschijnselen, zoals hevige hoofdpijn, koude rillingen, zweten, spierpijn, misselijkheid en braken, diarree of een verlaagde hartslag. Na 1 tot 2 weken treedt gewoonlijk herstel op. Er bestaat echter ook een chronische variant van de ziekte.[6] Personen die de ernstigere vorm van deze ziekte hebben kunnen (zeer) lange tijd vermoeid zijn. In de praktijk zijn nu reeds gevallen bekend waarbij meer dan 2 jaar vermoeidheidsverschijnselen aanwezig zijn.
quote:
quote:
Mogguh trioquote:
Hubbiequote:
Fiets ze en een fijne dag verderquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
fietsen
en me tijdens het fietsen verheugen op een warm bakkie koffie
ik ga niet de hele dag fietsenquote:Op maandag 14 december 2009 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fiets ze en een fijne dag verder
fietsenquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
fietsen
en me tijdens het fietsen verheugen op een warm bakkie koffie
tour de france is al afgelopenquote:Op maandag 14 december 2009 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, zou toch kunnen, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |