quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik ga nu nog maar even wat nuttigs doen... kerstkaarten schrijven.
GFquote:
Ja! En met jou? Al enig idee wat je gaat krijgen?quote:
Ik zeg al 5 jaar tegen mijn ouders: ik mag toch nog wel bij jullie op de kaart he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ik ga nu nog maar even wat nuttigs doen... kerstkaarten schrijven.
Bijna niet te gelovenquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:39 schreef Nijns het volgende:
Ja! En met jou? Al enig idee wat je gaat krijgen?
Een nuttig iets, daar houd ik vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
GelukkigJa wel oke hoor
Weinig zin in morgen, ik hou niet van verjaardagen
Nou. De wasmachine komt in ieder geval. Dus dat is wel fijn
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een nuttig iets, daar houd ik van
Hoe jong word je?
Geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]Moeder van mama's vriend is overleden paar maanden terug dus vandaar
![]()
21.
Dankjequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk
Nou lieverd: een heeeeele fijne dag gewenst!
Andere schatjes: ik ga lekker mijn computer uitzetten. Fijne avond!
Ik maak het mezelf wel makkelij, hoor. Ik heb alle adressen op een vel met etiketten geprint, dus hoef in ieder geval geen adressen te schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben zo blij dat ik niet aan kerst doe
Dat scheelt al een hele hoopquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf wel makkelij, hoor. Ik heb alle adressen op een vel met etiketten geprint, dus hoef in ieder geval geen adressen te schrijven.
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
Fha, alvast gefeliciteerd met je 21 lentes.
ik moet lekker werkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]Ik ben zo blij dat ik niet aan kerst doe
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballenquote:
MPG heeft een kerstloos adres gevonden voor die dagen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballen
Ohw dies ook welkom hoor jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft een kerstloos adres gevonden voor die dagen?
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga samen met een vriend op de bank zitten lamballen
Nou nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzo
De MUppetversie daarvan is best tofquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker tv kijken na de zoveelste herhaling van scrooge ofzo
Die heb ik gister avond nog gekeken in bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De MUppetversie daarvan is best tof.
Ik ga hem bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister avond nog gekeken in bed
Elke keer even huilen om Tiny Tim
Ik ook, als mijn loon binnen is. Maar ik kon niet wachten dus ik heb hem eerst even gedownloadquote:
quote:
slaap ze Fha en alvast een fijne verjaardag voor morgenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Fha het volgende:
Nu douchen en naar bed. Slaap lekker alvast beide![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |