echt welquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomen"
BIJNA geloofwaardig
klopt !quote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
echt wel
heb wel eens eerder drie dagen mijn was in de wasmachine laten zitten. Mèn wat stinkt dat dan muf. Je moet het twee keer wassen wil het muffe er uit zijn op de een of andere manier
Mjah echt falend is dat inderdaad. Ik had een keer vochtige was in mijn reistas vergeten.. wat een hel zegquote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
echt wel
heb wel eens eerder drie dagen mijn was in de wasmachine laten zitten. Mèn wat stinkt dat dan muf. Je moet het twee keer wassen wil het muffe er uit zijn op de een of andere manier
Truste liefquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dan ben ik morgen super fit om de was te doen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er worden wat spellen gespeeld tijdens de borrel, en daar horen timers bij. Die had ik eerst in Powerpoint zelf gemaakt, omdat ik de bewegende gifjes niet tussentijds kon stoppen. Nou ja, 8 keer 120 seconden achter elkaar afspelen, tikt wel aanquote:
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten"quote:
Hij was geen 3 MB groot hoor... het was rond de 3,8 MB!quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten".
The tales grow taller down the linequote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
Dat is er minstens eentje in de categorie "kerstwens van 3 MB in de sig van elke uitgaande e-mail zetten".
slaap ze Fhaquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Fha het volgende:
Ik duik mijn bed in. Dan ben ik morgen super fit om de was te doen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, sindsvandaag weet ik meer dan Powerpoint dan ik ooit heb gedaan.
Heb een presentatie gemaakt voor de kerstborrel met activiteiten die ik voor donderdag met een collega op werk organiseer. De eerste versie had maar 1127 dia's. Inmiddels is dat aantal flink teruggebracht naar 'maar' 270
.
Maar ik heb wel ontdekt hoe ik bewegende gifjes in een Powerpointpresentatie kan stoppen zonder op escape te hoeven drukken.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehehequote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was geen 3 MB groot hoor... het was rond de 3,8 MB!
ooohhhquote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The tales grow taller down the line
quote:Op zondag 13 december 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is wel mooi op zich. Ik ga met beide voeten keihard op de noodrem stampen en figuur in kwestie waarschuwen voor de gevolgen.
Maar ja, wat zie je o zo vaak gebeuren? Vorm wordt verward met inhoud![]()
Dus: figuur in kwestie zegt "wie denk je wel dat je bent om mij ergens voor te waarschuwen"
Goed, dan luister je nietMir egal
quote:
neuh ik heb hier genoeg bierquote:Op maandag 14 december 2009 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wel erg als je er over denkt, bijna een nationale ramp
Dat is dan ook een andere natiequote:Op maandag 14 december 2009 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
neuh ik heb hier genoeg bier
indahquote:
preciesquote:Op maandag 14 december 2009 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
GF je hebt trouwens gelijk, het topic is niet vol gekomen op de zondag.
de bus niet hoeven aan te duwen deze keerquote:
Nope, andere maatschappij genomen.quote:Op maandag 14 december 2009 02:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bus niet hoeven aan te duwen deze keer
Latersquote:Op maandag 14 december 2009 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben toto ga vandaag vroeg pitten![]()
spreek ik je ook weer vroeg
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 goldfinger1963
02. 024 indahnesia.com
03. 016 Dr_Flash
04. 015 FFSletop
05. 014 marcb1974
06. 010 Fha
07. 010 Kuukske
08. 009 BrandX
09. 009 wel.o.k
10. 006 DaMart
11. 003 MPG
12. 003 Thrust
13. 002 Papierversnipperaar
14. 001 Acinonyx
15. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
WOKquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 07:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de eerste 2 koppen koffie zijn ook alweer op
GFquote:
3 koppenquote:
indah je bent ook weer klaar met lunchenquote:
Jazekers.quote:Op maandag 14 december 2009 07:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah je bent ook weer klaar met lunchen
ik begin net aan nummer 4quote:Op maandag 14 december 2009 07:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
3 koppen![]()
ik ben nou pas begonnen met mijn 3 kop koffie
quote:Op maandag 14 december 2009 07:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat nou, 'kaart fout', het 'kaart goed' kutding.
ja, zie je wel dat het 'kaart goed is'. Je kan het wel.
Op zijn tijd moet je wel lief zijn tegen die dingen ja, anders gaan ze sneller stuk.quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij praat ook tegen apparaten
Wat nou, 'kaart fout', het 'kaart goed' kutding.
ja, zie je wel dat het 'kaart goed is'. Je kan het wel.
quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij praat ook tegen apparaten
ik niet, maar heb geen zin veel te doen.quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag een lekker rustig dagje
quote:
dat komt omdat het maandag isquote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik niet, maar heb geen zin veel te doen.
quote:
Moah, voor mij maakt dat niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 14 december 2009 08:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat het maandag is
nou ja, ik denk dat de foutmelding was dat er een foutmelding kwam.quote:Op maandag 14 december 2009 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat het goed werkt
quote:Op maandag 14 december 2009 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op zijn tijd moet je wel lief zijn tegen die dingen ja, anders gaan ze sneller stuk.
quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag een lekker rustig dagje
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 08:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo klinkt het nog viezer dan het volgens mij is.
dus we zijn niet laatquote:De mens kan niet alleen besmet worden door koeien, schapen en geiten, maar ook door honden, katten en vogels. Besmetting kan optreden door inademing van besmet stof van stallen, weilanden, ruwe wol en dierenhuiden, door direct contact met besmette dieren en door het nuttigen van besmette rauwe melk of onvoldoende verhitting van besmet vlees. Met name het verwaaien van ingedroogde en op weilanden uitgereden mest zorgt voor verspreiding van de bacteriën naar de mens. Eén enkele bacterie is voldoende om besmet te raken. De incubatietijd is 9 tot 40 dagen.
Tot 2007 waren er gemiddeld 15 besmettingen van de mens per jaar in Nederland. In de eerste helft van 2007 trad een piek van 59 besmettingsgevallen in de provincies Gelderland en Noord-Brabant op. Hiervan waren 27 gevallen in een klein gebied in het oosten van Noord-Brabant geconcentreerd [3]. In totaal werden dat er 168. In 2008 vond een vergelijkbare uitbraak plaats met meer dan 1000 besmettingen [4][5]. Begin juni 2009 waren er 1133 besmettingen gerapporteerd, een aantal dat midden augustus was opgelopen tot 2026.[6] Tot eind november liepen dit jaar bijna 2300 mensen Q-koorts op. Tot nu toe (december 2009) zijn er dit jaar zes mensen met de ziekte overleden. Zij leden allen al aan een andere kwaal. Sinds april 2009 wordt er verplicht gevaccineerd. In 2010 moet blijken of dat geholpen heeft, samen met maatregelen die de hygiëne in stallen moeten verhogen. Daarnaast is door de overheid besloten dat vóór februari 2010 alle besmette geiten op gevaccineerde bedrijven gedood zullen worden. Op niet gevaccineerde bedrijven waar besmetting wordt geconstateerd worden alle drachtige dieren gedood.
dit is wel k*tquote:
quote:Besmetting van de mens gaat gepaard met griepverschijnselen, zoals hevige hoofdpijn, koude rillingen, zweten, spierpijn, misselijkheid en braken, diarree of een verlaagde hartslag. Na 1 tot 2 weken treedt gewoonlijk herstel op. Er bestaat echter ook een chronische variant van de ziekte.[6] Personen die de ernstigere vorm van deze ziekte hebben kunnen (zeer) lange tijd vermoeid zijn. In de praktijk zijn nu reeds gevallen bekend waarbij meer dan 2 jaar vermoeidheidsverschijnselen aanwezig zijn.
quote:
quote:
Mogguh trioquote:
Hubbiequote:
Fiets ze en een fijne dag verderquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
fietsen
en me tijdens het fietsen verheugen op een warm bakkie koffie
ik ga niet de hele dag fietsenquote:Op maandag 14 december 2009 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Fiets ze en een fijne dag verder
fietsenquote:Op maandag 14 december 2009 09:02 schreef Klonk het volgende:
fietsen
en me tijdens het fietsen verheugen op een warm bakkie koffie
tour de france is al afgelopenquote:Op maandag 14 december 2009 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, zou toch kunnen, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |