whehehequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
Van de gemeente kreeg ik een sleutelhanger met lichtje eraan. Altijd handig, natuurlijk, dus vandaag pakte ik hem uit. Het is alleen een bijzondere, namelijk eentje die kan helpen bij het vinden van je sleutels. Als je fluit, gaat hij piepen.
Een erg handige uitvinding, alleen hadden ze er wel een aan-/uitknop op mogen maken. Zodra je muziek draait waar een toon in voorkomt die op een fluittoon lijkt, of als je zelf een liedje fluit, begint dat onding te piepen. Resultaat: ik heb hem maar gesaboteerd, zodat hij geen sleutels meer gaat zoeken voor me.
Typisch geval van handige vinding, maar eigenlijk te handig waardoor hij zijn doel voorbij streeft en een irritant vinding wordtquote:
ik heb ook ooit zo'n ding gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch geval van handige vinding, maar eigenlijk te handig waardoor hij zijn doel voorbij streeft en een irritant vinding wordt.
En dan vakantiequote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Kuukske het volgende:
Nu wel ja, maar in het dagelijks leven.. gelukkig nog maar 4 dagen werken.
Ahhuh, ahhuh!quote:
Wel goed hierquote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Kuukske het volgende:
En hoe is het met jou?
Lekkerquote:
Oh dat is fijn.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed hier
De drukte is voorbij hier al
Bijkomen. Een half jaar 2 banen heeft z'n tol al aardig ge-eist.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker
Ga je nog wat doen? Of gewoon bijkomen?
quote:Op zondag 13 december 2009 00:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
[..]
Bijkomen. Een half jaar 2 banen heeft z'n tol al aardig ge-eist.
Hier in Indonesie kent men een ander ritme. Om vier uur opstaan om eerst te eten en daarna richting de velden te gaan om te werken is heel normaal hier. Als ik dan om zes uur op sta, is iedere man al vertrokken. Vrouwen blijven dan achter om voor de kinderen te zorgen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:28 schreef Kuukske het volgende:
Vind je het erg als ik je nu even niet meer volg?
Is dat niet link, jij met al die vrouwen?quote:Op zondag 13 december 2009 00:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier in Indonesie kent men een ander ritme. Om vier uur opstaan om eerst te eten en daarna richting de velden te gaan om te werken is heel normaal hier. Als ik dan om zes uur op sta, is iedere man al vertrokken. Vrouwen blijven dan achter om voor de kinderen te zorgen.
Dan zal je conditie dus goed zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef indahnesia.com het volgende:
@marc; zo gevaarlijk is dat niet hoor. Als je hier een vinger uitsteekt naar een ongetrouwde vrouw ben je vanmiddag (gedwongen) getrouwd, en als je iets doet met een getrouwde vrouw (en ze verteld het door of je wordt betrapt) dan moet je heel hard kunnen rennen. Voor dergelijke zaken hebben ze hier de politie niet nodig.
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je conditie dus goed zijn
De Jeugd van Tegenwoordig ook hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |