denk het ook welquote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij steunt de mafia en dat levert erg veel handige vrienden op
denk eerder dat hij hun geld zal witwassenquote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Die eisen geld makkertje. Dat gaat ze echt niet om de reputatie van Berlusconi, maar om de contanten waar hij bij kan.Hij is gewoon hun geldschieter.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
meer kwaliteit komt als jij minder postwhehe kwaliteitspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
klopt, zodra hij geen macht meer heeft leeft hij niet meer. hij weet te veel.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Niets is gratis. Die macht zeker niet.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
meer kwaliteit komt als jij minder postzou je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Dat ookquote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook wel![]()
[..]
denk eerder dat hij hun geld zal witwassen
helemaal mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Niets is gratis. Die macht zeker niet.
Waarom is ie dan niet dood?!quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, zodra hij geen macht meer heeft leeft hij niet meer. hij weet te veel.
hij heeft nog steeds machtquote:
ah. Dankuwelquote:
quote:
dat dus, wat dacht je van de media die hij heeftquote:
Heeft hij die dan ook? -_^quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus, wat dacht je van de media die hij heeft
quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef FFSletop het volgende:
w/e ik poir hem, wil eens goed uitgeslapen zijn morgen.
Niks mis met werken.quote:
Dankquote:
Praamstraquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuuk niet gekkieIk weet toch niet waar je werkt? En als ik je bij de Free Record Shop kom opzoeken heb je vast ook geen tijd voor me
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef FFSletop het volgende:
w/e ik poir hem, wil eens goed uitgeslapen zijn morgen.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
En ik ben vast nog vergeten mensen te bedanken voor hun felicitaties, dus bij deze iedereen nogmaals bedankt![]()
![]()
Vanaf vandaag kan ik eindelijk mijn eigen was doen in een wasmachineWoohooo!!!!
![]()
quote:
oeh goed dat ik deze post lees! moet nog een was in de droger doen!quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
En ik ben vast nog vergeten mensen te bedanken voor hun felicitaties, dus bij deze iedereen nogmaals bedankt![]()
![]()
Vanaf vandaag kan ik eindelijk mijn eigen was doen in een wasmachineWoohooo!!!!
![]()
denk het ook of ze ligt al te pittenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh goed dat ik deze post lees! moet nog een was in de droger doen!
*rent
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomenquote:
*proestquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh Arjan haal je tong even uit m'n keel wil je? Ik moet even mijn andere lover verwelkomen"
BIJNA geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |