Ja heel normaal iemand zegt muts, wat voor fucking argument daar achter hangt ook, en racist is een volkomen acceptabel weerwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij noemt het een paar porretjes? Dan moet je ook niet gaan janken als iemand met woorden als racist terugslaat. Nogmaals, ik ben het niet eens met Enait' uitspraken, maar ik kan best begrijpen dat Enait boos wordt als Pauw ZELF begint met de provoceren. Notabene diegene die zich als een gastheer moet gedragen.
[..]
Je begrijpt alleen wat hij zegt als die die taal spreekt. Dat doe ik niet en dat doet paul niet. Voor hetzelfde geld zegt hij Boris Jeltsin.quote:Toen hij over profeet Mohammed begon, gebruikte Enait helemaal geen moeilijke zinsconstructies. Hij sprak enkel een volledige naam van profeet Mohammed uit. En Pauw wist donddersgoed dat hij profeet Mohammed bedoelde.
[..]
Jij wel?quote:Heb je geen argumenten?
[..]
We betalen voor zoveel belasting, dus dat is een zwak bagger argument.quote:. Niks mee te maken. Enait wordt uitgenodigd. Notabene door een publieke omroep waar wij allen belasting voor betalen. Dan mag je verwachten dat er een serieuze discussie op gang mag komen.
Als Pauw Enait niet aardig vond, dan had jij Enait niet in zijn programma moeten uitnodigen. Punt uit.
[..]
Ja of je gebruikt gewoon de juiste metaforen op de juiste plaats.quote:Wederom heb je geen argumenten, daarom kom je met dit soort zinsnedes.
[..]
Zo gewoon vind ik het niet om iemand onterecht voor racist uit te maken.quote:Exploderen?Enait sloeg gewoon terug met woorden. Dat Paul en Pauw daar niet tegen konden, is hun probleem.
Pauw is de gastheer en notabene hij begon nog met provoceren![]()
[..]
Ik geef zat argumenten. Ik ben het gewoon niet met jou eens en dat is iets waar jij op 1 of andere manier weer moeite mee hebt om te verwerken.quote:Op jouw manier ja. Oftewel, niet met argumenten terug kunnen slaan.
Heb jij mevrouw Böhler wel eens gezien? En dan een half jaar later nog eens.quote:Op zondag 13 december 2009 01:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat nou punt uit, het is een advocaat godverdomme.Dat hoort niet dergelijke gewoontes er op na te houden.
Of mag ik ook advocaat worden en verder niets doen aan mijn uiterlijk dus met een ranzig bandshirt, haar los, ipod op in de rechtzaal zitten gewoon omdat het mijn levensovertuiging is. Uiteraard ook niet opstaan voor rechter want ook ik vind iedereen gelijk.
Mooie teringbende word het dan als we standaard procedure zomaar aan de laars kunnen lappen om prive dingetjes.
Als Jeroen Pauw zich een beetje ingelezen had, had hij dat geweten. Mohammed, vrede zij met hem. Ze hadden al een voorgesprek gehad, dus Pauw doet alleen alsof hij van niks weet, om de kijker te gerieven. Dat doen ze wel vaker: "En IND is de Immigratie- en NaturalisatieDienst."quote:Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja heel normaal iemand zegt muts, wat voor fucking argument daar achter hangt ook, en racist is een volkomen acceptabel weerwoord.
Ga toch slapen man.
[..]
Je begrijpt alleen wat hij zegt als die die taal spreekt. Dat doe ik niet en dat doet paul niet. Voor hetzelfde geld zegt hij Boris Jeltsin.
Nou ja, laat ook maar.quote:[..]
Jij wel?
[..]
We betalen voor zoveel belasting, dus dat is een zwak bagger argument.
Enait had prima normaal kunnen reageren. Ondanks wat Pauw roept.
Of is je aangevallen voelen alleen voorbehouden aan haatbaarden?
[..]
Ja of je gebruikt gewoon de juiste metaforen op de juiste plaats.
Wie het laatst lacht lacht het best en jij gaat tegen dat ding in door wie het laatst lacht in een hele andere context te werpen.
[..]
Zo gewoon vind ik het niet om iemand onterecht voor racist uit te maken.
De enige die hier niet tegen woorden kan is Enait elke idioot die dat filmpje kijkt ziet dat.
[..]
Ik geef zat argumenten. Ik ben het gewoon niet met jou eens en dat is iets waar jij op 1 of andere manier weer moeite mee hebt om te verwerken.
Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.quote:Op zondag 13 december 2009 01:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat nou punt uit, het is een advocaat godverdomme.Dat hoort niet dergelijke gewoontes er op na te houden.
Of mag ik ook advocaat worden en verder niets doen aan mijn uiterlijk dus met een ranzig bandshirt, haar los, ipod op in de rechtzaal zitten gewoon omdat het mijn levensovertuiging is. Uiteraard ook niet opstaan voor rechter want ook ik vind iedereen gelijk.
Mooie teringbende word het dan als we standaard procedure zomaar aan de laars kunnen lappen om prive dingetjes.
Deze eikel vertegenwoordigt slechts zijn EIGEN interpretatie van het moslim-z(w)ijn. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (op wat relislamietjes als BanSheeBoy na) hebben niets met dit dwarsliggend treurig mannetje.quote:Op zondag 13 december 2009 03:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.
De islam IS ook een conservatief geloof. Dat botst met elk niet-islamitisch land, en vooral met het Westen. Als je de islam uitnodigt, dan krijg je dus ook met zulk soort moslims te maken. Men had zich maar moeten verdiepen in het verleden wat de islam nou eigenlijk inhoudt, alvorens men de islam uitnodigde.
Wat nu krijg je: men komt voor verrassingen te staan doordat men niet wist dat de islam zo streng geloof was. En dan krijg je reactie zoals de jouwe.
Enait is op en top moslim. Meer moslim dan moslims die alcohol drinken zoals jij in je voorbeeld aangeeft.quote:Op zondag 13 december 2009 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze eikel vertegenwoordigt slechts zijn EIGEN interpretatie van het moslim-z(w)ijn. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (op wat relislamietjes als BanSheeBoy na) hebben niets met dit dwarsliggend treurig mannetje.
Er zijn zat islamitische advocaten die wel opstaan. Er zijn genoeg moslims die gewoon handen schudden en zo ken ik ook genoeg moslims die alcohol drinken, seks hebben voor het huwelijk en hoofddoekloos over straat gaan. Allemaal moslims.
Het erge is alleen dat de Linksche Elite gedwee juist de meest zieke imams die geen handjes schudden, de meest idiote moslims die niet opstaan voor een rechter en de meest baldadige voorvechters voor hoofddoeken voor vrouwen serieus nemen en gelijk geven.
De echte islamisering komt helemaal niet van moslims. Die komt van binnenuit. En is daarmee des te gevaarlijker.
Wat is dat nou voor onzin? Ga jij bepalen wie meer moslim is of niet? Als je jezelf moslim noemt, BEN je moslim. Het enige wat je hoeft te erkennen is het bestaan van Allah en de Profeet Mohammed. Verder mag je alles zelf weten.quote:Op zondag 13 december 2009 03:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Enait is op en top moslim. Meer moslim dan moslims die alcohol drinken zoals jij in je voorbeeld aangeeft.
Ik weet niet wat je lult, maar ik zeg nergens dat elke moslim liberaal is. Wat ik probeer te zeggen is dat deze moslim een idioot is waar -gelukkig- de vette meerderheid van de Nederlandse/Europese moslims zich niet in kunnen vinden. Waarom die vent dan zoveel -positieve!- aandacht krijgt, is me dan ook een raadsel.quote:Er zijn idd verschillende soorten moslims. Dus ook moslims zoals Enait. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook zulke moslims. Niet elke moslim is liberaal, en dat moeten mensen zoals jij en McKillem maar eens onder ogen zien. Enait heeft net zoveel recht om moslim te zijn en zijn geloof te uiten als een gematigde moslim.
En de wet is heilig?quote:Verder handelt Enait gewoon binnen de wet. Voor niet opstaan in de rechtzaal heeft hij gelijk gekregen, conform de Nederlandse wet.
En jij noemt dat normaal???quote:Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja heel normaal iemand zegt muts, wat voor fucking argument daar achter hangt ook, en racist is een volkomen acceptabel weerwoord.
Ga toch slapen man.
Iedereen die ook maar een klein beetje van de islam afweet, weet dat jij profeet Mohammed ging noemen.Dat kon ik al raden toen hij alleen al Mohammed uitsprak. Pauw weet dondersgoed dat hij Mohammed bedoelde, llaat staan dat je verwacht dat hij als presentator zich vantevoren in het een en ander verdiept omtrent de achtergrond van zijn gasten. Hij ging puur om te provoceren express wedervragen stellen.quote:Je begrijpt alleen wat hij zegt als die die taal spreekt. Dat doe ik niet en dat doet paul niet. Voor hetzelfde geld zegt hij Boris Jeltsin.
Inderdaad ja. Lees maar dat stukje maar eens terug.quote:Jij wel?
Pauw had eveneens prima zijn uitspraken kunnen doen. Zonder woorden als muts in zijn mond te nemen, terwijl hij het DAARVOOR gewoon hoofddeksel noemde.quote:We betalen voor zoveel belasting, dus dat is een zwak bagger argument.
Enait had prima normaal kunnen reageren. Ondanks wat Pauw roept.
Of is je aangevallen voelen alleen voorbehouden aan haatbaarden?
Erg leuk inderdaad metaforen gebruiken als je geen argumenten hebt.quote:Ja of je gebruikt gewoon de juiste metaforen op de juiste plaats.
Wie het laatst lacht lacht het best en jij gaat tegen dat ding in door wie het laatst lacht in een hele andere context te werpen.
[..] Denk je dat Enait meteen bij de 1e beste ontmoeten Pauw een racist heeft genoemgd? Pauw zat eerst te provoceren en ik kan best begrijpen dat - vanuit Enait's standpunt - Enait zich daarover is gaan opwinden. Waarna hij daardor met zulk taalgebruik aan kwam.quote:Zo gewoon vind ik het niet om iemand onterecht voor racist uit te maken.
De enige die hier niet tegen woorden kan is Enait elke idioot die dat filmpje kijkt ziet dat.
Ik heb helemaal geen moeite omtrent het feit dat jij het niet met mij eens bent. Er zijn wel meerdere mensen die het niet met mij eens zijn. Daar klaag ik ook niet over.quote:Ik geef zat argumenten. Ik ben het gewoon niet met jou eens en dat is iets waar jij op 1 of andere manier weer moeite mee hebt om te verwerken.
Denk je dat de islam een pretgeloof is ofzo? Het is toch ietwat hypocriet door jezelf moslim te noemen en tegelijkertijd vrolijk alcohol te drinken. Mag je doen van mij, maar ik vind het ietwat hypocriet. En ik denk dat de meeste moslims het hierover met mij eens zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Ga jij bepalen wie meer moslim is of niet? Als je jezelf moslim noemt, BEN je moslim. Het enige wat je hoeft te erkennen is het bestaan van Allah en de Profeet Mohammed. Verder mag je alles zelf weten.
Postieve aandacht? Enait krijgt vrijwel alleen maar negatieve aandacht. De media zit heb continu te provoceren. Zoals ook gisteren Jeroen Pauw deed.quote:Ik weet niet wat je lult, maar ik zeg nergens dat elke moslim liberaal is. Wat ik probeer te zeggen is dat deze moslim een idioot is waar -gelukkig- de vette meerderheid van de Nederlandse/Europese moslims zich niet in kunnen vinden. Waarom die vent dan zoveel -positieve!- aandacht krijgt, is me dan ook een raadsel.
In Nederland ben je je vrij te bewegen binnen de Nederlandse wet.quote:En de wet is heilig?![]()
Godverdomme, je lijkt wel een korangeleerde. Het staat in de koran dus het klopt.
Alleen deed Pauw allemaal uitspraken die absoluut niet bij de VARA thuishoren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit voor Jeroen Pauw geen consequenties heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef damian5700 het volgende:
Waar Enait, mijn inziens, ook de fout ingaat is de stelling dat Pauw & Witteman onafhankelijke journalisten moeten zijn.
Dat zijn ze niet (het is immers de Vara) en dat zijn ze in deze talkshow ook nooit geweest.
Ik had het gevoel dat er zich al voor de uitzending iets had afgespeeld waardoor Pauw zo gesloten was. Neemt niet weg dat ik Enait een aanstellerig en moeilijk figuur vind.quote:Op zondag 13 december 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Alleen deed Pauw allemaal uitspraken die absoluut niet bij de VARA thuishoren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit voor Jeroen Pauw geen consequenties heeft.
Dat wist ik niet. Ik dacht dat de koran een voorschrift was voor hoe je leven dient in te vullen, van de wieg tot het graf en dat de inhoud niet ter discussie gesteld kon worden, en derhalve dus ook niet anders uitgelegd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is geen mierenneuken. Je snapt toch dat er verschillende soorten moslims zijn? Zo zijn er heel liberale moslims, en zo zijn er ook ietwat strengere moslims. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook met zulke moslims te maken. Face it, of je het nou leuk vindt of niet. Enait geeft gewoon vorm aan zijn geloof. Hij vermoordt niemand, hij blaast niemand op. Hij wil alleen niet opstaan in de rechtzaal omdat hij zo zijn geloof uit. Punt uit.
Verder heeft Enait heeft hierin gelijk. Wettelijk gezien heeft hij gelijk. En iedereen die het niet kan hebben, gaat Enait provoceren en aftuigen ja.
'Allemaal uitspraken'.quote:Op zondag 13 december 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Alleen deed Pauw allemaal uitspraken die absoluut niet bij de VARA thuishoren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit voor Jeroen Pauw geen consequenties heeft.
quote:'Moslim- advocaat via wet in gareel'
DEN HAAG - De omgangsvormen voor advocaten moeten zo snel mogelijk wettelijk worden vastgelegd. Op die manier moet voorkomen worden dat types als Mohammed Faizel Enait rechters beledigen door niet op te staan of een hoofddeksel op te houden.
Daarvoor pleit een Kamermeerderheid van CDA, PvdA en VVD bij minister Hirsch Ballin (Justitie). De Tweede Kamer vindt het onbegrijpelijk dat het Hof van Discipline de berisping tegen Enait heeft vernietigd. Volgens het Hof staat tegenover het respect voor de rechterlijke macht, dat moslimadvocaat Enait respect mag verwachten voor zijn "oprechte en authentieke geloofsovertuiging"
"Ik vind het echt stuitend dat zo'n Hof van Discipline de individuele opvattingen van zo'n man stelt boven de algemene regels die we in Nederland hebben", aldus CDA-Kamerlid Van Haersma Buma. "Het is absolute onzin dat de islam dat soort dingen stelt. Dat is een hele extreme uitleg van die meneer. Hij weet volgens mij drommels goed wat in Nederland respectvol is en wat niet. Dit is een verkeerd signaal."
Het CDA wil dat de algemeen geldende beleefdheidsvormen daarom in de advocatenwet worden vastgelegd. De PvdA en de VVD sluiten zich daarbij aan. "Ik heb me er ook enorm aan gestoord. Als het nodig is, moeten we het maar in de wet vastleggen", aldus PvdA-Kamerlid Heerts. "Gelijke monniken, gelijke kappen", zegt VVD-Kamerlid Teeven.
Omdat iemand zijn geloof invult op een bepaalde manier, onafhankelijk van welk geloof, geeft iemand niet direct het recht om tegen de wet in te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is geen mierenneuken. Je snapt toch dat er verschillende soorten moslims zijn? Zo zijn er heel liberale moslims, en zo zijn er ook ietwat strengere moslims. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook met zulke moslims te maken. Face it, of je het nou leuk vindt of niet. Enait geeft gewoon vorm aan zijn geloof. Hij vermoordt niemand, hij blaast niemand op. Hij wil alleen niet opstaan in de rechtzaal omdat hij zo zijn geloof uit. Punt uit.
Verder heeft Enait heeft hierin gelijk. Wettelijk gezien heeft hij gelijk. En iedereen die het niet kan hebben, gaat Enait provoceren en aftuigen ja.
Nationaal belang in zoverre dat kennelijk elke gek kan opstaan om er voor zijn persoonlijke gekte iets door te drukken in zaken die wij altijd als vanzelfsprekend hebben beschouwd.quote:Op zondag 13 december 2009 09:50 schreef eleusis het volgende:Yep, het antwoord is... meer regels en meer wetten!
Wat advocaten onder elkaar beslissen, dat kan de politiek beter, in deze zaak van nationaal belang.
Dat idee heb ik ook. Enait zinspeelde er ook op, hij had het op een negatieve toon over de 20 man redactie.quote:Op zondag 13 december 2009 08:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat er zich al voor de uitzending iets had afgespeeld waardoor Pauw zo gesloten was. Neemt niet weg dat ik Enait een aanstellerig en moeilijk figuur vind.
Misschien komt het nog eens naar buiten. Ik denk dat hij toen al provoceerde, of dat hij aan het beledigen was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Enait zinspeelde er ook op, hij had het op een negatieve toon over de 20 man redactie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)W_was_gepland__.htmlquote:zo 13 dec 2009, 05:30 | lees voor
Opstappen Enait bij P&W was 'gepland'
door Marcel Frost
HILVERSUM - Herman Meijer, eindredacteur van Pauw & Witteman (VARA), vermoedt dat advocaat Mohammed Faizel Ali Enait vrijdagavond niet spontaan voortijdig de uitzending verliet. "Ik heb het gevoel dat het een geplande actie was, maar misschien is dat wel een verkeerde indruk", zegt Meijer.
Jeroen Pauw noemde Enait een provocateur, waarop Enait vervolgens voortijdig de uitzending verliet.
"Hij is al twee keer eerder bij ons te gast geweest en dat waren ook gesprekken op het scherpst van de snede. Toen liep hij echter niet weg." Enait betichtte de presentatoren ervan dat zij 'eliteracisten' en 'politieke agitatoren' zouden zijn tijdens een discussie over het religieuze aspect van het dragen van hoofddeksels. Jeroen Pauw noemde Enait een provocateur.
De advocaat was te gast omdat het Hof van Discipline had geoordeeld dat Enait niet op hoeft te staan voor Nederlandse rechters. Meijer heeft nog geprobeerd Enait terug aan tafel te krijgen. "We hebben op straat voor de studio met elkaar een verhit gesprek gevoerd, maar het was geen schreeuwende ruzie. Hij wilde niet terugkeren, omdat hij vond dat wij hem niet respectvol hadden behandeld. Ik denk dat hij de toon van het gesprek in de studio niet juist geïnterpreteerd heeft en dat het zo een wending kreeg waardoor hij onprettig ging doen. Dat Jeroen hem een provocateur noemde begrijp ik, omdat Enait de grenzen opzoekt tijdens debatten."
Meijer zegt dat er na de uitzending verslagenheid heerste bij de programmamakers, ook bij de presentatoren. "Maar ik heb er geen spijt van, ons valt eerlijk gezegd niets te verwijten." Het is volgens Meijer de eerste keer dat iemand is opgestapt tijdens Pauw & Witteman.
Ja, maar dat is vrij irrelevant als het gaat om een funamentalistische moslim uit Suriname.quote:Op zondag 13 december 2009 09:17 schreef shomila het volgende:
Ik kan het nergens vinden ,maar ben er benieuwd naar moet je in bijvoorbeeld marokko opstaan voor de rechter?
Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 december 2009 10:13 schreef Disana het volgende:
Oh, via via kom ik dit tegen. Let wel, het is de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)W_was_gepland__.html
Het geeft wat mij betreft ook aan dat de sfeer reeds voor de uitzending al verziekt was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.
Het zou me absoluut niet verbazen als P&W dit gepland heeft, ze konden tenslotte niet onder blijven op Theo Maassen en Paay bij DWDD zo voor het afsluiten van het weekend.quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.
Ik denk echt dat er zich voor de uitzending al iets heeft afgespeeld. Hij kwam niet voor niets met de 'onthulling' dat Pauw voor de uitzending gezegd zou hebben dat hij niet in een multiculturele samenleving gelooft; dat was een regelrechte aanval.quote:Op zondag 13 december 2009 10:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als P&W dit gepland heeft, ze konden tenslotte niet onder blijven op Theo Maassen en Paay bij DWDD zo voor het afsluiten van het weekend.
Ja, denk het ook. Je voelde gewoon dat er wat voorgevallen was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het geeft wat mij betreft ook aan dat de sfeer reeds voor de uitzending al verziekt was.
Dat was al in Mei gebeurd, niet voor de uitzending die dag :quote:Op zondag 13 december 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er zich voor de uitzending al iets heeft afgespeeld. Hij kwam niet voor niets met de 'onthulling' dat Pauw voor de uitzending gezegd zou hebben dat hij niet in een multiculturele samenleving gelooft; dat was een regelrechte aanval.
We hebben in NL een scheiding van kerk en staat maar een hoop van onze gewoontes en feestdagen enz. zijn vrij strak gerelateerd aan het Christelijke geloof.quote:Op zondag 13 december 2009 03:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vrij irrelevant als het gaat om een funamentalistische moslim uit Suriname.
Het kan ook gepland zijn door wat er terug in mei gebeurde; vervolgens een Enait die instemt en oude koeien uit sloot haalt.quote:Op zondag 13 december 2009 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
Triggershot, bovenstaand bericht (uit de telegraaf) bevestigt mijns insziens het eerdere bericht dat Enait tijdens de liveshow weldegelijk refereerde naar het gesprek voor de uitzending (en niet de uitzending in mei).
Omdat hij een ander interpretatie aanhoudt en Nederland hem de vrijheid biedt hiervoor?quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?
Ik wil eigenlijk weten waarom hij niet in nederland wil opstaan voor een rechter.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het kan ook gepland zijn door wat er terug in mei gebeurde; vervolgens een Enait die instemt en oude koeien uit sloot haalt.
'Terrornoia', 'academische vagebonden.' Wat is het toch een opgepompte aansteller en een slechte woordvoerder voor Nederlandse moslims, zoals hij zichzelf graag ziet.quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was al in Mei gebeurd, niet voor de uitzending die dag :
Daar ben ik ook wel benieuwd naar: zou hij in bijvoorbeeld Saudi-Arabië ook blijven zitten?quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?
Ik wil eigenlijk weten waarom hij niet in nederland wil opstaan voor een rechter.
Heul niequote:
Dat is ook waarom ze hem zendtijd geven he, omdat het een idioot aandachtstrekker is. Ze zetten daar echt geen Ahmet Gunduz ofzo neer.quote:Op zondag 13 december 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'Terrornoia', 'academische vagebonden.' Wat is het toch een opgepompte aansteller en een slechte woordvoerder voor Nederlandse moslims, zoals hij zichzelf graag ziet.
Ik vind dat hij in die uitzending netjes wordt behandeld en ik houd het bij een aanvaring voor de uitzending deze week.
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.quote:Op zondag 13 december 2009 10:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ze hem zendtijd geven he, omdat het een idioot aandachtstrekker is. Ze zetten daar echt geen Ahmet Gunduz ofzo neer.
Laten we wel wezen, de doorsnee moslim komt daar niet aan tafel. (Wat ook niet zo vreemd is).quote:Op zondag 13 december 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.
Overigens vind ik niet dat je kunt zeggen dat er onvoldoende moslims in P&W te gast zijn.
Er is een verschil tussen een interview en een debat, meestal staat er iemand tegenover die een ander kant van het verhaal toelicht, nuanceert etc. Met name rondom Enait is het de presentator vs een onemanshow bij P&W en Nova.quote:Op zondag 13 december 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.
Overigens vind ik niet dat je kunt zeggen dat er onvoldoende moslims in P&W te gast zijn.
Over het algemeen komen er mensen die in het nieuws zijn of iets over het nieuws kunnen zeggen. En dan zie ik toch heel regelmatig moslims voorbijkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de doorsnee moslim komt daar niet aan tafel. (Wat ook niet zo vreemd is).
Maar dat is nu wat ik zeg, dat zijn geen doorsnee moslims.quote:Op zondag 13 december 2009 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen komen er mensen die in het nieuws zijn of iets over het nieuws kunnen zeggen. En dan zie ik toch heel regelmatig moslims voorbijkomen.
Dat lokt hij ook uit, hij maakt het persoonlijk. Het is een man die ik ook niet tegenover me moet hebben, want hij werkt als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een interview en een debat, meestal staat er iemand tegenover die een ander kant van het verhaal toelicht, nuanceert etc. Met name rondom Enait is het de presentator vs een onemanshow bij P&W en Nova.
Dan nodig je hem niet uit, ongeacht of hij nu op het nieuws is of niet, een stier reageert namelijk niet op het rode gedoe, maar op het gedoe.quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lokt hij ook uit, hij maakt het persoonlijk. Het is een man die ik ook niet tegenover me moet hebben, want hij werkt als een rode lap op een stier.
Ja maar dat laat toch onverlet dat ze regelmatig moslims uitnodigen? Hoe het met 'gewone moslims' zit weet ik niet, ik kijk geen ontbijt-tv en dergelijke en weet dus niet of moslims daar goed vertegenwoordigd worden. Wel weet ik dat ze regelmatig in dat zaterdagavond zaten dat nu even is gestopt, ik kan ineens niet op de naam komen. En dan niet op een negatieve manier.quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is nu wat ik zeg, dat zijn geen doorsnee moslims.
Daarom zeg ik ook dat ik werkelijk denk dat er voor de uitzending al iets voorviel.quote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nodig je hem niet uit, ongeacht of hij nu op het nieuws is of niet, een stier reageert namelijk niet op het rode gedoe, maar op het gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |