Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.quote:Op zondag 13 december 2009 10:13 schreef Disana het volgende:
Oh, via via kom ik dit tegen. Let wel, het is de Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)W_was_gepland__.html
Het geeft wat mij betreft ook aan dat de sfeer reeds voor de uitzending al verziekt was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.
Het zou me absoluut niet verbazen als P&W dit gepland heeft, ze konden tenslotte niet onder blijven op Theo Maassen en Paay bij DWDD zo voor het afsluiten van het weekend.quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als Enait dit gepland heeft, het is tenslotte een theatrale persoonlijkheid.
Ik denk echt dat er zich voor de uitzending al iets heeft afgespeeld. Hij kwam niet voor niets met de 'onthulling' dat Pauw voor de uitzending gezegd zou hebben dat hij niet in een multiculturele samenleving gelooft; dat was een regelrechte aanval.quote:Op zondag 13 december 2009 10:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het zou me absoluut niet verbazen als P&W dit gepland heeft, ze konden tenslotte niet onder blijven op Theo Maassen en Paay bij DWDD zo voor het afsluiten van het weekend.
Ja, denk het ook. Je voelde gewoon dat er wat voorgevallen was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het geeft wat mij betreft ook aan dat de sfeer reeds voor de uitzending al verziekt was.
Dat was al in Mei gebeurd, niet voor de uitzending die dag :quote:Op zondag 13 december 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er zich voor de uitzending al iets heeft afgespeeld. Hij kwam niet voor niets met de 'onthulling' dat Pauw voor de uitzending gezegd zou hebben dat hij niet in een multiculturele samenleving gelooft; dat was een regelrechte aanval.
We hebben in NL een scheiding van kerk en staat maar een hoop van onze gewoontes en feestdagen enz. zijn vrij strak gerelateerd aan het Christelijke geloof.quote:Op zondag 13 december 2009 03:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vrij irrelevant als het gaat om een funamentalistische moslim uit Suriname.
Het kan ook gepland zijn door wat er terug in mei gebeurde; vervolgens een Enait die instemt en oude koeien uit sloot haalt.quote:Op zondag 13 december 2009 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
Triggershot, bovenstaand bericht (uit de telegraaf) bevestigt mijns insziens het eerdere bericht dat Enait tijdens de liveshow weldegelijk refereerde naar het gesprek voor de uitzending (en niet de uitzending in mei).
Omdat hij een ander interpretatie aanhoudt en Nederland hem de vrijheid biedt hiervoor?quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?
Ik wil eigenlijk weten waarom hij niet in nederland wil opstaan voor een rechter.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het kan ook gepland zijn door wat er terug in mei gebeurde; vervolgens een Enait die instemt en oude koeien uit sloot haalt.
'Terrornoia', 'academische vagebonden.' Wat is het toch een opgepompte aansteller en een slechte woordvoerder voor Nederlandse moslims, zoals hij zichzelf graag ziet.quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was al in Mei gebeurd, niet voor de uitzending die dag :
Daar ben ik ook wel benieuwd naar: zou hij in bijvoorbeeld Saudi-Arabië ook blijven zitten?quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Moet je in suriname opstaan voor een rechter dan?
Ik wil eigenlijk weten waarom hij niet in nederland wil opstaan voor een rechter.
Heul niequote:
Dat is ook waarom ze hem zendtijd geven he, omdat het een idioot aandachtstrekker is. Ze zetten daar echt geen Ahmet Gunduz ofzo neer.quote:Op zondag 13 december 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'Terrornoia', 'academische vagebonden.' Wat is het toch een opgepompte aansteller en een slechte woordvoerder voor Nederlandse moslims, zoals hij zichzelf graag ziet.
Ik vind dat hij in die uitzending netjes wordt behandeld en ik houd het bij een aanvaring voor de uitzending deze week.
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.quote:Op zondag 13 december 2009 10:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ze hem zendtijd geven he, omdat het een idioot aandachtstrekker is. Ze zetten daar echt geen Ahmet Gunduz ofzo neer.
Laten we wel wezen, de doorsnee moslim komt daar niet aan tafel. (Wat ook niet zo vreemd is).quote:Op zondag 13 december 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.
Overigens vind ik niet dat je kunt zeggen dat er onvoldoende moslims in P&W te gast zijn.
Er is een verschil tussen een interview en een debat, meestal staat er iemand tegenover die een ander kant van het verhaal toelicht, nuanceert etc. Met name rondom Enait is het de presentator vs een onemanshow bij P&W en Nova.quote:Op zondag 13 december 2009 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet. Het was nieuws, het was actueel. En de uitspraak was onverwacht.
Overigens vind ik niet dat je kunt zeggen dat er onvoldoende moslims in P&W te gast zijn.
Over het algemeen komen er mensen die in het nieuws zijn of iets over het nieuws kunnen zeggen. En dan zie ik toch heel regelmatig moslims voorbijkomen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, de doorsnee moslim komt daar niet aan tafel. (Wat ook niet zo vreemd is).
Maar dat is nu wat ik zeg, dat zijn geen doorsnee moslims.quote:Op zondag 13 december 2009 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen komen er mensen die in het nieuws zijn of iets over het nieuws kunnen zeggen. En dan zie ik toch heel regelmatig moslims voorbijkomen.
Dat lokt hij ook uit, hij maakt het persoonlijk. Het is een man die ik ook niet tegenover me moet hebben, want hij werkt als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een interview en een debat, meestal staat er iemand tegenover die een ander kant van het verhaal toelicht, nuanceert etc. Met name rondom Enait is het de presentator vs een onemanshow bij P&W en Nova.
Dan nodig je hem niet uit, ongeacht of hij nu op het nieuws is of niet, een stier reageert namelijk niet op het rode gedoe, maar op het gedoe.quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lokt hij ook uit, hij maakt het persoonlijk. Het is een man die ik ook niet tegenover me moet hebben, want hij werkt als een rode lap op een stier.
Ja maar dat laat toch onverlet dat ze regelmatig moslims uitnodigen? Hoe het met 'gewone moslims' zit weet ik niet, ik kijk geen ontbijt-tv en dergelijke en weet dus niet of moslims daar goed vertegenwoordigd worden. Wel weet ik dat ze regelmatig in dat zaterdagavond zaten dat nu even is gestopt, ik kan ineens niet op de naam komen. En dan niet op een negatieve manier.quote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is nu wat ik zeg, dat zijn geen doorsnee moslims.
Daarom zeg ik ook dat ik werkelijk denk dat er voor de uitzending al iets voorviel.quote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nodig je hem niet uit, ongeacht of hij nu op het nieuws is of niet, een stier reageert namelijk niet op het rode gedoe, maar op het gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |