abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75556055
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het is ook werkelijk niet te geloven he wat je allemaal uitkraamt...

Enait probeert de Nederlandse staat helemaal niks te ondermijnen. De Nederlandse staat, de grondwet en de andere wetten stellen Enait juist in zijn gelijk. Enait heeft de rechtzaak gewonnen. Niet jij en al helemaal niet Jeroen Pauw.

Dat je het niet eens mee bent dat Enait niet op wil staan, kan ik begrijpen. Maar wettelijk gezien, volgens de Nederlandse wet, staat Enait gewoon in zijn recht.
Ik ben het wel met McKillem eens dat het om een provocatie ging.
En waarom het nodig was is me niet helemaal duidelijk. In welk opzicht gaat het in acht nemen van een normale beleefdheidsvorm zo sterk tegen zijn geloof in dat hij het nodig vond er een rechtzaak om te beginnen?
pi_75556179
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zeg ik dat dat niet zo is dan? Ik zeg dat ik zijn mierenneukerij achterlijk vind en hoe hij het als stokpaardje gebruikt om te paraderen over diegene die het idioot vinden.
Als er 1 aan het provoceren is...
Het is geen mierenneuken. Je snapt toch dat er verschillende soorten moslims zijn? Zo zijn er heel liberale moslims, en zo zijn er ook ietwat strengere moslims. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook met zulke moslims te maken. Face it, of je het nou leuk vindt of niet. Enait geeft gewoon vorm aan zijn geloof. Hij vermoordt niemand, hij blaast niemand op. Hij wil alleen niet opstaan in de rechtzaal omdat hij zo zijn geloof uit. Punt uit.

Verder heeft Enait heeft hierin gelijk. Wettelijk gezien heeft hij gelijk. En iedereen die het niet kan hebben, gaat Enait provoceren en aftuigen ja.
pi_75556260
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben het wel met McKillem eens dat het om een provocatie ging.
En waarom het nodig was is me niet helemaal duidelijk. In welk opzicht gaat het in acht nemen van een normale beleefdheidsvorm zo sterk tegen zijn geloof in dat hij het nodig vond er een rechtzaak om te beginnen?
Waarom hij dat doet? Dat probeert Enait nou de hele tijd in het programma uit te leggen. Maar een kinderachtige kleuter als Jeroen Pauw maakt een gesprek onmogelijk.
pi_75556466
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Offensief gedrag? Die paar porretjes? Kom op man.
Dat wat paul deed is van een heel andere orde dan iemand als racist bestempelen.
Jij noemt het een paar porretjes? Dan moet je ook niet gaan janken als iemand met woorden als racist terugslaat. Nogmaals, ik ben het niet eens met Enait' uitspraken, maar ik kan best begrijpen dat Enait boos wordt als Pauw ZELF begint met de provoceren. Notabene diegene die zich als een gastheer moet gedragen.
quote:
Ga weg man, dat wat hij brabbelde was volstrekt onverstaanbaar. Als Jeroen het al wel wist wist ik het niet waar hij het over had, want zijn achterlijke zogenaamde intellectuele zinsconstructies maken zijn betogen ook al geenzins duidelijker.
Toen hij over profeet Mohammed begon, gebruikte Enait helemaal geen moeilijke zinsconstructies. Hij sprak enkel een volledige naam van profeet Mohammed uit. En Pauw wist donddersgoed dat hij profeet Mohammed bedoelde.
quote:
Onzin dat maak jij er van.
Heb je geen argumenten?
quote:
En Enait kan nagaan wat voor programma hij in beland, en op zijn eerdere optredens baseren dat het wel eens feest kan worden. Helemaal als Enait bij het minste of geringste gepiep doet alsof hij tot op het bot van zijn bestaan is aangetast
. Niks mee te maken. Enait wordt uitgenodigd. Notabene door een publieke omroep waar wij allen belasting voor betalen. Dan mag je verwachten dat er een serieuze discussie op gang mag komen.

Als Pauw Enait niet aardig vond, dan had jij Enait niet in zijn programma moeten uitnodigen. Punt uit.
quote:
Ja je weet wat ze zeggen over mensen die het laatst lachen.
Wederom heb je geen argumenten, daarom kom je met dit soort zinsnedes.
quote:
Dat was ook gewoon gebeurt als Enait niet zo explodeerde.
Exploderen? Enait sloeg gewoon terug met woorden. Dat Paul en Pauw daar niet tegen konden, is hun probleem.
Pauw is de gastheer en notabene hij begon nog met provoceren
quote:
Daar waren we allang uit.
Op jouw manier ja. Oftewel, niet met argumenten terug kunnen slaan.
pi_75556495
Jeroen had zich wel wat beter kunnen inhouden, maar ik zou ook gek worden van zo'n idioot.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:29:32 #46
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75556890
Ik begrijp al dat gedoe over * gastheer * niet goed ? Het ging om een programma dat op de tv kwam. Niet om een uitnodiging privé bij iemand thuis ?
Iedereen weet toch wat je in een dergelijk programma kunt verwachten ? Vervelende vragen en opmerkingen om je uit je tent te lokken die horen gewoon daarbij.

En wat betreft de omstandig gemompelde wijze waarop de man de naam van zijn profeet uitsprak : ik wist ook niet zeker wat hij nu bedoelde. gewoon *Mohammed* ( compleet met vrede zij hem) of profeet was een stuk duidelijker geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 12-12-2009 22:40:12 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_75558642
Is dit nou een dubbel? Zie: Mohammed Enait boos weg bij P&W.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:55:21 #48
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75559504
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Kees22 het volgende:
Is dit nou een dubbel? Zie: Mohammed Enait boos weg bij P&W.
Nee, want dit is al het deeltje 2. Misschien kan dat door een mod even in de TT gezet worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2009 @ 21:08:47 #49
137949 Disana
pi_75568736
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het is geen mierenneuken. Je snapt toch dat er verschillende soorten moslims zijn? Zo zijn er heel liberale moslims, en zo zijn er ook ietwat strengere moslims. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook met zulke moslims te maken. Face it, of je het nou leuk vindt of niet. Enait geeft gewoon vorm aan zijn geloof. Hij vermoordt niemand, hij blaast niemand op. Hij wil alleen niet opstaan in de rechtzaal omdat hij zo zijn geloof uit. Punt uit.

Verder heeft Enait heeft hierin gelijk. Wettelijk gezien heeft hij gelijk. En iedereen die het niet kan hebben, gaat Enait provoceren en aftuigen ja.
Wat nou punt uit, het is een advocaat godverdomme. Dat hoort niet dergelijke gewoontes er op na te houden.
Of mag ik ook advocaat worden en verder niets doen aan mijn uiterlijk dus met een ranzig bandshirt, haar los, ipod op in de rechtzaal zitten gewoon omdat het mijn levensovertuiging is. Uiteraard ook niet opstaan voor rechter want ook ik vind iedereen gelijk.
Mooie teringbende word het dan als we standaard procedure zomaar aan de laars kunnen lappen om prive dingetjes.
pi_75568848
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Jij noemt het een paar porretjes? Dan moet je ook niet gaan janken als iemand met woorden als racist terugslaat. Nogmaals, ik ben het niet eens met Enait' uitspraken, maar ik kan best begrijpen dat Enait boos wordt als Pauw ZELF begint met de provoceren. Notabene diegene die zich als een gastheer moet gedragen.
[..]
Ja heel normaal iemand zegt muts, wat voor fucking argument daar achter hangt ook, en racist is een volkomen acceptabel weerwoord.
Ga toch slapen man.
quote:
Toen hij over profeet Mohammed begon, gebruikte Enait helemaal geen moeilijke zinsconstructies. Hij sprak enkel een volledige naam van profeet Mohammed uit. En Pauw wist donddersgoed dat hij profeet Mohammed bedoelde.
[..]
Je begrijpt alleen wat hij zegt als die die taal spreekt. Dat doe ik niet en dat doet paul niet. Voor hetzelfde geld zegt hij Boris Jeltsin.
quote:
Heb je geen argumenten?
[..]
Jij wel?
quote:
. Niks mee te maken. Enait wordt uitgenodigd. Notabene door een publieke omroep waar wij allen belasting voor betalen. Dan mag je verwachten dat er een serieuze discussie op gang mag komen.

Als Pauw Enait niet aardig vond, dan had jij Enait niet in zijn programma moeten uitnodigen. Punt uit.
[..]
We betalen voor zoveel belasting, dus dat is een zwak bagger argument.
Enait had prima normaal kunnen reageren. Ondanks wat Pauw roept.
Of is je aangevallen voelen alleen voorbehouden aan haatbaarden?
quote:
Wederom heb je geen argumenten, daarom kom je met dit soort zinsnedes.
[..]
Ja of je gebruikt gewoon de juiste metaforen op de juiste plaats.
Wie het laatst lacht lacht het best en jij gaat tegen dat ding in door wie het laatst lacht in een hele andere context te werpen.
quote:
Exploderen? Enait sloeg gewoon terug met woorden. Dat Paul en Pauw daar niet tegen konden, is hun probleem.
Pauw is de gastheer en notabene hij begon nog met provoceren
[..]
Zo gewoon vind ik het niet om iemand onterecht voor racist uit te maken.
De enige die hier niet tegen woorden kan is Enait elke idioot die dat filmpje kijkt ziet dat.
quote:
Op jouw manier ja. Oftewel, niet met argumenten terug kunnen slaan.
Ik geef zat argumenten. Ik ben het gewoon niet met jou eens en dat is iets waar jij op 1 of andere manier weer moeite mee hebt om te verwerken.
pi_75568927
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat nou punt uit, het is een advocaat godverdomme. Dat hoort niet dergelijke gewoontes er op na te houden.
Of mag ik ook advocaat worden en verder niets doen aan mijn uiterlijk dus met een ranzig bandshirt, haar los, ipod op in de rechtzaal zitten gewoon omdat het mijn levensovertuiging is. Uiteraard ook niet opstaan voor rechter want ook ik vind iedereen gelijk.
Mooie teringbende word het dan als we standaard procedure zomaar aan de laars kunnen lappen om prive dingetjes.
Heb jij mevrouw Böhler wel eens gezien? En dan een half jaar later nog eens.
Of Spong? Of Moskowitz?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75568972
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja heel normaal iemand zegt muts, wat voor fucking argument daar achter hangt ook, en racist is een volkomen acceptabel weerwoord.
Ga toch slapen man.
[..]

Je begrijpt alleen wat hij zegt als die die taal spreekt. Dat doe ik niet en dat doet paul niet. Voor hetzelfde geld zegt hij Boris Jeltsin.
Als Jeroen Pauw zich een beetje ingelezen had, had hij dat geweten. Mohammed, vrede zij met hem. Ze hadden al een voorgesprek gehad, dus Pauw doet alleen alsof hij van niks weet, om de kijker te gerieven. Dat doen ze wel vaker: "En IND is de Immigratie- en NaturalisatieDienst."
quote:
[..]

Jij wel?
[..]

[..]

Wie het laatst lacht lacht het best en jij gaat tegen dat ding in door wie het laatst lacht in een hele andere context te werpen.
[..]

De enige die hier niet tegen woorden kan is Enait elke idioot die dat filmpje kijkt ziet dat.
[..]

Ik geef zat argumenten. Ik ben het gewoon niet met jou eens en dat is iets waar jij op 1 of andere manier weer moeite mee hebt om te verwerken.
Nou ja, laat ook maar.
pi_75569052
Kees22, ben jij zelf moslim?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_75569683
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.

De islam IS ook een conservatief geloof. Dat botst met elk niet-islamitisch land, en vooral met het Westen. Als je de islam uitnodigt, dan krijg je dus ook met zulk soort moslims te maken. Men had zich in het verleden maar moeten verdiepen wat de islam nou eigenlijk inhoudt, alvorens men de islam uitnodigde.

Wat nu krijg je: men komt nu voor verrassingen te staan doordat men niet wist dat de islam zo streng geloof was. En dan krijg je reacties zoals de jouwe.

Tenslotte heb ik ook bedenkingen bij Enait' standpunten. Maar ik moet toegeven, Enait werd onrespectvol behandeld door Jeroen Pauw. Pauw praatte bijvoorbeeld eerst gewoon over hoofddeksel, en pas later noemde hij het express een muts, puur om te provoceren.
Enait werd voordat de discussie ontlaadde zeker niet netjes behandeld. In dit geval kom ik dus voor Enait op.
pi_75569703
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie. Maar jij bent een perfect voorbeeld van iemand die nog niet snapt dat er verschillende soorten moslims zijn. Je hebt heel liberale moslims, en je hebt ook ietwat strengere moslims. Op de een of andere manier zien mensen zoals jij de strengere moslims over het hoofd. Strengere moslims horen namelijk ook bij islam. Zij mogen ook hun geloof uiten, net zoals liberale moslims dat mogen doen. En dat is dus precies wat Enait doet.

De islam IS ook een conservatief geloof. Dat botst met elk niet-islamitisch land, en vooral met het Westen. Als je de islam uitnodigt, dan krijg je dus ook met zulk soort moslims te maken. Men had zich maar moeten verdiepen in het verleden wat de islam nou eigenlijk inhoudt, alvorens men de islam uitnodigde.

Wat nu krijg je: men komt voor verrassingen te staan doordat men niet wist dat de islam zo streng geloof was. En dan krijg je reactie zoals de jouwe.
Deze eikel vertegenwoordigt slechts zijn EIGEN interpretatie van het moslim-z(w)ijn. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (op wat relislamietjes als BanSheeBoy na) hebben niets met dit dwarsliggend treurig mannetje.

Er zijn zat islamitische advocaten die wel opstaan. Er zijn genoeg moslims die gewoon handen schudden en zo ken ik ook genoeg moslims die alcohol drinken, seks hebben voor het huwelijk en hoofddoekloos over straat gaan. Allemaal moslims.

Het erge is alleen dat de Linksche Elite gedwee juist de meest zieke imams die geen handjes schudden, de meest idiote moslims die niet opstaan voor een rechter en de meest baldadige voorvechters voor hoofddoeken voor vrouwen serieus nemen en gelijk geven.

De echte islamisering komt helemaal niet van moslims. Die komt van binnenuit. En is daarmee des te gevaarlijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75569714
TT aangepast, een te subjectief wending in de TT komt een topic niet ten goede.
pi_75569730
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze eikel vertegenwoordigt slechts zijn EIGEN interpretatie van het moslim-z(w)ijn. Verreweg de meeste Nederlandse moslims (op wat relislamietjes als BanSheeBoy na) hebben niets met dit dwarsliggend treurig mannetje.

Er zijn zat islamitische advocaten die wel opstaan. Er zijn genoeg moslims die gewoon handen schudden en zo ken ik ook genoeg moslims die alcohol drinken, seks hebben voor het huwelijk en hoofddoekloos over straat gaan. Allemaal moslims.

Het erge is alleen dat de Linksche Elite gedwee juist de meest zieke imams die geen handjes schudden, de meest idiote moslims die niet opstaan voor een rechter en de meest baldadige voorvechters voor hoofddoeken voor vrouwen serieus nemen en gelijk geven.

De echte islamisering komt helemaal niet van moslims. Die komt van binnenuit. En is daarmee des te gevaarlijker.
Enait is op en top moslim. Meer moslim dan moslims die alcohol drinken zoals jij in je voorbeeld aangeeft.

Er zijn idd verschillende soorten moslims. Dus ook moslims zoals Enait. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook zulke moslims. Niet elke moslim is liberaal, en dat moeten mensen zoals jij en McKillem maar eens onder ogen zien. Enait heeft net zoveel recht om moslim te zijn en zijn geloof te uiten als een gematigde moslim.

Verder handelt Enait gewoon binnen de wet. Voor niet opstaan in de rechtzaal heeft hij gelijk gekregen, conform de Nederlandse wet.
pi_75569752
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Enait is op en top moslim. Meer moslim dan moslims die alcohol drinken zoals jij in je voorbeeld aangeeft.
Wat is dat nou voor onzin? Ga jij bepalen wie meer moslim is of niet? Als je jezelf moslim noemt, BEN je moslim. Het enige wat je hoeft te erkennen is het bestaan van Allah en de Profeet Mohammed. Verder mag je alles zelf weten.
quote:
Er zijn idd verschillende soorten moslims. Dus ook moslims zoals Enait. Als je de islam uitnodigt, krijg je dus ook zulke moslims. Niet elke moslim is liberaal, en dat moeten mensen zoals jij en McKillem maar eens onder ogen zien. Enait heeft net zoveel recht om moslim te zijn en zijn geloof te uiten als een gematigde moslim.
Ik weet niet wat je lult, maar ik zeg nergens dat elke moslim liberaal is. Wat ik probeer te zeggen is dat deze moslim een idioot is waar -gelukkig- de vette meerderheid van de Nederlandse/Europese moslims zich niet in kunnen vinden. Waarom die vent dan zoveel -positieve!- aandacht krijgt, is me dan ook een raadsel.
quote:
Verder handelt Enait gewoon binnen de wet. Voor niet opstaan in de rechtzaal heeft hij gelijk gekregen, conform de Nederlandse wet.
En de wet is heilig?

Godverdomme, je lijkt wel een korangeleerde. Het staat in de koran dus het klopt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75569757
quote:
Op zondag 13 december 2009 02:02 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ga toch slapen man.
En jij noemt dat normaal???
Pauw noemde het EERST gewoon een hoofddeksel. Pas LATER begon hij het woord muts in zijn mond te nemen. Om te provoceren.
quote:
Iedereen die ook maar een klein beetje van de islam afweet, weet dat jij profeet Mohammed ging noemen.Dat kon ik al raden toen hij alleen al Mohammed uitsprak. Pauw weet dondersgoed dat hij Mohammed bedoelde, llaat staan dat je verwacht dat hij als presentator zich vantevoren in het een en ander verdiept omtrent de achtergrond van zijn gasten. Hij ging puur om te provoceren express wedervragen stellen.
quote:
Jij wel?
Inderdaad ja. Lees maar dat stukje maar eens terug.
[..]
quote:
Pauw had eveneens prima zijn uitspraken kunnen doen. Zonder woorden als muts in zijn mond te nemen, terwijl hij het DAARVOOR gewoon hoofddeksel noemde.
[..]
quote:
Erg leuk inderdaad metaforen gebruiken als je geen argumenten hebt.
[..]
quote:
[..] Denk je dat Enait meteen bij de 1e beste ontmoeten Pauw een racist heeft genoemgd? Pauw zat eerst te provoceren en ik kan best begrijpen dat - vanuit Enait's standpunt - Enait zich daarover is gaan opwinden. Waarna hij daardor met zulk taalgebruik aan kwam.
quote:
Ik heb helemaal geen moeite omtrent het feit dat jij het niet met mij eens bent. Er zijn wel meerdere mensen die het niet met mij eens zijn. Daar klaag ik ook niet over.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zienswijze op 13-12-2009 04:03:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')