Hahaha, dat viel wel meequote:
Kheb stiekem gekekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Verplicht feestje of mag je er heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond geen tijd om te kijken, want dan heb ik wéér een feestje
Bedoel je het hoofd van Beelen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bedoel je het hoofd van Beelen?
Goeiemorgen. Ik kom er nu achter dat ik volgende week de sluiting van het huis niet kan zien.
En nou is het klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemenquote:
Dat zal ik dan missen, want na Serious Request ga ik onverrichterzake naar Radio 2 voor hét andere evenement der evenementen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemen. Daarna ga ik het uiteraard weer goed maken met extra's uurtjes
Misschien zijn ze opquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Voilaquote:
Roel komt zo terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Niet slechtquote:
Had vroeger ook iemand in de klas zitten met zo'n naam (Rixt). Wel een bijzondere naamquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een rare naamRixst of zo iets..
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat 'm niet worden, vrees ik..
Ook deze dame wilde bijna ophangen
"Nee, ik ga niet flirten"quote:
"Gewoon een collega"quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
"Nee, ik ga niet flirten"!!! Die loopt net zo'n blauwtje als de kleur van de modjes hier xD
Dan kan ik ook een willekeurige medewerkster bij een kiosk opgeven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Mereltje het volgende:
Oeps blauwtje, Joost nog richting haar even goede vrienden? nou ja vrienden volgens mij was zij heel duidelijk, Joost is een 'een collega', oeh daar wordt maandag zeker nog over gesproken op haar werk...
Je gaat je toch niet aanmelden als je niet enig vermoeden hebt dat ze jou ook leuk vindt..
Ja, wie is hier nou de snackbar, jij of ik ?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Had iemand bij de snackbar besteld?
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
Hij deed het weer goed vannacht. Props daarvoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met het knippen van de Tiny Little Bigband-optredens van vannacht... inclusief een zingende Gerard Ekdom!
Die van vorige week was helemaal erg, die kreeg niet eens te tijd om te zeggen om wie het gingquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Mereltje het volgende:
Oeps blauwtje, Joost nog richting haar even goede vrienden? nou ja vrienden volgens mij was zij heel duidelijk, Joost is een 'een collega', oeh daar wordt maandag zeker nog over gesproken op haar werk...
Je gaat je toch niet aanmelden als je niet enig vermoeden hebt dat ze jou ook leuk vindt..
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
+1...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
De muziek is wel leuk, ik ga akkoord als ze de zang eruit wegfilteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordt![]()
![]()
quote:Waanzinnige freaknacht gehad! Helaas voor het eerst sinds een jaar stemproblemen. FUCK! Ik zeg niks meer vandaag...
Sinds wanneer heeft Paul zijn naam verandert in Paukquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef themauster het volgende:
Daar is de beste kerstsingle van 2009 ook weer
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaienquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
ik ben nog steeds bang dat GiGaKutGiel die baggerplaat van Miss Montreal tot anthem wil benoemen
Ja, die zal wel tegen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaien
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Als het maar geen kerstactie isquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.
Eens! 't gaat de goede kant op..quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.
Nicequote:
Eens! plaat vind ik ook alles behalve boeiendquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... overschatte kutzangeres
Ze moet stoppen met muziek maken en beginnen met burgers flippen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... overschatte kutzangeres
Jupquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Stond die Fire Flies echt op nummer 1![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaTik Tok
Bij dit soort platen heb ik wel zin om naar Martiniplaza te gaan. Feestuh!
De pastorale is nog veel mooierquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit is wel het enige nummer van hem wat ik iets vind, de rest is allemaal
Dat vind ik idd de beste van Ramses.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Ik dacht het geluid van iemand die over een zwarte piemel heen zaktquote:
Awesome nummer!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht het geluid van iemand die over een zwarte piemel heen zakt
trek alleen de eerste 2 uur Daarna naar radio 2quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Zin in de SoD !
Begin een Radio 2 topicreeksquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
Sorry, moet ff hoor, Boom Boom Mancini op Radio 2, eendagsvlieg, maar heerlijk om weer eens te horen
Vandaar mijn sorryquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Begin een Radio 2 topicreeks![]()
Ducksauce
Verbaas mij dat die er nog niet isquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Begin een Radio 2 topicreeks![]()
Ducksauce
ik zat hem te zoeken iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verbaas mij dat die er nog niet is
Je bent vrij om een #Radio 2 Topic te openen, kan ik vannacht na enen ook erin postenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat hem te zoeken idd
Volgens mij is er alleen een Top2000 topic elke jaar.
Ik luister normaal alleen radio 2 als Giel uitzendt, en tegenwoordig ook wel op zaterdagavond. Vindt ik wat te weinig om een topic te startenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent vrij om een #Radio 2 Topic te openen, kan ik vannacht na enen ook erin posten
Ik wil hem wel starten moet dan alleen even een goede OP maken .quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister normaal alleen radio 2 als Giel uitzendt, en tegenwoordig ook wel op zaterdagavond. Vindt ik wat te weinig om een topic te startenToen deze reeks startte ben ik hier wel mee bezig geweest, en toen waren er gelijk zoveel luisteraars, dat was een blijvertje
Is er dan echt niets leuks voor je op televisiequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
Conceptprogramma D66Velsen maar eens doornemen.
DWHN is er nog met Van Rossemquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er dan echt niets leuks voor je op televisie
Voetbal begint net @ Nederland 3.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mensen nu snel inschakelen !
Polkahouse !!!![]()
![]()
Riva Starr – Black Cat, White Cat
Ik spring nog ff door en schakel dan overquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voetbal begint net @ Nederland 3.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik spring nog ff door en schakel dan over
Leiden doet er echt alles aan om SR binnen te halenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
ARMIN VAN Buuren op de GRote markt tijdens het afslutifeest !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
ARMIN VAN Buuren op de GRote markt tijdens het afslutifeest !!!!!!!!!!!!!!!
Ik volg je ff niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Leiden doet er echt alles aan om SR binnen te halen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Denk ik gewoon de vette primeur te hebben blijkt het al uren bekend te zijn..#fail.
http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=40&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Net even lopen zoeken op de Twitter zoekmachine, maar daar stond het alquote:
Armin van Buuren komt uit Leidenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je ff niet?![]()
Jammer van Kane, maar Rigby en Armin is toch wel super tof !
Ah, okayquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Armin van Buuren komt uit Leiden.
Moi !quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Hallo fokkers, daar ben ik weer... de komende dagen voorbereiden op een fokkend serious request. ga er wssl niet heen, groningen is zelfs mij te ver. Maar nu eerst nieuwe balkjes voor de OP bouwen :-) (tenzij er al iemand daar mee bezig is natuurlijk)
Zover bekend nog niemand mee bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Hallo fokkers, daar ben ik weer... de komende dagen voorbereiden op een fokkend serious request. ga er wssl niet heen, groningen is zelfs mij te ver. Maar nu eerst nieuwe balkjes voor de OP bouwen :-) (tenzij er al iemand daar mee bezig is natuurlijk)
quote:
Mooie schoenenquote:
Een echte Panenkaquote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie schoenen. Schiet 'm wel lekker binnen
.
is dat broertje nog zo'n jonkie ?quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Het broertje van de vrouw van Ekdom gaat met de de dochter van Patricia Paay
Die is nog behoorlijk zoals ik zag gister in Shownieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat broertje nog zo'n jonkie ?
pffff wat een tijdstipquote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef themauster het volgende:
BNN-dj Kristel van Eijk gaat de nieuwe radioshow Klaarwakker Kristel presente ren op 3FM. Vanaf 4 januari 2010 zal ze elke maandag tot en met donderdag tussen 4.00 en 6.00 uur te horen zijn. “Ik vind het echt super om door te stromen naar het high potential slot van 3FM! Ik heb er onwijs veel zin in om dagelijks landelijke radio te maken, ook al heb ik eigenlijk een enorm ochtendhumeur. Maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik in de studio ben, zelfs om 4 uur ‘s ochtends!“, zegt ze
Bron:mediacourant
Als je het je buschauffeur meldt willen de meeste even dat stukje ietsje harder rijden of hun collega waarschuwen , zeker op zondag.quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef borisz het volgende:
NIeuwe bustijden en trein tijden zijn er.
Mijn probleem blijft weer niet opgelost, de overstap tussen twee bussen, heel vaak als ik aankom tuft die andere net weg. Dat is ook de 'bedoeling' volgens het busboekje, maar wel erg irritant. Ik moet nu hopen dat de ene bus heel snel is en de ander nog even moet wachten.
Op zondag heb ik de bus niet nodigquote:Op zondag 13 december 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het je buschauffeur meldt willen de meeste even dat stukje ietsje harder rijden of hun collega waarschuwen , zeker op zondag.
Bij mij gaan er in de spits vanaf vandaag wat minder bussen (de extra ZuidTangent spits-bussen rijden nu tot de halte voor mijn halte...) en mijn trein is na een eerder vervroeging in september (van .27 naar .26) nu nog verder vervroegd naar .24. Dat wordt dus opletten dat ik niet te laat vertrek, want m'n marges beginnen te verdwijnen...quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef borisz het volgende:
NIeuwe bustijden en trein tijden zijn er.
Mijn probleem blijft weer niet opgelost, de overstap tussen twee bussen, heel vaak als ik aankom tuft die andere net weg. Dat is ook de 'bedoeling' volgens het busboekje, maar wel erg irritant. Ik moet nu hopen dat de ene bus heel snel is en de ander nog even moet wachten.
Die heb ik dan net weer gemistquote:Op zondag 13 december 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wake me up when september end
quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.stubru.be/programmas/dehotlist/dehotlist13december2009
Daar durven ze wel voor een eigen identiteit te kiezen als radio stationquote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Waarom wordt er in België zoveel betere muziek gedraaid?
Eensquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef alors het volgende:
Het moet gezegd worden: Wat een heerlijke plaat
Die is hier even wegquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik voel me net een jinglemachinehttp://www.purejingles.com/
Of die van vorige weekquote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ben benieuwd of de flirt van vandaag net zo goed gaat als die van gister
Het is een flirt van uiterstenquote:
Komt er aanquote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef borisz het volgende:
Sjorsz gaat eens naar de sport submit.
Iets met 3v12 overdag zou ik wel prettig vindenquote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Muziek op 3fm is de laatste jaren zo bout geworden. Alleen Corton draait tenminste nog wat lekkere rockplaten, derest van de tijd is het bijna alleen top 40.
Wel moet ik zeggen dat de DJ`s wel nog leuk zijn om naar te luisteren (behalve die overschatte Giel Beelen en Bart Arends), en daar heb ik ook niks om te klagen.
Vroeger luisterde ik zowat elke middag/avond naar 3fm maar nu is dat alleen nog maar 3 voor 12 radio.
Ik stel voor om de muziek van Kinkfm te pakken + de dj`s van 3fm.
Meer voorstanders?
We moeten in opstand komen! Wel jammer dat het zo ver moet gaan (en nog verder) voordat er iets aan gedaan wordt...quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Muziek op 3fm is de laatste jaren zo bout geworden. Alleen Corton draait tenminste nog wat lekkere rockplaten, derest van de tijd is het bijna alleen top 40.
Wel moet ik zeggen dat de DJ`s wel nog leuk zijn om naar te luisteren (behalve die overschatte Giel Beelen en Bart Arends), en daar heb ik ook niks om te klagen.
Vroeger luisterde ik zowat elke middag/avond naar 3fm maar nu is dat alleen nog maar 3 voor 12 radio.
Meer voorstanders?
Meer afwisseling is welkom, maar dit format heeft schijnbaar succes. Wel jammer, want 3FM begint qua muziek steeds meer op 538 en Q te lijken. Als ze nou eens gewoon 50%-50% doen om te beginnen. Dat zou al heel mooi zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Meer voorstanders?
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meer afwisseling is welkom, maar dit format heeft schijnbaar succes. Wel jammer, want 3FM begint qua muziek steeds meer op 538 en Q te lijken. Als ze nou eens gewoon 50%-50% doen om te beginnen. Dat zou al heel mooi zijn.
Het hoeft voor mij ook niet 50% 3voor12 platen te zijn, maar bij die 50% mogen wat mij betreft ook gewoon vergeten oude platen zitten. Maar nu is het echt allemaal van hetzelfde. 3x per dag La Roux, 3x per dag Anouk, 3x per dag Kane, 3x per dag Miss Montreal en ga zo maar door.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.
als ze zouden veranderen naar helemaal 3v12 muziek dan jaag je luisteraars weg,hetzelfde geldt voor 50/50
Daar heb je natuurlijk gelijk in, een verandering in de muziekredactie zou mischien een keuze kunnen wezenquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet 50% 3voor12 platen te zijn, maar bij die 50% mogen wat mij betreft ook gewoon vergeten oude platen zitten. Maar nu is het echt allemaal van hetzelfde. 3x per dag La Roux, 3x per dag Anouk, 3x per dag Kane, 3x per dag Miss Montreal en ga zo maar door.
Precies.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.
als ze zouden veranderen naar helemaal 3v12 muziek dan jaag je luisteraars weg,hetzelfde geldt voor 50/50
Pechtoldquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef -Hans- het volgende:
boriszz had het goed gegokt ! Pechtold had ik verwacht en anders Wouter, maar die werd niet eens genoemd.
Anouk
Neuh, want ik ben ervan overtuigd dat de mensen van de muziekredactie ook graag meer andere platen er tussen willen zetten, maar dat door het beleid van de zender gewoon niet kunnen doen. Maar ja, verander maar eens even het muziekbeleid.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, een verandering in de muziekredactie zou mischien een keuze kunnen wezen
Waarom scoort StuBru dan even goed in België als dat 3FM doet ik Nederland?quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Er is een nieuwe zendercoördinator,misschien dat hij nog iets nieuws van plan is en dat hij nu nog even alles aankijkt? Maar het kan ook zijn dat hij alles zo laat als het is.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh, want ik ben ervan overtuigd dat de mensen van de muziekredactie ook graag meer andere platen er tussen willen zetten, maar dat door het beleid van de zender gewoon niet kunnen doen. Maar ja, verander maar eens even het muziekbeleid.
ik denk dat je luistercijfers in nederland en Belgie niet kunt vergelijken,de muziek en radiomarkt is daar anders dan hierquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom scoort StuBru dan even goed in België als dat 3FM doet ik Nederland?
België: http://www.radio.nl/porta(...)/2009/07/143243.html
Nederland: http://www.radio.nl/porta(...)?intArticleID=147238
Heel simpel. Ze hebben daar veel minder zenders en een veel uitgesprokener radiowereldje. Ze hebben een publieke zender met nieuws, sport en muziek (Radio 1), een publieke zender met lichtere muziek en vooral veel meer Nederlandstalig (Radio 2), een publieke popzender (MNM), een publieke alternatieve zender (StuBru), een publieke klassieke zender (Klara), een commerciële popzender (Q) en een commerciële zender a la Veronica (Joe FM). Dat is het.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom scoort StuBru dan even goed in België als dat 3FM doet ik Nederland?
België: http://www.radio.nl/porta(...)/2009/07/143243.html
Nederland: http://www.radio.nl/porta(...)?intArticleID=147238
Nou idd zegquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Pechtold
vd Laan
Tang
Hoezo linkse media.
Gevolgd door die dramatische plaat van Miss Montreal...quote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef -Hans- het volgende:Live - They Stood Up For.. (Akoestisch)
Was ik wel blij meequote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gevolgd door die dramatische plaat van Miss Montreal...![]()
Nu dusquote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was ik wel blij mee. kon ik mooi even de samenvatting zien van Grunn vs BoZ die online staat
Heb nog 1 plaat niet gehoord... Little Lion Man. waar blijft 'ie??
yeah! tegenwoordig een zekerheid bij Timur dat je Mumford & Sons hoort en waarvoor absoluut hulde! Na de Temper Trap zou ook dit wel eens een aardige hit kunnen worden. Wat een track!quote:
Ik hoef geen beeldmateriaal te zien van de opdracht die hij uit gaat voerenquote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, weddenschap-hyvepagina's... Wat zijn die dingen extreem vervelend zeg...
Gelukkig weten ze mij meestal niet te vinden.
Op die Hyve stond dat ie een dildo in z'n anjer zou krijgenquote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, weddenschap-hyvepagina's... Wat zijn die dingen extreem vervelend zeg...
En die nieuwe hyve heeft ook een lekkere titel: "Bij 100.000 leden krijgt Joep een verassing!"
Wordt die Joep dan in de brand gestoken?
I know, maar als er 'verassing' staat (dus zonder een dubbele R) moet het toch iets met vuur te maken hebben...quote:Op zondag 13 december 2009 14:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op die Hyve stond dat ie een dildo in z'n anjer zou krijgen![]()
Ik ben blij dat ik geen Hyvespagina heb. Overgewaardeerd en bovendien vind ik Raymond Spanjar een onguur type.quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef Sirolf het volgende:
En die nieuwe hyve heeft ook een lekkere titel: "Bij 100.000 leden krijgt Joep een verassing!"
Wordt die Joep dan in de brand gestoken?
Een vuurwerkdildo in je aars krijgen, das pijnlijkquote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, maar als er 'verassing' staat (dus zonder een dubbele R) moet het toch iets met vuur te maken hebben...
quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know, maar als er 'verassing' staat (dus zonder een dubbele R) moet het toch iets met vuur te maken hebben...
ach jij als d66 in aantocht vind dat toch niet ergquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Pechtold
vd Laan
Tang
Hoezo linkse media.
En zo hoort het.quote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach jij als d66 in aantocht vind dat toch niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |