Ja, wie is hier nou de snackbar, jij of ik ?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Had iemand bij de snackbar besteld?
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
Hij deed het weer goed vannacht. Props daarvoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met het knippen van de Tiny Little Bigband-optredens van vannacht... inclusief een zingende Gerard Ekdom!
Die van vorige week was helemaal erg, die kreeg niet eens te tijd om te zeggen om wie het gingquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Mereltje het volgende:
Oeps blauwtje, Joost nog richting haar even goede vrienden? nou ja vrienden volgens mij was zij heel duidelijk, Joost is een 'een collega', oeh daar wordt maandag zeker nog over gesproken op haar werk...
Je gaat je toch niet aanmelden als je niet enig vermoeden hebt dat ze jou ook leuk vindt..
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
+1...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
De muziek is wel leuk, ik ga akkoord als ze de zang eruit wegfilteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordt![]()
![]()
quote:Waanzinnige freaknacht gehad! Helaas voor het eerst sinds een jaar stemproblemen. FUCK! Ik zeg niks meer vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |