Sinds wanneer heeft Paul zijn naam verandert in Paukquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef themauster het volgende:
Daar is de beste kerstsingle van 2009 ook weer
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaienquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
ik ben nog steeds bang dat GiGaKutGiel die baggerplaat van Miss Montreal tot anthem wil benoemen
Ja, die zal wel tegen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaien
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Als het maar geen kerstactie isquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.
Eens! 't gaat de goede kant op..quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |