Hahaha, dat viel wel meequote:
Kheb stiekem gekekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Verplicht feestje of mag je er heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond geen tijd om te kijken, want dan heb ik wéér een feestje
Bedoel je het hoofd van Beelen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bedoel je het hoofd van Beelen?
Goeiemorgen. Ik kom er nu achter dat ik volgende week de sluiting van het huis niet kan zien.
En nou is het klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemenquote:
Dat zal ik dan missen, want na Serious Request ga ik onverrichterzake naar Radio 2 voor hét andere evenement der evenementen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemen. Daarna ga ik het uiteraard weer goed maken met extra's uurtjes
Misschien zijn ze opquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Voilaquote:
Roel komt zo terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Niet slechtquote:
Had vroeger ook iemand in de klas zitten met zo'n naam (Rixt). Wel een bijzondere naamquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een rare naamRixst of zo iets..
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat 'm niet worden, vrees ik..
Ook deze dame wilde bijna ophangen
"Nee, ik ga niet flirten"quote:
"Gewoon een collega"quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
"Nee, ik ga niet flirten"!!! Die loopt net zo'n blauwtje als de kleur van de modjes hier xD
Dan kan ik ook een willekeurige medewerkster bij een kiosk opgeven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Mereltje het volgende:
Oeps blauwtje, Joost nog richting haar even goede vrienden? nou ja vrienden volgens mij was zij heel duidelijk, Joost is een 'een collega', oeh daar wordt maandag zeker nog over gesproken op haar werk...
Je gaat je toch niet aanmelden als je niet enig vermoeden hebt dat ze jou ook leuk vindt..
Ja, wie is hier nou de snackbar, jij of ik ?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Had iemand bij de snackbar besteld?
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
Broodje Bakpao staat bij mij op de lijst van slechste platen van 2009, Gadverdamme wat is het toch een kutplaatAls dit de anthem wordt volgende week zou ik dat zo jammer vinden
Hij deed het weer goed vannacht. Props daarvoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig met het knippen van de Tiny Little Bigband-optredens van vannacht... inclusief een zingende Gerard Ekdom!
Die van vorige week was helemaal erg, die kreeg niet eens te tijd om te zeggen om wie het gingquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Mereltje het volgende:
Oeps blauwtje, Joost nog richting haar even goede vrienden? nou ja vrienden volgens mij was zij heel duidelijk, Joost is een 'een collega', oeh daar wordt maandag zeker nog over gesproken op haar werk...
Je gaat je toch niet aanmelden als je niet enig vermoeden hebt dat ze jou ook leuk vindt..
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
+1...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef themauster het volgende:
De muziek is wel leuk, ik ga akkoord als ze de zang eruit wegfilteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Broodje Bakpao het wordt![]()
![]()
quote:Waanzinnige freaknacht gehad! Helaas voor het eerst sinds een jaar stemproblemen. FUCK! Ik zeg niks meer vandaag...
Sinds wanneer heeft Paul zijn naam verandert in Paukquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef themauster het volgende:
Daar is de beste kerstsingle van 2009 ook weer
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaienquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef TheVulture het volgende:
ik ben nog steeds bang dat GiGaKutGiel die baggerplaat van Miss Montreal tot anthem wil benoemen
Ja, die zal wel tegen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom is er ook nog en die heb ik geloof ik nog nooit die plaat horen draaien
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef -Hans- het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! In elke (meubel-) winkel waar ik vandaag ben geweest was fucking saai radio te horen !!!!!!! En ook alleen maar kerstliedjes, aaaaaaaaah!!!!! En telkens die klote slogan: it's the most wonderful time of the year. ROT OP !
Zo, dat lucht op. Nu weer3FM
met Paul Rabbering
.
Als het maar geen kerstactie isquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Hield 3FM maar elke maand een actie, dan zou er van Sky Radio niets meer overblijven.
Eens! 't gaat de goede kant op..quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Belangrijker heb je leuke meubels naar je smaak gezien voor je nieuwe woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |