Hahaha, dat viel wel meequote:
Kheb stiekem gekekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Verplicht feestje of mag je er heen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond geen tijd om te kijken, want dan heb ik wéér een feestje
Bedoel je het hoofd van Beelen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Raad eens wie op de indexpagina van www.ns.nl staat.
Jullie mogen maar één keer raden.
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bedoel je het hoofd van Beelen?
Goeiemorgen. Ik kom er nu achter dat ik volgende week de sluiting van het huis niet kan zien.
En nou is het klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemenquote:
Dat zal ik dan missen, want na Serious Request ga ik onverrichterzake naar Radio 2 voor hét andere evenement der evenementen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Feestje. Dat is dan wel weer leuk. Achja, er zullen zo 100 versie's op YT komen, ik verwacht van jullie dat je het opnemen. Daarna ga ik het uiteraard weer goed maken met extra's uurtjes
Misschien zijn ze opquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Voilaquote:
Roel komt zo terugquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, waar blijven de kotssmilies voor Bulletproof?
Niet slechtquote:
Had vroeger ook iemand in de klas zitten met zo'n naam (Rixt). Wel een bijzondere naamquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een rare naamRixst of zo iets..
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat 'm niet worden, vrees ik..
Ook deze dame wilde bijna ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |