Het is een flirt van uiterstenquote:
Komt er aanquote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef borisz het volgende:
Sjorsz gaat eens naar de sport submit.
Iets met 3v12 overdag zou ik wel prettig vindenquote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Muziek op 3fm is de laatste jaren zo bout geworden. Alleen Corton draait tenminste nog wat lekkere rockplaten, derest van de tijd is het bijna alleen top 40.
Wel moet ik zeggen dat de DJ`s wel nog leuk zijn om naar te luisteren (behalve die overschatte Giel Beelen en Bart Arends), en daar heb ik ook niks om te klagen.
Vroeger luisterde ik zowat elke middag/avond naar 3fm maar nu is dat alleen nog maar 3 voor 12 radio.
Ik stel voor om de muziek van Kinkfm te pakken + de dj`s van 3fm.
Meer voorstanders?
We moeten in opstand komen! Wel jammer dat het zo ver moet gaan (en nog verder) voordat er iets aan gedaan wordt...quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Muziek op 3fm is de laatste jaren zo bout geworden. Alleen Corton draait tenminste nog wat lekkere rockplaten, derest van de tijd is het bijna alleen top 40.
Wel moet ik zeggen dat de DJ`s wel nog leuk zijn om naar te luisteren (behalve die overschatte Giel Beelen en Bart Arends), en daar heb ik ook niks om te klagen.
Vroeger luisterde ik zowat elke middag/avond naar 3fm maar nu is dat alleen nog maar 3 voor 12 radio.
Meer voorstanders?
Meer afwisseling is welkom, maar dit format heeft schijnbaar succes. Wel jammer, want 3FM begint qua muziek steeds meer op 538 en Q te lijken. Als ze nou eens gewoon 50%-50% doen om te beginnen. Dat zou al heel mooi zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Shadow_NL het volgende:
Meer voorstanders?
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meer afwisseling is welkom, maar dit format heeft schijnbaar succes. Wel jammer, want 3FM begint qua muziek steeds meer op 538 en Q te lijken. Als ze nou eens gewoon 50%-50% doen om te beginnen. Dat zou al heel mooi zijn.
Het hoeft voor mij ook niet 50% 3voor12 platen te zijn, maar bij die 50% mogen wat mij betreft ook gewoon vergeten oude platen zitten. Maar nu is het echt allemaal van hetzelfde. 3x per dag La Roux, 3x per dag Anouk, 3x per dag Kane, 3x per dag Miss Montreal en ga zo maar door.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.
als ze zouden veranderen naar helemaal 3v12 muziek dan jaag je luisteraars weg,hetzelfde geldt voor 50/50
Daar heb je natuurlijk gelijk in, een verandering in de muziekredactie zou mischien een keuze kunnen wezenquote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet 50% 3voor12 platen te zijn, maar bij die 50% mogen wat mij betreft ook gewoon vergeten oude platen zitten. Maar nu is het echt allemaal van hetzelfde. 3x per dag La Roux, 3x per dag Anouk, 3x per dag Kane, 3x per dag Miss Montreal en ga zo maar door.
Precies.quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan doen, dit scoort als een trein natuurlijk als je naar de luistercijfers kijkt.
als ze zouden veranderen naar helemaal 3v12 muziek dan jaag je luisteraars weg,hetzelfde geldt voor 50/50
Pechtoldquote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef -Hans- het volgende:
boriszz had het goed gegokt ! Pechtold had ik verwacht en anders Wouter, maar die werd niet eens genoemd.
Anouk
Neuh, want ik ben ervan overtuigd dat de mensen van de muziekredactie ook graag meer andere platen er tussen willen zetten, maar dat door het beleid van de zender gewoon niet kunnen doen. Maar ja, verander maar eens even het muziekbeleid.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, een verandering in de muziekredactie zou mischien een keuze kunnen wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |