Voetbal begint net @ Nederland 3.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mensen nu snel inschakelen !
Polkahouse !!!![]()
![]()
Riva Starr – Black Cat, White Cat
Ik spring nog ff door en schakel dan overquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voetbal begint net @ Nederland 3.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik spring nog ff door en schakel dan over
Leiden doet er echt alles aan om SR binnen te halenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
ARMIN VAN Buuren op de GRote markt tijdens het afslutifeest !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
ARMIN VAN Buuren op de GRote markt tijdens het afslutifeest !!!!!!!!!!!!!!!
Ik volg je ff niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Leiden doet er echt alles aan om SR binnen te halen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Denk ik gewoon de vette primeur te hebben blijkt het al uren bekend te zijn..#fail.
http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=40&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Net even lopen zoeken op de Twitter zoekmachine, maar daar stond het alquote:
Armin van Buuren komt uit Leidenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je ff niet?![]()
Jammer van Kane, maar Rigby en Armin is toch wel super tof !
Ah, okayquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Armin van Buuren komt uit Leiden.
Moi !quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Hallo fokkers, daar ben ik weer... de komende dagen voorbereiden op een fokkend serious request. ga er wssl niet heen, groningen is zelfs mij te ver. Maar nu eerst nieuwe balkjes voor de OP bouwen :-) (tenzij er al iemand daar mee bezig is natuurlijk)
Zover bekend nog niemand mee bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Hallo fokkers, daar ben ik weer... de komende dagen voorbereiden op een fokkend serious request. ga er wssl niet heen, groningen is zelfs mij te ver. Maar nu eerst nieuwe balkjes voor de OP bouwen :-) (tenzij er al iemand daar mee bezig is natuurlijk)
quote:
Mooie schoenenquote:
Een echte Panenkaquote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooie schoenen. Schiet 'm wel lekker binnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |