Nicequote:
Eens! plaat vind ik ook alles behalve boeiendquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... overschatte kutzangeres
Ze moet stoppen met muziek maken en beginnen met burgers flippen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Rhianna... overschatte kutzangeres
Jupquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Stond die Fire Flies echt op nummer 1![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaTik Tok
Bij dit soort platen heb ik wel zin om naar Martiniplaza te gaan. Feestuh!
De pastorale is nog veel mooierquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit is wel het enige nummer van hem wat ik iets vind, de rest is allemaal
Dat vind ik idd de beste van Ramses.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Ik dacht het geluid van iemand die over een zwarte piemel heen zaktquote:
Awesome nummer!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht het geluid van iemand die over een zwarte piemel heen zakt
trek alleen de eerste 2 uur Daarna naar radio 2quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef -Hans- het volgende:
Zin in de SoD !
Begin een Radio 2 topicreeksquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
Sorry, moet ff hoor, Boom Boom Mancini op Radio 2, eendagsvlieg, maar heerlijk om weer eens te horen
Vandaar mijn sorryquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Begin een Radio 2 topicreeks![]()
Ducksauce
Verbaas mij dat die er nog niet isquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Begin een Radio 2 topicreeks![]()
Ducksauce
ik zat hem te zoeken iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verbaas mij dat die er nog niet is
Je bent vrij om een #Radio 2 Topic te openen, kan ik vannacht na enen ook erin postenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat hem te zoeken idd
Volgens mij is er alleen een Top2000 topic elke jaar.
Ik luister normaal alleen radio 2 als Giel uitzendt, en tegenwoordig ook wel op zaterdagavond. Vindt ik wat te weinig om een topic te startenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent vrij om een #Radio 2 Topic te openen, kan ik vannacht na enen ook erin posten
Ik wil hem wel starten moet dan alleen even een goede OP maken .quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik luister normaal alleen radio 2 als Giel uitzendt, en tegenwoordig ook wel op zaterdagavond. Vindt ik wat te weinig om een topic te startenToen deze reeks startte ben ik hier wel mee bezig geweest, en toen waren er gelijk zoveel luisteraars, dat was een blijvertje
Is er dan echt niets leuks voor je op televisiequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:29 schreef borisz het volgende:
Conceptprogramma D66Velsen maar eens doornemen.
DWHN is er nog met Van Rossemquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er dan echt niets leuks voor je op televisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |