is dat broertje nog zo'n jonkie ?quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Het broertje van de vrouw van Ekdom gaat met de de dochter van Patricia Paay
Die is nog behoorlijk zoals ik zag gister in Shownieuwsquote:Op zondag 13 december 2009 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat broertje nog zo'n jonkie ?
pffff wat een tijdstipquote:Op zondag 13 december 2009 10:46 schreef themauster het volgende:
BNN-dj Kristel van Eijk gaat de nieuwe radioshow Klaarwakker Kristel presente ren op 3FM. Vanaf 4 januari 2010 zal ze elke maandag tot en met donderdag tussen 4.00 en 6.00 uur te horen zijn. “Ik vind het echt super om door te stromen naar het high potential slot van 3FM! Ik heb er onwijs veel zin in om dagelijks landelijke radio te maken, ook al heb ik eigenlijk een enorm ochtendhumeur. Maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik in de studio ben, zelfs om 4 uur ‘s ochtends!“, zegt ze
Bron:mediacourant
Als je het je buschauffeur meldt willen de meeste even dat stukje ietsje harder rijden of hun collega waarschuwen , zeker op zondag.quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef borisz het volgende:
NIeuwe bustijden en trein tijden zijn er.
Mijn probleem blijft weer niet opgelost, de overstap tussen twee bussen, heel vaak als ik aankom tuft die andere net weg. Dat is ook de 'bedoeling' volgens het busboekje, maar wel erg irritant. Ik moet nu hopen dat de ene bus heel snel is en de ander nog even moet wachten.
Op zondag heb ik de bus niet nodigquote:Op zondag 13 december 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het je buschauffeur meldt willen de meeste even dat stukje ietsje harder rijden of hun collega waarschuwen , zeker op zondag.
Bij mij gaan er in de spits vanaf vandaag wat minder bussen (de extra ZuidTangent spits-bussen rijden nu tot de halte voor mijn halte...) en mijn trein is na een eerder vervroeging in september (van .27 naar .26) nu nog verder vervroegd naar .24. Dat wordt dus opletten dat ik niet te laat vertrek, want m'n marges beginnen te verdwijnen...quote:Op zondag 13 december 2009 10:48 schreef borisz het volgende:
NIeuwe bustijden en trein tijden zijn er.
Mijn probleem blijft weer niet opgelost, de overstap tussen twee bussen, heel vaak als ik aankom tuft die andere net weg. Dat is ook de 'bedoeling' volgens het busboekje, maar wel erg irritant. Ik moet nu hopen dat de ene bus heel snel is en de ander nog even moet wachten.
Die heb ik dan net weer gemistquote:Op zondag 13 december 2009 11:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wake me up when september end
quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.stubru.be/programmas/dehotlist/dehotlist13december2009
Daar durven ze wel voor een eigen identiteit te kiezen als radio stationquote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
![]()
Waarom wordt er in België zoveel betere muziek gedraaid?
Eensquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef alors het volgende:
Het moet gezegd worden: Wat een heerlijke plaat
Die is hier even wegquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik voel me net een jinglemachinehttp://www.purejingles.com/
Of die van vorige weekquote:Op zondag 13 december 2009 12:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik ben benieuwd of de flirt van vandaag net zo goed gaat als die van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |