1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Gewoon lekker meeposten, maakt niet uit wanneer. En die nacht/ochtendploeg: Maakt weinig uit, we zijn vaak met dezelde mensen wakker 's nachts en daarom hebben we daar maar "nachtploeg" van gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:31 schreef kitao het volgende:
Jij staat ook in het rijtje , maar wie is nu nacht- en ochtendploeg en vind je dat ik een kans maak om voortaan aan sc mee te doen of zou ik me iets moeten aanpassen aan taal- en usericongebruik ?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 05:49 schreef kitao het volgende:
Ik zou graag willen meedoen , ik mag jullie wel.
Succes vandaag, ik meld me aan het eind van de middag wel weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 06:33 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen
*meldt voor ochtenddienst*
Ik heb toch maar even bijgelezen, ik vond de discussies erg zinnig gisteravond, en zo te zien goed afgerond... Kan de vaste mensen die gisteravond gemist hebben aanraden even bij te lezen vanaf topic 419 ongeveer![]()
Welterusten zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes vandaag, ik meld me aan het eind van de middag wel weer.![]()
Oeh, kerstmarkt. Wil ik ook nog wel eens naar toe. Scheelt dat Aken goed te doen is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 06:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welterusten zo
Ik ben er niet echt vandaag. Zo even wat dingetjes in huis doen, boodschappen doen, en vanaf vanmiddag naar de kerstmarkt in Aken tot vanavond laat... en dat zal wel morgen worden
Wellicht interessant te realiseren dat mods ook gewoon mensen zijn, hoewel sommigen het goed weten te verbergenquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:53 schreef kitao het volgende:
Ootje kadootje , hoe ik ooit op flora en fauna ben beland is me een raadsel ,behalve dan het late tijdstip waarop dit als bijna enigste actieve topic nog te bezien was evenals de posters die hier rondhangen.
Jullie zijn toch geen mods onder een valse naam die hier dag en nacht de boel op fok in de gaten houden of wel ?
Of ben ik nu een beetje paranoia en hebben jullie andere verbintenissen ?
Dan snap ik wellicht je vraag niet. Ik geef aan hoe je mods kunt herkennen, dus je kunt dan zelf zien wie mod is en wie niet toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 07:18 schreef kitao het volgende:
Tnx !
Maar of ik snap je antwoord niet of je draait eromheen , maar goed geduld zal het uitwijzen , ik vraag teveel in één topic.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 07:57 schreef kitao het volgende:
Heb jij nog een filmtip en hoe kom je daaraan , via illegale downloads gemaakt met een mobieltje in een cinema?
Hoe kwam dat zo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:05 schreef Maes het volgende:
Mogge, ochtendploegIk ben uit mijn bed gevallen
Ik snap echt helemaal niets van jouw posts kitaoquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:09 schreef kitao het volgende:
Natuurlijk niet , hoe kon ik deze misvatting zelfs insinueren ?
Maar ik zie je ook geen filmtip geven , geeft niet , morgen weer een day after.
Ik ben toch niet echt uit mijn bed gevallenquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe kwam dat zo?
Hoe erg schrik je dan zeg?
Ik ben er al weken bang voor, ik slaap al een hele poos alleen op twee opeengestapelde matrassen omdat ik mijn slaapkamer aan het verbouwen was... Gelukkig niet gebeurd, en vandaag ga ik mijn bed weer in elkaar zetten
quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben toch niet echt uit mijn bed gevallenIk zei het meer omdat ik zo enorm vroeg voor een zaterdag uit mijn bed ben. Ik heb last van een stijve (
ik zei stijve) nek en ik weet op het laatst niet meer hoe ik moet liggen
Ik wilde wel zo'n heel hoog bed kopen (boxspring) meneer Maes wilde het niet wat hij vond het net een bejaardenbedquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weg spektakel. Weg drama. Weg leuk verhaal![]()
Mevrouw voor jou heequote:Op zaterdag 12 december 2009 08:19 schreef kitao het volgende:
jaja , ik zeg dat ik jou niet helemaal snap en nu zeg jij hetzelfde.
Blauw is zwart en groen is rood.
Vat je em ?
Wat valt er te snappe aan een filmtip ?
Ik snap eerder niet hoe een griet wakker kan worden met een stijve ???
Nu! En wil je het ook even bij mij doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:40 schreef MrSubtle het volgende:
vanaf hoe laat is stofzuigen sociaal geaccepteerd voor je buren?
Vervelend als je zo bij elkaar op de lip zit en die buurvrouw is ook niet normaal dat ze zich zo met jullie bemoeitquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:43 schreef Bamba het volgende:
Hmmm, Robin was hier aan het zeuren in de keuken. Kreeg z'n zin niet. Staat ze alweer op de muur te bonken. Gezellig begin van de dag.
Op de muur bonken maakt toch juist MEER lawaai?quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:46 schreef Bamba het volgende:
Ze heeft van de week gezegd dat ze net zo lang ging bonken op de muur totdat het lawaai minder werd. Dat gaat ook werken met een kind van 2,5.. Ik ben echt zo klaar met het mens
.
Idd en ik weet niet of je het van de week heb meegekregen, maar ze beschuldigde me van de week van kindermishandelingquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Vervelend als je zo bij elkaar op de lip zit en die buurvrouw is ook niet normaal dat ze zich zo met jullie bemoeit
quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de muur bonken maakt toch juist MEER lawaai?
Volgens mij zijn jij en ik meer van de vreedzame oplossingen MrSquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Op de muur bonken maakt toch juist MEER lawaai?
Ja ik heb het gelezen. Goed dat je er een melding van hebt gemaakt bij de politie. Wij hebben hier ons part ook wel gehad van beschuldigingen en voor ons is altijd het beste geweest er met zoveel mensen over te praten. Jij hebt niks fout gedaan dus hoef je je ook nergens voor te schamen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik weet niet of je het van de week heb meegekregen, maar ze beschuldigde me van de week van kindermishandeling. We moesten hulp gaan zoeken of ze ging aangifte doen
.
Idd, ik was zo overstuur van de week. Ben ook meteen naar de buren 2 deuren verderop gegaan (die wonen weer naast mijn buurvrouw) en die verklaarden d'r meteen voor gek. Maar ze is schijnbaar altijd al zo geweest en ons heeft ze vanaf het begin af aan gedwarsboomd. En ik heb het zelfs nog voor d'r opgenomen tegenover m'n vriend (als in: ze is alleen, dus probeer een beetje rekening met d'r te houden), maar op deze manier is het voor mij ook klaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Goed dat je er een melding van hebt gemaakt bij de politie. Wij hebben hier ons part ook wel gehad van beschuldigingen en voor ons is altijd het beste geweest er met zoveel mensen over te praten. Jij hebt niks fout gedaan dus hoef je je ook nergens voor te schamen.
Boh dat lijkt me kut om te horen. Ook al is het vette onzin, het gevoel dat mensen dat denkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik weet niet of je het van de week heb meegekregen, maar ze beschuldigde me van de week van kindermishandeling. We moesten hulp gaan zoeken of ze ging aangifte doen
.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en ik meer van de vreedzame oplossingen MrS
Ik loop bij een psycholoog o.a. voor dit, altijd bang zijn wat mensen van mij/ons denken. En toen heb ik wel eens geuit dat ik bang was dat mensen in de straat denken dat we Robin mishandelen, omdat het een redelijk moeilijk kind kan zijn en we dus redelijk vaak onze stem moeten verheffen tegen hem. Gelukkig kan ik het nu relativerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Boh dat lijkt me kut om te horen. Ook al is het vette onzin, het gevoel dat mensen dat denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
*knuffel*quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik loop bij een psycholoog o.a. voor dit, altijd bang zijn wat mensen van mij/ons denken. En toen heb ik wel eens geuit dat ik bang was dat mensen in de straat denken dat we Robin mishandelen, omdat het een redelijk moeilijk kind kan zijn en we dus redelijk vaak onze stem moeten verheffen tegen hem. Gelukkig kan ik het nu relativeren
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:05 schreef Goodbye het volgende:
Goeie topictitel, ik heb een nachtje overgeslagen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe was je vakantie????
And so the lion fell in love with the lamb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oke en nu moet ik echt gaan
🐙
En wat was u vannacht allemaal aan het uitspoken mevrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: was jij niet op vakantie trouwens? hoe wassut?
edit 2: heb je je SS pakje inmiddels ontvangen?
edit 3: oh nee, dat was 't, edit 2 was de laatste
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Geeft toch niks. Ik lees ook niet meer terug hoor, want het is gewoon niet meer te doen af en toe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*knuffel*
ik heb het vorige keer gemist overigens... dat vind ik dus soms wel gevaarlijk aan het tempo hier, je mist dit soort best wel belangrijke informatie over mensen, en voor je het weet zeg je iets lulligs of komt het lomp over omdat je er niet naar vraagt
Goodbye beebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welcome back. Hoe is het en hoe was het?
En nog belangrijker heb je al een pakketje????????Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Heel veel plezier vandaag!!! En heerlijk, zo'n douchekopquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:09 schreef gothic-blackie het volgende:
morge allen, pff tis dat vandaag me verjaardag is, anders had ik de hele dag onder de douche gestaan met me nieuwe douchekop. heerlijk dat ding. nu ff opruimen en taart klaarmaken en hapjes en zow en dan kan de visite komen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik loop bij een psycholoog o.a. voor dit, altijd bang zijn wat mensen van mij/ons denken. En toen heb ik wel eens geuit dat ik bang was dat mensen in de straat denken dat we Robin mishandelen, omdat het een redelijk moeilijk kind kan zijn en we dus redelijk vaak onze stem moeten verheffen tegen hem. Gelukkig kan ik het nu relativeren
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:09 schreef gothic-blackie het volgende:
morge allen, pff tis dat vandaag me verjaardag is, anders had ik de hele dag onder de douche gestaan met me nieuwe douchekop. heerlijk dat ding. nu ff opruimen en taart klaarmaken en hapjes en zow en dan kan de visite komen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
Sinds er mensen weg blevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben vroeg wakker, want ik had beloofd paraat te staan als Morrizzz nog wilde gaan werken vandaag. Best vroeg
Ik ben nog steeds erg blij met het vorige deel. Deze vond ik nog wel even schokkend:
[SC] 421 Waar FOK! spannender is dan de tv...
Hoe lang is het al niet aan de gang dat een groot deel van ons zich stoort, maar het maar niet zegt
De PM's kun je overslaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:09 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vakantie was helemaal super!Ben alleen de laatste dag nog verbrand, dus heb nu een rood gezicht, staat leuk zo in de kou in Nederland
. Mijn SS pakketje heb ik net ontvangen van de buurman (hij had het al een poosje staan
)
Is het trouwens nodig dat ik die miljoen pm's ga lezen?![]()
Kan jij dat dan? Wat stoer en liefquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:17 schreef ElisaB het volgende:
MaesKijk toch uit wat je doet wijffie
Zal ik een randje timmeren voor om je bed?
Jep, maarja weet ik veel dat die mensen normaal veel postenquote:
Tuurlijk kan ik datquote:
Neem die kat nou toch gewoon meequote:Op zaterdag 12 december 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit trof ik gisteravond aan
Neem een bak koffie en begin bij deel 419quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Heb ik wat gemist ofzo, mensen die wegblijven?
GB, gefeliciteerd met je verjaardag!
Mja durf niet zo goed..oh enne ze zta bij haar op de stoep, en rende toen naar mijn deur.quote:
Will do.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem een bak koffie en begin bij deel 419
Idd en een half jaar geleden ging het dan ook echt niet goed met me. Maar gelukkig ben ik er weer bovenop geklommen. Wel frappant dat juist datgene waar ik bang voor was, ook daadwerkelijk is uitgekomen. Maar goed, zoals ik al zei: ik kan het nu relativeren en zoek m'n steun bij andere mensen.quote:
De meesten mensen laten hun kat jaarlijks inenten tegen katten- en niesziekte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja durf niet zo goed..oh enne ze zta bij haar op de stoep, en rende toen naar mijn deur.
Maar ik had alleen kleine hondenbrokjes (notitie maakt voor in de super straks) en geen kattenvoer.
Ze heeft wel wat gegeten en wilde omdat ze schrok van Whoopie naar buiten.
Nadeel van dit huis kan ze geen afzonderlijke ruimtes bieden, dat kan straks wel
Ow enne ze krijgt geen vaccinaties hoorde ik..dus wat had ze moeten krijgen??
Je hebt vast een achtertuin! Maak daar een plekje uit de wind en droog, zodat hij / zij kan schuilen. En koop inderdaad een beetje kattenvoerquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
Mja durf niet zo goed..oh enne ze zta bij haar op de stoep, en rende toen naar mijn deur.
Maar ik had alleen kleine hondenbrokjes (notitie maakt voor in de super straks) en geen kattenvoer.
Ze heeft wel wat gegeten en wilde omdat ze schrok van Whoopie naar buiten.
Nadeel van dit huis kan ze geen afzonderlijke ruimtes bieden, dat kan straks wel
Ow enne ze krijgt geen vaccinaties hoorde ik..dus wat had ze moeten krijgen??
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en een half jaar geleden ging het dan ook echt niet goed met me. Maar gelukkig ben ik er weer bovenop geklommen. Wel frappant dat juist datgene waar ik bang voor was, ook daadwerkelijk is uitgekomen. Maar goed, zoals ik al zei: ik kan het nu relativeren en zoek m'n steun bij andere mensen.
Nopequote:Op zaterdag 12 december 2009 09:23 schreef Goodbye het volgende:
Kan ook niet even rustig op vakantie gaan, hè
dat moet je ook zoals onze bovenbuurman doen, met een bezemsteelquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enne newsflash; dat bonken op de muur doet zeer aan je handen(ja ik heb het ook een keer gedaan toen de muziek kneiterhard stond en aanbellen niet gehoord werd, bonken wel dus
).
Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt vast een achtertuin! Maak daar een plekje uit de wind en droog, zodat hij / zij kan schuilen. En koop inderdaad een beetje kattenvoer
Oh oke wel handig ja. Sorry had ik zelf ook kunnen verzinnen, het niesziekte deel dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
De meesten mensen laten hun kat jaarlijks inenten tegen katten- en niesziekte.
Auwquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben kapotnek is brak
@Elies, toch alweer een tijdjeen waarom zeg ik niets, ik negeer, want de vorige keer werd t in mijn ogen afgedaan als dat moet kunnen tussen personen. dan maar selectief lezen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enne newsflash; dat bonken op de muur doet zeer aan je handen(ja ik heb het ook een keer gedaan toen de muziek kneiterhard stond en aanbellen niet gehoord werd, bonken wel dus
).
Nope, buiten!! Dus dat moet de lens wel aankunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
@ Bamba, die reportage is dat binnenshuis?
sterkte trouwens
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 kattenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusdat zit wel goed.
Het is een zij en kattenvoer heb ik normaal ook wel hoor (kom zelf van een boerderij met heleboel dieren incl een stalkat dus kan er prima mee omgaan gelukkig). Greep gewoon mis
Moet toch kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Maar dan heb je wel een goede reden om te bonken toch?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben weg want ze zijn nu de keuken aan het installeren en ik moet toch gaan kijken (ben zoooo moe) dus ga me uit bed hijsen.
Have fun vandaag en hou het leuk/lief, tot vanavond![]()
Hihiquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 katten
Verwen poes gewoon stilletjes vast een beetje. En als het dan zover is, dan hup, onder je arm en mee
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ga je straks foto's neerzetten in je topic als hij helemaal klaar is? Ben heel erg benieuwd!
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelwegquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
Misgrijpen met 5 katten oeioeioei das bal dan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelweg
Al wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
Hoe lang is het al niet aan de gang dat een groot deel van ons zich stoort, maar het maar niet zegt
Nee! Dan is het echt eten wat de pot schaft. Hoewel de pomp langs de A16 verrassend genoeg best wat keuze heeftquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
geen exquise merken voor jou dus
Nou
Pics or...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:41 schreef MrSubtle het volgende:
en nu weer goed nieuws:
IK HEB WEER EEN NORMAAL BED![]()
sorry, carry on
Nou ik heb eigenlijk gewoon mijn oude bed weer terug in elkaar gezet. Mijn slaapkamer project duurde te lang door slecht weer, drukte in weekenden, ... en binnenkort een paar keer op reis en zo, dus het ging nog maanden duren... in de lente weer verder dusquote:
Haaaaaiquote:
heeey GB, fijne vakantie gehad>quote:
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Bamba het volgende:
Wat ben je van plan met je slaapkamer dan Subtle?
gaaf!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
Hmmm... Moe want gister tot 01.00 mn oude kamer geverfdquote:
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...
Nu moet ik nog een eigen bed en nachtkastjes gaan makenmaar dat moet veelal buiten (schuren, schilderen, etc) dus dat komt later wel
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:55 schreef Ynske het volgende:
ow ik had ook een mutsige actie gister, had mn afstandsbediening in gebruik en wist niet dat er een hold op zat, en ik me maar afvragen waarom mn camera foto's bleef maken
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto'squote:
Super! Jij veel plezier vandaag hè! En succes met het vinden van een outfitquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:53 schreef P.F het volgende:
Goodbyeeeeee! Je bent weer terug!!!! hoe was je verkansie???
Haha da's wel lullig idd! Mooi dat jij meteen klaar wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!Ik heb echt heeeeeeeeeerlijk geslapen. En jullie?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of ik het kan weet ik nog niet![]()
maar 't is wel de bedoeling ja
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een mail weggedaan voor alle bekenden die hier in de buurt wonen via hyves voor m'n parfums. Ben benieuwd of er veel mensen zullen reageren.
Achgossie...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit trof ik gisteravond aan
Als ik weet wat streepkesfoto's zijn en waarom je daar bussen voor nodig hebt kan ik er vast ook mee lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.
Spannend, eigen zaakje! Hoeveel geurtjes heb je? En verkoop je alleen parfums of ook andere zaken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes maken
Sow!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Bamba het volgende:
Uit m'n hoofd zjn het zo'n 160 geuren. Van sommige geuren heb ik ook deo, douche gel etc. En er komt een lijn met make-up, maar die vind ik zelf persoonlijk erg duur. Daarnaast heb je ook van hetzelfde bedrijf een lijn met schoonmaak spullen, maar die ga ik met de tijd leren kennen. Dus eerst zelf gebruiken
Ja! Moet je doen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef Bamba het volgende:
Lush moet ik ook altijd nog eens proberen. Eens een keer een tripje naar Antwerpen plannen, daar zit een winkel van Lush!
Strega is dol op geurtjes *hint*quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een mail weggedaan voor alle bekenden die hier in de buurt wonen via hyves voor m'n parfums. Ben benieuwd of er veel mensen zullen reageren.
Oooh als je wilt, heel graagquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Moet je doen!![]()
Ik kan je 9 januari ook wat proefjes meenemen als je wil.
Iig fijn dat je het nu kan relativeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:24 schreef Bamba het volgende:
Ing. Ik voelde me idd even flink k*t daarna. Robin zou een trauma krijgen volgens haar.
![]()
Logisch dat zo'n dag ook z'n kutmomenten heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje.
het gaat wel hier, de dag viel me mee. Nou ja op wat kutmomenten na dan...
Heb hier wel gelezen en 2 Posts gedaan die niemand gezien heeftmaar het gezeik over bussen kon ik even niet aan
ik mag ok graag klagen over het ov maar kom op! Je kan ook overdrijven , er zijn ergere dingen ja
ik zal er vandaag wel gevoeliger voor geweest zijn dan andersmaar sowieso kom ik hier niet zo vaak meer, het gaat te snel, veel negatief gejank en k wil ook niet heel de tijd over hetzelfde onderwerp beginnen ( wat me nogal bezighoudt
) dus dan zeg ik maar niks.
Nouja komt wel weer.
Hoe is het met jou?(en de rest natuurlijk)
ik lees het morgen wel, ti's bedtijd
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig fijn dat je het nu kan relativeren.
Je bent een goeie moeder heur![]()
En ik gooi MeisjeBliss er nog ff in.
[..]
Logisch dat zo'n dag ook z'n kutmomenten heeft.
Tis ook nog maar zo kort geleden en er zullen altijd wel van dat soort momenten komen, juist als je ze niet verwacht.
En ik kan me voorstellen dat het posten over hetgeen jou bezighoudt momenteel best lastig is; het gaat idd snel en het is (vind ik dan) best pijnlijk als je je gevoel hier post, er komen een paarreacties en even later gaat het weer over jeukende schimmelvoeten ofzo
![]()
Iig sterkte voor jou
Welke soort geuren vind je lekker?quote:
Dat leek Strega een leuk uitje voor me, niet wetende dat het bij DTH was en niet centraal in Nederland. Eerst maar eens de oproep afwachten voor het zkh.quote:
Wij hebben sinds anderhalf jaar een boxspring, het slaapt heerlijk, alleen vrijen is eerst even wennen omdat je er wat dieper in wegzakt (in het matras dan he).quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben juist een boxspring omdat ik een wat hoger bed fijner vind met uitstappen en omdat het niet zou piepen en kraken. En ik ben eigenlijk nog best wel jong
lange sluitertijd, waarbij je ipv een bus een hele streep licht ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik weet wat streepkesfoto's zijn en waarom je daar bussen voor nodig hebt kan ik er vast ook mee lachen.
lang leve vistaprintquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes maken
Poeh euh...Da's een goeie..Zolang het niet te fruitig is, vind ik het meestal wel goed, alleen geen vanille. Dat vind ik niet lekker ruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke soort geuren vind je lekker?
En nu ben ik er vantussen, krijg bezoek.
Tot later vanmiddag!
kun je dan ook aan Mexx Perspective komen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Bamba het volgende:
Uit m'n hoofd zjn het zo'n 160 geuren. Van sommige geuren heb ik ook deo, douche gel etc. En er komt een lijn met make-up, maar die vind ik zelf persoonlijk erg duur. Daarnaast heb je ook van hetzelfde bedrijf een lijn met schoonmaak spullen, maar die ga ik met de tijd leren kennen. Dus eerst zelf gebruiken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Goodbye! Welkom terug.....enne...fotooooo's!![]()
Bamba, wat een k*twijf is die buurvrouw van jou zeg. Kan me voorstellen dat het je keihard raakt als je van zoiets beschuldigd wordt![]()
Ynske, ff rustig aan dan vandaag he?![]()
MI-tje; neem die kat nou meeheeeee
Oke dan, even afwachten dan idd. Waar ergens wonen jullie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat leek Strega een leuk uitje voor me, niet wetende dat het bij DTH was en niet centraal in Nederland. Eerst maar eens de oproep afwachten voor het zkh.
Ik pm je evenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan ook aan Mexx Perspective komen?
Een klein buurtschap in de gemeente Slochteren, boven op de grote aardgasbel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, even afwachten dan idd. Waar ergens wonen jullie?
Oei, dat is wel heel erg ver van DTH iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een klein buurtschap in de gemeente Slochteren, boven op de grote aardgasbel.
Wat ontzettend rot van die buurvrouw zeg. Laat je zelfvertouwen daan niet onder lijden.
schat, spuit 11, was gister al allemaal erin gekoptquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Beter een snee in je wijsvinger dan een wijsvinger in najah laat maar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, spuit 11, was gister al allemaal erin gekopt
Daarom heb ik nooit een waterbed gekochtquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Pagan het volgende:
Wij hebben sinds anderhalf jaar een boxspring, het slaapt heerlijk, alleen vrijen is eerst even wennen omdat je er wat dieper in wegzakt (in het matras dan he).
Ja, en ik vind het prima gaan. Snap al die commotie die er hier was een tijdje geleden erom niet zo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
heeft hier iemand al gereisd met de ov-chipkaart?
ik voel me zo stom. de een zegt dat ik moet activeren, maar waar en hoe? ik vind alleen aanvragen van een nieuwe kaart. terwijl ik er zoeentje gekregen heb waar ook mijn kortingskaart op staat en die kunnen ze al uitlezen.
kan ik dan nu wel al gewoon geld erop zetten? of wat moet ik doen?
ok, ik heb m net kunnen activeren. je kunt ook via internet er geld op zetten, maar eerst moet je nog die activering laden op dat ding. dat laden kan dat dan alleen aan zo'n kaartjesautomaat bij ns?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het prima gaan. Snap al die commotie die er hier was een tijdje geleden erom niet zo.
Je moet 'm inderdaad opladen, kan bij de grotere tram/metro stations en al bij aardig wat winkels hier in R'dam.
Ff opletten dat je bij in- en vooral UITSTAPPEN je pasje scanned.
Heb je kortingskaart, abo, of voordeelkaart 'snapt' dat ding zelf of dat wel of niet toegepast moet worden.
Ik heb nooit op een waterbed gedingest, maar dat lijkt me nog dieper wegzakken idd. Ik denk dat die verkoper raar opkijkt al je dat even wil proberen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit een waterbed gekocht
Ja scant ook wel door portemonnee volgens mij. En hier in R'dam laadde ik zelden bij NS op, altijd bij RET metro-stations, en ik zag nu al van die kleine terminals bij een C1000 hier in de buurt staan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, ik heb m net kunnen activeren. je kunt ook via internet er geld op zetten, maar eerst moet je nog die activering laden op dat ding. dat laden kan dat dan alleen aan zo'n kaartjesautomaat bij ns?
vandaag ga ik nog wel met een winkelkaartje naar de stad.
k zal eraan moeten wennen, t enige dat ik lastiger vind is dat je je kaart niet gewoon kunt opbergen zegmaar voor t uitstappen. of weet jij of hij ook door een portemonnee scant?
Ik heb ooit als tussenoplossing zo'n opblaasbaar bed gehad. Da's ook errug euh, apart tijdens de seksquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit een waterbed gekocht
ok dank je voor de infoquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja scant ook wel door portemonnee volgens mij. En hier in R'dam laadde ik zelden bij NS op, altijd bij RET metro-stations, en ik zag nu al van die kleine terminals bij een C1000 hier in de buurt staan.
Je kan ook idd iedere maand een vast bedrag erop laten zetten, maar dat heb ik niet gedaan.
helaasquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok dank je voor de info
zal strakjes op t station ff die activering laden. ben benieuwd
Hij heeft even last van z'n tamme lintwormquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:28 schreef Enfermera het volgende:
Omg, Puk is echt raarHij is ongeveer 5 kg en krijgt dus zo'n 80 gram droogvoer op een dag. 40 's ochtends, 40 's avonds. Meestal eet ie niet eens alles op. Gister heb ik 'm als traktatie (doen we meestal 1x in de week) zo'n proefzakje Whiskas gegeven, vond ie geweldig
En daarna nog een klein beetje droogvoer.
Vanochtend weer 40 gram gegeven en om 10 uur had meneer het al helemaal opEn nou loopt ie te mauwen omdat ie zogenaamd honger heeft
Raaaaaaaaare kat...
Ik denk 't jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij heeft even last van z'n tamme lintworm.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Hey elies, niet teveel schrikken van mijn post. Het negatieve is maar een klein deel waarom ik hier minder post. Gisteren kon ik het even niet hebben, dat eindeloze gezeik over een bus, dan denk ik: er zijn ergere dingen. Maar dan zou niemand ooit meer iets negatiefs kunnen posten omdat er altijd wel iets ergers is.
Verder ook een beetje wat Ingetje zegt, soms kan je maar beter niks zeggen als je niet wilt dat het een hve minuut later weer over kalknagels gaat en je je daar rot om voelt. Maar dat is dan je eigen gevoel dus.
Verder gaat het gewoon te snel voor me, ik post iets en een kwartier later f5 ik eens, tussendoor lees ik andere dingen. Nou in dit topic werkt dat niet echt
Vastquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik douchen, dus als ik terugkom is het topic vast dicht
Haha, in het weekend gaan de topics nooit zo erg snel. Dus ik heb goede hoop voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik douchen, dus als ik terugkom is het topic vast dicht
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas
"De aanvraag wordt verwerkt. Binnenkort ontvangt u bericht per email wanneer u reizen op saldo op uw OV-chipkaart kunt activeren"
dat zal wel niet meer vandaag worden dan
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik krijg de vinger maar niet op de zere plek. Want het gaat er helemaal niet om dat je niets negatiefs mag posten (zoals jij zegt), maar iets in (bijvoorbeeld het gevalletje OV) is gewoon over the top.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Hey elies, niet teveel schrikken van mijn post. Het negatieve is maar een klein deel waarom ik hier minder post. Gisteren kon ik het even niet hebben, dat eindeloze gezeik over een bus, dan denk ik: er zijn ergere dingen. Maar dan zou niemand ooit meer iets negatiefs kunnen posten omdat er altijd wel iets ergers is.
Verder ook een beetje wat Ingetje zegt, soms kan je maar beter niks zeggen als je niet wilt dat het een hve minuut later weer over kalknagels gaat en je je daar rot om voelt. Maar dat is dan je eigen gevoel dus.
Verder gaat het gewoon te snel voor me, ik post iets en een kwartier later f5 ik eens, tussendoor lees ik andere dingen. Nou in dit topic werkt dat niet echt
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
dus toch
In een eerdere e-mail hebben we de ontvangst van de aanvraag bevestigd. Inmiddels is deze verwerkt. U kunt nu naar een NS-kaartautomaat op het NS-station om de aanvraag op uw OV-chipkaart te zetten. Dat gaat snel en gemakkelijk:
De snelheid is idd gewoon z'n eigen succes, en daar doe je niks aan en moet je denk ik ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik krijg de vinger maar niet op de zere plek. Want het gaat er helemaal niet om dat je niets negatiefs mag posten (zoals jij zegt), maar iets in (bijvoorbeeld het gevalletje OV) is gewoon over the top.
En los daarvan: de SC gaat een beetje gebukt onder zijn eigen succes; het gaat mij ook regelmatig te snel. In elk geval hoop ik dat je je af en toe gewoon ff laat zien. Ik vind je namelijk leuk en ik zou je anders missen
Normaal heb ik eigenlijk nooit m'n praatje klaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De snelheid is idd gewoon z'n eigen succes, en daar doe je niks aan en moet je denk ik ook niks aan doen.
Maar het feit dat er bepaalde mensen minder posten, of helemaal niet meer (Hara bv.) omdat er gewoon bepaalde sfeertjes zijn die hier soms overheersen, en eerlijk is eerlijk, die sfeer maar van een paar mensen afkomt, dát vind ik wel jammer.
Maar of daar wat aan gedaan moet worden en uberhaupt te doen is vraag ik me af.
Ik heb wél het idee dat dat gevoel bij best veel mensen leeft, we hebben er nu aardig wat gehoord, maar dat waren de mensen die altijd dr praatje wel klaar hebben. Naar mijn gevoel zijn er ook juist wel wat mensen die wat minder makkelijk zo alles eruit gooien die hier écht last van hebben. Maar dat zei ik gister ook al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vind jij mij een vuige sneeuwsmelter????![]()
![]()
Nu eckt eckt eckt weg![]()
Lees ik het nou verkeerd of val je hier echt over 'nieuwelingen' die meeposten alsof ze er al jaren zitten? Dat is toch JUIST wat 'we' (dacht ik) wilden? Dat het geen kliekje was waar niemand bij mocht?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou de boodschap is me duidelijk, ik ben dr ook wel klaar mee hoor.
Even voor de duidelijkheid, MB ik snap je gevoel helemaal, maar je snapt toch ook wel dat iemand echt een kutdag kan hebben door iets heel triviaals?
En IK was niet degene die door bleef hameren over die bussen, ik was dr al een paar keer helemaal klaar mee toen Greys en Loveless er weer vol over door gingen, maar dat leest schijnbaar behalve Barbaaf niemand er in terug![]()
Maakt niet uit ook, van Elies weet ik dat ze de pik op me heeft, ik negeer haar, zij kan het schijnbaar niet laten om mij af en toe es te pissen te zetten, prima hoor, ik zit dr niet mee.
Er blijven idd mensen weg hier, ik vraag me af of dat allemaal door mij en Qwea komt, volgens mij speelt het ook mee dat je hier niet twee dagen niet kan lezen zonder dat er allemaal nieuwe mensen posten die hier posten alsof ze er al jaren tussen zitten.
Ik vond dat soms ook lastig maar heb me er gewoon niet aan gestoord, ik weet dat er wel mensen zijn die daar ook problemen mee hebben.
Dat hele gedoe met lijstjes en oppen en erbij horen komt imo soms ook wat geforceerd over hoor.
Maar haal mij er maar uit, haal maar opgelucht adem, mijn laatste kut is hier gevallen .
Veel plezier nog allemaal, en dat meen ik hoor!
Dat over de bussen heb ik niet gelezen, dat was nr 418 geloof ik? Die heb ik gemist. Ik vind het wel jammer dat je denk dat er mensen wegblijven doordat er zoveel nieuwe mensen zijn. Ik dacht dat dat hier juist gewenst was, maar kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Even voor de duidelijkheid, MB ik snap je gevoel helemaal, maar je snapt toch ook wel dat iemand echt een kutdag kan hebben door iets heel triviaals?
En IK was niet degene die door bleef hameren over die bussen, ik was dr al een paar keer helemaal klaar mee toen Greys en Loveless er weer vol over door gingen, maar dat leest schijnbaar behalve Barbaaf niemand er in terug![]()
Maakt niet uit ook, van Elies weet ik dat ze de pik op me heeft, ik negeer haar, zij kan het schijnbaar niet laten om mij af en toe es te pissen te zetten, prima hoor, ik zit dr niet mee.
Er blijven idd mensen weg hier, ik vraag me af of dat allemaal door mij en Qwea komt, volgens mij speelt het ook mee dat je hier niet twee dagen niet kan lezen zonder dat er allemaal nieuwe mensen posten die hier posten alsof ze er al jaren tussen zitten.
Ik vond dat soms ook lastig maar heb me er gewoon niet aan gestoord, ik weet dat er wel mensen zijn die daar ook problemen mee hebben.
Dat hele gedoe met lijstjes en oppen en erbij horen komt imo soms ook wat geforceerd over hoor.
Maar haal mij er maar uit, haal maar opgelucht adem, mijn laatste kut is hier gevallen .
Ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat jij eruit gepikt wordt als 'sfeerbepaler'. Want dat wilden we dus juist voorkomen. Het ging om de sfeer als geheel en die maken we met z'n allen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik voerde je een beetje thats all, meer een beetje in de hoop dat je zag dat het best kinderachtig was daar zo over te miepen zeg maarquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
ik snap het nog beter...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik krijg de vinger maar niet op de zere plek. Want het gaat er helemaal niet om dat je niets negatiefs mag posten (zoals jij zegt), maar iets in (bijvoorbeeld het gevalletje OV) is gewoon over the top.
En los daarvan: de SC gaat een beetje gebukt onder zijn eigen succes; het gaat mij ook regelmatig te snel. In elk geval hoop ik dat je je af en toe gewoon ff laat zien. Ik vind je namelijk leuk en ik zou je anders missen
Hoi allemaal, goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ja hier ben ik eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap het nog beter...
Ik kan ook wel uit de lijst gehaald worden trouwens, ik was al weg met die puberende TTs etc... maar mensen die elke scheet moeten posten als ware het het grootste onrecht wat hun is aangedaan. je komt er gewoon niet tussen. Nou is het maar een SC en het is FOK! natuurlijk, maar ja dat argument begint ook onderhevig te worden aan erosie.
Dank je mr. Subtle, Pagan houd me wel op de hoogte, maar dit is even fijn! Bedanktquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:33 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen
*meldt voor ochtenddienst*
Ik heb toch maar even bijgelezen, ik vond de discussies erg zinnig gisteravond, en zo te zien goed afgerond... Kan de vaste mensen die gisteravond gemist hebben aanraden even bij te lezen vanaf topic 419 ongeveer![]()
ik zag dat je al hezelfde had gepostquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja hier ben ik eigenlijk wel mee eens.
Dit is wel een beetje waar het omdraait. Iedereen is anders, maar op een gegeven moment zijn er gewoon mensen (en wellicht ik ook wel hoor, ik zou niet weten hoe iedereen over me denkt) die ieder klein ding in geuren en kleuren en tientallen posts moeten vertellen, en das één keer niet erg. Maar neem dan lekker twitter ofzo als je dat ALTIJD wil doen. Nu komen anderen er niet meer tussen en blijven ze weg omdat ze toch wel overschreeuwd worden
Haha viel wel mee toch? Ik heb aardig wat gepost gister omdat ik er ff helemaal op leeg liep en alle frustraties maar ff d'r uit heb gemiktquote:
Arm R&P forum.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan anders wel ff in R&P langskomen.
Ik reageer op jou als het ongenuanceerde, negatieve en vaak ook kwetsende me te gortig wordt. Dat is iets anders dan je zomaar ergens te kakken zetten. Dat zul je mij nooit zien doen (en als je van mening bent dat ik dat wel doe, dan ben ik benieuwd naar de linkjes).quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag het. Ik ga zo ook ff wat moois opzoeken op psychologieforum, of de VIVA en copy/pastenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:00 schreef Re het volgende:
R&P is weer helemaal hip hoor, beetje vreemd...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ga zo ook ff wat moois opzoeken op psychologieforum, of de VIVA en copy/pasten
Dat kan ik me voorstellen. Uiteraard ga ik het niet doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:05 schreef Re het volgende:![]()
[..]
![]()
ik ben tegenwoordig voornamelijk bezig met kloonscans aanvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
dat weet ik, want anders kom ik je persoonlijk opzoekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Uiteraard ga ik het niet doen.
Ik zou nóóit R&P verzieken![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
![]()
Sorry
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik, want anders kom ik je persoonlijk opzoeken![]()
...en een biertje drinken
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenStaken ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
![]()
![]()
Daar gaat je eindejaarsuitkeringquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?![]()
Werkzaamhedenquote:
je kan eventueel over utrecht, niet dat dat tijdwinst oplevert...quote:
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenGet over it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
je hebt er eenstuk of 8 van me geloof ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?![]()
Hoeveel notes heb je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit nu toch al in de stoptreinquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
je kan eventueel over utrecht, niet dat dat tijdwinst oplevert...
8 bier dus.quote:
Kan Re de aardappels alvast opzettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit nu toch al in de stoptrein
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MBquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan Re de aardappels alvast opzetten
ETA is 17.00 uur, dus dat heeft geen haastquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan Re de aardappels alvast opzetten
Als hij ze nou vanavond hier ff komt brengen:quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
8 bier dus.![]()
Ik nog steeds nul.![]()
En die emoticon was a slip of the mouse.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MB
Ik heb me nooit aan jou gestoord hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef trovey het volgende:
HalloGoodbye...volgens mij kennen we elkaar nog niet......
OK, PM klaar en hier verder bijgelezen en geschrokken wat ik verder las.....meiden en jongens.....wat is dit nou...gewoon blijven posten hoor. Natuurlijk gaat het af en toe over dingen waar ik het ook niets mee eens ben/of de achtergrond niet van weet.....meestal ga ik daar dan niet op in en ga gewoon wat anders doen. Je zit nou eenmaal met z'n allen hier en de ene persoon heeft een andere kijk op het leven dan de andere. Ook het taalgebruik van verschillende personen is verschillend. Wellicht is het handig om hier als vaste regel voortaan aan te houden dat als je je aan iemand gedrag stoort dat even te melden in een PM naar die persoon toe zodat het hier verder normaal door kan gaan? Ik ben natuurlijk zelf een newbie hier en weet niet iemand zich er aan stoort als ik dit zeg. Tja een nieuwe mensen...zoals gezegd ik ben er zelf ook eentje en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten in de tijd dat ik hier rondloop...ik twijfel er wel eens aan of ik iets moet posten maar ik heb er nooit kwade bedoelingen mee en als ik iets heb gepost waar andere mensen zich wellicht aan zouden kunnen storen dan wil ik hierbij mijn excuses aanbieden...ik ken jullie natuurlijk niet als zodanig dat ik weet wat verder jullie normen en waarden zijn in deze maar als users van FOK neem ik toch aan dat we af en toe een grapje uit het leven als zodanig wel kunnen waarderen, zolag het natuurlijk niet uit de hand loopt.
Nogmaals mijn excuses mochten er mensen zijn die zich aan mijn postgedrag hebben gestoord.
MB moet nog werken dus dat laatste doen we maar nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Met een soepje vooraf en een wijntje erbij?
Lekkah! Ik heb net 2 harde broodjes filet americain op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MB
ik zit in Amsterdam vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij ze nou vanavond hier ff komt brengen:
In RoTown moet je wezen Re!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
MB moet nog werken dus dat laatste doen we maar niet
Jij hoeft je niet te verontschuldigen hoor Trovey. Je bent een schat van een mens en ik heb je nog nooit een onvertogen woord tegen iemand zien zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef trovey het volgende:
HalloGoodbye...volgens mij kennen we elkaar nog niet......
OK, PM klaar en hier verder bijgelezen en geschrokken wat ik verder las.....meiden en jongens.....wat is dit nou...gewoon blijven posten hoor. Natuurlijk gaat het af en toe over dingen waar ik het ook niets mee eens ben/of de achtergrond niet van weet.....meestal ga ik daar dan niet op in en ga gewoon wat anders doen. Je zit nou eenmaal met z'n allen hier en de ene persoon heeft een andere kijk op het leven dan de andere. Ook het taalgebruik van verschillende personen is verschillend. Wellicht is het handig om hier als vaste regel voortaan aan te houden dat als je je aan iemand gedrag stoort dat even te melden in een PM naar die persoon toe zodat het hier verder normaal door kan gaan? Ik ben natuurlijk zelf een newbie hier en weet niet of iemand zich er aan stoort als ik dit zeg. Tja een nieuwe mensen...zoals gezegd ik ben er zelf ook eentje en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten in de tijd dat ik hier rondloop...ik twijfel er wel eens aan of ik iets moet posten maar ik heb er nooit kwade bedoelingen mee en als ik iets heb gepost waar andere mensen zich wellicht aan zouden kunnen storen dan wil ik hierbij mijn excuses aanbieden...ik ken jullie natuurlijk niet als zodanig dat ik weet wat verder jullie normen en waarden zijn in deze maar als users van FOK neem ik toch aan dat we af en toe een grapje uit het leven als zodanig wel kunnen waarderen, zolang het natuurlijk niet uit de hand loopt.
Nogmaals mijn excuses mochten er mensen zijn die zich aan mijn postgedrag hebben gestoord.
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit aan jou gestoord hoor.![]()
Maar over dat vetgedrukte stukje: laten we in godesnaam geen 'achter de schermen' wereld creëren door via PM te communiceren.Gezien de drukte van de SC kan ik me wel voorstellen dat het handig is de user per PM erop te wijzen maar zet het ook gewoon in het topic. Want je ziet nu weer waar het 'laten we lief zijn voor elkaar en niet zeuren' tot heeft geleid: een anatal mensen ergeren zich al een hele poos.
Jawel, maar nu betreft het gewoon iets waar het al vaker op is 'misgelopen' en schijnbaar bij meerdere mensen irritatie oproept, dan vind ik het zinniger het even en plein public te besprekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....
Wel wat moeite doen voor mijn post jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
hoi
boodschappen gedaan
haren gewassen
klaar om te gaan eten, moet alleen nog zeker n uur wachten voordat ik richting de stad ga
ow en troveymallert, maareh een alinea in een lap tekst leest wel fijner
Zoals ik al zei...iedereen moet zelf bepalen hoe hij het doet...wil jij het zo doen prima, mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar nu betreft het gewoon iets waar het al vaker op is 'misgelopen' en schijnbaar bij meerdere mensen irritatie oproept, dan vind ik het zinniger het even en plein public te bespreken
Ik snap je bedoeling wel maar ben bang dat het niet zo gaat werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....
Ik heb net mijn eerste PM de deur uitgedaan naar een potentieel nieuwe user hier wiens gedrag me niet aanstaat naar mij persoonlijk...eens zien of het werktquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je bedoeling wel maar ben bang dat het niet zo gaat werken.
Jij kunt keurig iemand via PM aanspreken op gedrag maar wie zegt dat diegene dat tussen jullie tweetjes laat? Ik durf er wat op te verwedden dat één van beide partijen ook anderen gaat inlichten/klagen/hun mening vragen en voor je het weet heb je ruis.
Maar als jij het prettig vindt om het op die manier te doen, dan moet je dat gewoon doen. En ik hoop dat ik het fout heb maar bij nobele ideeën als deze heb ik in het verleden al vaker gemerkt dat het niet werkt (niet in deze SC trouwens).
* Cat22 is verbitterd en verhard door Het Leven*
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Cat22 het volgende:
* Cat22 is verbitterd en verhard door Het Leven*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
vandaag de dag????quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
hoi
boodschappen gedaan
haren gewassen
klaar om te gaan eten, moet alleen nog zeker n uur wachten voordat ik richting de stad ga
ow en troveymallert, maareh een alinea in een lap tekst leest wel fijner
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te verontschuldigen hoor Trovey. Je bent een schat van een mens en ik heb je nog nooit een onvertogen woord tegen iemand zien zeggen.
En verder over dat nieuwelingen gedeelte... grote onzin.
Fok! is openbaar en voor iedereen.
Zelf ben ik ook "nieuw" hier in de SC. Maar op fok niet, ik zit hier langer dan de meesten in deze SC.
Alsof dat boeit... fok is een leuke virtuele "ontmoetingsplek" en juist de veelzijdigheid aan mensen is wat spreekt.
welke dag?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vandaag de dag????
of morgen???
(sowieso:![]()
![]()
)
Niet reageren betekent niet altijd "niet gelezen"quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.
Ik was nog bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh, leuk!!!!! Maar ik dacht dat je misschien met iemand anders ging eten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke dag?
k ga strakjes met mijn paps en mams eten
ze gaan strakjes naar de Night of the Promss, en vannacht weer terug
Ik heb het wel gelezen, ik kan alleen niks zinnigs zeggen... Ik zit niet zo heel lang (actief) op Fok, en al helemaal niet hier... dus ik vind niet echt dat ik heel erg recht van spreken heb...quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hopelijk denk je er over een tijdje anders over en zien we je toch terug.....ik hoop het want alhoewel ik blijkbaar bepaalde dingen hier gemist heb omdat ik vaak in de late chats zit waardeer ik je tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:Echt, ik zeg nergens in mijn post dat IK vind dat er geen nieuwe mensen in de slowchat mogen of zo hoor, ik vind echt alles prima, beetje begrijpend lezen is ook een kunst.
Maar ik ga me er niet meer druk om maken hoor, succes er mee
quote:
Tja...oud wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben terug
last van mijn rug
helleu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |