quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenGet over it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
je hebt er eenstuk of 8 van me geloof ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?![]()
Hoeveel notes heb je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?![]()
Ik zit nu toch al in de stoptreinquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:19 schreef Re het volgende:
[..]
je kan eventueel over utrecht, niet dat dat tijdwinst oplevert...
8 bier dus.quote:
Kan Re de aardappels alvast opzettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit nu toch al in de stoptrein
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MBquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan Re de aardappels alvast opzetten
ETA is 17.00 uur, dus dat heeft geen haastquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan Re de aardappels alvast opzetten
Als hij ze nou vanavond hier ff komt brengen:quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
8 bier dus.![]()
Ik nog steeds nul.![]()
En die emoticon was a slip of the mouse.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MB
Ik heb me nooit aan jou gestoord hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef trovey het volgende:
HalloGoodbye...volgens mij kennen we elkaar nog niet......
OK, PM klaar en hier verder bijgelezen en geschrokken wat ik verder las.....meiden en jongens.....wat is dit nou...gewoon blijven posten hoor. Natuurlijk gaat het af en toe over dingen waar ik het ook niets mee eens ben/of de achtergrond niet van weet.....meestal ga ik daar dan niet op in en ga gewoon wat anders doen. Je zit nou eenmaal met z'n allen hier en de ene persoon heeft een andere kijk op het leven dan de andere. Ook het taalgebruik van verschillende personen is verschillend. Wellicht is het handig om hier als vaste regel voortaan aan te houden dat als je je aan iemand gedrag stoort dat even te melden in een PM naar die persoon toe zodat het hier verder normaal door kan gaan? Ik ben natuurlijk zelf een newbie hier en weet niet iemand zich er aan stoort als ik dit zeg. Tja een nieuwe mensen...zoals gezegd ik ben er zelf ook eentje en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten in de tijd dat ik hier rondloop...ik twijfel er wel eens aan of ik iets moet posten maar ik heb er nooit kwade bedoelingen mee en als ik iets heb gepost waar andere mensen zich wellicht aan zouden kunnen storen dan wil ik hierbij mijn excuses aanbieden...ik ken jullie natuurlijk niet als zodanig dat ik weet wat verder jullie normen en waarden zijn in deze maar als users van FOK neem ik toch aan dat we af en toe een grapje uit het leven als zodanig wel kunnen waarderen, zolag het natuurlijk niet uit de hand loopt.
Nogmaals mijn excuses mochten er mensen zijn die zich aan mijn postgedrag hebben gestoord.
MB moet nog werken dus dat laatste doen we maar nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Met een soepje vooraf en een wijntje erbij?
Lekkah! Ik heb net 2 harde broodjes filet americain op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
lekker stokbrood uit de oven, met filet american voor mij en paturain/kaas voor MB
ik zit in Amsterdam vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij ze nou vanavond hier ff komt brengen:
In RoTown moet je wezen Re!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
MB moet nog werken dus dat laatste doen we maar niet
Jij hoeft je niet te verontschuldigen hoor Trovey. Je bent een schat van een mens en ik heb je nog nooit een onvertogen woord tegen iemand zien zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef trovey het volgende:
HalloGoodbye...volgens mij kennen we elkaar nog niet......
OK, PM klaar en hier verder bijgelezen en geschrokken wat ik verder las.....meiden en jongens.....wat is dit nou...gewoon blijven posten hoor. Natuurlijk gaat het af en toe over dingen waar ik het ook niets mee eens ben/of de achtergrond niet van weet.....meestal ga ik daar dan niet op in en ga gewoon wat anders doen. Je zit nou eenmaal met z'n allen hier en de ene persoon heeft een andere kijk op het leven dan de andere. Ook het taalgebruik van verschillende personen is verschillend. Wellicht is het handig om hier als vaste regel voortaan aan te houden dat als je je aan iemand gedrag stoort dat even te melden in een PM naar die persoon toe zodat het hier verder normaal door kan gaan? Ik ben natuurlijk zelf een newbie hier en weet niet of iemand zich er aan stoort als ik dit zeg. Tja een nieuwe mensen...zoals gezegd ik ben er zelf ook eentje en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten in de tijd dat ik hier rondloop...ik twijfel er wel eens aan of ik iets moet posten maar ik heb er nooit kwade bedoelingen mee en als ik iets heb gepost waar andere mensen zich wellicht aan zouden kunnen storen dan wil ik hierbij mijn excuses aanbieden...ik ken jullie natuurlijk niet als zodanig dat ik weet wat verder jullie normen en waarden zijn in deze maar als users van FOK neem ik toch aan dat we af en toe een grapje uit het leven als zodanig wel kunnen waarderen, zolang het natuurlijk niet uit de hand loopt.
Nogmaals mijn excuses mochten er mensen zijn die zich aan mijn postgedrag hebben gestoord.
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit aan jou gestoord hoor.![]()
Maar over dat vetgedrukte stukje: laten we in godesnaam geen 'achter de schermen' wereld creëren door via PM te communiceren.Gezien de drukte van de SC kan ik me wel voorstellen dat het handig is de user per PM erop te wijzen maar zet het ook gewoon in het topic. Want je ziet nu weer waar het 'laten we lief zijn voor elkaar en niet zeuren' tot heeft geleid: een anatal mensen ergeren zich al een hele poos.
Jawel, maar nu betreft het gewoon iets waar het al vaker op is 'misgelopen' en schijnbaar bij meerdere mensen irritatie oproept, dan vind ik het zinniger het even en plein public te besprekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |