ik snap het nog beter...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik krijg de vinger maar niet op de zere plek. Want het gaat er helemaal niet om dat je niets negatiefs mag posten (zoals jij zegt), maar iets in (bijvoorbeeld het gevalletje OV) is gewoon over the top.
En los daarvan: de SC gaat een beetje gebukt onder zijn eigen succes; het gaat mij ook regelmatig te snel. In elk geval hoop ik dat je je af en toe gewoon ff laat zien. Ik vind je namelijk leuk en ik zou je anders missen
Hoi allemaal, goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik loop bij een psycholoog o.a. voor dit, altijd bang zijn wat mensen van mij/ons denken. En toen heb ik wel eens geuit dat ik bang was dat mensen in de straat denken dat we Robin mishandelen, omdat het een redelijk moeilijk kind kan zijn en we dus redelijk vaak onze stem moeten verheffen tegen hem. Gelukkig kan ik het nu relativeren
Nou ja hier ben ik eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap het nog beter...
Ik kan ook wel uit de lijst gehaald worden trouwens, ik was al weg met die puberende TTs etc... maar mensen die elke scheet moeten posten als ware het het grootste onrecht wat hun is aangedaan. je komt er gewoon niet tussen. Nou is het maar een SC en het is FOK! natuurlijk, maar ja dat argument begint ook onderhevig te worden aan erosie.
Dank je mr. Subtle, Pagan houd me wel op de hoogte, maar dit is even fijn! Bedanktquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:33 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen
*meldt voor ochtenddienst*
Ik heb toch maar even bijgelezen, ik vond de discussies erg zinnig gisteravond, en zo te zien goed afgerond... Kan de vaste mensen die gisteravond gemist hebben aanraden even bij te lezen vanaf topic 419 ongeveer![]()
ik zag dat je al hezelfde had gepostquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja hier ben ik eigenlijk wel mee eens.
Dit is wel een beetje waar het omdraait. Iedereen is anders, maar op een gegeven moment zijn er gewoon mensen (en wellicht ik ook wel hoor, ik zou niet weten hoe iedereen over me denkt) die ieder klein ding in geuren en kleuren en tientallen posts moeten vertellen, en das één keer niet erg. Maar neem dan lekker twitter ofzo als je dat ALTIJD wil doen. Nu komen anderen er niet meer tussen en blijven ze weg omdat ze toch wel overschreeuwd worden
Haha viel wel mee toch? Ik heb aardig wat gepost gister omdat ik er ff helemaal op leeg liep en alle frustraties maar ff d'r uit heb gemiktquote:
Arm R&P forum.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan anders wel ff in R&P langskomen.
Ik reageer op jou als het ongenuanceerde, negatieve en vaak ook kwetsende me te gortig wordt. Dat is iets anders dan je zomaar ergens te kakken zetten. Dat zul je mij nooit zien doen (en als je van mening bent dat ik dat wel doe, dan ben ik benieuwd naar de linkjes).quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Maakt niet uit ook, van Elies weet ik dat ze de pik op me heeft, ik negeer haar, zij kan het schijnbaar niet laten om mij af en toe es te pissen te zetten, prima hoor, ik zit dr niet mee.
Ik zag het. Ik ga zo ook ff wat moois opzoeken op psychologieforum, of de VIVA en copy/pastenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:00 schreef Re het volgende:
R&P is weer helemaal hip hoor, beetje vreemd...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik ga zo ook ff wat moois opzoeken op psychologieforum, of de VIVA en copy/pasten
Dat kan ik me voorstellen. Uiteraard ga ik het niet doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:05 schreef Re het volgende:![]()
[..]
![]()
ik ben tegenwoordig voornamelijk bezig met kloonscans aanvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
dat weet ik, want anders kom ik je persoonlijk opzoekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Uiteraard ga ik het niet doen.
Ik zou nóóit R&P verzieken![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
![]()
Sorry
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik, want anders kom ik je persoonlijk opzoeken![]()
...en een biertje drinken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Over dat OV-gezeik wil ik ook nog wel wat zeggenStaken ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat lucht op![]()
![]()
![]()
Daar gaat je eindejaarsuitkeringquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geldt dat ook nog met terugwerkende kracht? Dat ik notes van R&P mods kan inruilen voor bier?![]()
Werkzaamhedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |