Wel wat moeite doen voor mijn post jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
hoi
boodschappen gedaan
haren gewassen
klaar om te gaan eten, moet alleen nog zeker n uur wachten voordat ik richting de stad ga
ow en troveymallert, maareh een alinea in een lap tekst leest wel fijner
Zoals ik al zei...iedereen moet zelf bepalen hoe hij het doet...wil jij het zo doen prima, mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar nu betreft het gewoon iets waar het al vaker op is 'misgelopen' en schijnbaar bij meerdere mensen irritatie oproept, dan vind ik het zinniger het even en plein public te bespreken
Ik snap je bedoeling wel maar ben bang dat het niet zo gaat werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Met dat via de PM bedoel ik natuurlijk niet een hele discussie gaan voeren over anderen dan alleen de persoon die het betreft ....maar gewoon even een berichtje naar die persoon toe dat het gedrag naar jou toe niet gewaardeerd wordt.....lijkt me chiquer dan het hier in het openbaar te bespreken....roddelen over het gedrag van andere personen die hier als vaste poster aanwezig zijn is natuurlijk not done verder....dus om het in het kort nog samen te vatten....als iemand in het forum gedrag vertoont wat jou persoonlijk erg stoort of wat zelfs jou persoonlijk betreft dan een PM sturen naar alleen die persoon dat het gedrag wat diegene vertoont je niet bevalt en dat ook op een normale (dus niet schelden of wat dan ook) manier zodat dat duidelijk wordt voor de betroffen persoon en het later niet uit de hand loopt bij een ander onderwerp. Moet toch kunnen tussen volwassen mensen zonder dat het uit de hand loopt zoals blijkbaar nu toch is gebeurt. Hoop het zo wat duidelijker te hebben gemaakt wat ik precies bedoelde....je bent natuurlijk altijd vrij om het anders te doen....
Ik heb net mijn eerste PM de deur uitgedaan naar een potentieel nieuwe user hier wiens gedrag me niet aanstaat naar mij persoonlijk...eens zien of het werktquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je bedoeling wel maar ben bang dat het niet zo gaat werken.
Jij kunt keurig iemand via PM aanspreken op gedrag maar wie zegt dat diegene dat tussen jullie tweetjes laat? Ik durf er wat op te verwedden dat één van beide partijen ook anderen gaat inlichten/klagen/hun mening vragen en voor je het weet heb je ruis.
Maar als jij het prettig vindt om het op die manier te doen, dan moet je dat gewoon doen. En ik hoop dat ik het fout heb maar bij nobele ideeën als deze heb ik in het verleden al vaker gemerkt dat het niet werkt (niet in deze SC trouwens).
* Cat22 is verbitterd en verhard door Het Leven*
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Cat22 het volgende:
* Cat22 is verbitterd en verhard door Het Leven*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
vandaag de dag????quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Ynske het volgende:
hoi
boodschappen gedaan
haren gewassen
klaar om te gaan eten, moet alleen nog zeker n uur wachten voordat ik richting de stad ga
ow en troveymallert, maareh een alinea in een lap tekst leest wel fijner
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet te verontschuldigen hoor Trovey. Je bent een schat van een mens en ik heb je nog nooit een onvertogen woord tegen iemand zien zeggen.
En verder over dat nieuwelingen gedeelte... grote onzin.
Fok! is openbaar en voor iedereen.
Zelf ben ik ook "nieuw" hier in de SC. Maar op fok niet, ik zit hier langer dan de meesten in deze SC.
Alsof dat boeit... fok is een leuke virtuele "ontmoetingsplek" en juist de veelzijdigheid aan mensen is wat spreekt.
welke dag?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vandaag de dag????
of morgen???
(sowieso:![]()
![]()
)
Niet reageren betekent niet altijd "niet gelezen"quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Normaal klaag ik niet als er niet op mijn posts gereageerd wordt, maar in dit geval vind ik het een beetje jammer dat er blijkbaar over mijn reactie heen gelezen wordt.
Ik was nog bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh, leuk!!!!! Maar ik dacht dat je misschien met iemand anders ging eten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke dag?
k ga strakjes met mijn paps en mams eten
ze gaan strakjes naar de Night of the Promss, en vannacht weer terug
Ik heb het wel gelezen, ik kan alleen niks zinnigs zeggen... Ik zit niet zo heel lang (actief) op Fok, en al helemaal niet hier... dus ik vind niet echt dat ik heel erg recht van spreken heb...quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hopelijk denk je er over een tijdje anders over en zien we je toch terug.....ik hoop het want alhoewel ik blijkbaar bepaalde dingen hier gemist heb omdat ik vaak in de late chats zit waardeer ik je tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:Echt, ik zeg nergens in mijn post dat IK vind dat er geen nieuwe mensen in de slowchat mogen of zo hoor, ik vind echt alles prima, beetje begrijpend lezen is ook een kunst.
Maar ik ga me er niet meer druk om maken hoor, succes er mee
quote:
Tja...oud wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben terug
last van mijn rug
helleu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |