heeey GB, fijne vakantie gehad>quote:
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Bamba het volgende:
Wat ben je van plan met je slaapkamer dan Subtle?
gaaf!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
Hmmm... Moe want gister tot 01.00 mn oude kamer geverfdquote:
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...
Nu moet ik nog een eigen bed en nachtkastjes gaan makenmaar dat moet veelal buiten (schuren, schilderen, etc) dus dat komt later wel
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:55 schreef Ynske het volgende:
ow ik had ook een mutsige actie gister, had mn afstandsbediening in gebruik en wist niet dat er een hold op zat, en ik me maar afvragen waarom mn camera foto's bleef maken
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto'squote:
Super! Jij veel plezier vandaag hè! En succes met het vinden van een outfitquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:53 schreef P.F het volgende:
Goodbyeeeeee! Je bent weer terug!!!! hoe was je verkansie???
Haha da's wel lullig idd! Mooi dat jij meteen klaar wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!Ik heb echt heeeeeeeeeerlijk geslapen. En jullie?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of ik het kan weet ik nog niet![]()
maar 't is wel de bedoeling ja
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een mail weggedaan voor alle bekenden die hier in de buurt wonen via hyves voor m'n parfums. Ben benieuwd of er veel mensen zullen reageren.
Achgossie...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit trof ik gisteravond aan
Als ik weet wat streepkesfoto's zijn en waarom je daar bussen voor nodig hebt kan ik er vast ook mee lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.
Spannend, eigen zaakje! Hoeveel geurtjes heb je? En verkoop je alleen parfums of ook andere zaken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |