Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt vast een achtertuin! Maak daar een plekje uit de wind en droog, zodat hij / zij kan schuilen. En koop inderdaad een beetje kattenvoer
Oh oke wel handig ja. Sorry had ik zelf ook kunnen verzinnen, het niesziekte deel dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
De meesten mensen laten hun kat jaarlijks inenten tegen katten- en niesziekte.
Auwquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben kapotnek is brak
@Elies, toch alweer een tijdjeen waarom zeg ik niets, ik negeer, want de vorige keer werd t in mijn ogen afgedaan als dat moet kunnen tussen personen. dan maar selectief lezen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enne newsflash; dat bonken op de muur doet zeer aan je handen(ja ik heb het ook een keer gedaan toen de muziek kneiterhard stond en aanbellen niet gehoord werd, bonken wel dus
).
Nope, buiten!! Dus dat moet de lens wel aankunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
@ Bamba, die reportage is dat binnenshuis?
sterkte trouwens
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 kattenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusdat zit wel goed.
Het is een zij en kattenvoer heb ik normaal ook wel hoor (kom zelf van een boerderij met heleboel dieren incl een stalkat dus kan er prima mee omgaan gelukkig). Greep gewoon mis
Moet toch kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Maar dan heb je wel een goede reden om te bonken toch?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben weg want ze zijn nu de keuken aan het installeren en ik moet toch gaan kijken (ben zoooo moe) dus ga me uit bed hijsen.
Have fun vandaag en hou het leuk/lief, tot vanavond![]()
Hihiquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 katten
Verwen poes gewoon stilletjes vast een beetje. En als het dan zover is, dan hup, onder je arm en mee
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ga je straks foto's neerzetten in je topic als hij helemaal klaar is? Ben heel erg benieuwd!
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelwegquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
Misgrijpen met 5 katten oeioeioei das bal dan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelweg
Al wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
Hoe lang is het al niet aan de gang dat een groot deel van ons zich stoort, maar het maar niet zegt
Nee! Dan is het echt eten wat de pot schaft. Hoewel de pomp langs de A16 verrassend genoeg best wat keuze heeftquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
geen exquise merken voor jou dus
Nou
Pics or...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:41 schreef MrSubtle het volgende:
en nu weer goed nieuws:
IK HEB WEER EEN NORMAAL BED![]()
sorry, carry on
Nou ik heb eigenlijk gewoon mijn oude bed weer terug in elkaar gezet. Mijn slaapkamer project duurde te lang door slecht weer, drukte in weekenden, ... en binnenkort een paar keer op reis en zo, dus het ging nog maanden duren... in de lente weer verder dusquote:
Haaaaaiquote:
heeey GB, fijne vakantie gehad>quote:
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:45 schreef Bamba het volgende:
Wat ben je van plan met je slaapkamer dan Subtle?
gaaf!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb drie haaien gezien met duiken in Kenia!![]()
Hmmm... Moe want gister tot 01.00 mn oude kamer geverfdquote:
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe vloer gelegd, open haard gemonteerd, muren nieuwe kleur gegeven...
Nu moet ik nog een eigen bed en nachtkastjes gaan makenmaar dat moet veelal buiten (schuren, schilderen, etc) dus dat komt later wel
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:55 schreef Ynske het volgende:
ow ik had ook een mutsige actie gister, had mn afstandsbediening in gebruik en wist niet dat er een hold op zat, en ik me maar afvragen waarom mn camera foto's bleef maken
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto'squote:
Super! Jij veel plezier vandaag hè! En succes met het vinden van een outfitquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:53 schreef P.F het volgende:
Goodbyeeeeee! Je bent weer terug!!!! hoe was je verkansie???
Haha da's wel lullig idd! Mooi dat jij meteen klaar wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!Ik heb echt heeeeeeeeeerlijk geslapen. En jullie?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf! Ben benieuwd zeg! Je gaat dus eigenhandig een nieuw bed maken? Gaaf als je dat kan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Of ik het kan weet ik nog niet![]()
maar 't is wel de bedoeling ja
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een mail weggedaan voor alle bekenden die hier in de buurt wonen via hyves voor m'n parfums. Ben benieuwd of er veel mensen zullen reageren.
Achgossie...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit trof ik gisteravond aan
Als ik weet wat streepkesfoto's zijn en waarom je daar bussen voor nodig hebt kan ik er vast ook mee lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wel grappig was, we stonden op een gegeven moment aan St Janskerkhof voor streepkesfoto's
mn eerste was meteen helemaal lekker, en de rest stond te klooien. Komen er vervolgens een dikke 20 min geen bussen meer langs
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kaartjes bij de supermarkt ophangen werkt ook goed, net als het ophangen van postertjes bij lokale frituurs etc.
Spannend, eigen zaakje! Hoeveel geurtjes heb je? En verkoop je alleen parfums of ook andere zaken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes maken
Sow!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Bamba het volgende:
Uit m'n hoofd zjn het zo'n 160 geuren. Van sommige geuren heb ik ook deo, douche gel etc. En er komt een lijn met make-up, maar die vind ik zelf persoonlijk erg duur. Daarnaast heb je ook van hetzelfde bedrijf een lijn met schoonmaak spullen, maar die ga ik met de tijd leren kennen. Dus eerst zelf gebruiken
Ja! Moet je doen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef Bamba het volgende:
Lush moet ik ook altijd nog eens proberen. Eens een keer een tripje naar Antwerpen plannen, daar zit een winkel van Lush!
Strega is dol op geurtjes *hint*quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:43 schreef Bamba het volgende:
Ik heb net een mail weggedaan voor alle bekenden die hier in de buurt wonen via hyves voor m'n parfums. Ben benieuwd of er veel mensen zullen reageren.
Oooh als je wilt, heel graagquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Moet je doen!![]()
Ik kan je 9 januari ook wat proefjes meenemen als je wil.
Iig fijn dat je het nu kan relativeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:24 schreef Bamba het volgende:
Ing. Ik voelde me idd even flink k*t daarna. Robin zou een trauma krijgen volgens haar.
![]()
Logisch dat zo'n dag ook z'n kutmomenten heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje.
het gaat wel hier, de dag viel me mee. Nou ja op wat kutmomenten na dan...
Heb hier wel gelezen en 2 Posts gedaan die niemand gezien heeftmaar het gezeik over bussen kon ik even niet aan
ik mag ok graag klagen over het ov maar kom op! Je kan ook overdrijven , er zijn ergere dingen ja
ik zal er vandaag wel gevoeliger voor geweest zijn dan andersmaar sowieso kom ik hier niet zo vaak meer, het gaat te snel, veel negatief gejank en k wil ook niet heel de tijd over hetzelfde onderwerp beginnen ( wat me nogal bezighoudt
) dus dan zeg ik maar niks.
Nouja komt wel weer.
Hoe is het met jou?(en de rest natuurlijk)
ik lees het morgen wel, ti's bedtijd
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig fijn dat je het nu kan relativeren.
Je bent een goeie moeder heur![]()
En ik gooi MeisjeBliss er nog ff in.
[..]
Logisch dat zo'n dag ook z'n kutmomenten heeft.
Tis ook nog maar zo kort geleden en er zullen altijd wel van dat soort momenten komen, juist als je ze niet verwacht.
En ik kan me voorstellen dat het posten over hetgeen jou bezighoudt momenteel best lastig is; het gaat idd snel en het is (vind ik dan) best pijnlijk als je je gevoel hier post, er komen een paarreacties en even later gaat het weer over jeukende schimmelvoeten ofzo
![]()
Iig sterkte voor jou
Welke soort geuren vind je lekker?quote:
Dat leek Strega een leuk uitje voor me, niet wetende dat het bij DTH was en niet centraal in Nederland. Eerst maar eens de oproep afwachten voor het zkh.quote:
Wij hebben sinds anderhalf jaar een boxspring, het slaapt heerlijk, alleen vrijen is eerst even wennen omdat je er wat dieper in wegzakt (in het matras dan he).quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben juist een boxspring omdat ik een wat hoger bed fijner vind met uitstappen en omdat het niet zou piepen en kraken. En ik ben eigenlijk nog best wel jong
lange sluitertijd, waarbij je ipv een bus een hele streep licht ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik weet wat streepkesfoto's zijn en waarom je daar bussen voor nodig hebt kan ik er vast ook mee lachen.
lang leve vistaprintquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd! That reminds me..Ik moest nog visitekaartjes maken
Poeh euh...Da's een goeie..Zolang het niet te fruitig is, vind ik het meestal wel goed, alleen geen vanille. Dat vind ik niet lekker ruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke soort geuren vind je lekker?
En nu ben ik er vantussen, krijg bezoek.
Tot later vanmiddag!
kun je dan ook aan Mexx Perspective komen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef Bamba het volgende:
Uit m'n hoofd zjn het zo'n 160 geuren. Van sommige geuren heb ik ook deo, douche gel etc. En er komt een lijn met make-up, maar die vind ik zelf persoonlijk erg duur. Daarnaast heb je ook van hetzelfde bedrijf een lijn met schoonmaak spullen, maar die ga ik met de tijd leren kennen. Dus eerst zelf gebruiken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Goodbye! Welkom terug.....enne...fotooooo's!![]()
Bamba, wat een k*twijf is die buurvrouw van jou zeg. Kan me voorstellen dat het je keihard raakt als je van zoiets beschuldigd wordt![]()
Ynske, ff rustig aan dan vandaag he?![]()
MI-tje; neem die kat nou meeheeeee
Oke dan, even afwachten dan idd. Waar ergens wonen jullie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat leek Strega een leuk uitje voor me, niet wetende dat het bij DTH was en niet centraal in Nederland. Eerst maar eens de oproep afwachten voor het zkh.
Ik pm je evenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan ook aan Mexx Perspective komen?
Een klein buurtschap in de gemeente Slochteren, boven op de grote aardgasbel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke dan, even afwachten dan idd. Waar ergens wonen jullie?
Oei, dat is wel heel erg ver van DTH iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een klein buurtschap in de gemeente Slochteren, boven op de grote aardgasbel.
Wat ontzettend rot van die buurvrouw zeg. Laat je zelfvertouwen daan niet onder lijden.
schat, spuit 11, was gister al allemaal erin gekoptquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Beter een snee in je wijsvinger dan een wijsvinger in najah laat maar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, spuit 11, was gister al allemaal erin gekopt
Daarom heb ik nooit een waterbed gekochtquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Pagan het volgende:
Wij hebben sinds anderhalf jaar een boxspring, het slaapt heerlijk, alleen vrijen is eerst even wennen omdat je er wat dieper in wegzakt (in het matras dan he).
Ja, en ik vind het prima gaan. Snap al die commotie die er hier was een tijdje geleden erom niet zo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:13 schreef Ynske het volgende:
heeft hier iemand al gereisd met de ov-chipkaart?
ik voel me zo stom. de een zegt dat ik moet activeren, maar waar en hoe? ik vind alleen aanvragen van een nieuwe kaart. terwijl ik er zoeentje gekregen heb waar ook mijn kortingskaart op staat en die kunnen ze al uitlezen.
kan ik dan nu wel al gewoon geld erop zetten? of wat moet ik doen?
ok, ik heb m net kunnen activeren. je kunt ook via internet er geld op zetten, maar eerst moet je nog die activering laden op dat ding. dat laden kan dat dan alleen aan zo'n kaartjesautomaat bij ns?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het prima gaan. Snap al die commotie die er hier was een tijdje geleden erom niet zo.
Je moet 'm inderdaad opladen, kan bij de grotere tram/metro stations en al bij aardig wat winkels hier in R'dam.
Ff opletten dat je bij in- en vooral UITSTAPPEN je pasje scanned.
Heb je kortingskaart, abo, of voordeelkaart 'snapt' dat ding zelf of dat wel of niet toegepast moet worden.
Ik heb nooit op een waterbed gedingest, maar dat lijkt me nog dieper wegzakken idd. Ik denk dat die verkoper raar opkijkt al je dat even wil proberen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit een waterbed gekocht
Ja scant ook wel door portemonnee volgens mij. En hier in R'dam laadde ik zelden bij NS op, altijd bij RET metro-stations, en ik zag nu al van die kleine terminals bij een C1000 hier in de buurt staan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, ik heb m net kunnen activeren. je kunt ook via internet er geld op zetten, maar eerst moet je nog die activering laden op dat ding. dat laden kan dat dan alleen aan zo'n kaartjesautomaat bij ns?
vandaag ga ik nog wel met een winkelkaartje naar de stad.
k zal eraan moeten wennen, t enige dat ik lastiger vind is dat je je kaart niet gewoon kunt opbergen zegmaar voor t uitstappen. of weet jij of hij ook door een portemonnee scant?
Ik heb ooit als tussenoplossing zo'n opblaasbaar bed gehad. Da's ook errug euh, apart tijdens de seksquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit een waterbed gekocht
ok dank je voor de infoquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja scant ook wel door portemonnee volgens mij. En hier in R'dam laadde ik zelden bij NS op, altijd bij RET metro-stations, en ik zag nu al van die kleine terminals bij een C1000 hier in de buurt staan.
Je kan ook idd iedere maand een vast bedrag erop laten zetten, maar dat heb ik niet gedaan.
helaasquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok dank je voor de info
zal strakjes op t station ff die activering laden. ben benieuwd
Hij heeft even last van z'n tamme lintwormquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:28 schreef Enfermera het volgende:
Omg, Puk is echt raarHij is ongeveer 5 kg en krijgt dus zo'n 80 gram droogvoer op een dag. 40 's ochtends, 40 's avonds. Meestal eet ie niet eens alles op. Gister heb ik 'm als traktatie (doen we meestal 1x in de week) zo'n proefzakje Whiskas gegeven, vond ie geweldig
En daarna nog een klein beetje droogvoer.
Vanochtend weer 40 gram gegeven en om 10 uur had meneer het al helemaal opEn nou loopt ie te mauwen omdat ie zogenaamd honger heeft
Raaaaaaaaare kat...
Ik denk 't jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij heeft even last van z'n tamme lintworm.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Hey elies, niet teveel schrikken van mijn post. Het negatieve is maar een klein deel waarom ik hier minder post. Gisteren kon ik het even niet hebben, dat eindeloze gezeik over een bus, dan denk ik: er zijn ergere dingen. Maar dan zou niemand ooit meer iets negatiefs kunnen posten omdat er altijd wel iets ergers is.
Verder ook een beetje wat Ingetje zegt, soms kan je maar beter niks zeggen als je niet wilt dat het een hve minuut later weer over kalknagels gaat en je je daar rot om voelt. Maar dat is dan je eigen gevoel dus.
Verder gaat het gewoon te snel voor me, ik post iets en een kwartier later f5 ik eens, tussendoor lees ik andere dingen. Nou in dit topic werkt dat niet echt
Vastquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik douchen, dus als ik terugkom is het topic vast dicht
Haha, in het weekend gaan de topics nooit zo erg snel. Dus ik heb goede hoop voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik douchen, dus als ik terugkom is het topic vast dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |