Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt vast een achtertuin! Maak daar een plekje uit de wind en droog, zodat hij / zij kan schuilen. En koop inderdaad een beetje kattenvoer
Oh oke wel handig ja. Sorry had ik zelf ook kunnen verzinnen, het niesziekte deel dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
De meesten mensen laten hun kat jaarlijks inenten tegen katten- en niesziekte.
Auwquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ben kapotnek is brak
@Elies, toch alweer een tijdjeen waarom zeg ik niets, ik negeer, want de vorige keer werd t in mijn ogen afgedaan als dat moet kunnen tussen personen. dan maar selectief lezen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enne newsflash; dat bonken op de muur doet zeer aan je handen(ja ik heb het ook een keer gedaan toen de muziek kneiterhard stond en aanbellen niet gehoord werd, bonken wel dus
).
Nope, buiten!! Dus dat moet de lens wel aankunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ynske het volgende:
@ Bamba, die reportage is dat binnenshuis?
sterkte trouwens
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 kattenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Heb straks een weiland als achtertuin huuuuge dusdat zit wel goed.
Het is een zij en kattenvoer heb ik normaal ook wel hoor (kom zelf van een boerderij met heleboel dieren incl een stalkat dus kan er prima mee omgaan gelukkig). Greep gewoon mis
Moet toch kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Maar dan heb je wel een goede reden om te bonken toch?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben weg want ze zijn nu de keuken aan het installeren en ik moet toch gaan kijken (ben zoooo moe) dus ga me uit bed hijsen.
Have fun vandaag en hou het leuk/lief, tot vanavond![]()
Hihiquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misgrijpen doen wij hier zelfs nog regelmatig. En we hebben 5 katten
Verwen poes gewoon stilletjes vast een beetje. En als het dan zover is, dan hup, onder je arm en mee
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ga je straks foto's neerzetten in je topic als hij helemaal klaar is? Ben heel erg benieuwd!
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelwegquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
Misgrijpen met 5 katten oeioeioei das bal dan!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet ik weer midden in de nacht naar de pomp langs de snelweg
Al wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
Hoe lang is het al niet aan de gang dat een groot deel van ons zich stoort, maar het maar niet zegt
Nee! Dan is het echt eten wat de pot schaft. Hoewel de pomp langs de A16 verrassend genoeg best wat keuze heeftquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
geen exquise merken voor jou dus
Nou
Pics or...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:41 schreef MrSubtle het volgende:
en nu weer goed nieuws:
IK HEB WEER EEN NORMAAL BED![]()
sorry, carry on
Nou ik heb eigenlijk gewoon mijn oude bed weer terug in elkaar gezet. Mijn slaapkamer project duurde te lang door slecht weer, drukte in weekenden, ... en binnenkort een paar keer op reis en zo, dus het ging nog maanden duren... in de lente weer verder dusquote:
Haaaaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |